Zou me niet verbazen als opso op het kamp woontquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Trampstamp zo fout maar toch nog geil af en toe.
Ordinaire chavs

Zit er dik in...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als opso op het kamp woont

Marokkanen ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mensen van het kamp zijn wel eng man, die komen met 50 man voor je deur staan.

Ervaring met Vinkenslag?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mensen van het kamp zijn wel eng man, die komen met 50 man voor je deur staan.

!!!!!!!
 !!!!!!!

Toen ik nog een klein renwannetje was en in Maastricht woonde!quote:

Ja dat kan ik me ook wel herinneren hoor, dat dat hier ook wel speelde. Snel wegrennen en weg...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein renwannetje was en in Maastricht woonde!
Als je dan ruzie kreeg met iemand en een van je vriendjes zei "pas op hoor die is van vinkenslag!" nou dan maakte je echt dat je wegkwam

Nu zou ik doorgaan met ruziën, ze weten je altijd te vinden zeggen ze maar ik wens ze succes aangezien ik zo'n 200 km verderop woonquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me ook wel herinneren hoor, dat dat hier ook wel speelde. Snel wegrennen en weg...

Ja dan zou het me ook geen hol meer schelen nee...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Nu zou ik doorgaan met ruziën, ze weten je altijd te vinden zeggen ze maar ik wens ze succes aangezien ik zo'n 200 km verderop woon

Je hebt in Maastricht ook die familie Krijnen, als je daar ruzie mee kreeg moest je ook maken dat je wegkwamquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dan zou het me ook geen hol meer schelen nee...

Ja hier heb je de Zwakhalens etc...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt in Maastricht ook die familie Krijnen, als je daar ruzie mee kreeg moest je ook maken dat je wegkwam

Niet echt een intimiderende naamquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja hier heb je de Zwakhalens etc...

Nee, ik had niet door dat hij precies het zelfde plaatje had gepost dacht dat hij mij quote omdat ik het zelfde plaatje zagquote:

Aah zo!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, ik had niet door dat hij precies het zelfde plaatje had gepost dacht dat hij mij quote omdat ik het zelfde plaatje zag

Bij twijfel altijd doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fap zetten of geen fap zetten hmm..

Het is zaterdag !! Bier drinken in CAFE GEERD !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
kan maar geen goeie boeken vinden klote zooi

quote:
Al die namen mochten er juist uit gelaten worden van Geerdquote:

Dat is zo..quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is zaterdag !! Bier drinken in CAFE GEERD !!!
brb dan maarquote:

Ja ik mis hier ook wel eens watquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al die namen mochten er juist uit gelaten worden van Geerd

Dat zijn de ogen van de duivelquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie heeft zulke gekleurde ogen dan

Moet je maar niet steeds het cafe in en uit lopen met je wiebel kont !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Simterklaas het volgende:
Niet zo veel lullen voortaan, dan moet ik te veel teruglezen

quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je maar niet steeds het cafe in en uit lopen met je wiebel kont !!
 _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb jij een flubber kont?quote:

Niet kunnen battlen in loopgravenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef Geerd het volgende:
Sneeuw ben jij goed in Verdun?? Ik snap er eigenlijk weinig van

Speel jij ook verdun paus/quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet kunnen battlen in loopgraven

So so heb in de hele vroege tijd gespeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef Geerd het volgende:
Sneeuw ben jij goed in Verdun?? Ik snap er eigenlijk weinig van

Zo oud is dat spel toch niet?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
So so heb in de hele vroege tijd gespeeld.

???quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Brb eten en dan naar zes weken mis van familielid.

Nee maar ken het welquote:

Niet Theme Hospital spelenquote:

De langere versie is beterquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:12 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_echte_tetten_.html

quote:

Amstel, dat was in de aanbieding.quote:

Kerkdienst zes weken na dat iemand is overleden. Moet erheen familie.quote:
Jawel in early access, zeker al een jaar met kerst vorig jaar kon je sneeuwballen gooien met een staak het vuren, en toen had ik het spel al een tijdje denk anderhalf jaar. We zullen het eens samen doen man.quote:

Je weet toch !!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:40 schreef Duzzy het volgende:
Holy shit man.. jullie gaan te snel.. geen tijd om te lurken niets weet je.

Ik ben ook geragequit met Rocket Leaguequote:

Gelukkig weet ik meestal wel mijn frustratie onder controle te houden, heb wel eens geprobeerd de controller van mijn xbox te breken. Niet gelukt gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben ook geragequit met Rocket League
Sloeg op m'n laptop en toen kwamen er vreemde geluiden uit. Nu is ie weer stil...

De Bavaria 8.6 extreme is ook wel goed te doen, is iets zoeter dan Gladiator. Wel 10,5%quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef Geerd het volgende:
3e halve liter hier pas, maar even iets gas terug anders 00.00 tering lam.
Vannacht die gladiator merkte ik wel tering, stuk minder halve liters weggetikt dan normaal

Die tijden heb ik al achter de rug vroeger was ik echt driftig echt zo een autist ventjequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik meestal wel mijn frustratie onder controle te houden, heb wel eens geprobeerd de controller van mijn xbox te breken. Niet gelukt gelukkig

Jetzt geht's los!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!! Zocht net dat filmpje lol!!

Je had mij moeten horen netquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik Duzzy ook wel eens los horen gaan op die xbox, wat een gescheld kwam daar toen vanaf

Die jongen is allang blij als iemand iets tegen hem zegt, online of niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo zie ik guus ook voor me als er iets tegen hem gepost wordt

Nicequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:52 schreef syndroom het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI? Staat hij niet geniaal?

Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik Duzzy ook wel eens los horen gaan op die xbox, wat een gescheld kwam daar toen vanaf

Denk niet dat FOK! dat wiltquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou jij hem ook niet over kunnen nemen? Dan zou dat voor een stroomversnelling kunnen zorgen. Iedereen het 'AZC NEE' UI
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |