SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door renwan op 19-12-2015 02:24:01 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Al 3 relaties achter de rug van meerdere jarenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:20 schreef Geerd het volgende:
Ik vind je leuk, ik vind je lief, ik vind je mooi, ik hou van je.
Been there done that
Maar nooit ?
Ohw dan !quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Al 3 relaties achter de rug van meerdere jaren
Dat maakt 7 maanden zonder sex alleen pijnlijkerquote:
Beetje kijken dat niemand met z'n tengels aan een schilderij gaat zitten werk noemenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een eenzame nacht verder voor je ben ik bang.
Ik moet morgen ook weer werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Kameraad van mij had ook ooit zo iets.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat maakt 7 maanden zonder sex alleen pijnlijker
Nou man verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat maakt 7 maanden zonder sex alleen pijnlijker
Klopt, het is gewoon niet hetzelfde na jarenlang bijna dagelijks een vrouw tot je beschikking hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kameraad van mij had ook ooit zo iets.
Hij zij ook ja rukken helpt gewoon niet meer
Spuitend tegen het plafondquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Klopt, het is gewoon niet hetzelfde na jarenlang bijna dagelijks een vrouw tot je beschikking hebben
Gewoon een keer 2 maanden niet gerukt omdat ze op 2 maanden weg was. Die eerste keer toen
Het zaad kwam haast d'r neus uitspuitenquote:
Nee man geen hoeren is niet echtquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:34 schreef Geerd het volgende:
Daarom kun je wel naar de hoeren gaan, oke leuk. Met 10 min sta je buiten.
Je weet niet eens wat er gebeurt is.
EN dan? Dan versier je ineens wel leuke dames?
Een vrouw in bed krijgen is een verovering, je hebt een zware strijd moeten voeren maar hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:34 schreef Geerd het volgende:
Daarom kun je wel naar de hoeren gaan, oke leuk. Met 10 min sta je buiten.
Je weet niet eens wat er gebeurt is.
EN dan? Dan versier je ineens wel leuke dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |