Ik was ff druk man !! Beetje huishoudenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is deze? Nog geen bier?
Wat is TLC?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Geerd moet even naar tlc kijkenn
Wat een harde baasquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Proost SNEEUW LEEEUW !!!!!En Roosje natuurlijk![]()
Grafenwalder, oh godquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Proost SNEEUW LEEEUW !!!!!En Roosje natuurlijk![]()
Lekker dikke vrouwen zijn daar nuquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
The Learning Channel, mijn aars.
My 600-lb Life, dik is een understatementquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker dikke vrouwen zijn daar nu
Man man ik denk dat jij gelijk hebt Geerd, bier drinken wanneer je kan dat is gewoon de oplossing voor alles!quote:
Ik zou alleen niet zo geneigd zijn op blote voeten te lopen met al die muizenkeutels in huis.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens Geerd je hebt lekkere benen ik zou je doen!
Geerd staat daarboven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo geneigd zijn op blote voeten te lopen met al die muizenkeutels in huis.
Daarom zo laat aan het bier!! Hendig sjiek de zooi even gezogen hihihihi (opso) en gedweildquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo geneigd zijn op blote voeten te lopen met al die muizenkeutels in huis.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom zo laat aan het bier!! Hendig sjiek de zooi even gezogen hihihihi (opso) en gedweild
Nou valt mee ! Had er 1 in de keuken die is nu dood.;quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Heeft Geerd trouwens nu echt een muizenplaag? dat is me nooit duidelijk geworden.
Die krijg je wel dood man, die krijg je wel te pakken!quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou valt mee ! Had er 1 in de keuken die is nu dood.;
En vannacht hoorde ik er nog 1 rond de meterkast
Daar val jij wel op hequote:Op zaterdag 19 december 2015 15:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
My 600-lb Life, dik is een understatement
Ben je gayquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens Geerd je hebt lekkere benen ik zou je doen!
KOM DANquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Renwan weer stipt op nummer 1 hoor
Nee maar het is wel Geerd waar we het over hebben. En ik heb Geerd hoger zitten dan jou.quote:
Ben je bang om dood te gaan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zijn jullie wel eens bang dat je alcoholist gaat worden?
Ik ben het al.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zijn jullie wel eens bang dat je alcoholist gaat worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |