Dan jij*quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee maar het is wel Geerd waar we het over hebben. En ik heb Geerd hoger zitten dan jou.

Opso jij sletquote:

Wou je er ook eentje danquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosje !! Heb je nog een kaartje over?

Ohja nu ben ik niet meer belangrijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ook goed... Alleen Geerd en Roosje kunnen mij bekoren.

Mag dat ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wou je er ook eentje dan

80 euro en ik doe jequote:

Ik heb je nooit gezien man, weet ik veel...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja nu ben ik niet meer belangrijk

Ik begin ook wel flink te worden...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zoveel aangekomen
Misschien moet ik gaan afvallen en gas terug nemen met deze man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja nu ben ik niet meer belangrijk

Als je maar niet op die dikkerds van mij 600 lbs life lijktquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zoveel aangekomen

Bohquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien man, weet ik veel...

Ik zou nog van Roosje houden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je maar niet op die dikkerds van mij 600 lbs life lijkt

Ook goed, ik ben de manwhore schijnbaar dus jij moet mij betalenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Plak er tien nullen achteraan en misschien doe ik het

quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben de manwhore schijnbaar dus jij moet mij betalen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |