SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door renwan op 19-12-2015 02:24:01 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Al 3 relaties achter de rug van meerdere jarenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:20 schreef Geerd het volgende:
Ik vind je leuk, ik vind je lief, ik vind je mooi, ik hou van je.
Been there done that
Maar nooit ?
Ohw dan !quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Al 3 relaties achter de rug van meerdere jaren
Dat maakt 7 maanden zonder sex alleen pijnlijkerquote:
Beetje kijken dat niemand met z'n tengels aan een schilderij gaat zitten werk noemenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een eenzame nacht verder voor je ben ik bang.
Ik moet morgen ook weer werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Kameraad van mij had ook ooit zo iets.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat maakt 7 maanden zonder sex alleen pijnlijker
Nou man verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat maakt 7 maanden zonder sex alleen pijnlijker
Klopt, het is gewoon niet hetzelfde na jarenlang bijna dagelijks een vrouw tot je beschikking hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kameraad van mij had ook ooit zo iets.
Hij zij ook ja rukken helpt gewoon niet meer
Spuitend tegen het plafondquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Klopt, het is gewoon niet hetzelfde na jarenlang bijna dagelijks een vrouw tot je beschikking hebben
Gewoon een keer 2 maanden niet gerukt omdat ze op 2 maanden weg was. Die eerste keer toen
Het zaad kwam haast d'r neus uitspuitenquote:
Nee man geen hoeren is niet echtquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:34 schreef Geerd het volgende:
Daarom kun je wel naar de hoeren gaan, oke leuk. Met 10 min sta je buiten.
Je weet niet eens wat er gebeurt is.
EN dan? Dan versier je ineens wel leuke dames?
Een vrouw in bed krijgen is een verovering, je hebt een zware strijd moeten voeren maar hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:34 schreef Geerd het volgende:
Daarom kun je wel naar de hoeren gaan, oke leuk. Met 10 min sta je buiten.
Je weet niet eens wat er gebeurt is.
EN dan? Dan versier je ineens wel leuke dames?
Ik durf ze niet eens aan te kijken. In burger dan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Een vrouw in bed krijgen is een verovering, je hebt een zware strijd moeten voeren maar hebt gewonnen.
50 euro lappen en eroverheen kun je moeilijk een strijd noemen
Ik vond het tijdens werk juist altijd makkelijker. Er is altijd een reden om ze aan te spreken, prop er een grapje of droge opmerking tussendoor en het ijs is gebroken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:38 schreef Geerd het volgende:
kijken. In burger dan.
Aan het werk, is de spann
Als je maar welterusten komt zeggenquote:
Kan geen Youtube kijken op deze prut pc'squote:
7 bad bitches put em in a linequote:Op zaterdag 19 december 2015 02:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Kan geen Youtube kijken op deze prut pc's
Zo de knetter spontaan een harde piemel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef PowerLoungen het volgende:
https://a.pomf.cat/ajqejt.webm
tot zover mijn bijdrage
Jij bent aan de beurt in ons baggertopicquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef PowerLoungen het volgende:
https://a.pomf.cat/ajqejt.webm
tot zover mijn bijdrage
Gewoon een paar Gladiator of Kanon pakken, werkt sowieso!quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb nu 5 biertjes gedronken en ik voel me nog nuchter. Vervelend gevoel.
- Niks meer in huis. Ga zo maar slapen. Zondag iemand helpen verhuizen vanaf 10 dus ook niet zuipen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon een paar Gladiator of Kanon pakken, werkt sowieso!
Hah, sta ik even op het balkon naast de receptie gaan er 2 gasten op de vuist aan de overkant van de straat. Lachen
Dan had ik het gebouw moeten verlaten, zwaar verbotenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
- Niks meer in huis. Ga zo maar slapen. Zondag iemand helpen verhuizen vanaf 10 dus ook niet zuipen.
- Ik zou de verliezer even helpen, duurt het gevecht langer.
Scherp!quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan had ik het gebouw moeten verlaten, zwaar verboten
Hoe groot is het dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:06 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar een ronde lopen, kijken of iemand nog ergens op kan betrappen en eruit mag zetten
4 verdiepingen en 51 kamers, 243 beddenquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe groot is het dan?
Ik heb ooit parkeerwacht gespeeld. Ging ik ook elke 30 min even een rondje lopen. Kon ook niet veel meer.
Dat is veel, meer dan 4 bedden per kamer gemiddeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:22 schreef renwan het volgende:
[..]
4 verdiepingen en 51 kamers, 243 bedden
Klopt, grootste kamers hebben 8 bedden zijn dan ook gedeelde kamers.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:26 schreef Scuidward het volgende:
meer dan 4 bedden per kamer gemiddeld.
Enfin, ik ga
quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik moet vandaag nog aan kerstkaarten beginnen
lol heb je een webcam trouwens?quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hey hoe is het?Ik ga wel zo nog proberen te slapen denk ik
Ja goed !! Het is eigenlijk nog vroeg voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ik vertrouw op jequote:Op zaterdag 19 december 2015 04:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja goed !! Het is eigenlijk nog vroeg voor mij.
Normaal op een vrijweekend word het wel 06.30
Doe je adres krijg je een kaartje van mij !quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zoals het hoortquote:
9 halve liters en een gladiatorquote:Op zaterdag 19 december 2015 04:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Hoeveel pils zit je inmiddels?
Ouwe heldquote:
Die ga ik even opzetten!quote:
Õok lekker !quote:
Ook een goeie, even erachteraan gooienquote:
Dan loop je nog steeds voor op mijquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb m'n laatste glas rosé gisteravond al genomen hoor
Neem je nog een hijsje speedquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb m'n laatste glas rosé gisteravond al genomen hoor
De dealers ontmoet je al snel in den cofffeesjopquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoiets dan?
Speed roken lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
De dealers ontmoet je al snel in den cofffeesjop
Doe maar niet roosjequote:Op zaterdag 19 december 2015 05:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoiets dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Speed roken lijkt me niet zo'n goed idee.
Je longen gaan wat vreemd doen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:05 schreef Joezi het volgende:
[..]kan dat wel eigenlijk, brood spoot het in zijn aders
Vorig jaar zijn mijn longen gezond, kerngezond zei de artsquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je longen gaan wat vreemd doen waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:07 schreef Joezi het volgende:
We need a doctor
Is there a doctor in the house
bass!
JAAAAAAAAAAquote:
Kan tot 21:00u terecht om volle krat te halen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:11 schreef Geerd het volgende:
Even pauze nu vanmiddag weer verder zuipen
Heb geen smartfoon.quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:14 schreef renwan het volgende:
Als ik jullie nummers zou hebben had ik jullie nu via whatsapp een audio doorgestuurd van de geweldige muziek hier
Wat is dat dance nummer ook alweer al die lui in pakken die roodkapje na spelenquote:
Ik ook !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of ik dat kan hoor, moet ik vast heel veel voor oefenen
Ik zit te denken aan Duck Sauce maar weet het even niet uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is dat dance nummer ook alweer al die lui in pakken die roodkapje na spelen
Wat voor dampen hangen er daar?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:16 schreef renwan het volgende:
DJ DRAAI DIE WICKED SONG DIE GAAT VAN WEWEWE EN DAN VAN WOWOWO
Geen, noeste arbeid en allesquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:17 schreef schvvmert het volgende:
DJ DRAAI DIE WICKED SONG DIE GAAT VAN
Nee.....zo een blond zangeresjequote:Op zaterdag 19 december 2015 05:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Duck Sauce maar weet het even niet uit mijn hoofd
Dat is een andere emotiequote:Op zaterdag 19 december 2015 05:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan deze:
Ik ga je teleurstellen want ik weet het niet. Ken wel veel nummers maar bijna geen clipsquote:
HOE KON IK DAT VERGETENquote:
Is ze single?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
I wanna make love whit roosje all night long !!!
Roosje is voor Geerdquote:
Dat is op die melodie van die andere man !!quote:
Weet ik even niet uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:26 schreef Geerd het volgende:
Ik ga der heen
[..]
Dat is op die melodie van die andere man !!
Van zo een dame in zo een huisje zo een zonne bloem ??
Beetje fluiterig?quote:
En hoe reageerde die persoon aan de andere kant? Hing die niet op meteen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:28 schreef renwan het volgende:
Ik ben dus serieus moe aan het worden, gaat de telefoon en neem ik op met "[bedrijfsnaam] Den Haag goedeavond!"
Vannacht zit ik in Rotterdam en dit is toch echt morgen geen avond volgens mij
Had het volgens mij niet eens door, wilde nog een 2 persoonskamer. Die ga ik echt niet meer weggeven om half 6 hoor. Kan nooit goed volk zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En hoe reageerde die persoon aan de andere kant? Hing die niet op meteen?
Doet geen belletje rinkelen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man !! Die clip was heel cartoonachtig
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:30 schreef renwan het volgende:
wilde nog een 2 persoonskamer. Die ga ik echt niet meer weggeven om half 6 hoor. Kan nooit goed volk zijn
quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En hoe reageerde die persoon aan de andere kant? Hing die niet op meteen?
Uitchecktijd is 10 uur, mijn ervaring is dat mensen die om deze tijd nog bellen (vooral op een vrijdag/zaterdag) straalbezopen zijn. Als ze specifiek naar een 2 persoonskamer vragen komen ze alleen om te neuken wat dus waarschijnlijk geluidsoverlast betekend.quote:
En 2 nachten boeken kan niet dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Uitchecktijd is 10 uur, mijn ervaring is dat mensen die om deze tijd nog bellen (vooral op een vrijdag/zaterdag) straalbezopen zijn. Als ze specifiek naar een 2 persoonskamer vragen komen ze alleen om te neuken wat dus waarschijnlijk geluidsoverlast betekend.
Na half 5 is inchecken klaar bij mij. Wat ik zeg, dat is 9 van de 10 keer alleen maar jezelf ellende op de hals halen
Kan sowieso niet 's nachts, doen we alleen overdagquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En 2 nachten boeken kan niet dan?
Wat een vreemd hotel?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Kan sowieso niet 's nachts, doen we alleen overdag
We zijn officieel een hostel, dus je kan hier ook op gedeelde kamers slapen als je wil. De ervaring leert dat doordat de kamers gedeeld zijn en daardoor de prijzen laag zijn je makkelijker vreemde snuiters aantrekt of mensen die je helemaal niet in huis wil hebben. Daarom zijn de regels hier wat strikter dan bij een normaal hotelquote:
Als je een reservering hebt is het geen probleem, als je opbelt of zo binnen komt lopen moet ik een afweging gaan maken of ik het vertrouw. Sowieso nemen we al niemand aan uit de omgeving Rotterdamquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:39 schreef schvvmert het volgende:
met jetlag, sorry mijnheer morgenvroeg
Voor rugby heb ik respect, voor rare dansjes met gekke geluidjes nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet zo he respect 4 the all blacks
Ben jij ook een neger net als ik?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Voor rugby heb ik respect, voor rare dansjes met gekke geluidjes niet
Slaap lekker Roosje!quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ga nog maar even m'n nest in, hopelijk lukt het![]()
Slaap lekker lieverd, we miss u lotsquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ga nog maar even m'n nest in, hopelijk lukt het![]()
Ik kap man !! Vanmiidag weer !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:56 schreef renwan het volgende:
Nog 100 posts en deze zit vol, zou het lukken?
Denk dat deze bijna vol zit als ik thuis komquote:
Jij kaapt helemaal niksquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik kaap de SC als je nokt!!!!!!!!!!!!!
Neequote:Op zaterdag 19 december 2015 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit wordt mijn SC hoe dan ook!!!!!!!!!!
Je bent een vervelende trollquote:
Dat sowieso, kun je nagaan hoe erg hij isquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit hele forum is een grote troll.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat sowieso, kun je nagaan hoe erg hij is
Dat was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat sowieso, kun je nagaan hoe erg hij is
Mij wel, komt hier altijd lopen zeuren hoe hij deze SC gaat overnemen en weet ik veel wat. Vervelend mannetje, begin je eigen SC ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.
Ah, je neemt 'm serieus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Mij wel, komt hier altijd lopen zeuren hoe hij deze SC gaat overnemen en weet ik veel wat. Vervelend mannetje, begin je eigen SC ofzo
Het is gewoon vermoeiend omdat hij het al eerder geprobeerd heeftquote:
In zijn eentje?quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend omdat hij het al eerder geprobeerd heeft
Ik heb morgen een slaapdienst vanaf 20.00 en gok dat ik vandaag pas rond 9 uur thuis ben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:20 schreef schvvmert het volgende:
*btw die korte dagen zijn best vermoeiend, kom slaap tekort dan.
Ga plat wanneer het licht wordt en sta op wanneer het donker is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb morgen een slaapdienst vanaf 20.00 en gok dat ik vandaag pas rond 9 uur thuis ben.
Moet ik eigenlijk proberen om niet al te lang te slapen vanmiddag anders lig ik morgennacht weer de hele nacht wakker
Dan lig ik alsnog bijna 6 uur te pitten, dan slaap ik morgen echt niet. Ik probeer gewoon 4 uurtjes te pakken en anders heb ik morgen een kutnacht. Het is wat het isquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga plat wanneer het licht wordt en sta op wanneer het donker is.
Jezus zeg, die clip kan ik me helemaal niet herinnerenquote:
Ja die Joezi die gewoon pure stront weet te typenquote:
Gelukkig stond ik in de kroeg biertjes te klappenquote:
Wat een baasquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:03 schreef renwan het volgende:
Eindelijk thuis en ook nog een biertje kunnen regelen
Je komt net thuis?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig stond ik in de kroeg biertjes te klappen
Ja en nee, ben bij iemand blijven pitten en kom net thuis dus heb wel al geslapenquote:
Ik keur het goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en nee, ben bij iemand blijven pitten en kom net thuis dus heb wel al geslapen
Dank u, ze zag er vanochtend ook nog raakbaar uit. Geerd zou haar ook gedaan hebbenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dank u, ze zag er vanochtend ook nog raakbaar uit. Geerd zou haar ook gedaan hebben
Denk wel dat ik zo nog even mijn bed in duik, voel hem nog wel zittenquote:
Ga heen in vrede en vermenigvuldigt u!quote:
Maar heb je hem erin gehangen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en nee, ben bij iemand blijven pitten en kom net thuis dus heb wel al geslapen
Heyquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mooi topic wel jammer dat ik roosje heb gemist.
Geen Plop muziek!quote:
Ik hou van je dat wilde ik je even zeggen, lieve RoosjeRoosje... Ik ga over je denken terwijl ik boeken lees!quote:
Zeker heb ik hem erin gehangen. Geerd zou het zo gewild hebbenquote:
Bij een maat of een matin?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heb ik hem erin gehangen. Geerd zou het zo gewild hebben
Na, was een one night stand. Ken dat meisje verder niet. Daarbij: Je one night stand kennenquote:
Grote jongenquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb geen toegang gekregen helaasquote:
Toch wel lekker, heb zelf ook nog even twee uurtjes gepaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:19 schreef renwan het volgende:
Nou, dat waren toch zeker wel 3 uurtjes aan slaap
Ik ga zo nog even liggenquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel lekker, heb zelf ook nog even twee uurtjes gepakt
Ik ga zo nog even de stad in en daarna lekker voetbal kijken in de kroegquote:
Dan moet je ook een auto of een motor kopen, hoef je helemaal niet meer te lopen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga nooit weer 's ochtends hardlopen man man man
Ben je nou weer blauw van achteren?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na, was een one night stand. Ken dat meisje verder niet. Daarbij: Je one night stand kennen
Vrouwendingetje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
Wel een statement maken maar deze dan niet meer verder toelichten![]()
Valt me van je tegen Opso!
Wij ook AAn jou roosje !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dar ben ik verslaafd aan geweest lol
Mag ik er dan 1 van jou !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dan ga ik maar aan de kerstkaarten beginnenVeel te laat eigenlijk.
Natuurlijk uit de naam van Geerdquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjesin de naam van Geerd toch wel?
Dank uquote:
Tocht langs je hamburger?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |