Slaap lekker Roosje!quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ga nog maar even m'n nest in, hopelijk lukt het![]()
Slaap lekker lieverd, we miss u lotsquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ga nog maar even m'n nest in, hopelijk lukt het![]()
Ik kap man !! Vanmiidag weer !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:56 schreef renwan het volgende:
Nog 100 posts en deze zit vol, zou het lukken?
Denk dat deze bijna vol zit als ik thuis komquote:
Jij kaapt helemaal niksquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik kaap de SC als je nokt!!!!!!!!!!!!!
Neequote:Op zaterdag 19 december 2015 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit wordt mijn SC hoe dan ook!!!!!!!!!!
Je bent een vervelende trollquote:
Dat sowieso, kun je nagaan hoe erg hij isquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit hele forum is een grote troll.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat sowieso, kun je nagaan hoe erg hij is
Dat was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat sowieso, kun je nagaan hoe erg hij is
Mij wel, komt hier altijd lopen zeuren hoe hij deze SC gaat overnemen en weet ik veel wat. Vervelend mannetje, begin je eigen SC ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.
Ah, je neemt 'm serieus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Mij wel, komt hier altijd lopen zeuren hoe hij deze SC gaat overnemen en weet ik veel wat. Vervelend mannetje, begin je eigen SC ofzo
Het is gewoon vermoeiend omdat hij het al eerder geprobeerd heeftquote:
In zijn eentje?quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend omdat hij het al eerder geprobeerd heeft
Ik heb morgen een slaapdienst vanaf 20.00 en gok dat ik vandaag pas rond 9 uur thuis ben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:20 schreef schvvmert het volgende:
*btw die korte dagen zijn best vermoeiend, kom slaap tekort dan.
Ga plat wanneer het licht wordt en sta op wanneer het donker is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb morgen een slaapdienst vanaf 20.00 en gok dat ik vandaag pas rond 9 uur thuis ben.
Moet ik eigenlijk proberen om niet al te lang te slapen vanmiddag anders lig ik morgennacht weer de hele nacht wakker
Dan lig ik alsnog bijna 6 uur te pitten, dan slaap ik morgen echt niet. Ik probeer gewoon 4 uurtjes te pakken en anders heb ik morgen een kutnacht. Het is wat het isquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga plat wanneer het licht wordt en sta op wanneer het donker is.
Jezus zeg, die clip kan ik me helemaal niet herinnerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |