Ik ga je teleurstellen want ik weet het niet. Ken wel veel nummers maar bijna geen clipsquote:

HOE KON IK DAT VERGETENquote:

Is ze single?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
I wanna make love whit roosje all night long !!!

Roosje is voor Geerdquote:

Dat is op die melodie van die andere man !!quote:

Weet ik even niet uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:26 schreef Geerd het volgende:
Ik ga der heen
[..]
Dat is op die melodie van die andere man !!
Van zo een dame in zo een huisje zo een zonne bloem ??

Beetje fluiterig?quote:

En hoe reageerde die persoon aan de andere kant? Hing die niet op meteen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:28 schreef renwan het volgende:
Ik ben dus serieus moe aan het worden, gaat de telefoon en neem ik op met "[bedrijfsnaam] Den Haag goedeavond!"
Vannacht zit ik in Rotterdam en dit is toch echt morgen geen avond volgens mij

Had het volgens mij niet eens door, wilde nog een 2 persoonskamer. Die ga ik echt niet meer weggeven om half 6 hoor. Kan nooit goed volk zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En hoe reageerde die persoon aan de andere kant? Hing die niet op meteen?

Doet geen belletje rinkelen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man !! Die clip was heel cartoonachtig

Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:30 schreef renwan het volgende:
wilde nog een 2 persoonskamer. Die ga ik echt niet meer weggeven om half 6 hoor. Kan nooit goed volk zijn

quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En hoe reageerde die persoon aan de andere kant? Hing die niet op meteen?

Uitchecktijd is 10 uur, mijn ervaring is dat mensen die om deze tijd nog bellen (vooral op een vrijdag/zaterdag) straalbezopen zijn. Als ze specifiek naar een 2 persoonskamer vragen komen ze alleen om te neuken wat dus waarschijnlijk geluidsoverlast betekend.quote:

En 2 nachten boeken kan niet dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Uitchecktijd is 10 uur, mijn ervaring is dat mensen die om deze tijd nog bellen (vooral op een vrijdag/zaterdag) straalbezopen zijn. Als ze specifiek naar een 2 persoonskamer vragen komen ze alleen om te neuken wat dus waarschijnlijk geluidsoverlast betekend.
Na half 5 is inchecken klaar bij mij. Wat ik zeg, dat is 9 van de 10 keer alleen maar jezelf ellende op de hals halen

Kan sowieso niet 's nachts, doen we alleen overdagquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En 2 nachten boeken kan niet dan?

Wat een vreemd hotel?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Kan sowieso niet 's nachts, doen we alleen overdag

We zijn officieel een hostel, dus je kan hier ook op gedeelde kamers slapen als je wil. De ervaring leert dat doordat de kamers gedeeld zijn en daardoor de prijzen laag zijn je makkelijker vreemde snuiters aantrekt of mensen die je helemaal niet in huis wil hebben. Daarom zijn de regels hier wat strikter dan bij een normaal hotelquote:

Als je een reservering hebt is het geen probleem, als je opbelt of zo binnen komt lopen moet ik een afweging gaan maken of ik het vertrouw. Sowieso nemen we al niemand aan uit de omgeving Rotterdamquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:39 schreef schvvmert het volgende:
met jetlag, sorry mijnheer morgenvroeg

Voor rugby heb ik respect, voor rare dansjes met gekke geluidjes nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet zo he respect 4 the all blacks

Ben jij ook een neger net als ik?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Voor rugby heb ik respect, voor rare dansjes met gekke geluidjes niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |