Ik hou van je dat wilde ik je even zeggen, lieve RoosjeRoosje... Ik ga over je denken terwijl ik boeken lees!quote:
Zeker heb ik hem erin gehangen. Geerd zou het zo gewild hebbenquote:
Bij een maat of een matin?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker heb ik hem erin gehangen. Geerd zou het zo gewild hebben
Na, was een one night stand. Ken dat meisje verder niet. Daarbij: Je one night stand kennenquote:
Grote jongenquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb geen toegang gekregen helaasquote:
Toch wel lekker, heb zelf ook nog even twee uurtjes gepaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:19 schreef renwan het volgende:
Nou, dat waren toch zeker wel 3 uurtjes aan slaap
Ik ga zo nog even liggenquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel lekker, heb zelf ook nog even twee uurtjes gepakt
Ik ga zo nog even de stad in en daarna lekker voetbal kijken in de kroegquote:
Dan moet je ook een auto of een motor kopen, hoef je helemaal niet meer te lopen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga nooit weer 's ochtends hardlopen man man man
Ben je nou weer blauw van achteren?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na, was een one night stand. Ken dat meisje verder niet. Daarbij: Je one night stand kennen
Vrouwendingetje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
Wel een statement maken maar deze dan niet meer verder toelichten![]()
Valt me van je tegen Opso!
Wij ook AAn jou roosje !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dar ben ik verslaafd aan geweest lol
Mag ik er dan 1 van jou !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dan ga ik maar aan de kerstkaarten beginnenVeel te laat eigenlijk.
Natuurlijk uit de naam van Geerdquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjesin de naam van Geerd toch wel?
Dank uquote:
Tocht langs je hamburger?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |