Het blijft een Bisschop hequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:48 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een blabla. Kom eens tot je punt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef freaky40 het volgende:
De meest geschikte kandidaat in dit rijtje is Arib. De andere verdenk ik van niet objectief en behoorlijk partijdig te kunnen zijn.
Iedereen is partijdig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef freaky40 het volgende:
De meest geschikte kandidaat in dit rijtje is Arib. De andere verdenk ik van niet objectief en behoorlijk partijdig te kunnen zijn.
waarschijnlijk vindt ze nog steeds dat ze niks fout heeft gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
Anouschka glimlacht elke keer braaf, maar dit zal voor haar wel een bijsmaak hebben.
Om het democratisch te laten lijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:03 schreef Merode32 het volgende:
Waarom doen de partijen die een kandidaat naar voren hebben geschoven alsof ze nog moeten kiezen?
Het zou toch helemaal niet raar zijn als de vvd zegt wij kiezen voor elias omdat....... Je kunt als partij jouw spreekrecht gebruiken om je eigen kandidaat te steunen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Om het democratisch te laten lijken.
Het is anoniem, en bijvoorbeeld de pvda staat niet bepaald achter Arib geloof ik. Als er 1 van de 4 er een potje van maakt dan kan dit gevolgen hebben voor de rest van de partijquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:03 schreef Merode32 het volgende:
Waarom doen de partijen die een kandidaat naar voren hebben geschoven alsof ze nog moeten kiezen?
Als hun kandidaat in de eerste ronde afvalt zullen ze daarna toch op een ander moeten gaan stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:03 schreef Merode32 het volgende:
Ja dat begrijp ik maar bijvoorbeeld de pvda zou hun spreekrecht kunnen gebruiken om arib juist aan te prijzen en te supportenquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als hun kandidaat in de eerste ronde afvalt zullen ze daarna toch op een ander moeten gaan stemmen.
Elias heeft zich op persoonlijke titel kandidaat gesteld en niet als de VVD-kandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is anoniem, en bijvoorbeeld de pvda staat niet bepaald achter Arib geloof ik. Als er 1 van de 4 er een potje van maakt dan kan dit gevolgen hebben voor de rest van de partij
De stemming is anoniem maar je kunt als fractie er wel voor kiezen om de woordvoerder een positief verhaal te laten vertellen over hun kandidaat, even los van wie op wie stemt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is anoniem, en bijvoorbeeld de pvda staat niet bepaald achter Arib geloof ik. Als er 1 van de 4 er een potje van maakt dan kan dit gevolgen hebben voor de rest van de partij
En jij denkt dat dat serieus waar is? 100% zeker dat elias en het bestuur dit besproken hebben en elkaar steunen, anders was hij er nooit aan begonnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:08 schreef freako het volgende:
[..]
Elias heeft zich op persoonlijke titel kandidaat gesteld en niet als de VVD-kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |