Misschien wel een nadeel, je kan antwoorden kopieren natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:41 schreef Merode32 het volgende:
Welke voordeel heeft een kandiaat als hij als eerste mag spreken?
Ik denk dat dat eerder averechts werkt bij de andere partijen. Dan presenteer je de voorzitter nadrukkelijk als onderdeel van je partij, terwijl de voorzitter juist neutraal moet zijn. Als je als PVDA dus Arib aan gaat prijzen, verklein je juist de kans dat ze op haar stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar bijvoorbeeld de pvda zou hun spreekrecht kunnen gebruiken om arib juist aan te prijzen en te supporten
En ook "Als u dat vindt, waarom stelt u zich dan kandidaat".quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kees Verhoeven (D66) aan Martin Bosma (PVV): "Vindt u dit een echt parlement? Zo ja, neemt u daarin dan afstand van uw partijleider? Zo nee, wat gaat u daar dan aan doen?"
Zoiets, pin me niet vast op de exacte woorden.
Ik bedoel omdat de voorzitters zo nadrukkelijk meld dat er geloot word, je kunt net zo goed gewoon links beginnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien wel een nadeel, je kan antwoorden kopieren natuurlijk
Kan, maar loting is willekeurig. Links beginnen niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoel omdat de voorzitters zo nadrukkelijk meld dat er geloot word, je kunt net zo goed gewoon links beginnen.
Willekeurig is alleen nodig indien er een voordeel aan vast zit, dat zie ik hier niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan, maar loting is willekeurig. Links beginnen niet.
Als eerste spreken is vaak een voordeel, omdat dat beter in je hoofd blijft hangen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Willekeurig is alleen nodig indien er een voordeel aan vast zit, dat zie ik hier niet.
Ik denk dat men bij verkiezingen over personen iedere schijn van partijdigheid mbt de procedure probeert te vermijden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoel omdat de voorzitters zo nadrukkelijk meld dat er geloot word, je kunt net zo goed gewoon links beginnen.
Elke voorzitter zal toch op een aantal punten wel matig scoren qua onafhankelijkheid?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:38 schreef Kaas- het volgende:
16e en laatste spreker is bezig. Grappig detail trouwens dat er vanavond om 19:00 uur een plenair debat zal zijn over het stopzetten van het uitkeringsverdrag met Marokko, waarin de onafhankelijkheid van Arib ongetwijfeld weer ter sprake zal komen.
Ik wilde net zeggen, wat een kutstemquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:20 schreef Szura het volgende:
Ik ben allergisch voor de stem van Van Toorenburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |