Dit is wel degelijk deel van het spel. Waarom staat er anders dat stukje van zwarte_hand in de openingspost?quote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nee adorabelle, lees eens terug. dit is niet een deel van het spel. de stok ligt er of ligt er niet. met een puzzel erbij is ludiek en kan maar een briefje dat de stok er zondag weer komt de te liggen, vandaag dus, is natuurlijk niet zoals het hoort.
dan pak je de stok en legt deze op een nieuwe locatie of laat deze liggen. zo moeilijk is dat niet. wat nu als Nattekat dat hele stuk met OV had gedaan? of dat Fien 200km voor niks gaat rijden omdat iemand had bedacht dat dit wel lollig zou zijn?
och och, lees nou eens de tekst op de foto die is geplaatst. de stok is weg gehaald en komt daar ook weer terug. dus jouw verhaal hierboven zou inderdaad kloppen als dat briefje met tekst er niet bij had gehangen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk deel van het spel. Waarom staat er anders dat stukje van zwarte_hand in de openingspost?
Sowieso is deze situatie niet veel anders dan wanneer iemand jullie voor was geweest. Zou je dan ook zo gaan lopen huilen? Dit is gewoon het risico wat je neemt. Niemand vraagt je om 170 km te gaan rijden voor die stok, dat doe je zelf. Dan neem je zelf het risico om geen stok aan te treffen toch?
Waarom is dit dan zo anders dat het voor jullie rechtvaardigt om hier zo te gaan lopen tieren? Alleen omdat er nu een briefje hangt? Die stok duikt heus wel weer op. En het gebeurt wel vaker dat de stok ergens een paar dagen ligt voor die weer verplaatst wordt. Dus zo erg is het nou ook weer niet dat 'ie een paar dagen weg is. En als 'ie permanent weg blijft, dan is er vast wel iemand die zin heeft om een nieuwe te maken.
Jullie waren gewoon te laat. Iemand was jullie voor. Deal with it.
Ik heb die tekst gelezen. Stok is weggehaald, wordt "zondag" weer terug geplaatst. So? Iemand was je voor en die heeft 'm nu meegenomen. Het is even zuur voor je, maar dit maken we allemaal wel mee dat iemand anders ons voor is geweest. Zo'n briefje maakt het nou niet opeens een hele andere situatie.quote:Op zondag 20 december 2015 14:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
och och, lees nou eens de tekst op de foto die is geplaatst. de stok is weg gehaald en komt daar ook weer terug. dus jouw verhaal hierboven zou inderdaad kloppen als dat briefje met tekst er niet bij had gehangen.
stok is weg gehaald, briefje met tekst erop dat stok zondag op dezelfde plek weer terug komt. dat is geen zwarte hand, dat is geen jammer te laat nee dit is een naai actie waarmee je het spel verprutst.
nogmaals, bovenstaand verhaal van jou ben ik het mee eens als dat nu ook de situatie zou zijn maar dat is het dus niet.
ben je van nature blond?quote:Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb die tekst gelezen. Stok is weggehaald, wordt "zondag" weer terug geplaatst. So? Iemand was je voor en die heeft 'm nu meegenomen. Het is even zuur voor je, maar dit maken we allemaal wel mee dat iemand anders ons voor is geweest. Zo'n briefje maakt het nou niet opeens een hele andere situatie.
Dus alleen omdat het nu niet volgens de regels gaat loop je zo te tieren? Volgens mij is dat niet wat ik in die posts zag staan. Daar werden letterlijk dingen aangehaald als een verdrietig kind en 170 km gereden. En iemand die er luchtig op reageerde werd zelfs aangevallen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ben je van nature blond?![]()
iemand was goitske voor en die stok was weg. tot zover klopt het inderdaad. De stok zou dan naar een nieuwe locatie verhuizen alwaar de plaatser foto´s maakt en deze online gooit.
Maar dat is nu niet het geval. nu haalt deze persoon de stok op, gaat daar lekker een dag mee thuis zitten om voor iedereen onbegrijpelijke redenen en rijd vandaag weer terug om de stok terug te leggen op de plaats waar die persoon deze gisteren heeft opgehaald.
Dat is het spel niet, dit is geen verplaatsing.
Maar vooruit, hoe zien de anderen dit? anders lijkt het er zo op dat het een persoonlijke vendetta aan het worden is en dat is niet de bedoeling
leg je de stok vandaag nog wel terug?quote:Op zondag 20 december 2015 14:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus alleen omdat het nu niet volgens de regels gaat loop je zo te tieren? Volgens mij is dat niet wat ik in die posts zag staan. Daar werden letterlijk dingen aangehaald als een verdrietig kind en 170 km gereden. En iemand die er luchtig op reageerde werd zelfs aangevallen.
Sorry hoor, maar dat vind ik gewoon kinderachtig. Je kunt ook gewoon je verliezen nemen.
Als ik nou die stok was gaan halen en 'm voor d'r neus had weg gegraaid dan had ze niet zo gereageerd? Oh please... De teleurstelling druipt gewoon van die posts af, en dat is de enige reden waarom jullie zo reageren. Niet omdat het niet volgens de regels gaat.
Alleen wanneer jullie volwassen reageren i.p.v. zo kinderachtig en regelneukerig te doen. Als het jullie zelf uitkomt houden jullie je ook niet altijd aan de regels, maar wanneer iemand anders het doet dan kan het opeens niet. Op deze manier verpest je het spel voor anderen. Ik heb wel meerdere geluiden gehoord over hoe mensen hier letterlijk weggepest worden door o.a. jullie. Het wordt eens tijd voor zelfreflectie in dit topic.quote:Op zondag 20 december 2015 14:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
leg je de stok vandaag nog wel terug?
Zwarte hand etc prima maar dit is een belachelijke actie. Zwarte hand risico van het spel maar een slot met andere code en een briefje slaat nergens opquote:Op zondag 20 december 2015 14:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus alleen omdat het nu niet volgens de regels gaat loop je zo te tieren? Volgens mij is dat niet wat ik in die posts zag staan. Daar werden letterlijk dingen aangehaald als een verdrietig kind en 170 km gereden. En iemand die er luchtig op reageerde werd zelfs aangevallen.
Sorry hoor, maar dat vind ik gewoon kinderachtig. Je kunt ook gewoon je verliezen nemen.
Als ik nou die stok was gaan halen en 'm voor d'r neus had weg gegraaid dan had ze niet zo gereageerd? Oh please... De teleurstelling druipt gewoon van die posts af, en dat is de enige reden waarom jullie zo reageren. Niet omdat het niet volgens de regels gaat.
Dus met de puzzel was jij/jullie ook?quote:Op zondag 20 december 2015 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen wanneer jullie volwassen reageren i.p.v. zo kinderachtig en regelneukerig te doen. Als het jullie zelf uitkomt houden jullie je ook niet altijd aan de regels, maar wanneer iemand anders het doet dan kan het opeens niet. Op deze manier verpest je het spel voor anderen. Ik heb wel meerdere geluiden gehoord over hoe mensen hier letterlijk weggepest worden door o.a. jullie. Het wordt eens tijd voor zelfreflectie in dit topic.
Ik heb niks met die puzzel te maken, en ik heb de stok nu ook niet. Ik vond alleen dat er wat dingen gezegd moeten worden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dus met de puzzel was jij/jullie ook?
Had ik het direct goed dat deze actie van jou was vandaar dat fien wel wil rijdenquote:Op zondag 20 december 2015 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen wanneer jullie volwassen reageren i.p.v. zo kinderachtig en regelneukerig te doen. Als het jullie zelf uitkomt houden jullie je ook niet altijd aan de regels, maar wanneer iemand anders het doet dan kan het opeens niet. Op deze manier verpest je het spel voor anderen. Ik heb wel meerdere geluiden gehoord over hoe mensen hier letterlijk weggepest worden door o.a. jullie. Het wordt eens tijd voor zelfreflectie in dit topic.
weg gepest door onsquote:Op zondag 20 december 2015 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lekker volwassen zoals altijd Goitskequote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Had ik het direct goed dat deze actie van jou was vandaar dat fien wel wil rijden
Lekker triest ik hoop dat je nog een keer op je bek gaat door een soortgelijke actie of lekker de boeren strontsloot er naast in glijd
quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Had ik het direct goed dat deze actie van jou was vandaar dat fien wel wil rijden
Lekker triest ik hoop dat je nog een keer op je bek gaat door een soortgelijke actie
Daar heb ik geen behoefte aan. Maar je reactie is al erg genoeg. Blijkbaar ben je jezelf er niet eens bewust van dat je anderen wegjaagt/wegpest met je gedrag.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
weg gepest door onsik pak een glaasje sinas, zoek jij dan even de voorbeelden op?
zoals gezegd, op renswoude na geen voorbeelden of iets anders. ipv de discussie aan te gaan kies je hiervoor. Jou goed recht natuurlijk maar dan is het maken van verwijten ook nutteloos als je deze niet kan of wil uitleggen/onderbouwenquote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik geen behoefte aan. Maar je reactie is al erg genoeg. Blijkbaar ben je jezelf er niet eens bewust van dat je anderen wegjaagt/wegpest met je gedrag.
Oh in dat geval kom maar op met je voorbeelden! Meeste post van mij zijn ik fa halen of heb de stokquote:Op zondag 20 december 2015 14:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lekker volwassen zoals altijd Goitske.
Welke discussie? Ik geef alleen mijn mening. Ik vind het kinderachtig hoe Goitske en jij reageren. En blijkbaar staan jullie niet eens open voor kritiek, gezien de manier waarop jullie nu reageren.quote:Op zondag 20 december 2015 14:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
eens kijken of er op renswoude na nog meer voorbeelden worden gevonden. wie zet
[..]
zoals gezegd, op renswoude na geen voorbeelden of iets anders. ipv de discussie aan te gaan kies je hiervoor. Jou goed recht natuurlijk maar dan is het maken van verwijten ook nutteloos als je deze niet kan of wil uitleggen/onderbouwen
jij maakt een insult dan moet jij ook met bewijzen komen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik geef alleen mijn mening. Ik vind het kinderachtig hoe Goitske en jij reageren. En blijkbaar staan jullie niet eens open voor kritiek, gezien de manier waarop jullie nu reageren.
Ik heb er geen behoefte aan om topics door te spitten. Ik vind het ook een beetje makkelijk om te roepen dat ik dan maar met voorbeelden moet komen. Als je jezelf al niet bewust bent van hoe je overkomt op anderen, dan is dat een groter probleem.
Ik heb ook genoeg in DM gesproken met mensen die dingen aangaven. Dat soort dingen ga ik natuurlijk niet delen want dat mag niet.
zullen we het er maar van maken dat we agree to disagree? want dit gaat anders een verhaal zonder einde worden zo zonder feiten en schermen hoe boos mensen wel niet zijn maar niet over de brug willen/kunnen komenquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik geef alleen mijn mening. Ik vind het kinderachtig hoe Goitske en jij reageren. En blijkbaar staan jullie niet eens open voor kritiek, gezien de manier waarop jullie nu reageren.
Ik heb er geen behoefte aan om topics door te spitten. Ik vind het ook een beetje makkelijk om te roepen dat ik dan maar met voorbeelden moet komen. Als je jezelf al niet bewust bent van hoe je overkomt op anderen, dan is dat een groter probleem.
Ik heb ook genoeg in DM gesproken met mensen die dingen aangaven. Dat soort dingen ga ik natuurlijk niet delen want dat mag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |