Goed het is weer leuk geweest. Kijk al die mensen hier boven haten op die paar regels vol met onzin. Behalve Fien was er niemand die mijn post echt in twijfel trok.quote:Op zondag 20 december 2015 13:40 schreef Fien1989 het volgende:
Maar... is die dildo nu echt serieus?En waar is de originele roze houten stok nu dan?
Ik denk trouwens dat ik zo toch ga rijden richting Nederland. En kijken wat ik tegenkom... een fokstok of een dildo... of niets...
Ik zie namelijk nu dat ik vanavond niet kanHeb dan nog een afspraak in Flevoland
Als er niets is, jammer dan. Als er wel wat is neem ik het mee en komen er foto's van
quote:Op zondag 20 december 2015 13:45 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Goed het is weer leuk geweest. Kijk al die mensen hier boven haten op die paar regels vol met onzin. Behalve Fien was er niemand die mijn post echt in twijfel trok.
Boven alles: het is maar een spelletje!!!
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: De ligging van de stok is hier 95km vandaan, dat ga ik echt niet rijden. Ik heb de stok dus niet, ik heb hem nooit gehad en zal hem alleen maar ophalen als ik er toevallig langs kom en er max 5km voor om hoef te rijden.
Ik heb geen idee wie de stok heeft en ik heb de stok nog nooit in mijn handen gehad.
En dat mijn vriend is wel de ware aard, een geintje niets meer niets minderquote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dan.. bij deze.
homoquote:Op zondag 20 december 2015 13:45 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Goed het is weer leuk geweest. Kijk al die mensen hier boven haten op die paar regels vol met onzin. Behalve Fien was er niemand die mijn post echt in twijfel trok.
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: De ligging van de stok (of waar die zou moeten liggen) is hier 95km vandaan, dat ga ik echt niet rijden. Ik heb de stok dus niet, ik heb hem nooit gehad en zal hem alleen maar ophalen als ik er toevallig langs kom en er max 5km voor om hoef te rijden.
Ik heb geen idee wie de stok heeft en ik heb de stok nog nooit in mijn handen gehad.
Ik zou GoatseGoitske haar gezicht wel eens willen zien als ze er achter komt dat ze heeft lopen tieren om niets.quote:
?quote:Op zondag 20 december 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
tis wel duidelijk wie er schuldig is
Prima, dus ik hoef ik geen dildo te verwachten, hihiquote:Op zondag 20 december 2015 13:45 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: De ligging van de stok (of waar die zou moeten liggen) is hier 95km vandaan, dat ga ik echt niet rijden. Ik heb de stok dus niet, ik heb hem nooit gehad en zal hem alleen maar ophalen als ik er toevallig langs kom en er max 5km voor om hoef te rijden.
Denk is goed na...quote:Op zondag 20 december 2015 13:45 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zit veilig boven maar denk dat ze een goede troll wel kan waarderenquote:Op zondag 20 december 2015 13:51 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik zou GoatseGoitske haar gezicht wel eens willen zien als ze er achter komt dat ze heeft lopen tieren om niets.
zet de vorige en deze keer eens naast elkaar, kijk wie wie verdedigt, waar de actie wordt opgezet, enz..quote:
Dago. Geniepige Den Heldenaar (of Heldenaar?)quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
maar ok, welke sneue fokker/fokster heeft dan wel deze actie op haar/zijn geweten
Dat is niks joh, zeker op een racefietsquote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, ik was vanmiddag serieus van plan om hem op de fiets op te halen, ben blij dat ik het niet gedaan heb, is toch 22 km heen namelijk.
Ja maar die heb ik momenteel nietquote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Dat is niks joh, zeker op een racefiets
Goed punt... maar van de duinen word je ook niet blij.quote:Op zondag 20 december 2015 13:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik momenteel niet
En hier in de polder is alles een keer zo lang.
Zelfs met de trein...quote:Op zondag 20 december 2015 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
De polder is met de auto al een lange kut reis
nee adorabelle, lees eens terug. dit is niet een deel van het spel. de stok ligt er of ligt er niet. met een puzzel erbij is ludiek en kan maar een briefje dat de stok er zondag weer komt de te liggen, vandaag dus, is natuurlijk niet zoals het hoort.quote:Op zondag 20 december 2015 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb net even terug gelezen. Wat een drama hier weer. Kom op mensen, het is een spelletje. Dat je achter het net kunt vissen is deel van het spel. Ik snap dat het zuur is, zeker als je er aardig wat kilometers op hebt zitten, maar dat is het risico wat je neemt.
Ga dan niet hier lopen tieren als je daar niet mee om kunt gaan, want op deze manier verpest je het spel alleen maar voor anderen die wel sportief kunnen reageren.
Het moet dus iemand uit de omgeving zijn. Want toen ik er gister heen reed, was het ook wel een gehucht waar je eigenlijk niet voor de lol 2 keer naar toe gaat....quote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nee adorabelle, lees eens terug. dit is niet een deel van het spel. de stok ligt er of ligt er niet. met een puzzel erbij is ludiek en kan maar een briefje dat de stok er zondag weer komt de te liggen, vandaag dus, is natuurlijk niet zoals het hoort.
dan pak je de stok en legt deze op een nieuwe locatie of laat deze liggen. zo moeilijk is dat niet. wat nu als Nattekat dat hele stuk met OV had gedaan? of dat Fien 200km voor niks gaat rijden omdat iemand had bedacht dat dit wel lollig zou zijn?
Dit is wel degelijk deel van het spel. Waarom staat er anders dat stukje van zwarte_hand in de openingspost?quote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nee adorabelle, lees eens terug. dit is niet een deel van het spel. de stok ligt er of ligt er niet. met een puzzel erbij is ludiek en kan maar een briefje dat de stok er zondag weer komt de te liggen, vandaag dus, is natuurlijk niet zoals het hoort.
dan pak je de stok en legt deze op een nieuwe locatie of laat deze liggen. zo moeilijk is dat niet. wat nu als Nattekat dat hele stuk met OV had gedaan? of dat Fien 200km voor niks gaat rijden omdat iemand had bedacht dat dit wel lollig zou zijn?
och och, lees nou eens de tekst op de foto die is geplaatst. de stok is weg gehaald en komt daar ook weer terug. dus jouw verhaal hierboven zou inderdaad kloppen als dat briefje met tekst er niet bij had gehangen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk deel van het spel. Waarom staat er anders dat stukje van zwarte_hand in de openingspost?
Sowieso is deze situatie niet veel anders dan wanneer iemand jullie voor was geweest. Zou je dan ook zo gaan lopen huilen? Dit is gewoon het risico wat je neemt. Niemand vraagt je om 170 km te gaan rijden voor die stok, dat doe je zelf. Dan neem je zelf het risico om geen stok aan te treffen toch?
Waarom is dit dan zo anders dat het voor jullie rechtvaardigt om hier zo te gaan lopen tieren? Alleen omdat er nu een briefje hangt? Die stok duikt heus wel weer op. En het gebeurt wel vaker dat de stok ergens een paar dagen ligt voor die weer verplaatst wordt. Dus zo erg is het nou ook weer niet dat 'ie een paar dagen weg is. En als 'ie permanent weg blijft, dan is er vast wel iemand die zin heeft om een nieuwe te maken.
Jullie waren gewoon te laat. Iemand was jullie voor. Deal with it.
Ik heb die tekst gelezen. Stok is weggehaald, wordt "zondag" weer terug geplaatst. So? Iemand was je voor en die heeft 'm nu meegenomen. Het is even zuur voor je, maar dit maken we allemaal wel mee dat iemand anders ons voor is geweest. Zo'n briefje maakt het nou niet opeens een hele andere situatie.quote:Op zondag 20 december 2015 14:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
och och, lees nou eens de tekst op de foto die is geplaatst. de stok is weg gehaald en komt daar ook weer terug. dus jouw verhaal hierboven zou inderdaad kloppen als dat briefje met tekst er niet bij had gehangen.
stok is weg gehaald, briefje met tekst erop dat stok zondag op dezelfde plek weer terug komt. dat is geen zwarte hand, dat is geen jammer te laat nee dit is een naai actie waarmee je het spel verprutst.
nogmaals, bovenstaand verhaal van jou ben ik het mee eens als dat nu ook de situatie zou zijn maar dat is het dus niet.
ben je van nature blond?quote:Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb die tekst gelezen. Stok is weggehaald, wordt "zondag" weer terug geplaatst. So? Iemand was je voor en die heeft 'm nu meegenomen. Het is even zuur voor je, maar dit maken we allemaal wel mee dat iemand anders ons voor is geweest. Zo'n briefje maakt het nou niet opeens een hele andere situatie.
Dus alleen omdat het nu niet volgens de regels gaat loop je zo te tieren? Volgens mij is dat niet wat ik in die posts zag staan. Daar werden letterlijk dingen aangehaald als een verdrietig kind en 170 km gereden. En iemand die er luchtig op reageerde werd zelfs aangevallen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ben je van nature blond?![]()
iemand was goitske voor en die stok was weg. tot zover klopt het inderdaad. De stok zou dan naar een nieuwe locatie verhuizen alwaar de plaatser foto´s maakt en deze online gooit.
Maar dat is nu niet het geval. nu haalt deze persoon de stok op, gaat daar lekker een dag mee thuis zitten om voor iedereen onbegrijpelijke redenen en rijd vandaag weer terug om de stok terug te leggen op de plaats waar die persoon deze gisteren heeft opgehaald.
Dat is het spel niet, dit is geen verplaatsing.
Maar vooruit, hoe zien de anderen dit? anders lijkt het er zo op dat het een persoonlijke vendetta aan het worden is en dat is niet de bedoeling
leg je de stok vandaag nog wel terug?quote:Op zondag 20 december 2015 14:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus alleen omdat het nu niet volgens de regels gaat loop je zo te tieren? Volgens mij is dat niet wat ik in die posts zag staan. Daar werden letterlijk dingen aangehaald als een verdrietig kind en 170 km gereden. En iemand die er luchtig op reageerde werd zelfs aangevallen.
Sorry hoor, maar dat vind ik gewoon kinderachtig. Je kunt ook gewoon je verliezen nemen.
Als ik nou die stok was gaan halen en 'm voor d'r neus had weg gegraaid dan had ze niet zo gereageerd? Oh please... De teleurstelling druipt gewoon van die posts af, en dat is de enige reden waarom jullie zo reageren. Niet omdat het niet volgens de regels gaat.
Alleen wanneer jullie volwassen reageren i.p.v. zo kinderachtig en regelneukerig te doen. Als het jullie zelf uitkomt houden jullie je ook niet altijd aan de regels, maar wanneer iemand anders het doet dan kan het opeens niet. Op deze manier verpest je het spel voor anderen. Ik heb wel meerdere geluiden gehoord over hoe mensen hier letterlijk weggepest worden door o.a. jullie. Het wordt eens tijd voor zelfreflectie in dit topic.quote:Op zondag 20 december 2015 14:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
leg je de stok vandaag nog wel terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |