SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wie? MVG of De Gies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Als Arjan van der Giessen met MvG kan praten en hij begrijpt het, kun je ook met een Chinees babbelen.![]()
Stijn vond dit een matige middagsessie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Stijn vond dit een matige middagsessie.![]()
Big John is een outsider voor de titel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Topniveau begrijp ik? Is er al een dubbel gegooid?Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Webster past 4 keer in de Henderblob.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als hij met deze look mee had gedaan aan het vrouwentoernooi had niemand daar vragen bij gesteld denk ik.quote:![]()
staat #viessnel op youtubequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Check 5:12 voor het legendarische moment.![]()
twitter:AdVoiceOver twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 12:49:05Overmorgen voor #RTL7Darts met Frank @FrankVischsch darts becommentariëren.Zin in. reageer retweet
![]()
Leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:18 schreef Zipportal het volgende:
twitter:AdVoiceOver twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 12:49:05Overmorgen voor #RTL7Darts met Frank @FrankVischsch darts becommentariëren.Zin in. reageer retweet
![]()
De pijlen van Henderson zijn aan het muiten geslagen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als Henderson deze set niet wint gaat het erg lastig worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor Nobertwitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 15:32:00Our beautiful walk-on girls @CourtneyVWallis and @HollyVJohnson #WHDarts https://t.co/te2sZMFAt1 reageer retweet
![]()
Om niet te zeggen onmogelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Als Henderson deze set niet wint gaat het erg lastig worden.![]()
Daniella & Sammi > deze hoertjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Nober
[ afbeelding ]twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 15:32:00Our beautiful walk-on girls @CourtneyVWallis and @HollyVJohnson #WHDarts https://t.co/te2sZMFAt1 reageer retweet
![]()
Ik ken jou dan ook niet als smaakvol userquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ik zou "deze hoertjes" eerder doen![]()
Ik ken jou dan ook niet van je goede taalgebruikquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ken jou dan ook niet als smaakvol user![]()
Gefeliciteerd, Keegan.quote:Gary Anderson 99,55
Peter Wright 95,91
Daryl Gurney 94,12
Jamie Lewis 90,34
Darren Webster 87,83
Andy Boulton 85,3
Keegan Brown 83,61
John Henderson 81,06![]()
Op Lakeside 2012 met ondertiteling van Niels, genot.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Of hij is zenuwachtig voor de camera. Ziet er beetje onwennig uit.![]()
Ohja klopt jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Lakeside 2012 met ondertiteling van Niels, genot.
U MAD?![]()
Pipe gaat Kist langzaam slachten, precies zoals ik heb voorspeld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vieze opportunist.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Marcel is een beetje heel zielig bezig nuReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pipe gooide vroeger 18 seconden per beurt
18secondenpipe v Priestley in de WK-finale had machtig mooi geweest.![]()
Opnemen en anderhalf keer zo snel afspelenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Pipe gooide vroeger 18 seconden per beurt
18secondenpipe v Priestley in de WK-finale had machtig mooi geweest.![]()
quote:
Vind het wel een mooie beweging
Speelt nu toch ook niet he, Farmer?U MAD?![]()
Nee die is in rook opgegaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie beweging
Speelt nu toch ook niet he, Farmer?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toen trok ie met een been of wat was het ook alweerquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef Zipportal het volgende:
Co die destijds met de Kerstdagen door een hond werd gebeten. Genot op het podium daarna.
U MAD?![]()
Wist Co echt niet meer dat zijn opponent destijds Steve Farmer heette? Zelfs ik wist meteen dat hij Steve Farmer bedoelde.![]()
Hij werd in zijn rechterhand gebetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen trok ie met een been of wat was het ook alweer![]()
Hij kon amper gooien met zijn rechterhand.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen trok ie met een been of wat was het ook alweer![]()
Ja, nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij kon amper gooien met zijn rechterhand.![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij kon amper gooien met zijn rechterhand.
Zijn daar beelden van
U MAD?![]()
Nogal ja, ik zou gelijk even die pot van Sun terugkijken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik schakel precies op tijd in zie ik
Nog genot gemist?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:55 schreef Tagliano het volgende:
Nog genot gemist?![]()
Je hebt het zonnetje gemistquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:55 schreef Tagliano het volgende:
Nog genot gemist?![]()
Die Pijp ziet er tenminste wel fatsoenlijk uit. Fatsoenlijk postuur, nette pantalon, goed hemd en goede schoenen. Kunnen weinig van die Bristol schoenen dragers met spekzolen zeggen.U MAD?![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nogal ja, ik zou gelijk even die pot van Sun terugkijken.quote:Zal even terugkijken, bedanktquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wimderon heeft RTL7 overspoeld met klachten over Niels.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar zullen de punten wel opgeteld worden door de Ajacied422 ter plaatse dus wilde ik mij daar wel aan wagen.quote:
Maar Jacques zei ook niet dat zo'n account vereist is.![]()
Verdomme, en niet eens Adgodquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wimderon heeft RTL7 overspoeld met klachten over Niels.
In onze pool staat Mani na de eerste avond stevig onderaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar zullen de punten wel opgeteld worden door de Ajacied422 ter plaatse dus wilde ik mij daar wel aan wagen.
Maar Jacques zei ook niet dat zo'n account vereist is.quote:Ajacied422 9
Spies 9
Anoonumos 9
TserrofEnoch 9
Slobeend 8
Max23 8
voetbalmanager2 8
wimderon 8
Szura 8
JimMH 7
baggerbaas 7
Sporttv 7
Bastiefcg 7
de_boswachter 6
Monolith 6
Mani89 5![]()
Jij kan gewoon niet tellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In onze pool staat Mani na de eerste avond stevig onderaan.
[..]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat doet Mani expres om het eerlijk te houdenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In onze pool staat Mani na de eerste avond stevig onderaan.
[..]![]()
Hij heeft ook Sun als winnaar ingevuld.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doet Mani expres om het eerlijk te houden![]()
Sun was de morele winnaar, daar hoor ik bonuspunten voor te krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft ook Sun als winnaar ingevuld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee. Je krijgt misschien wel een vermelding voor je deelname aan ontwikkelingssamenwerking in het darten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sun was de morele winnaar, daar hoor ik bonuspunten voor te krijgen.![]()
Volgens mij gooit Pipe momenteel nauwelijks trager dan Phil Taylor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze zijn Stijn aan het trollen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zjak staat te zeiken op Kist terwijl hij 96 gemiddeld gooit en Pipe 88.quote:
Vieze klootzak. Ik kan daar echt agressief om worden.![]()
Rustig Stijn, je moet nog een paar weken volhoudenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zjak staat te zeiken op Kist terwijl hij 96 gemiddeld gooit en Pipe 88.
Vieze klootzak. Ik kan daar echt agressief om worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
96 is voor Kist geweldig jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zjak staat te zeiken op Kist terwijl hij 96 gemiddeld gooit en Pipe 88.
Vieze klootzak. Ik kan daar echt agressief om worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou die pipe hier niet enorm spierpijn van krijgen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Co met een hippe baard en dito snor, wat een dag is dit zegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie is die idioot in je UIquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Co met een hippe baard en dito snor, wat een dag is dit zeg![]()
Kieftpruikje, niks mis meequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met zo'n kapsel kan ik niet anders concluderenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je bent wel gemeen vandaag zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, word jij even te kijk gezet hier.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alleen Boulton zou nu nog een comeback kunnen maken.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou hij is rijp voor de SLOOP, maak het maar gauw af dan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar heb ik dus niet al te veel aan gemistquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henderson schommelt van geluk met zijn 81,06 gemiddeld.
Die heeft soms zijn dagen dat hij wel aardig wat gooit, maar soms ook net aan 80 inderdaadMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gooide op een gegeven moment maar 90 punten na drie beurten in een leg. No joke.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik dus niet al te veel aan gemist
Die heeft soms zijn dagen dat hij wel aardig wat gooit, maar soms ook net aan 80 inderdaad![]()
Redelijke commentator moet ik zeggen!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Verdommequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooide op een gegeven moment maar 90 punten na drie beurten in een leg. No joke.
Ik had graag Henderson-Sun gezienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kijk dit even zou ik zeggen en daarna deel 2quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:37 schreef hafcfan het volgende:
PipeIs deze middag weer een flopshow zoals gisteren of?
Chisnall/Rowbyquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef clavier het volgende:
Tegen wie speelt Kist in de tweede ronde?![]()
Ben niet gek. Die voorrondes zijn rapende oogaids. Dan ga ik meestal even zappenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk dit even zou ik zeggen en daarna deel 2![]()
Incident.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Pipe 75,55
HAHAHAHAHAHAHAH![]()
zieligquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Pipe 75,55
HAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
Het is mij aangeraden, ik heb het gekeken en ik heb er verre van spijt vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben niet gek. Die voorrondes zijn rapende oogaids. Dan ga ik meestal even zappen
Je kent mij toch als een eerlijke en oprechte usert
Pipe is afgeschreven. Ook niet meer terugkomen aub.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Mwah, mwah, je weet het nooit met Chisnall. Van de Pas won er ook heel verrassend met 2-4 van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef clavier het volgende:
[..]
Dat is jammer. Tegen Chisnall gaat hij het niet redden denk ik.![]()
True, maar heb er niet de puf voor. Sorry. Nog niet echt zin in dartsen. Meer zin in JL genot vanavondquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is mij aangeraden, ik heb het gekeken en ik heb er verre van spijt van
Je kent mij toch als een eerlijke en oprechte usert![]()
Chisnall had vorig jaar al voldoende moeite om überhaupt zijn pijlen in het bord te laten zittenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, mwah, je weet het nooit met Chisnall. Van de Pas won er ook heel verrassend met 2-4 van.
Ook genietenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
True, maar heb er niet de puf voor. Sorry. Nog niet echt zin in dartsen. Meer zin in JL genot vanavond
Korte samenvatting dan van het eerste deel: Sun gooit zichzelf dood vanaf 133, mikt even later op de T19 en gooit buiten het bord. Later heeft hij tops over en gooit hij buiten beeld, er werd uitgezoomd en ik zag de pijl nog steeds niet. Wel een bijzonder leuke vent hoe hij zich opstelde
Dat laatste was volgens mij in de 1, bij de bull in de buurt. Hij ging voor tops.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook genieten
Korte samenvatting dan van het eerste deel: Sun gooit zichzelf dood vanaf 133, mikt even later op de T19 en gooit buiten het bord. Later heeft hij tops over en gooit hij buiten beeld, er werd uitgezoomd en ik zag de pijl nog steeds niet. Wel een bijzonder leuke vent hoe hij zich opstelde![]()
Niet enorm veel boeiende wedstrijden to be honest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
True, maar heb er niet de puf voor. Sorry. Nog niet echt zin in dartsen. Meer zin in JL genot vanavond![]()
Wat een baasjequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat laatste was volgens mij in de 1, bij de bull in de buurt. Hij ging voor tops.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook genieten
Korte samenvatting dan van het eerste deel: Sun gooit zichzelf dood vanaf 133, mikt even later op de T19 en gooit buiten het bord. Later heeft hij tops over en gooit hij buiten beeld, er werd uitgezoomd en ik zag de pijl nog steeds niet. Wel een bijzonder leuke vent hoe hij zich opstelde![]()
![]()
![]()
Denk dat het voor een groot deel toch zenuwen waren bij Sun. Op bepaalde momenten gooide hij behoorlijk precies, terwijl hij een paar beurten later verschrikkelijk gooide.![]()
Darten ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet enorm veel boeiende wedstrijden to be honest.![]()
Dat zal behoorlijk hebben meegespeeld, meteen bij de eerste pijl zichtbaar ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
Denk dat het voor een groot deel toch zenuwen waren bij Sun. Op bepaalde momenten gooide hij behoorlijk precies, terwijl hij een paar beurten later verschrikkelijk gooide.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heerlijk man. Zo ziet een echte darter eruit.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is helemaal niet interessant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolan v K. Anderson is wel interessant. Dolan heeft ook een vreselijk kutjaar achter de rugReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dolan is nooit leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolan v K. Anderson is wel interessant. Dolan heeft ook een vreselijk kutjaar achter de rug![]()
Ook al is het in China niet zo'n hoog niveau. Met 64 gemiddeld win je daar geen groot toernooi.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal behoorlijk hebben meegespeeld, meteen bij de eerste pijl zichtbaar ook![]()
Minst interessante partij van het WK.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ach, leuk dat hij mee deed in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ook al is het in China niet zo'n hoog niveau. Met 64 gemiddeld win je daar geen groot toernooi.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hamilton v Murnanquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Minst interessante partij van het WK.![]()
Verklaar waarom je denkt dat Murnan gaat winnen. Die gooit echt als een natte dooie krant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Murnan gaat winnen. Dus dat gaat best boeiend worden.![]()
Hamilton gooit als een verschrompeld platgestampt bakje kwark.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar waarom je denkt dat Murnan gaat winnen. Die gooit echt als een natte dooie krant.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Won wel van Raybar180 op de World Matchplay.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hamilton gooit als een verschrompeld platgestampt bakje kwark.
#leukefeitjes![]()
Verloor van Co Stompe.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Won wel van Raybar180 op de World Matchplay.
#leukefeitjesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Murnan heeft laatste tijd meer een upswing te pakken, terwijl Hamilton in een vrije val zit waar niets in lukt. Laatste tijd heeft Murnan meer indruk gemaakt en dat viel niet indrukwekkend te noemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar waarom je denkt dat Murnan gaat winnen. Die gooit echt als een natte dooie krant.![]()
#WAARISNIELSquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef hafcfan het volgende:
God wat een verslaggever. Jaques moet zich toch ook doodergeren aan zo'n kerel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: