Kijk dit even zou ik zeggen en daarna deel 2quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:37 schreef hafcfan het volgende:
PipeIs deze middag weer een flopshow zoals gisteren of?
Chisnall/Rowbyquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef clavier het volgende:
Tegen wie speelt Kist in de tweede ronde?
Ben niet gek. Die voorrondes zijn rapende oogaids. Dan ga ik meestal even zappenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk dit even zou ik zeggen en daarna deel 2
Incident.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Pipe 75,55
HAHAHAHAHAHAHAH
zieligquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Pipe 75,55
HAHAHAHAHAHAHAH
Het is mij aangeraden, ik heb het gekeken en ik heb er verre van spijt vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben niet gek. Die voorrondes zijn rapende oogaids. Dan ga ik meestal even zappen
Mwah, mwah, je weet het nooit met Chisnall. Van de Pas won er ook heel verrassend met 2-4 van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef clavier het volgende:
[..]
Dat is jammer. Tegen Chisnall gaat hij het niet redden denk ik.
True, maar heb er niet de puf voor. Sorry. Nog niet echt zin in dartsen. Meer zin in JL genot vanavondquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is mij aangeraden, ik heb het gekeken en ik heb er verre van spijt van
Je kent mij toch als een eerlijke en oprechte usert
Chisnall had vorig jaar al voldoende moeite om überhaupt zijn pijlen in het bord te laten zittenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, mwah, je weet het nooit met Chisnall. Van de Pas won er ook heel verrassend met 2-4 van.
Ook genietenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
True, maar heb er niet de puf voor. Sorry. Nog niet echt zin in dartsen. Meer zin in JL genot vanavond
Dat laatste was volgens mij in de 1, bij de bull in de buurt. Hij ging voor tops.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook genieten
Korte samenvatting dan van het eerste deel: Sun gooit zichzelf dood vanaf 133, mikt even later op de T19 en gooit buiten het bord. Later heeft hij tops over en gooit hij buiten beeld, er werd uitgezoomd en ik zag de pijl nog steeds niet. Wel een bijzonder leuke vent hoe hij zich opstelde
Niet enorm veel boeiende wedstrijden to be honest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
True, maar heb er niet de puf voor. Sorry. Nog niet echt zin in dartsen. Meer zin in JL genot vanavond
Wat een baasjequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat laatste was volgens mij in de 1, bij de bull in de buurt. Hij ging voor tops.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook genieten
Korte samenvatting dan van het eerste deel: Sun gooit zichzelf dood vanaf 133, mikt even later op de T19 en gooit buiten het bord. Later heeft hij tops over en gooit hij buiten beeld, er werd uitgezoomd en ik zag de pijl nog steeds niet. Wel een bijzonder leuke vent hoe hij zich opstelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |