Jazekerquote:
Nope, want ik vind het niet lekkerquote:
Het was toch niet te voorkomen. Wat had je dan moeten doen? Miljoenen mensen terugsturen die bij de grens van Europa aankomen. Wat denk je dan dat er gebeurt wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, die mensen gaat het echt fantastisch hebben.
En daar heeft niemand wat aan, zeker arme landen niet als het instabieler wordt in het westen.
goedzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nope, want ik vind het niet lekker
Ze hadden een fatsoenlijke inschatting moeten maken van het probleem VOORDAT er hier 50k mensen stondenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was toch niet te voorkomen. Wat had je dan moeten doen? Miljoenen mensen terugsturen die bij de grens van Europa aankomen. Wat denk je dan dat er gebeurt was
Wel wat ergere rellen dan waar er nu over geklaagd wordt in een azc hoor. En dan nog is het een ethische kwestie of je dat wel kan doen.quote:
Eens. Qua maatregelen treffen en al is het slecht geregeld jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden een fatsoenlijke inschatting moeten maken van het probleem VOORDAT er hier 50k mensen stonden
Waar keek je die serie? Gewoon downloaden of staat hij op Popcorn?quote:
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel wat ergere rellen dan waar er nu over geklaagd wordt in een azc hoor. En dan nog is het een ethische kwestie of je dat wel kan doen.
Het lijkt nu net of de oorlog in Syrië drie maanden geleden pas is uitgebrokenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Qua maatregelen treffen en al is het slecht geregeld ja
heb hem "gekocht"quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar keek je die serie? Gewoon downloaden of staat hij op Popcorn?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Kuyt schuift de prestatie van gister af op karakter.![]()
![]()
![]()
Het is ook nog helemaal geen kooktijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vies lang weggeweest voor boodschappen.
Nu te moe om te koken
waarom zo lang weggeweest? kon je iets niet vinden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vies lang weggeweest voor boodschappen.
Nu te moe om te koken
klinkt goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ei, room, aardappelschijfjes, gehakt. paprika, prei.
Stoofpotten duren even voordat ze goed zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is ook nog helemaal geen kooktijd
Ik loop gewoon te dwalen en te dralen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zo lang weggeweest? kon je iets niet vinden?
Nu hopen dat mijn ovenschaal niet te laag isquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
klinkt goed
en niet al te ingewikkeld
Dat zijn vaak dingen die ik check voor ik inkopen ed ga doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hopen dat mijn ovenschaal niet te laag is!
Na aardappelschijfjes enz nemen niet heel veel ruimte in qua hoogte, ik gok er maar op dat het past.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zijn vaak dingen die ik check voor ik inkopen ed ga doen
Pas op, de AIVD leest meequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Ze heeft eindelijk kennis gemaakt met de KKK.
Killer Kat Kuroi.
Of
Klaag Kat Kuroi.
Oeps.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas op, de AIVD leest mee
En die lezen de kleine lettertjes niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |