quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
Vanwege een voetblessure, wellicht zelfs breuk, moet ik afzeggen voor 9 april. Helaas, want was graag mee gegaan!
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 9 april - WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer. Succes ermee. Volgende keer beterSPOILER: Zaterdag 21 mei – Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!Ik heb bij beide niet kunnen vinden dat het niet mag en als dat zo is dan staat dat er vaak wel bij.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Is het bij beide mogelijk de hond mee te nemen?

Ik heb geen specifieke voorkeurquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemorgen!
Voor de mensen die meegaan met de wandelmeet het verzoek om te kijken of jullie voorkeur hebben voor wandeling 1 of wandeling 2:
* Optie 1. Groene-wissel-wandeling Bilthoven - 12 km door voornamelijk bosachtig gebied met halverwege Mauritshoeve waar we iets kunnen drinken
* Optie 2. Groene-wissel-wandeling Utrecht-Lunetten - 10 km door landgoed Amelisweerd en langs de Kromme Rijn. Halverwege het befaamde Theehuis Rhijnauwen.
En dat dan ook even doorgeven aan mij als jullie willen

Ik vind de tweede met dat befaamde Theehuis wel tof klinkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemorgen!
Voor de mensen die meegaan met de wandelmeet het verzoek om te kijken of jullie voorkeur hebben voor wandeling 1 of wandeling 2:
* Optie 1. Groene-wissel-wandeling Bilthoven - 12 km door voornamelijk bosachtig gebied met halverwege Mauritshoeve waar we iets kunnen drinken
* Optie 2. Groene-wissel-wandeling Utrecht-Lunetten - 10 km door landgoed Amelisweerd en langs de Kromme Rijn. Halverwege het befaamde Theehuis Rhijnauwen.
En dat dan ook even doorgeven aan mij als jullie willen

SPOILER: Zaterdag 9 april - WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 mei – Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post! Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B

Gelezen. Nu moet ik wel komenquote:

Ja! Kan het niet alleen.quote:

Pa zit er al en ma kan niet, dus dat loopt wel losquote:Op donderdag 7 april 2016 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja! Kan het niet alleen.
Nja je ouders gaan met regen ook niet naar de camping dus dat scheelt

Voel me hondsberoerd
 Voel me hondsberoerd  

SPOILER: Zaterdag 9 april - WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 mei – Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post! GerardM86
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl

Zodra ik terug ben in Nederland welquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
@motorrijders: nog zin in een ritje?
 word het weer eens tijd voor.
 word het weer eens tijd voor.

.
 . 

SPOILER: Zaterdag 21 mei – Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 5% gewijzigd door Yvie_lu op 10-04-2016 12:02:01 (Edit gedaan ipv kopieren. Nja het is zondag.. ) ]

Nee, maar Lunetten is niet zo groot.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:06 schreef cerpintaxt het volgende:
Is er nog een specifiek afspreekpunt? Ik heb namelijk geen idee hoe iedereen eruitziet 😯

Tnx Yv!quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Jammer van de afzeggers. Volgende keer beter
Thijs beterschap! En jdel nog een fijne vakantie

SPOILER: Zaterdag 21 mei – Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!

Bedankt Yv!
 Bedankt Yv!

Wanneer ben je weer terug in NL?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:39 schreef jdel het volgende:
[..]
Zodra ik terug ben in Nederland welword het weer eens tijd voor.

Is ie alquote:Op maandag 18 april 2016 07:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer terug in NL?

Goed plan! Inderdaad weer terug (helaas, Costa Rica was gaaf!)quote:Op maandag 18 april 2016 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dus we kunnen binnenkort even rondrijden.

Nu is het weer voor een spelletjesmeetquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is helemaal geen motorrij-weer.
Meets horen in het zonnetje

Yv, je leeft!quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is helemaal geen motorrij-weer.
Meets horen in het zonnetje

Natuurlijk! Onkruid vergaat niet toch?quote:

quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Natuurlijk! Onkruid vergaat niet toch?
Zonnetje is er alweer volgende week voor het bevrijdingsfestival dus dan mag ik weer naar buiten

Ik zorg zelf wel voor zon in Utrecht dan. En mocht het niet lukken dan is er nog niks aan de hand want dan zorgt de goede line-up voor het bevrijdingsfestival in Utrecht wel voor warmtequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk bevrijd de regen zich niet dan
Ik kan niet overal voor de zon zorgen

welkom bij dit zooitje ongeregeld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi hoi, ik meld me hier ook maar eens. Ben 32 en uit Eindhoven. Ik zou wel meer mensen van mijn eigen leeftijd willen leren kennen en zelfde geldt voor interesses maar vind het lastig die mensen te vinden.

Midden-Limbo hier, vandaar...
 Midden-Limbo hier, vandaar...

Ik ga graag naar kleine festivals, beetje bandjes kijken en chillen, en ik wandel en fiets graag. Mijn vriendenkring bestaat vooral uit rollenspelspelers en tabletoppers die vooral daar mee bezig zijn, en hoewel het ook een hobby van me is mis ik mensen om me heen met wie ik ook andere dingen kan doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
welkom bij dit zooitje ongeregeld.
Wat voor interesses heb jij dan?

Leukquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ga graag naar kleine festivals, beetje bandjes kijken en chillen, en ik wandel en fiets graag. Mijn vriendenkring bestaat vooral uit rollenspelspelers en tabletoppers die vooral daar mee bezig zijn, en hoewel het ook een hobby van me is mis ik mensen om me heen met wie ik ook andere dingen kan doen.

Brabander meldt!quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Hou dit topic al een tijdje in de gaten, maar als er iets wordt georganiseerd is dat behoorlijk voor mij uit de richting. Hoeveel mensen zijn hier eigenlijk van 'onder de rivieren'?Midden-Limbo hier, vandaar...
En hier nog eentjequote:Op zaterdag 30 april 2016 13:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi hoi, ik meld me hier ook maar eens. Ben 32 en uit Eindhoven. Ik zou wel meer mensen van mijn eigen leeftijd willen leren kennen en zelfde geldt voor interesses maar vind het lastig die mensen te vinden.

Leuk, welkom!quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Je zou iets kunnen organiseren of een voorstel kunnen doen als je iets op het oog hebt en kijken hoeveel andere mensen uit het zuiden zich melden. Of misschien is het wel leuk genoeg om ervoor te zorgen dat anderen die reis ernaartoe voor over hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Hou dit topic al een tijdje in de gaten, maar als er iets wordt georganiseerd is dat behoorlijk voor mij uit de richting. Hoeveel mensen zijn hier eigenlijk van 'onder de rivieren'?Midden-Limbo hier, vandaar...

Wel goede timing. Binnenkort alweer festival, wandel en fiets weerquote:Op zondag 1 mei 2016 15:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ga graag naar kleine festivals, beetje bandjes kijken en chillen, en ik wandel en fiets graag. Mijn vriendenkring bestaat vooral uit rollenspelspelers en tabletoppers die vooral daar mee bezig zijn, en hoewel het ook een hobby van me is mis ik mensen om me heen met wie ik ook andere dingen kan doen.

Is ook een beetje reden om hier te posten, ik ken te weinig mensen die dit ook leuk vinden en steeds alleen gaan is zo saai.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk, welkom!
[..]
Je zou iets kunnen organiseren of een voorstel kunnen doen als je iets op het oog hebt en kijken hoeveel andere mensen uit het zuiden zich melden. Of misschien is het wel leuk genoeg om ervoor te zorgen dat anderen die reis ernaartoe voor over hebben.
[..]
Wel goede timing. Binnenkort alweer festival, wandel en fiets weer

Altijd leuk om wat nieuw bloed te zien hierquote:Op zondag 1 mei 2016 23:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Is ook een beetje reden om hier te posten, ik ken te weinig mensen die dit ook leuk vinden en steeds alleen gaan is zo saai.
 En ja dat geldt ook voor onze nieuwe stuntpiloot
 En ja dat geldt ook voor onze nieuwe stuntpiloot  

Syl veroorzaakt zoveel hitte dat zijn banden tijdens de winter nog vast smelten aan het wegdekquote:Op maandag 2 mei 2016 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah jij was het dus die vorige week onderuit ging door de ijzel en alle files veroorzaakte

Om een of andere reden klinkt dit dan weer niet echt als een aanprijzing voor een motorrit-meetquote:Op maandag 2 mei 2016 10:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Syl veroorzaakt zoveel hitte dat zijn banden tijdens de winter nog vast smelten aan het wegdek

Oh wacht, afgelopen week was het ijskoud hè? Ik heb mijn motor toen niet aangeraakt.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah jij was het dus die vorige week onderuit ging door de ijzel en alle files veroorzaakte

Jawel. Gisteren was het eindelijk echt mooi weer.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om een of andere reden klinkt dit dan weer niet echt als een aanprijzing voor een motorrit-meet

quote:Op zondag 1 mei 2016 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Mooi weer.Vanochtend om half tien vertrokken, en een halfuur geleden weer thuisgekomen. Ik ben kapot.

Ben wel blij met Tomtom Mobile.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Inmiddels ben ik werkloos en kan ik op elke dagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Komt er nog een nieuwe datum voor die museummeet in Amsterdam die niet doorging (museum van Vrolik)?
Zo jammer dat die alleen doordeweeks open is.

Wellicht te ver (en tegenwoordig te duur voor een dagticket) en niet je genre, maar 5-6-7 Mei is Dunk festival bij Gent in de buurt. dunkfestival.bequote:Op zondag 1 mei 2016 23:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Is ook een beetje reden om hier te posten, ik ken te weinig mensen die dit ook leuk vinden en steeds alleen gaan is zo saai.
 Redelijk klein: 900 man per dag dit jaar (was altijd 700)
 Redelijk klein: 900 man per dag dit jaar (was altijd 700) 

quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik werkloos en kan ik op elke dag
Maar misschien is het een goed idee om eerst te inventariseren welke dag het beste uitkomt voor de mensen die mee willen gaan? Het is inderdaad een beetje jammer dat ze niet in het weekend open zijn.

Mijn 5, 6 en 7 mei zitten al helemaal volgepropt, helaas. Grotere evenementen mogen overigens ook, maar de Pinkpops en Lowlands zijn me toch wat te druk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht te ver (en tegenwoordig te duur voor een dagticket) en niet je genre, maar 5-6-7 Mei is Dunk festival bij Gent in de buurt. dunkfestival.beRedelijk klein: 900 man per dag dit jaar (was altijd 700)

Ja toe maarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:26 schreef GM86 het volgende:
Motor meet heb ik ook wel interesse in! Moet ie echter niet in mei gepland worden want ik zit de komende 4 weken in de USA ;-)

SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[/quote]

Welkomquote:Op zondag 29 mei 2016 02:24 schreef BlueLed het volgende:
IS er binnenkort in of rond Utrecht een meet of wandeling?

Het kan nog wel bij de balie maar aangezien het vaak uitverkocht is is dat inderdaad niet de meest handige optie. Anders sta je daar voor niks.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:51 schreef Elvi het volgende:
Dit lijkt me leuk om een keer te doen: http://www.domunder.nl/
Alleen moet je wel kaarten van tevoren kopen en kan je dus niet afzeggen

Daar ben ik heel vaak langs gelopen, maar nog nooit geweest. Leuk idee!quote:Op zondag 29 mei 2016 10:51 schreef Elvi het volgende:
Dit lijkt me leuk om een keer te doen: http://www.domunder.nl/
Alleen moet je wel kaarten van tevoren kopen en kan je dus niet afzeggen

De Dom is iedereen wel een keer geweest (toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daar ben ik heel vaak langs gelopen, maar nog nooit geweest. Leuk idee!
 ).
). 

SPOILER: Data opties nog in overleg zie onder - DOMunder meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!

quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Om het leuke idee niet te laten verwateren bij deze gelijk maar wat data opties.
4 opties, ik stel voor dat we volgende week dan de datum kiezen waarvoor de meeste mensen dan gekozen hebben.
En dan kan iedereen zijn/haar eigen ticket (online) kopen voor die degbetreffende datum/tijd
Meets in de planningSPOILER: Data opties nog in overleg zie onder - DOMunder meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan al die data voor DomUnder nietSPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post! [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.

En ik nog maar denken dat de data gevarieerd genoeg warenquote:Op woensdag 1 juni 2016 07:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kan al die data voor DomUnder niet

Zet gewoon in een berichtje welke 3 opties je kanquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moet ik dit quoten? Ik kan drie data

SPOILER: Data opties nog in overleg zie onder - DOMunder meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!

voor een meet?
• Post! Tap tap tap
Tap tap tap

misschien te laat, maar een motormeet lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:26 schreef GM86 het volgende:
Motor meet heb ik ook wel interesse in! Moet ie echter niet in mei gepland worden want ik zit de komende 4 weken in de USA ;-)

voor een meet?
• Post!

voor een meet?
• Post!

Klinkt wel cool! En ook een leuke prijs.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af of mensen hier interesse in hebben?
http://www.amersfoort-rondvaarten.nl/vleermuisboot.html

Voor iedereen die ver weg woont en/of met het OV moet dus niet echt te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt wel cool! En ook een leuke prijs.
Maar helaas alleen zaterdagen (laat) voor zover ik even kon zien dus dat is momenteel helaas wat lastig.
Wel een leuk idee

Niet gelijk zo negatief Tijn. Logeren in een hostel of gewoon met iemand meerijden die met de auto is zijn altijd nog optiesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor iedereen die ver weg woont en/of met het OV moet dus niet echt te doen

Pessimist. Ik bedenk ook eens watquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]

Als dit al negatief...........quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet gelijk zo negatief Tijn. Logeren in een hostel of gewoon met iemand meerijden die met de auto is zijn altijd nog opties

Neem Yvies reactie als voorbeeld: enthousiast reageren en dan de 'maar' als minpunt.quote:

Zo was het uiteraard niet bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem Yvies reactie als voorbeeld: enthousiast reageren en dan de 'maar' als minpunt.
Jij begint meteen 'waaaah niet te doen stom dit hoe dúrf je het in je hoofd te halen'.
Zo komt het in elk geval over

Hangt af waar je woont.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
 ).
 ).

maar ze worden volgens mij door heel Nederland gegeven.
 maar ze worden volgens mij door heel Nederland gegeven.

SPOILER: Zaterdagmiddag 18 juni - DOMunder meet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!

SPOILER: Zaterdagmiddag 18 juni - DOMunder meet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!

Leuk! Als ik kan, ga ik graag mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af of mensen hier interesse in hebben?
http://www.amersfoort-rondvaarten.nl/vleermuisboot.html
Er rijdt op zaterdagnacht om 00.48 uur een sprinter naar Utrecht. Daarna kun je nog om 02.38 uur met de nachttrein (intercity) naar Utrecht centraal. Het wordt mij op de website niet helemaal duidelijk waar de afvaart plaatsvindt. Als dat het centrum is, dan is er met OV nog prima uit Amersfoort weg te komen. Er is zelfs nog tijd om na afloop een drankje te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
 Maar het hangt er vanaf waar je woont, dat is waar.
 Maar het hangt er vanaf waar je woont, dat is waar.

quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:50 schreef Ayoo het volgende:
DomUnder lijkt me wel leuk. Kan ik nog mee?
Meets in de planningSPOILER: Zaterdagmiddag 18 juni - DOMunder meet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk! GezelligSPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Ik zal morgen (ga vanavond niet meer redden) even een berichtje naar jou en de rest sturen, zodat we allemaal voor de goede tijd een kaartje kopen etc.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |