Zet gewoon in een berichtje welke 3 opties je kanquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moet ik dit quoten? Ik kan drie data
SPOILER: Data opties nog in overleg zie onder - DOMunder meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
SPOILER: Data opties nog in overleg zie onder - DOMunder meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
Tap tap tap
misschien te laat, maar een motormeet lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:26 schreef GM86 het volgende:
Motor meet heb ik ook wel interesse in! Moet ie echter niet in mei gepland worden want ik zit de komende 4 weken in de USA ;-)
voor een meet?
• Post!![]()
voor een meet?
• Post!![]()
Klinkt wel cool! En ook een leuke prijs.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af of mensen hier interesse in hebben?
http://www.amersfoort-rondvaarten.nl/vleermuisboot.html
Voor iedereen die ver weg woont en/of met het OV moet dus niet echt te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt wel cool! En ook een leuke prijs.
Maar helaas alleen zaterdagen (laat) voor zover ik even kon zien dus dat is momenteel helaas wat lastig.
Wel een leuk idee
Niet gelijk zo negatief Tijn. Logeren in een hostel of gewoon met iemand meerijden die met de auto is zijn altijd nog optiesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor iedereen die ver weg woont en/of met het OV moet dus niet echt te doen
Pessimist. Ik bedenk ook eens watquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dit al negatief...........quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet gelijk zo negatief Tijn. Logeren in een hostel of gewoon met iemand meerijden die met de auto is zijn altijd nog opties
Neem Yvies reactie als voorbeeld: enthousiast reageren en dan de 'maar' als minpunt.quote:
Zo was het uiteraard niet bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem Yvies reactie als voorbeeld: enthousiast reageren en dan de 'maar' als minpunt.
Jij begint meteen 'waaaah niet te doen stom dit hoe dúrf je het in je hoofd te halen'.
Zo komt het in elk geval over
Hangt af waar je woont.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILER: Zaterdagmiddag 18 juni - DOMunder meet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
SPOILER: Zaterdagmiddag 18 juni - DOMunder meet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
Leuk! Als ik kan, ga ik graag mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af of mensen hier interesse in hebben?
http://www.amersfoort-rondvaarten.nl/vleermuisboot.html
Er rijdt op zaterdagnacht om 00.48 uur een sprinter naar Utrecht. Daarna kun je nog om 02.38 uur met de nachttrein (intercity) naar Utrecht centraal. Het wordt mij op de website niet helemaal duidelijk waar de afvaart plaatsvindt. Als dat het centrum is, dan is er met OV nog prima uit Amersfoort weg te komen. Er is zelfs nog tijd om na afloop een drankje te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:50 schreef Ayoo het volgende:
DomUnder lijkt me wel leuk. Kan ik nog mee?
Meets in de planningSPOILER: Zaterdagmiddag 18 juni - DOMunder meet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk! GezelligSPOILER: Zaterdag 9 juli - Klimbos meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
Ik zal morgen (ga vanavond niet meer redden) even een berichtje naar jou en de rest sturen, zodat we allemaal voor de goede tijd een kaartje kopen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |