abonnement Unibet Coolblue
pi_161753835


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161753849
LaPo:

quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 15:28 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dan zit je met dezelfde keuzes als mij.
wil voor juli toch wel een nieuwe motor op de stoep. Waar ik eerst dacht weer een super tenere te kopen merk ik dat ik nu wel wat jongers wil (vooral om kilometer aantallen en afgeragde s10's) Dus kijk rond naar xt660r en x en misschien FMX of toch een drz. Het is allemaal leuk :(
Ktm zou optie zijn maar dat onderhoud houd me dan weer tegen. Wil wel fun, maar voor me baan ook wel handig als ik met een motor altijd weg kan.
Wat heb ik onderweg:
Handkappen
Handverwarmers
Stuurverhogers/barback versie

Ervaringen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161782341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 15:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
LaPo:

[..]

Wat heb ik onderweg:
Handkappen
Handverwarmers
Stuurverhogers/barback versie

Ervaringen?
sorry? wat je hebt onderweg?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161782439
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:32 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

sorry? wat je hebt onderweg?
Heb hotgrips vandaag ontvangen, nu nog barback setje onderweg en handkappen om de gsf 650 s te upgraden. Of er meer mensen gebruik maken van een barback set bijv.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161783541
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161783653
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb hotgrips vandaag ontvangen, nu nog barback setje onderweg en handkappen om de gsf 650 s te upgraden. Of er meer mensen gebruik maken van een barback set bijv.
barback set? Nooit van gehoord. Heb wel bar risers. Is natuurlijk maar net wat je voorkeur heeft. Dat het voor mij comfortabeler is hoeft niet te betekenen dat dat voor een ander ook zo is.
pi_161783680
denk dat ie bareback bedoeld
pi_161784133
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

barback set? Nooit van gehoord. Heb wel bar risers. Is natuurlijk maar net wat je voorkeur heeft. Dat het voor mij comfortabeler is hoeft niet te betekenen dat dat voor een ander ook zo is.
Daarmee verhoog ik het stuur 3cm, en komt het stuur tevens 2cm naar mij toe.
Hopelijk zit ik dan nog iets rechter op dan nu.

http://www.mlmparts.com/n(...)ers-barback-set.html

quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:20 schreef Maegrim het volgende:
denk dat ie bareback bedoeld
:W Iets met een hobby.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161791382
Gewoon al die rommel eraf trekken en een ABM Streetbar 0230 stuur van 82 centimeter breed erop zetten. Dat rijdt pas als een koning _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 18:15:48 #10
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161804337
Fuck yeah de Zero is eindelijk klaar :D :D
pi_161804400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:15 schreef Erasmo het volgende:
Fuck yeah de Zero is eindelijk klaar :D :D
Nice! :D Wat ga je nu met je salamander doen? :P
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:09:21 #12
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161806742
Een beetje fatsoeneren en weer in de verkoop :P
pi_161806778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:09 schreef Erasmo het volgende:
Een beetje fatsoeneren en weer in de verkoop :P
Om een week daarna weer met de Zero bij de dealer te staan? :D
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:12:06 #14
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161806816
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Om een week daarna weer met de Zero bij de dealer te staan? :D
Stiekem heb ik er ook weer een auto bij gekocht :@ Salamander is wel een goede naam btw :P
pi_161806974
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:12 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Stiekem heb ik er ook weer een auto bij gekocht :@ Salamander is wel een goede naam btw :P
Hahaha, zo blijf je bezig ja. _O-

Mijn nieuwe uitlaatdemper is binnen, overigens! *O* Alleen moet ik blijkbaar de oude demper eraf zagen en er zit geen pakking of whatsoever bij dus ik ben nog even aan het overdenken of ik deze onderneming zelf aan ga. :') In ieder geval niet vanavond nog, want maandag staat een heel leuk ritje gepland wat ik niet wil missen omdat m'n uitlaat ergens in vijf delen in een hoekje ligt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161807210
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hahaha, zo blijf je bezig ja. _O-

Mijn nieuwe uitlaatdemper is binnen, overigens! *O* Alleen moet ik blijkbaar de oude demper eraf zagen en er zit geen pakking of whatsoever bij dus ik ben nog even aan het overdenken of ik deze onderneming zelf aan ga. :') In ieder geval niet vanavond nog, want maandag staat een heel leuk ritje gepland wat ik niet wil missen omdat m'n uitlaat ergens in vijf delen in een hoekje ligt.
Lassen
pi_161807970
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef klawie het volgende:

[..]

Lassen
De summiere handleiding van een kwart a4'tje doet vermoeden dat ik 'm eroverheen moet schuiven en dan met een klem vast moet zetten. Maar de demper ligt in ieder geval al heel mooi te shinen op tafel nu. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161808544
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De summiere handleiding van een kwart a4'tje doet vermoeden dat ik 'm eroverheen moet schuiven en dan met een klem vast moet zetten. Maar de demper ligt in ieder geval al heel mooi te shinen op tafel nu. 8-)
Dat zou idd ook kunnen maar dat is toch geen spannend klusje?
  vrijdag 29 april 2016 @ 22:25:54 #19
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161812161
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hahaha, zo blijf je bezig ja. _O-

Mijn nieuwe uitlaatdemper is binnen, overigens! *O* Alleen moet ik blijkbaar de oude demper eraf zagen en er zit geen pakking of whatsoever bij dus ik ben nog even aan het overdenken of ik deze onderneming zelf aan ga. :') In ieder geval niet vanavond nog, want maandag staat een heel leuk ritje gepland wat ik niet wil missen omdat m'n uitlaat ergens in vijf delen in een hoekje ligt.
Welke heb je gekocht?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161813158
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht?
die ronde
  zaterdag 30 april 2016 @ 00:17:02 #21
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161815344
Wat blijft het koud zeg... Tijdens de hagel vond de Bandit het fijner om op twee poten te gaan lopen. Lekker hoor.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161815408
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:05 schreef klawie het volgende:

[..]

Dat zou idd ook kunnen maar dat is toch geen spannend klusje?
Nee joh, ik zet dagelijks een zaag in mijn uitlaat. Np.

En een Laser. Wel netjes met E-keur enzo hoor. Hopelijk hoor ik m'n motor dan zelf nog als ik harder ga dan vijftig. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 30 april 2016 @ 00:24:24 #23
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161815460
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee joh, ik zet dagelijks een zaag in mijn uitlaat. Np.

En een Laser. Wel netjes met E-keur enzo hoor. Hopelijk hoor ik m'n motor dan zelf nog als ik harder ga dan vijftig. :')
Haal je de DB-killer er ook uit?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161815508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:24 schreef Geelman het volgende:

[..]

Haal je de DB-killer er ook uit?
Dat ben ik niet van plan. Hij hoeft niet per se harder, maar iets dieper zou leuk zijn. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161815541
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee joh, ik zet dagelijks een zaag in mijn uitlaat. Np.

En een Laser. Wel netjes met E-keur enzo hoor. Hopelijk hoor ik m'n motor dan zelf nog als ik harder ga dan vijftig. :')
Hoe duur was die uitlaat? Wil zelf eigenlijk ook wel een nieuwe uitlaat, maar is misschien een beetje zonde van het geld bij zo'n goedkope motor :P
pi_161815593
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Hoe duur was die uitlaat? Wil zelf eigenlijk ook wel een nieuwe uitlaat, maar is misschien een beetje zonde van het geld bij zo'n goedkope motor :P
100 euro. Maar ik zal eerst een kijken of het überhaupt iets anders doet dan mooi zijn, dan zal ik 'm je aan- of afraden. :P Overigens weet ik niet eens of er wel een killer inzit, misschien is het wel gewoon één geheel. Geen idee hoe ik dat zou moeten zien ook. _O-

En zonde van het geld... Of je het nu aan een dure motor uitgeeft of aan een goedkope, honderd euro blijft honderd euro. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161815825
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

100 euro. Maar ik zal eerst een kijken of het überhaupt iets anders doet dan mooi zijn, dan zal ik 'm je aan- of afraden. :P Overigens weet ik niet eens of er wel een killer inzit, misschien is het wel gewoon één geheel. Geen idee hoe ik dat zou moeten zien ook. _O-

En zonde van het geld... Of je het nu aan een dure motor uitgeeft of aan een goedkope, honderd euro blijft honderd euro. :)
oh ja voor 100 euro zou ik het ook wel weten, maar ik kom alleen maar nieuwe uitlaten tegen voor 250-300 euro :P
Ik zie je posts wel verschijnen hier :Y)
pi_161818676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:17 schreef Geelman het volgende:
Wat blijft het koud zeg... Tijdens de hagel vond de Bandit het fijner om op twee poten te gaan lopen. Lekker hoor.
Mijn bandit had dat ook altijd en na het nodige zoekwerk bleek dat er vocht bij de bobines kwam. Dat afgeplakt met een stukje tape en sindsdien nergens last meer van.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_161818714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:17 schreef Geelman het volgende:
Wat blijft het koud zeg... Tijdens de hagel vond de Bandit het fijner om op twee poten te gaan lopen. Lekker hoor.
Bandit kwaaltjes *O*

Onder waar je uitlaten het blok uit komen zitten platte, brede inkepingen in het blok. Daar even een bus remmenreiniger tegenaan :) en anders inderdaad zoals mjan zegt de bobines even intapen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:04:46 #30
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161820582
Dank voor de tips, ik ga zo even kijken!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 1 mei 2016 @ 12:37:22 #31
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161843348
Nog een vraagje voor de Bandit-kenners:

Mijn Bandit heeft een dip tussen de 4 en 5 duizend toeren als je flink gas geeft. Houdt dat in dat de carburateurs schoongemaakt moeten worden, of betekent dat een verkeerde afstelling?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:56:39 #32
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_161844669
Prima weer vandaag, vanochtend (8:30) wel wat frisjes, maar het blijft heerlijk om een stukje te toeren op een zonnige zondagochtend.
Alleen een beetje jammer dat er net 2 gloednieuwe bandjes onder zitten. Duurde even voordat ze schoon en "uitgezweet" waren.

Maar moet wel toegeven, Michelin power pilot 2CT is een prima stukje rubber.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_161847640
Een Versys 650 uit 2007, 60k kilometers, geen valschade, nieuwe kettingset, nieuwe banden met topkoffer en abs: 3k (particulier). Ben erg aan het twijfelen of ik het moet doen.
Geen referral hier.
pi_161849890
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:37 schreef Geelman het volgende:
Nog een vraagje voor de Bandit-kenners:

Mijn Bandit heeft een dip tussen de 4 en 5 duizend toeren als je flink gas geeft. Houdt dat in dat de carburateurs schoongemaakt moeten worden, of betekent dat een verkeerde afstelling?
Is dat niet gewoon milieugezeik?
  zondag 1 mei 2016 @ 16:55:17 #35
183523 Salatrel
Salatrel
pi_161849952
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:52 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon milieugezeik?
bij een bandit met carburateurs?
pi_161855608
Vandaag de 170km/h aangetikt. *O* Voor het kleppen stellen was het 160km/h.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161856906
Een vraagje hier ik heb vandaag mijn achterwiel eruit gehaald omdat mijn kettingstel bouten vast gerot zitten maar kwam er achter dat ik mijn kettingtandwiel een kleine mm spelling op zit

Is dit erg ? Hij zit nl toch ingesloten en je draait het toch vast of denk ik nu fout
pi_161857258
Mooi weer. :) Vanochtend om half tien vertrokken, en een halfuur geleden weer thuisgekomen. Ik ben kapot. :')

Ben wel blij met Tomtom Mobile. :P




  zondag 1 mei 2016 @ 21:29:51 #39
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161857429
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:42 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag de 170km/h aangetikt. *O* Voor het kleppen stellen was het 160km/h.
Aso. Wegmisbruiker.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 1 mei 2016 @ 22:04:37 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161858629
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Aso. Wegmisbruiker.
Ik vind het ook niet normaal hoor. Weet je hoe lang de reactie afstand is met zulke snelheden?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161858743
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Aso. Wegmisbruiker.
Misschien reed ik wel op de Autobahn.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161864217
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Mooi weer. :) Vanochtend om half tien vertrokken, en een halfuur geleden weer thuisgekomen. Ik ben kapot. :')

Ben wel blij met Tomtom Mobile. :P

[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tof! Een buurman!

Flinke rit.
pi_161866326
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:42 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag de 170km/h aangetikt. *O* Voor het kleppen stellen was het 160km/h.
Zo is dat. Gas op die krukas! :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161866825
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:29 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zo is dat. Gas op die krukas! :7
Ik kan al bijna m'n rijbewijs kwijtraken op de snelweg. :D #ridinggoals
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 mei 2016 @ 10:59:53 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161866897
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik kan al bijna m'n rijbewijs kwijtraken op de snelweg. :D #ridinggoals
Dan mag je nog wel wat harder, als je de tellerafwijking in ogenschouw neemt. Je mag wel een keer draften achter mij :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 mei 2016 @ 11:00:49 #46
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161866919
Op de A7 daar kan het sowieso al :P

Perfect rijweer vandaag *O*
  maandag 2 mei 2016 @ 11:04:56 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161867014
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:00 schreef Erasmo het volgende:
Op de A7 daar kan het sowieso al :P

Perfect rijweer vandaag *O*
Ze rijden tegenwoordig veel undercover op de A7.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161867285
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan mag je nog wel wat harder, als je de tellerafwijking in ogenschouw neemt. Je mag wel een keer draften achter mij :P
Bijna is bijna. o|O En ik ga gewoon een keer heuvelaf, wind mee proberen. Kijken of ik er dan nog wat extra uit kan persen. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_161867351
Overigens gisteren een ritje gemaakt met z'n vieren. Mijn GS500E, een ZX-6R en twee R6'jes. Eerst stond de ZX-6R constant stil omdat iemand dacht dat 800 toeren stationair wel een mooi aantal was voor dat ding. :') Vervolgens bleek de ene R6 een dode accu te hebben, en blijkbaar heeft aanduwen dan geen zin want omdat teveel elektronica, dus die viel ook af en toe weg. Terwijl die aftaaide naar huis waren we opeens de andere R6 kwijt. Keren, terugrijden, wat bleek... Tank leeg. _O-

En iedereen maar gniffelen om mijn 35kW eerst hè. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_161867519
Hahaha :D

Accu besteld, komt morgen binnen. Woensdag dus lekker knallen, mits de spanningsregelaar niet kadoek is :')
pi_161871574
Blijft de hele week top weer :)
pi_161871609
maandagmiddag is een goeie tijd voor rondje lekdijk :7 112 kilometertjes erbij. beetje jammer alleen dat zowel de brug over de Noord als de van Brienenoordbrug open stond :') die laatste ging zelfs pas net de knipperlichten branden toen ik aankwam :')

toen ie weer naar beneden ging stonden we met 8 motoren vooraan :')
pi_161871973
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:33 schreef Salatrel het volgende:
maandagmiddag is een goeie tijd voor rondje lekdijk :7 112 kilometertjes erbij. beetje jammer alleen dat zowel de brug over de Noord als de van Brienenoordbrug open stond :') die laatste ging zelfs pas net de knipperlichten branden toen ik aankwam :')

toen ie weer naar beneden ging stonden we met 8 motoren vooraan :')
Wel wheelie gedaan met wegrijden neem ik aan?
pi_161886336
Zo, morgen op de bonnefooi naar Duitsland voor drie dagen. Ben benieuwd. :P
pi_161889574
Eerste motor gekocht *O* *O*

Versys 650 uit 2007, morgen lekker rondrijden.
Geen referral hier.
pi_161890151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerste motor gekocht *O* *O*

Versys 650 uit 2007, morgen lekker rondrijden.
Gefeliciteerd! *O* picca?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 07:44:45 #57
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161890496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerste motor gekocht *O* *O*

Versys 650 uit 2007, morgen lekker rondrijden.
was dat die "aanbieding" op marktplaats? en gefeliciteerd btw
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161891981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerste motor gekocht *O* *O*

Versys 650 uit 2007, morgen lekker rondrijden.
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wel wheelie gedaan met wegrijden neem ik aan?
pi_161892399
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 07:44 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

was dat die "aanbieding" op marktplaats? en gefeliciteerd btw
Nee hij stond niet op marktplaats.

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 05:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* picca?
Thanks, zal later vandaag fototje maken.
Geen referral hier.
pi_161893069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerste motor gekocht *O* *O*

Versys 650 uit 2007, morgen lekker rondrijden.
^O^ Ik rijd er een uit 2008, rijdt lekker! :D
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_161898590
Voor de routemakers, vraagje : Ik ben met OsmAnd Android app aan t testen, en dan met zelf routes invoeren via gpx. Dat gaat allemaal goed, alleen kan ik in google maps maar 10 waypoints trekken :{ Is er een andere site, software, waarbij je makkelijker op een Windows client op een kaart routes kan trekken die je naar .gpx kan exporteren?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerste motor gekocht *O* *O*

Versys 650 uit 2007, morgen lekker rondrijden.
Gefeliciteerd! :)
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 16:47:36 #62
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161899326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Voor de routemakers, vraagje : Ik ben met OsmAnd Android app aan t testen, en dan met zelf routes invoeren via gpx. Dat gaat allemaal goed, alleen kan ik in google maps maar 10 waypoints trekken :{ Is er een andere site, software, waarbij je makkelijker op een Windows client op een kaart routes kan trekken die je naar .gpx kan exporteren?

[..]

Gefeliciteerd! :)
Ik maak zelf gebruik van Tyre!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161901745
Zaterdag rondje rijden met de MT-09 Tracer. Wil het vriendinnetje niet achterop de (kleine) Hornet gooien voor een eerste keer, dus wat comfortabelers leek me verstandig. En stiekem kan ik er denk ik toch nog een beetje mee smijten. :9


25 graden en een zonnetje. 8-)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161902130
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:46 schreef Nero22 het volgende:
Zaterdag rondje rijden met de MT-09 Tracer. Wil het vriendinnetje niet achterop de (kleine) Hornet gooien voor een eerste keer, dus wat comfortabelers leek me verstandig. En stiekem kan ik er denk ik toch nog een beetje mee smijten. :9


25 graden en een zonnetje. 8-)
mag jij dat? :o
pi_161902198
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mag jij dat? :o
Ja jonguh. :7 Vriendelijke lui.
Bij het wegbrengen van de XT660X vorige keer mocht ik nog even mee-eten met de barbecue. :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161902223
Ik zou rustig beginnen en rijmodus is standje a zetten. Dan kun je beetje wennen
pi_161902311
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:04 schreef Salatrel het volgende:
Ik zou rustig beginnen en rijmodus is standje a zetten. Dan kun je beetje wennen
Ja uiteraard rustig aan doen. Het beestje zal wel makkelijker van zijn plek komen dan die 4 cilinder van mij.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161902360
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:07 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja uiteraard rustig aan doen. Het beestje zal wel makkelijker van zijn plek komen dan die 4 cilinder van mij.
ik heb er op gereden toen de ten voor 40k beurt was :D je kunt 50 in de 6 gaan rijden en dat ding schiet onder je reet vandaan als je gas opentrekt
pi_161902394
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb er op gereden toen de ten voor 40k beurt was :D je kunt 50 in de 6 gaan rijden en dat ding schiet onder je reet vandaan als je gas opentrekt
Spannend. 8-) Ik zat er nog over te denken om er een koffer bij te nemen zodat ze er niet achterover vanaf valt. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161902883
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Voor de routemakers, vraagje : Ik ben met OsmAnd Android app aan t testen, en dan met zelf routes invoeren via gpx. Dat gaat allemaal goed, alleen kan ik in google maps maar 10 waypoints trekken :{ Is er een andere site, software, waarbij je makkelijker op een Windows client op een kaart routes kan trekken die je naar .gpx kan exporteren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik maak zelf gebruik van Tyre!
Tyre gebruik ik inderdaad ook i.c.m. OsmAnd, werkt prima :)
pi_161903792
Mydrive van tomtom kan kronkelroutes tussen je waypoints uitstippelen waardoor je niet meer talloze waypoints hoeft te configureren. Sindskort kan je de routes die je online aanmaakt (of de geïmporteerde gpx files) ook op tomtom mobile zien. :Y Werkt goed. :Y

Vandaag ben ik naar Cochem gaan rijden, en heb in totaal 5 waypoints ingesteld. Dat was een leuke route. :P
pi_161904718
Gewoon Basecamp omdat zumo
pi_161906774
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Spannend. 8-) Ik zat er nog over te denken om er een koffer bij te nemen zodat ze er niet achterover vanaf valt. :')
:D Veel plezier! Eerste keer voor haar op een motor?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_161907374
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef mjan het volgende:

[..]

:D Veel plezier! Eerste keer voor haar op een motor?
Nou ja, ze zei wel eens op een Yamhaa YFZ en een RX gereden te hebben achterop, maar ja, dat was maar een klein stukje toen ze 14 was. :+

Dus ja, eerste keer. Ze houdt wel van doorrijden in de auto zegt ze, dus dat scheelt. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:26:30 #75
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_161909343
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:07 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja uiteraard rustig aan doen. Het beestje zal wel makkelijker van zijn plek komen dan die 4 cilinder van mij.
Rustig aan doen :')

Wheelies overal en duo kneedowns.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_161912239
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:26 schreef Drinky het volgende:

[..]

Rustig aan doen :')

Wheelies overal en duo kneedowns.
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Spannend. 8-) Ik zat er nog over te denken om er een koffer bij te nemen zodat ze er niet achterover vanaf valt als ik weer eens een wheelie maak. :')
Gaat ie wel doen dus blijkbaar. :s)
pi_161912245
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:46 schreef Nero22 het volgende:
Zaterdag rondje rijden met de MT-09 Tracer. Wil het vriendinnetje niet achterop de (kleine) Hornet gooien voor een eerste keer, dus wat comfortabelers leek me verstandig. En stiekem kan ik er denk ik toch nog een beetje mee smijten. :9


25 graden en een zonnetje. 8-)
Heb je ook om plateaulaarzen gevraagd?
pi_161917037
Thnx voor de replies, ik ga TyreToTravel proberen ^O^

Mooie MT09 trouwens O+
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:09:55 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161935175
Ik heb het idee dat mijn stuur scheef staat, maar als ik het stuur loslaat tijdens het rijden dan rijd hij gewoon in een rechte lijn.

Iemand een idee wat dit kan betekenen? Wellicht dat de kuip iets afwijkt waardoor het optisch is?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161935914
Misschien is je stuur krom? Mijn stuur was zo krom dat bochten moeilijk waren, na m'n val, maar hij reed nog prima rechtdoor als ik het stuur losliet. Als ik dat stuur nu bekijk, kan ik je niet eens vertellen waar hij gebogen is, echt niet te zien ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 05-05-2016 09:42:31 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_161939258
misschien issie zelf krom? :D
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:43:38 #82
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161939760
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Sarasi het volgende:
Misschien is je stuur krom? Mijn stuur was zo krom dat bochten moeilijk waren, na m'n val, maar hij reed nog prima rechtdoor als ik het stuur losliet. Als ik dat stuur nu bekijk, kan ik je niet eens vertellen waar hij gebogen is, echt niet te zien ofzo.
Lijkt mij stug, ik heb destijds een compleet nieuw stuur erop laten zetten toen ik onderuit ben gegaan. Bochten en rijden gaan verder prima namelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:37 schreef Salatrel het volgende:
misschien issie zelf krom? :D
Als de motor krom is, dan zou hij niet meer rechtdoor rijden toch?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161940285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Lijkt mij stug, ik heb destijds een compleet nieuw stuur erop laten zetten toen ik onderuit ben gegaan. Bochten en rijden gaan verder prima namelijk.

[..]

Als de motor krom is, dan zou hij niet meer rechtdoor rijden toch?
ik had het niet over de motor :)
pi_161942356
Ik heb sinds gisteren de motor toch maar op de afgesloten parkeerplaats onder de flat staan, voor ¤35,- per maand. Overdekte plek. Mijn garagebox op 15min lopen liep binnenkort af. Gisteren nog even van gebaald, want ik betaal nu het dubbele van eerst, maar daar ben ik vandaag alweer overheen. Lekker binnen vijf minuten na het idee "Ach, ik kan ook met de motor gaan" het gas alweer opentrekken. O+ Dus nu zit ik in een café, met uitzicht op de motor, stiekem een beetje te genieten van de mensen die er even bij blijven staan of er nog een keer naar omkijken. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_161943683
dichtbij overdekt ies meer beter.

die van mij staat in een gezamelijke berging in het volgende portiek (bij mij in het portiek zit op die plaats de verwarming van de hele flat) dus ik ben er ook binnen een minuut bij :P en er ligt nog een grondanker in het beton ook _O_
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:56:45 #86
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161944443
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb sinds gisteren de motor toch maar op de afgesloten parkeerplaats onder de flat staan, voor ¤35,- per maand. Overdekte plek. Mijn garagebox op 15min lopen liep binnenkort af. Gisteren nog even van gebaald, want ik betaal nu het dubbele van eerst, maar daar ben ik vandaag alweer overheen. Lekker binnen vijf minuten na het idee "Ach, ik kan ook met de motor gaan" het gas alweer opentrekken. O+ Dus nu zit ik in een café, met uitzicht op de motor, stiekem een beetje te genieten van de mensen die er even bij blijven staan of er nog een keer naar omkijken. :@
Niet gewoon aan het hek van de fietsenstalling ketenen?
pi_161944642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niet gewoon aan het hek van de fietsenstalling ketenen?
Heb ik. Maar ik kan de parkeerplaats niet op zonder speciale druppel en die krijg je pas als je een plek huurt. En met mijn bredere stuur past mijn motor echt niet meer door de fietsenstalling. :P Maar ik heb wel de enige plek vlak naast de fietsenstalling ja, dus morgen komt er een flink lang kettingslot met de postbode mee en dan kan ik 'm daar aan vastmaken. :) Dus hij staat uit het zicht (want dat hoekje om), overdekt, aan een hek geketend, schijfremslot erop, en recht onder m'n appartement. *O*

Is de salamander al opgeknapt? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_161947681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Lijkt mij stug, ik heb destijds een compleet nieuw stuur erop laten zetten toen ik onderuit ben gegaan. Bochten en rijden gaan verder prima namelijk.

[..]

Als de motor krom is, dan zou hij niet meer rechtdoor rijden toch?
Ga eens voor een muur staan en doe je middelvinger tegen de muur. Zo dus, maar dan met je vingertoppen. Misschien is je ene arm korter waardoor je scheef op de motor zit :+

-----------

Vandaag eerste ritje gehad. Beetje weinig remdruk, dus remmen maar eens onluchten van het weekend.
  donderdag 5 mei 2016 @ 18:48:40 #89
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161947887
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ga eens voor een muur staan en doe je middelvinger tegen de muur. Zo dus, maar dan met je vingertoppen. Misschien is je ene arm korter waardoor je scheef op de motor zit :+

-----------

Vandaag eerste ritje gehad. Beetje weinig remdruk, dus remmen maar eens onluchten van het weekend.
Geprobeerd, maar ook dat is het niet ;-).

De voorband slijt ook niet scheef af trouwens.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161948183
Wat een heerlijke dag :) Op aanraden van posts hier even Tyre en OsmAnd gedownload en gelijk maar uitgeprobeerd, ging prima. En voor de lol nog even 102 octaan benzine getankt, kijken of dat nog uitmaakt. Wel achterlijk duur maar ja :')
Zie spoiler voor de route en een hendig sjiek plaatje van my little Honda O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161949228
102 octaan in een cb500? :')
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:11:38 #93
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161949287
Ik heb ook even lekker de provincie geknald. Ik begin de srad steeds beter onder controle te krijgen.

Kwam er vandaag achter dat de 1 tot over de 110 loopt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161949350
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een heerlijke dag :) Op aanraden van posts hier even Tyre en OsmAnd gedownload en gelijk maar uitgeprobeerd, ging prima. En voor de lol nog even 102 octaan benzine getankt, kijken of dat nog uitmaakt. Wel achterlijk duur maar ja :')
Zie spoiler voor de route en een hendig sjiek plaatje van my little Honda O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat antiekje? _O- Ik kan je nu alvast vertellen dat de enige plek waar je dat merkt, je portemonnee is. :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:24:34 #95
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161949522
Ik zou er nog een fles octaanbooster in doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:27:15 #96
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161954635
Vandaag de 40k gepasseerd met de Bandit. Het mooie weer doet ook een motor goed! :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161957333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een heerlijke dag :) Op aanraden van posts hier even Tyre en OsmAnd gedownload en gelijk maar uitgeprobeerd, ging prima. En voor de lol nog even 102 octaan benzine getankt, kijken of dat nog uitmaakt. Wel achterlijk duur maar ja :')
Zie spoiler voor de route en een hendig sjiek plaatje van my little Honda O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Firezone in Ter Aar dan zeker? Mooie route!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 09:20:02 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161957525
Wat een heerlijk rijweer _O_

Welke Louis was ook alweer groter, de Megashop of di Gigastore? :@
pi_161957554
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:20 schreef Erasmo het volgende:
Wat een heerlijk rijweer _O_

Welke Louis was ook alweer groter, de Megashop of di Gigastore? :@
Giga klinkt groter dan mega!
Verder geen ervaringen mee :P
  vrijdag 6 mei 2016 @ 09:31:29 #100
183523 Salatrel
Salatrel
pi_161957643
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:20 schreef Erasmo het volgende:
Wat een heerlijk rijweer _O_

Welke Louis was ook alweer groter, de Megashop of di Gigastore? :@
de webshop :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')