Een filmster worden van het kaliber George Clooney of Jack Black werkt beter denk ik.quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik probeer regelmatig 10 miljoen te winnen in de loterij, geen enkel random lekker wijf spreekt mij aan.
Probeer 't eens in een land met een relatief laag inwonertal.quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik probeer regelmatig 10 miljoen te winnen in de loterij, geen enkel random lekker wijf spreekt mij aan.
Haha jawel, maar die scene dat Skywalker zich als Stormtrooper verkleedde zit dan niet rotsvast in mijn geheugen. Ik las het recent weer in beschrijvingen over episode 2...quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je episode 2 wel gezien??
jij begreep duidelijk de clooney van die reclame.quote:Op zondag 27 december 2015 18:47 schreef Het_Biertje het volgende:
Dat Jack Black en George Clooney in die koffie reclame gewoon aan chillen zijn bij een High Class bordeel. Hoe verklaar je al die random mooie vrouwen ook anders die je aanspreken.
quote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef Bart het volgende:
[..]
ik ben gewoon meer van de Jack Daniels.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij begreep duidelijk de clooney van die reclame.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:54 schreef Scootmobiel het volgende:
Op datzelfde kantoor zag ik een collega van een andere afdeling een keer zoekend rondkijken. Toen ik vroeg of ik haar ergens mee kon helpen, zei ze: 'Ik ben op zoek naar onze calculator.' Dus ik vraag nog, voor alle zekerheid, 'Ligt-ie niet op je bureau?'
Ze barstte prompt in lachen uit, en zei daarna, 'O, kijk, daar komt hij net aanlopen.'
Tja, het leven is moeilijk, soms.
Wut? Ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:23 schreef wihehin het volgende:
Tracy Chapman is een vrouw, heb altijd gedacht dat het een man was.
Ja, kwam je daar pas na jaaaaaaren achter?quote:Op zondag 27 december 2015 18:47 schreef Het_Biertje het volgende:
Dat Jack Black en George Clooney in die koffie reclame gewoon aan chillen zijn bij een High Class bordeel. Hoe verklaar je al die random mooie vrouwen ook anders die je aanspreken.
Clone troopers zijn dan weer geen stormtroopers. Door het versnelde groeiproces zijn alle klonen voor de tijd van episode 4 uitgestorven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je episode 2 wel gezien??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zat WEL genoeg koriander in.
Nice find. Nooit geweten.quote:Op maandag 25 januari 2016 06:36 schreef raptorix het volgende:
Dat van Rossum van Roos en haar mannen dezelfde is als Luther de hitman uit Penoza!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat ze in het echt een stel zijn?quote:Op maandag 25 januari 2016 06:36 schreef raptorix het volgende:
Dat van Rossum van Roos en haar mannen dezelfde is als Luther de hitman uit Penoza!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet, las dat ze inmiddels uit elkaar zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En dat ze in het echt een stel zijn?
Edit: en praktisch hetzelfde heten? Raymond en Raymonde.
Lamellen bestaan helemaal niet?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:39 schreef Amsanity het volgende:
Dat lamellen geen lamellen zijn maar jaloezieėn.
Ze bestaan wel, maar het is een merk.quote:
Je bedoelt luxaflex in plaats van lamellen. Lamellen hangen verticaal, luxaflex/jaloezieen horizontaal.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:45 schreef Amsanity het volgende:
[..]
Ze bestaan wel, maar het is een merk.
Lamellen zijn jaloezieėn
Excuses, dat inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt luxaflex in plaats van lamellen. Lamellen hangen verticaal, luxaflex/jaloezieen horizontaal.
... en de stem van de vader van Simba in The Lion King, en de stem van 'This is CNN'quote:Op maandag 25 januari 2016 13:12 schreef pvdplanet het volgende:
Pas vorige week (na het wederzien van Star Wars) drong het tot mij door dat de stem van Darth Vader dezelfde vent is als koning Jaffa in Coming to America...
Dat zijn generiek geworden merknamen, hier een mooie lijst: https://nl.wikipedia.org/(...)naam_worden_gebruiktquote:
En dat POOH "poep" betekentquote:Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef Fiorano het volgende:
Dat de namen van het vriendje van Winnie the Pooh Kanga en zijn moeder Roo samen Kangaroo is...
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:33 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
En dat POOH "poep" betekent
(ik snap alleen tot de dag van vandaag niet waarom die Beer zo genoemd is)
Poo is poep. Pooh niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:33 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
En dat POOH "poep" betekent
(ik snap alleen tot de dag van vandaag niet waarom die Beer zo genoemd is)
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Dat de vader uit The Middle dezelfde acteur is als de conciėrge uit Scrubs.
krijg nou watquote:Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef Fiorano het volgende:
Dat de namen van het vriendje van Winnie the Pooh Kanga en zijn moeder Roo samen Kangaroo is...
Hij komt ook voor in Missie Aarde. Waar hij op een ruimteschip zit met een vrouw en 5 andere mannen.quote:Op maandag 25 januari 2016 06:36 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice find!quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef Waterdrinker het volgende:
Het Facebook-wereldbolletje rechts bovenin als je op FB bent ingelogd verandert per deel van de wereld waar je je bevindt.
de drie mogelijkheden:
[ afbeelding ]
jezusquote:Op maandag 25 januari 2016 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Van de weblog.. Een brandalarm is niks speciaals van binnen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat kortsluiting niet automatisch brand is.
Meestal valt de elektriciteit uit (door aardlekschakelaar of zekereing) . En dan heeft het niet genoeg tijd gehad om het vlam te vatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 05:04 schreef JayHovah het volgende:
Iemand al eens stil gestaan hoe Graaf Tel uit Sesamstraat in Amerika heet?Ja helaas is dat niet te vertalen naar het nederlands dus... count count.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Hoeveel rondes BF heeft dat geduurd?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef Onnoman het volgende:
toen internet net met zijn afkortingen kwam dacht ik dat gg altijd iets betekende als gheghe .. dus als in lachen..
heeft serieus een tijdje geduurd voordat ik begreep dat het ging om good game
bf?quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoeveel rondes BF heeft dat geduurd?
c&cquote:
Donders...quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef Studeur het volgende:
Sinds kort weet ik pas waar de nummertjes achter een kaas voor staan. ik dacht altijd voor het aantal jaren oud. dus dat 48+ 48 jaar of ouder was. blijkt het dus voor de hoeveelheid vet te staan
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef Studeur het volgende:
Sinds kort weet ik pas waar de nummertjes achter een kaas voor staan. ik dacht altijd voor het aantal jaren oud. dus dat 48+ 48 jaar of ouder was. blijkt het dus voor de hoeveelheid vet te staan
Ben jij 12 ofzo? Dat je niet weet van het vet, ok kan ik begrijpen. Maar dat je denkt dat kaas 48 jaar op een plank heeft lopen rotten, daar kan ik echt met mijn hoofd niet bijkomen. Wist je ook dat koeien niet paars zijn en dat Milka er hun chocolade niet vandaan haalt?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef Studeur het volgende:
Het is ook een rare maat want het staat ook niet voor 48% vet dus...quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:21 schreef Pizzahut het volgende:
Haha wist wel dat het geen 48 jaar oude kaas was.. Wist alleen niet dat het voor de hoeveelheid vet stond.
Met andere woorden volgens deze berekening bestaat 48+ kaas voor 29% uit vet.quote:Kaas bestaat voor een groot deel uit water. Als je 100 gram kaas koopt, is 40 gram van die kaas water. Dan blijft er dus 60 gram kaas over. Als er 48+ op de kaas staat, betekent dit dat die 60 gram overgebleven kaas voor 48% uit vet bestaat. Je moet dus nog eventjes doorrekenen: 48% van die 60 gram is 29 gram. Van de 100 gram 48+-kaas die je koopt, is dus 29 gram vet.
Ben wel benieuwd hoe je deze logica rijmde met het feit dat er zowel jonge als oude 48+ kaas bestaat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef Studeur het volgende:
ik dacht ook dat er alleen 20+ jonge kaas bestond, vandaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je deze logica rijmde met het feit dat er zowel jonge als oude 48+ kaas bestaat.
Best knap, jarenlang iets in je winkelwagen gegooid maar eigenlijk nooit gelezen wat precies.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik dacht ook dat er alleen 20+ jonge kaas bestond, vandaar
kloptquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Best knap, jarenlang iets in je winkelwagen gegooid maar eigenlijk nooit gelezen wat precies.
Duur kaasje men, 48+ danquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef Studeur het volgende:
Hoe ouder de kaas hoe minder water lijkt me.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is ook een rare maat want het staat ook niet voor 48% vet dus...
[..]
Met andere woorden volgens deze berekening bestaat 48+ kaas voor 29% uit vet.
Kaas moet natuurlijk wel vet zijn, anders is het niet te eten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe ouder de kaas hoe minder water lijkt me.
Ik heb ook wel eens gedacht dat het maanden waren, toen ik hoorde dat het om vet ging heb ik er alle interesse in verloren. In het getalletje dan, het vetgehalte moet wel een van de meest oninteressante dingen aan kaas zijn.
Is ook harstikke gezond. Het lijkt me zinniger om op verpakkingen te zetten of er meer of minder dan 48 suikerklontjes zijn toegevoegd aan het product.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kaas moet natuurlijk wel vet zijn, anders is het niet te eten.
Nou ja, er bestaan ook "100 jaar oude eieren".quote:
Ooit een stukje magere kaas gekocht. Echt smerig was dat. Eet maar liever roomkaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe ouder de kaas hoe minder water lijkt me.
Ik heb ook wel eens gedacht dat het maanden waren, toen ik hoorde dat het om vet ging heb ik er alle interesse in verloren. In het getalletje dan, het vetgehalte moet wel een van de meest oninteressante dingen aan kaas zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |