quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man weet. Overigens woorden krijgen mij niet klein Geerd en bier en mijn mede profeten houden mij sterk.
Is ook een van de redenen waarom ik kritisch ben op deze SC, maar nu vindt ook Geerd me een lul, dus ik ga wel wegquote:
In dit café word slechts over een god gesproken en drie goddelijke profeten!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bullshit. Het is ook niet "Odinallemachtig", het is een uitdrukking, geen verwensing.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is ook een van de redenen waarom ik kritisch ben op deze SC, maar nu vindt ook Geerd me een lul, dus ik ga wel weg
Jammer dat ik net mijn laatste stoot aan Opso heb gegevenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
We pushen die klbers eruit met een laatste eindstoot !!!
ONZquote:
Terecht, dat je hier kritisch op bent. Laat je niet wegpesten broeder.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is ook een van de redenen waarom ik kritisch ben op deze SC, maar nu vindt ook Geerd me een lul, dus ik ga wel weg
Deze man kent zijn prioriteitenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ik net mijn laatste stoot aan Opso heb gegeven
Wat de neuk manquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh man Geerd ik ben jou
niet waardig maar je maakt me gelukkig.
De heilige tempel van het geerdisme.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dit café word slechts over een god gesproken en drie goddelijke profeten!
Watquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ik net mijn laatste stoot aan Opso heb gegeven
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh man Geerd ik ben jou
niet waardig maar je maakt me gelukkig.
Alsof je niet meer weet dat je een uurtje geleden GrootKonijn aan het schreeuwen wasquote:
Goed geprobeerdquote:
AHHAHAAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof je niet meer weet dat je een uurtje geleden GrootKonijn aan het schreeuwen was
Ja, weet niet, aan de ene kant wil ik het prachtige ONZ redden, maar als het zo moet...quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ
[..]
Terecht, dat je hier kritisch op bent. Laat je niet wegpesten broeder.
SC is soberso geen redding.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, weet niet, aan de ene kant wil ik het prachtige ONZ redden, maar als het zo moet...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En jij maar wachten totdat het bewoog
Gewoon nog een keer!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
DR's pielemuis is zo klein, je gaat het bijna dickachu noemen.
Boehoequote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leer tags gebruiken, FOK! is niet meer dan 700px wijd.
Goddelijke liefde is de beste liefde. Ik schaam me niet voor Geerd hij is een goeie God die iedereen geluk wil geven en dan komen jullie om de hoek zijn jullie van een duivelse sekte die tegen Geerd strijd? Laat ons gewoon met rust man.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
BDMTSSKKKquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer!
[ afbeelding ]
Zo dan ben je flink gedrogeerd of bezopen nu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Was wel een mooie wedstrijd!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:20 schreef renwan het volgende:
Oh, samenvatting van Feyenoord - Willem II staat online, ik hou me even afzijdig
Jij ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zo dan ben je flink gedrogeerd of bezopen nu.
Ja dat wel. Prima gastquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Krea is wel een held. Dat dan weer wel.
Ik kon de verleiding van The Dark Side niet weerstaanquote:
Mensen hebben altijd haat om mensen die vredig zijn.. jaloezie om ons kleine en vredige cultclub waar zij zo desperaat naar verlangen maar het nimmer zullen vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Goddelijke liefde is de beste liefde. Ik schaam me niet voor Geerd hij is een goeie God die iedereen geluk wil geven en dan komen jullie om de hoek zijn jullie van een duivelse sekte die tegen Geerd strijd? Laat ons gewoon met rust man.
Ik begrijp zijn belang ook, helaas wordt dat hier niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Yo eindelijk een gast die het belang van Geerd begrijpt.
Wat brengt jou hier dan?quote:
Film gezien? Ik moet nog komende weekquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding van The Dark Side niet weerstaan
Megazielig is dat. Maar Geerd zal ze straffen met zijn goddelijke krachten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd haat om mensen die vredig zijn.. jaloezie om ons kleine en vredige cultclub waar zij zo desperaat naar verlangen maar het nimmer zullen vinden.
Ik was een paar bekeerlingen tegen toen in onderweg was naar de bios, of ik met ze wil bidden om het licht te zien.quote:
Komt goed babyquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trouwens ik wil als ontbijt gekookte eitjes met croissantjes
Waarom niet je haalt de hele KLB SC zowat hier. Die zullen daar niet blij mee zijn. Wij zijn dag en nacht actief het hele Geerd café staat vaak in de top tien van meeste posters verder worden we geïnspireerd door religieuze motieven. Je begrijpt geloof ik niet dat je hier tegen een nest van killer bees loopt te stampen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn belang ook, helaas wordt dat hier niet gewaardeerd
1 pot nat. Op het feit na dat het oude testament waarschijnlijk nog de minste leugens bevat. A.K.A. het Jodendom heeft gelijk. Groetjes aan je zusje.quote:
Zou gewoon meedoen en Darth Vader aanbidden. Fuck die troep.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was een paar bekeerlingen tegen toen in onderweg was naar de bios, of ik met ze wil bidden om het licht te zien.
Je tegen Geerd keren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 pot nat. Op het feit na dat het oude testament waarschijnlijk nog de minste leugens bevat. A.K.A. het Jodendom heeft gelijk. Groetjes aan je zusje.
Ha ha haquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom niet je haalt de hele KLB SC zowat hier. Die zullen daar niet blij mee zijn. Wij zijn dag en nacht actief het hele Geerd café staat vaak in de top tien van meeste posters verder worden we geïnspireerd door religieuze motieven. Je begrijpt geloof ik niet dat je hier tegen een nest van killer bees loopt te stampen?
Laat ons met rust man.
Dark Side, Best Side.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou gewoon meedoen en Darth Vader aanbidden. Fuck die troep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ik ben alvast in stilte aant bidden met heiligwater.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Megazielig is dat. Maar Geerd zal ze straffen met zijn goddelijke krachten.
Mijn nieuwe collega heeft er een paar mooie! Moet haar serieus eens gaan regelenquote:
Pics gaarne!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn nieuwe collega heeft er een paar mooie! Moet haar serieus eens gaan regelen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dark Side, Best Side.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dark Side, Best Side.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft hier wel iets van wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik zou gewoon uitkijken dat niemand dadelijk een hekel aan je heeft omdat je dingen opsteukt waar niemand op zit te wachten. Denk daar maar eens over na, en wie ik ben? De boodschapper van dit bericht en profeet van het eerste uur. In de naam van HC, het heilige bier,de goddelijke Geerd. Amen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft hier wel iets van weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal der appen.. weet niet of ze nog wakker isquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 pot nat. Op het feit na dat het oude testament waarschijnlijk nog de minste leugens bevat. A.K.A. het Jodendom heeft gelijk. Groetjes aan je zusje.
Je denkt echt dat iemand dit leest hè?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uitkijken dat niemand dadelijk een hekel aan je heeft omdat je dingen opsteukt waar niemand op zit te wachten. Denk daar maar eens over na, en wie ik ben? De boodschapper van dit bericht en profeet van het eerste uur. In de naam van HC, het heilige bier,de goddelijke Geerd. Amen.
Ik heb d'r nummer nog. Dan doe ik het welquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:30 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zal der appen.. weet niet of ze nog wakker is
En jij denkt dat je interessant bent omdat je ooit mod was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand dit leest hè?
Zeg maar de groetjes van LompeHorkquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb d'r nummer nog. Dan doe ik het wel
Neehoor, ik ben gewoon een heel interessant persoon, maar blijkbaar vind jij het wel heel interessant dat ik mod ben geweest. Vertel, wat zijn je interesses?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En jij denkt dat je interessant bent omdat je ooit mod was.schat tijd vliegt en ik volg alleen de ware Heer genaamd Geerd.
Duzzyquote:Op vrijdag 18 december 2015t 01:32 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zeg maar de groetjes van LompeHork
Als mod had ik je wel hoger zitten dan als ex bagger mod!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben gewoon een heel interessant persoon, maar blijkbaar vind jij het wel heel interessant dat ik mod ben geweest. Vertel, wat zijn je interesses?
Tsja, ik kan geen posts meer editten van kutusers, dus dan valt het al behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mod had ik je wel hoger zitten dan als ex bagger mod!
Dat ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, ik kan geen posts meer editten van kutusers, dus dan valt het al behoorlijk tegen.
Hork was een prima mod, maar hij is nog steeds tof.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En jij denkt dat je interessant bent omdat je ooit mod was.schat tijd vliegt en ik volg alleen de ware Heer genaamd Geerd.
Rode haringen. Je zet even neer dat je een interessant persoon bent alsof het een feit is. Wat heb je gezin en kinderen? Sorry man maar je legt het echt af tegenover Geerd. Heb verder niks tegen je, als je gewoon mee zou doen of ons met rust zou laten zou het beter zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben gewoon een heel interessant persoon, maar blijkbaar vind jij het wel heel interessant dat ik mod ben geweest. Vertel, wat zijn je interesses?
hap hap hapquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rode haringen. Je zet even neer dat je een interessant persoon bent alsof het een feit is. Wat heb je gezin en kinderen? Sorry man maar je legt het echt af tegenover Geerd. Heb verder niks tegen je, als je gewoon mee zou doen of ons met rust zou laten zou het beter zijn.
Eerste twee "zinnen" gelezen, verkeerde inschatting is reeds gemaakt, post is afgewezen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rode haringen. Je zet even neer dat je een interessant persoon bent alsof het een feit is. Wat heb je gezin en kinderen? Sorry man maar je legt het echt af tegenover Geerd. Heb verder niks tegen je, als je gewoon mee zou doen of ons met rust zou laten zou het beter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |