Ja dat wel. Prima gastquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Krea is wel een held. Dat dan weer wel.
Ik kon de verleiding van The Dark Side niet weerstaanquote:
Mensen hebben altijd haat om mensen die vredig zijn.. jaloezie om ons kleine en vredige cultclub waar zij zo desperaat naar verlangen maar het nimmer zullen vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Goddelijke liefde is de beste liefde. Ik schaam me niet voor Geerd hij is een goeie God die iedereen geluk wil geven en dan komen jullie om de hoek zijn jullie van een duivelse sekte die tegen Geerd strijd? Laat ons gewoon met rust man.
Ik begrijp zijn belang ook, helaas wordt dat hier niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Yo eindelijk een gast die het belang van Geerd begrijpt.
Wat brengt jou hier dan?quote:
Film gezien? Ik moet nog komende weekquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding van The Dark Side niet weerstaan
Megazielig is dat. Maar Geerd zal ze straffen met zijn goddelijke krachten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd haat om mensen die vredig zijn.. jaloezie om ons kleine en vredige cultclub waar zij zo desperaat naar verlangen maar het nimmer zullen vinden.
Ik was een paar bekeerlingen tegen toen in onderweg was naar de bios, of ik met ze wil bidden om het licht te zien.quote:
Komt goed babyquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trouwens ik wil als ontbijt gekookte eitjes met croissantjes
Waarom niet je haalt de hele KLB SC zowat hier. Die zullen daar niet blij mee zijn. Wij zijn dag en nacht actief het hele Geerd café staat vaak in de top tien van meeste posters verder worden we geïnspireerd door religieuze motieven. Je begrijpt geloof ik niet dat je hier tegen een nest van killer bees loopt te stampen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn belang ook, helaas wordt dat hier niet gewaardeerd
1 pot nat. Op het feit na dat het oude testament waarschijnlijk nog de minste leugens bevat. A.K.A. het Jodendom heeft gelijk. Groetjes aan je zusje.quote:
Zou gewoon meedoen en Darth Vader aanbidden. Fuck die troep.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was een paar bekeerlingen tegen toen in onderweg was naar de bios, of ik met ze wil bidden om het licht te zien.
Je tegen Geerd keren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 pot nat. Op het feit na dat het oude testament waarschijnlijk nog de minste leugens bevat. A.K.A. het Jodendom heeft gelijk. Groetjes aan je zusje.
Ha ha haquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom niet je haalt de hele KLB SC zowat hier. Die zullen daar niet blij mee zijn. Wij zijn dag en nacht actief het hele Geerd café staat vaak in de top tien van meeste posters verder worden we geïnspireerd door religieuze motieven. Je begrijpt geloof ik niet dat je hier tegen een nest van killer bees loopt te stampen?
Laat ons met rust man.
Dark Side, Best Side.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou gewoon meedoen en Darth Vader aanbidden. Fuck die troep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |