Alsof je niet meer weet dat je een uurtje geleden GrootKonijn aan het schreeuwen wasquote:
Goed geprobeerdquote:
AHHAHAAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof je niet meer weet dat je een uurtje geleden GrootKonijn aan het schreeuwen was
Ja, weet niet, aan de ene kant wil ik het prachtige ONZ redden, maar als het zo moet...quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ
[..]
Terecht, dat je hier kritisch op bent. Laat je niet wegpesten broeder.
SC is soberso geen redding.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, weet niet, aan de ene kant wil ik het prachtige ONZ redden, maar als het zo moet...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En jij maar wachten totdat het bewoog
Gewoon nog een keer!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
DR's pielemuis is zo klein, je gaat het bijna dickachu noemen.
Boehoequote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leer tags gebruiken, FOK! is niet meer dan 700px wijd.
Goddelijke liefde is de beste liefde. Ik schaam me niet voor Geerd hij is een goeie God die iedereen geluk wil geven en dan komen jullie om de hoek zijn jullie van een duivelse sekte die tegen Geerd strijd? Laat ons gewoon met rust man.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
BDMTSSKKKquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer!
[ afbeelding ]
Zo dan ben je flink gedrogeerd of bezopen nu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Was wel een mooie wedstrijd!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:20 schreef renwan het volgende:
Oh, samenvatting van Feyenoord - Willem II staat online, ik hou me even afzijdig
Jij ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zo dan ben je flink gedrogeerd of bezopen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |