Fout 1: Je ligt niet in mijn bedquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja doei ik lig in bed
En ten tweede als je honger hebt kook je zelf maar
Wat is deze? Is dit een sekte?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga weg dan we dwingen je niet. Eer Geerd of ga de KLB SC pijpen je kan niet twee meesters dienen
Nee, die zitten hier allemaal!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
KLB SC is clean, niks gebeurd daar
ok 👌quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee dit is de enige ware religie.
Geerd temt Sneeuw-Leeuw op rare tijdstippen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Lang leven Geerd de koning der koningen. De leeuwentemmer der mensen, Geerd de sultan van de aarde die in de hemel zit waar het bier vloeit.
Omg ;squote:Op vrijdag 18 december 2015 01:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet hoe dat moet enzo ;s
Dan is er niets meer aan!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
Oja, als iedereen Sneeuw-Leeuw negeert vind hij er geen kut meer aan, wellicht een optie ter overweging waard.
Verkeerde adres, ze zien hem bijna als cultheldquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
Oja, als iedereen Sneeuw-Leeuw negeert vind hij er geen kut meer aan, wellicht een optie ter overweging waard.
Haten op Sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
Jouw bed is viesoncomfortabelquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fout 1: Je ligt niet in mijn bed
Fout 2: Je staat niet achter de frituur om snacks te bakken voor iedereen in het café!
Goed ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
Heb gister een nieuwe auping gekocht! Mijn bed is viescomfortable nu!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw bed is viesoncomfortabel
Mijn bed vond je tenminste wel lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw bed is viesoncomfortabel
Serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verkeerde adres, ze zien hem bijna als cultheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |