Dat is niet goed idd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Baby ze willen mij goulash laten koken en dat vind ik vies red mij
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is niet goed idd.![]()
Stop met opso dingen laten doen
De ketters hier verdienen geen bier meer. Alleen mensen die in Geerd geloven mogen nog bier drinken.quote:
Is dit de Opso opstand of watquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is niet goed idd.![]()
Stop met opso dingen laten doen
Ik eis een verklaringquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet, krijg steeds van die afwijkende antwoorden.
Niet meer over tietenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:05 schreef renwan het volgende:
Ik weet echt niet meer waar dit onderhand over gaat
Ben de weg een half uur geleden al kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:05 schreef renwan het volgende:
Me neitherquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:05 schreef renwan het volgende:
Als je niets voor Geerd over hebt ben je hem niet waardig. Ik zou goulash koken voor Geerd en ook nog eens vechten ernaast en zelfs zijn bed opmaken voordat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Baby ze willen mij goulash laten koken en dat vind ik vies red mij
Half klb zit hier in eens, heeft er een zeker weer lopen stoken in de klbscquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:05 schreef renwan het volgende:
Het was guus_pech6quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Half klb zit hier in eens, heeft er een zeker weer lopen stoken in de klbsc
Wordt overlegt met Geerd, ik stem voor vierendeling!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wordt overlegt met Geerd, ik stem voor vierendeling!
Ga weg dan we dwingen je niet. Eer Geerd of ga de KLB SC pijpen je kan niet twee meesters dienenquote:
Ja, ik weet toch niet hoe dat moet enzo ;squote:Op vrijdag 18 december 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja doei ik lig in bed
En ten tweede als je honger hebt kook je zelf maar
KLB SC is clean, niks gebeurd daarquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Half klb zit hier in eens, heeft er een zeker weer lopen stoken in de klbsc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |