Nee joh haags is altijd gezellig vind ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met je
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met je
Ik zie anders wel weer een geweldig kapsel.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik keek darten. Maar daar is vanavond niet zo veel aan.
En een kerstsikquote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie anders wel weer een geweldig kapsel.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh haags is altijd gezellig vind ik.
Wat mensen wel niet doen om voor lul te lopen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die had ik nog niet gezienMet glittertjes.
Ja hequote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik voel dat wij een speciale band hebben samen
[ afbeelding ]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ook![]()
![]()
Ik vind het hier anders best gezellig.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.
Zou hij normaal er ook zo bij lopen? Denk het niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat mensen wel niet doen om voor lul te lopen.
Timmm en ik hopen dat er een autoband over Giel heen rijdt.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik voel dat wij een speciale band hebben samen
[ afbeelding ]
Nou nou nou..... niet zo grof over G(p)ielgod.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm en ik hopen dat er een autoband over Giel heen rijdt.
Die ziet er verdomd witjes uit voor een Brown.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou hij normaal er ook zo bij lopen? Denk het niet.
Die andere heeft trouwens tietjes
Hoe kom je in hemelsnaam op de bermudadriehoek?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.
JA!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef sp3c het volgende:
giel beelen is gewoon een kutlul man met zijn hippe kapsel en zijn kutbril
En even een wijvenopmerking: het rode shirt vloekt met dat roze shirtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ziet er verdomd witjes uit voor een Brown.
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam op de bermudadriekhoek?
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En even een wijvenopmerking: het rode shirt vloekt met dat roze shirt
Tegenwoordig loopt hij met een klein meisje onder zijn armquote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef sp3c het volgende:
die liep vroeger ook altijd met een gitaar op zijn rug zonder dat hij een noot kan spelen
longboard onder de oksel geklemd ook
Haha.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.
waarschijnlijk noemt hij het longboardquote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegenwoordig loopt hij met een klein meisje onder zijn arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |