quote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen ideeVolgens mij bijna? Volgende week of zo.
quote:
Echt hequote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En of ze ook even op kunnen tyfen met dat nepsneeuw, het is verdomme 15 graden!
Dat verpest het kijkplezier inderdaad wel een beetje.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen dat die Giel Beelen erin zit. En dat er ooit eens een actie was voor maagtyfus, alias diarree.
Ik weet niet meer precies. Die ene jongen was er toen nog, die het altijd over poep hadquote:
Nee dat is gewoon zijn ochtendprogramma.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen dat die Giel Beelen erin zit. En dat er ooit eens een actie was voor maagtyfus, alias diarree.
Ik heb ook niets met die nerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat verpest het kijkplezier inderdaad wel een beetje.
Wat is zijn ochtendprogramma?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zijn ochtendprogramma.
Diarreequote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is zijn ochtendprogramma?
Vorig jaar zaten er best leuke DJ's dan is het kijken gewoon leuk, beetje bezopen mensen kijken enzo.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die nerd.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is zijn ochtendprogramma?
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maagtyfus, alias diarree.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Feyenoord zorgt er voor dat ik toch nog vroeg naar bed ga.
Nou, heb jij je dag ook weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wel even hard gelachen om je opmerking
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ookquote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Volgens mij gaat het nog door.
Ja, von_Preussen. Mooi figuur is dat.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies. Die ene jongen was er toen nog, die het altijd over poep hadVolgens mij zat ik hem nog een beetje te voeren toen.
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met jequote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ook![]()
![]()
Ja ga naar het Feyenoord topic of het KNVB beker topicquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ook![]()
![]()
Nee, ik keek darten. Maar daar is vanavond niet zo veel aan.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga naar het Feyenoord topic of het KNVB beker topicFeyenoord topic zal wel gezellig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |