SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mexicanobakker op 17-12-2015 20:35:02 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je kan overdrijven met twee sets maar.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat setformat duurt natuurlijk wel veel te lang voor zo'n braspartij.![]()
oh het is BO3? Ik dacht BO5.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan overdrijven met twee sets maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je zou er bijna een middag verlof voor opnemenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag lekker een kutpot tussen McGowan en Sun. Genot.![]()
Hopelijk gooien ze wel gewoon door en niet die flopreclames.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh het is BO3? Ik dacht BO5.![]()
Voor mijn gevoel is dit toernooi trouwens voorzichtig gesponsord door William Hill.
Wie dat is weet ik echter niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga ervoor zitten hoor. Daarna Pipe v Kist & Golvend Galjoen v Webster. Oh oh ohquote:Op donderdag 17 december 2015 20:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Je zou er bijna een middag verlof voor opnemen![]()
Tja, het is het WK dus begrijp ik dat wel. Maar had First to 6 legs ook prima gevonden hahaquote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat setformat duurt natuurlijk wel veel te lang voor zo'n braspartij.![]()
Ja, BO5 in de normale eerste ronde. Dit is nog een voorrondequote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh het is BO3? Ik dacht BO5.![]()
Doe die preliminaries gewoon buiten het WK om.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, het is het WK dus begrijp ik dat wel. Maar had First to 6 legs ook prima gevonden haha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
RAISE YOUR KISTquote:Op donderdag 17 december 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zitten hoor. Daarna Pipe v Kist & Golvend Galjoen v Webster. Oh oh oh![]()
"Echte topsman"
Gooit hem dichter bij de triple dan de dubbel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
"echte tops-man"
*gooit 10 meter te laag*[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voorrondes en eerste dagen zijn uiteraard altijd wat minder sfeervolquote:Op donderdag 17 december 2015 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zaal oogt minder sfeervol in deze opstelling, maar da ken aan mij liggen.
Wat een wijsheid van de commentator weer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Als je de eerste set verliest, moet je die twee daarna wel winnen"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is t heus?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:29 schreef Tagliano het volgende:
"Als je de eerste set verliest, moet je die twee daarna wel winnen"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schijnt zo te zijn, maar hetgeen Frank zegt zou ik toch met een korreltje zout nemenquote:
Reclame, flopshow. Zap naar RTL 5, ik kom vanavond nog wel effe langs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er zit nog weinig alcohol in.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zaal oogt minder sfeervol in deze opstelling, maar da ken aan mij liggen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wat?quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat is de kans dat één van deze twee van MVG wint? 1%? Ze moeten de beste dag van hun leven hebben terwijl MVG de slechtste dag heeft.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:32 schreef polderturk het volgende:
Wat is de kans dat één van deze twee van MVG wint? 1%? Ze moeten de beste dag van hun leven hebben terwijl MVG de slechtste dag heeft..
Doe dit maar niet meer.![]()
Iedereen, behalve Mani.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen denkt zo'n beetje dat Boulton gaat winnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
RayBar dekt zich in
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dat wordt een godenpartij.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Morgenmiddag een groot deel missen, zaterdagmiddag een tentamen en een deel van de avond ook nog weg
Ik ken ze allebei niet en heb afgekekenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen denkt zo'n beetje dat Boulton gaat winnen.![]()
![]()
tentamens in het weekendquote:Op donderdag 17 december 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Morgenmiddag een groot deel missen, zaterdagmiddag een tentamen en een deel van de avond ook nog weg
Ik moet dinsdag nog een tentamen maken, nog volledig niet voor geleerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Ik ga naar FEYWIL
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Ik dacht dat ik laat vakantie hebquote:Op donderdag 17 december 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tentamens in het weekend
Ik moet dinsdag nog een tentamen maken, nog volledig niet voor geleerd.![]()
Godzijdank wel het eerste en vermoedelijk laatste tentamen in het weekend ooit jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
sowieso belachelijk omdat je dan geen reisrecht hebt.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laat vakantie heb![]()
Godzijdank wel het eerste en vermoedelijk laatste tentamen in het weekend ooit ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boulton heb ik incidenteel op Lakeside zien gooien. Won van Atkins een keer en verloor daarna volgens mij van Hankeyquote:Op donderdag 17 december 2015 20:36 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei niet en heb afgekeken
Laursen is veel meer ervaren in het gooien van toernooien alleen komt hij zelden 'ver'.![]()
Inderdaad, en ik heb over het algemeen op zaterdag genoeg andere dingen te doenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso belachelijk omdat je dan geen reisrecht hebt.
Kom op jongens, houd het ontopic. De wedstrijd is weer begonnen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Sorry Insoquote:Op donderdag 17 december 2015 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Kom op jongens, houd het ontopic. De wedstrijd is weer begonnen.
![]()
spoorknor zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso belachelijk omdat je dan geen reisrecht hebt.![]()
![]()
tis gratis he pikquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik juich vrijwel altijd anti-Wrightquote:Op donderdag 17 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Szura en ik juichen straks voor Keegan BrownMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Boulton 6 uit 30, genot.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ze mogen wel wat oefenen op de dubbels![]()
Poule A? Poule B?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Jumbo weet het echt iedere keer voor elkaar te krijgen om de meest walgelijke reclames te regisseren.![]()
Die Piekema van AH was anders ook niet om aan te zien. En die reclames van de Plus ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jumbo weet het echt iedere keer voor elkaar te krijgen om de meest walgelijke reclames te regisseren.Children of the night. What music they make.![]()
Iglo is nog altijd de ergstequote:Op donderdag 17 december 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jumbo weet het echt iedere keer voor elkaar te krijgen om de meest walgelijke reclames te regisseren.
''Welke vind je het lekkerst''
Uit het raam met die kolere omaRED ONS HENNIEGOD![]()
UK? Help me even.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:04 schreef luckass het volgende:
Stijn ga jij naar de UK? Zo ja, wanneer?![]()
Heb tafelkaartje voor de finalequote:Op donderdag 17 december 2015 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Om dit soort omkomst tunes zat mee te bleren zou ik hier al heen willen.
Durf alleen niet te zeggen wat ik ervoor neergelegd heb in de tweedehands verkoop![]()
![]()
Neinquote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Ally Pally? Meen mij dat te herinneren.![]()
Zondequote:Genotquote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Heb tafelkaartje voor de finale
Durf alleen niet te zeggen wat ik ervoor neergelegd heb in de tweedehands verkoop![]()
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Durf alleen niet te zeggen wat ik ervoor neergelegd heb in de tweedehands verkoopReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gektequote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Als MvG speelt en wint is het het waard. Alleen zou ik niet zo veel zuipen dat je het niet meer herrinnert![]()
![]()
Zo is datquote:Op donderdag 17 december 2015 21:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit wordt de avond van Gurney.![]()
Die werpmodus van Gurnie is de anti-Beaton.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Valt mee toch. Er is erger duw en trekwerkquote:Op donderdag 17 december 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Die werpmodus van Gurnie is de anti-Beaton.![]()
Ik bedoel dat hij de pijl bijna uit stand gooit.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Valt mee toch. Er is erger duw en trekwerkReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hamiltonquote:Op donderdag 17 december 2015 21:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Valt mee toch. Er is erger duw en trekwerk
Part
Painter![]()
De worp van Lewis was erger. Toen strekte hij zijn arm tot het plafond om hem daarna helemaal omlaag te trekken.![]()
Niveau lag niet bijzonder hoog ofzo, maar het ging wel voor een voorrondepartijtjequote:Op donderdag 17 december 2015 21:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat hadden mensen trouwens tegen de vorige pot? Vond ik ook al een mooie pot hoor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker inkomertje wel jaquote:Op donderdag 17 december 2015 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niveau lag niet bijzonder hoog ofzo, maar het ging wel voor een voorrondepartijtje![]()
![]()
tegeltjeswijshedenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is belangrijk dat Lewis zijn eigen set houdt.
- Zjak![]()
Ja idd, op die foto was Miralem nog fit ookquote:Op donderdag 17 december 2015 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
Die Lewis lijkt wel wat op Sulejmani:
[ afbeelding ]![]()
Ad > Niels.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ad van Gameren....die snapte er helemaal niks van
Mani vindt dat ook.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ad > Niels.
Mani vindt dat ook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom weten we nog niet wie de co-commentator van Niels is morgen, moet dat geheim blijven ofzo?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kreeg de tip dat de OP opgeleukt moest worden, is het weer niet goedquote:
Doe dan wat Cristo Reyes gifs.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip dat de OP opgeleukt moest worden, is het weer niet goed![]()
picsquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Begint op Jan Jood te lijken.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Zjak probeert zichzelf wijs te maken dat dit een geweldige wedstrijd is![]()
Verdedigend aan het dartsenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Die trolololol van Jamie Lewis staat maar rond de 93 gemiddeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van programmadirecteurtje Marco Louwerens?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten het product verkopen anders krijgen ze een pak slaag![]()
Die nobuddie ja .quote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van programmadirecteurtje Marco Louwerens?
Maar nu klinken ze alsof ze een begrafenis bijwonenRED ONS HENNIEGOD![]()
Koos had ooit 2-1 in sets + 2-0 in legs een voorsprong tegen Scholten op Lakeside
Verloor alsnog. #leukefeitjes![]()
Koos was niet gemaakt voor het setformaat. Koos is eigenlijk net zo groot als MvG.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Koos had ooit 2-1 in sets + 2-0 in legs een voorsprong tegen Scholten op Lakeside
Verloor alsnog. #leukefeitjes
Jack does it in real time...![]()
Wat is die Tele2 reclame hemeltergend zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niets zo erg als die uitvaart reclame.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Wat is die Tele2 reclame hemeltergend zeg.Zonder wrijving geen glans![]()
Kunnen ze er niet allebei uit?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu juichen we massaal voor onze held Keegan Brown.![]()
Incest.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef tja77 het volgende:
Keegan is het mongoloïde zoontje van Wayne Mardle.![]()
Wie zijn die walk on girls?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Waarom verwachten ze iets speciaals?
Dit gaat Wright simpel pakken.
Je kan best op iets anders hopen, maar 9 op de 10 keer wordt dit echt Wright.![]()
Oh krijgen we die aids weer van een pauze na 1 set
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
darten is topsportquote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Szura het volgende:
Oh krijgen we die aids weer van een pauze na 1 set![]()
Tsja, en ook weer direct na de tweede set. Wel wat veel allemaal.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Szura het volgende:
Oh krijgen we die aids weer van een pauze na 1 set![]()
Avondvullend programma.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef JimMH het volgende:
[..]
Tsja, en ook weer direct na de tweede set. Wel wat veel allemaal.Zonder wrijving geen glans![]()
Brown gaat zo huilen denk ik, met z'n pruillipLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
"Ik ken Keegan als een vrolijke jongen"
Beste analyse weer
ik gun rozeshirtgod dit nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Keegan, jongens. Misschien komt er nog een kumbek van de eeuw.![]()
Zo. Ik maak kans met mijn voorspelling van Wright als hoogste finisher van de eerste ronde.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
is het vermakelijk jongens?
jammer genoeg ga ik jullie vanavond niet meer vergezellen want feyenooit heeft nog een kutgoal gescoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha de wedstrijd met de 2 grootste namen van alle 1e ronde wedstrijden. Daar verwachten we een spektakel. En dan krijg je dit...![]()
Je mist niet bijster veelquote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
is het vermakelijk jongens?
jammer genoeg ga ik jullie vanavond niet meer vergezellen want feyenooit heeft nog een kutgoal gescoordMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jezus die Wright ziet er niet uit man.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
nu helemaalquote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef Szura het volgende:
Zo. Ik maak kans met mijn voorspelling van Wright als hoogste finisher van de eerste ronde.![]()
Denk dat Peter een beetje baalt dat hij zo kort op het podium heeft kunnen staan. Zit zoveel werk in zn uiterlijk en dan zo'n droevig potje. Nja, Peter is gewoon to good!![]()
Thornton gooit altijd makkelijk een 170 en 160 uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Thornton volgens mij. Denk dat die wel gaat winnen van De_Nor![]()
Jamie Lewis 90,34
Daryl Gurney 94,12
Peter Wright 95,91
Keegan Brown 83,61
Ik ben nu al kansloos voor mijn voorspelling met Wright als beste gemiddelde.![]()
Rip Dennis Ovensquote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright heeft ook een makkie met Jambers of Deano in de volgende ronde.RED ONS HENNIEGOD![]()
TheHeatgodquote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zag vanmiddag nog een filmpje waar hij een 9-dart op de dubbel miste.
#neverforget
OpperPedoRED ONS HENNIEGOD![]()
Hopp op het WKquote:.
Awh, hij stond best redelijk te gooien maar werd in slaap gesust door het afzichtelijke tempo van Ovens.![]()
Hopp gaat verrassenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopp op het WK.
Awh, hij stond best redelijk te gooien maar werd in slaap gesust door het afzichtelijke tempo van Ovens.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: