Er zit nog weinig alcohol in.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zaal oogt minder sfeervol in deze opstelling, maar da ken aan mij liggen.
Wat?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:32 schreef polderturk het volgende:
Wat is de kans dat één van deze twee van MVG wint? 1%? Ze moeten de beste dag van hun leven hebben terwijl MVG de slechtste dag heeft.
Iedereen, behalve Mani.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen denkt zo'n beetje dat Boulton gaat winnen.
Dat wordt een godenpartij.quote:
Ik ken ze allebei niet en heb afgekekenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen denkt zo'n beetje dat Boulton gaat winnen.
tentamens in het weekendquote:Op donderdag 17 december 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Morgenmiddag een groot deel missen, zaterdagmiddag een tentamen en een deel van de avond ook nog weg
Ik dacht dat ik laat vakantie hebquote:Op donderdag 17 december 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tentamens in het weekend
Ik moet dinsdag nog een tentamen maken, nog volledig niet voor geleerd.
sowieso belachelijk omdat je dan geen reisrecht hebt.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laat vakantie heb![]()
Godzijdank wel het eerste en vermoedelijk laatste tentamen in het weekend ooit ja
Boulton heb ik incidenteel op Lakeside zien gooien. Won van Atkins een keer en verloor daarna volgens mij van Hankeyquote:Op donderdag 17 december 2015 20:36 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei niet en heb afgekeken
Inderdaad, en ik heb over het algemeen op zaterdag genoeg andere dingen te doenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso belachelijk omdat je dan geen reisrecht hebt.
Sorry Insoquote:Op donderdag 17 december 2015 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Kom op jongens, houd het ontopic. De wedstrijd is weer begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |