Poule A? Poule B?quote:
Die Piekema van AH was anders ook niet om aan te zien. En die reclames van de Plus ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jumbo weet het echt iedere keer voor elkaar te krijgen om de meest walgelijke reclames te regisseren.
Iglo is nog altijd de ergstequote:Op donderdag 17 december 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jumbo weet het echt iedere keer voor elkaar te krijgen om de meest walgelijke reclames te regisseren.
UK? Help me even.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:04 schreef luckass het volgende:
Stijn ga jij naar de UK? Zo ja, wanneer?
Heb tafelkaartje voor de finalequote:Op donderdag 17 december 2015 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Om dit soort omkomst tunes zat mee te bleren zou ik hier al heen willen.
Neinquote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Ally Pally? Meen mij dat te herinneren.
Zondequote:
Genotquote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Heb tafelkaartje voor de finale
Durf alleen niet te zeggen wat ik ervoor neergelegd heb in de tweedehands verkoop
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Durf alleen niet te zeggen wat ik ervoor neergelegd heb in de tweedehands verkoop
Gektequote:Op donderdag 17 december 2015 21:06 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op donderdag 17 december 2015 21:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit wordt de avond van Gurney.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |