abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158313334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:18 schreef Wintar het volgende:

[..]

De meeste vluchtelingen hebben echt wel voor hetere vuren gestaan, en zullen niet terugdeinzen voor wat opgefokte tata's :')
Oh je bedoelt "tatta". Is dat niet het blanke equivalent van "nikker"?
pi_158313342
quote:
3s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:28 schreef Kijkertje het volgende:
Alle rellers (AZC-ers en Nederlanders) een taakstraf geven en gezamenlijk aan het werk zetten bij de bouw van een opvangcentrum. Goed voor de integratie *O*
Ha geef me eens die hamer?
Verontwaardige blik terug, hij of zij verstaat immers geen mens, waarop die persoon maar alles loslaat en hem zelf maar pakt!
pi_158313374

[ Bericht 100% gewijzigd door luxerobots op 17-12-2015 19:32:51 ]
pi_158313394
Een AZC zal de demografisch opmaakt van stad/dorp voor altijd ontwrichten, met daarnaast permanente, escalerende culturele/jihadistische spanningen .

Men moet proportioneel reageren op een AZC.
  donderdag 17 december 2015 @ 19:35:21 #55
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158313422
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
De grootschalige opvang komt vanuit de 2e kamer toch, waar PVV ook achterstaat. Trouwens in Oranje kon Dijkhoff het toch doordrukken, de gemeente was het er niet mee eens, maar het moest.
Oeps, hoe het nieuws ver(kr)acht kan worden.
In Oranje huurde het COA een vakantie-bungalowdorp af, in Geldermalsen verkoopt (!!) de gemeente een stuk grond voor de bouw van een AZC om haar begroting rond te krijgen...

Ligt een wereld van verschil met als gelijke noemer: Overheid heeft schijt aan de protesterende bevolking, waarvan 80-90% relschoppers Geldermalsers blijken zijn.
Dus het is geen hetze noch iets wat van buiten komt. Wat van buiten komt is het beleid.
Niet verwacht dat het rustieke dorp zoveel "her op te voede" dorpers blijkt te bevatten.....gôh niet verwacht...how stupid can je be, stelletje incompetente buitenlui.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_158313438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:33 schreef geavanceerd het volgende:
Een AZC zal de demografisch opmaakt van stad/dorp voor altijd ontwrichten, met daarnaast permanente, escalerende culturele/jihadistische spanningen .

Men moet proportioneel reageren op een AZC.
Zouden ze die mensen niet de OZB waarde willen geven, bedoel dus de waarde van het pand getaxeerd voor de OZB belasting, dan hebben ze woonruimte genoeg voor die mensen of niet?
pi_158313481
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zouden ze die mensen niet de OZB waarde willen geven, bedoel dus de waarde van het pand getaxeerd voor de OZB belasting, dan hebben ze woonruimte genoeg voor die mensen of niet?
Hoe bedoel je? Welke mensen moeten ze de OZB waarde geven?
pi_158313502
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geweld werkt eerder averechts. Persoonlijk zou ik dit juist als een aanmoediging zien om dat azc zo snel mogelijk te openen. Al is het alleen maar om duidelijk te maken dat je met geweld niets bereikt in ons land.
Hoe zit dat nou in Steenbergen? Meen laatst ergens gelezen te hebben dat de demonstranten daar toch (deels) hun zin gekregen hebben.
pi_158313543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat cameraregistratie (bijvoorbeeld een cameraatje in hun helm) ook in het belang van de ME'er is, men kan dan zien wat ze allemaal doormaken, wat ze naar hun hoofd geslingerd krijgen. En als een demonstrant (of een ME'er) zich misdraagt is dat een krachtig bewijsmateriaal.
En als de ME zich dan misdraagt, is er net iets mis gegaan met de opname van de beelden, dat zal je altijd zien.
pi_158313553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:38 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Welke mensen moeten ze de OZB waarde geven?
Die inwoners welke er wonen, twee vliegen in 1 klap, ze hebben hun huizen verkocht aan een redelijke prijs en ze kunnen ergens naar toe waar ze niet zijn of komen. En waarschijnlijk woonruimte genoeg dat ze nog geen AZC nodig hebben dan?

En moeten heb ik nergens geschreven hoor lees het nog maar eens!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 19:51:17 ]
pi_158313554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:43 schreef Wintar het volgende:

[..]

En als de ME zich dan misdraagt, is er net iets mis gegaan met de opname van de beelden, dat zal je altijd zien.
Even Teeven bellen.
pi_158313565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:35 schreef Vallon het volgende:

[..]

Oeps, hoe het nieuws ver(kr)acht kan worden.
In Oranje huurde het COA een vakantie-bungalowdorp af, in Geldermalsen verkoopt (!!) de gemeente een stuk grond voor de bouw van een AZC om haar begroting rond te krijgen...

Ligt een wereld van verschil met als gelijke noemer: Overheid heeft schijt aan de protesterende bevolking, waarvan 80-90% relschoppers Geldermalsers blijken zijn.
Dus het is geen hetze noch iets wat van buiten komt. Wat van buiten komt is het beleid.
Niet verwacht dat het rustieke dorp zoveel "her op te voede" dorpers blijkt te bevatten.....gôh niet verwacht...how stupid can je be, stelletje incompetente buitenlui.
Ehhh de opgepakte relschoppers kwamen voor 80 a 90 % uit de provincie gelderland toch? En dat waren er niet zo heel veel. Wil niet zeggen dat alle relschoppers 80 a 90% uit Geldermalsen komen natuurlijk.
  donderdag 17 december 2015 @ 19:53:53 #63
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158313721
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ehhh de opgepakte relschoppers kwamen voor 80 a 90 % uit de provincie gelderland toch? En dat waren er niet zo heel veel. Wil niet zeggen dat alle relschoppers 80 a 90% uit Geldermalsen komen natuurlijk.
Ik lees alleen maar .... en laat ik er van maken...iig opgepakte vernoemdevermeende relschoppers.... wat de rest dan is of was... weten we niet en kan je strikt genomen dus ook geen relschoppers noemen.
TG: http://www.telegraaf.nl/binnenland/24889564/__Relschoppers_uit_Geldermalsen__.html
NU: http://www.nu.nl/binnenland/4184469/alle-opgepakte-relschoppers-geldermalsen-komen-gelderse-plaats.html
  donderdag 17 december 2015 @ 19:54:22 #64
405257 Fred0w
Life is Music
pi_158313729
Zelf de democratie en je omgeving slopen omdat je bang bent dat vluchtelingen dat zullen gaan doen.
En dan zijn er nog mensen die dit gedrag goed praten. :')
  donderdag 17 december 2015 @ 19:56:26 #65
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158313765
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:54 schreef Fred0w het volgende:
Zelf de democratie en je omgeving slopen omdat je bang bent dat vluchtelingen dat zullen gaan doen.
Zoveel is er nu ook weer niet gesloopt. Er zijn wat hekken opzij gezet en een paar bakstenen tegen een ruit. Niets bijzonder voor een beetje stad.
pi_158313797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:53 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar .... en laat ik er van maken...iig opgepakte vernoemde relschoppers.... wat de rest dan is of was... weten we niet en kan je strikt genomen dus ook geen relschoppers noemen.
TG: http://www.telegraaf.nl/binnenland/24889564/__Relschoppers_uit_Geldermalsen__.html
NU: http://www.nu.nl/binnenland/4184469/alle-opgepakte-relschoppers-geldermalsen-komen-gelderse-plaats.html
Bij Pauw werd doodleuk vermeld dat de relschoppers niet uit Geldermalsen komen. Ik heb hier in het live-topic nog gevraagd waar dat op gebaseerd was.

Het blijkt maar dat de Geldermalser boos is. En als alle anti-azc'ers in Nederland samen zouden werken er nog veel grotere rellen zouden zijn geweest.
pi_158313801
quote:
Dit heet een ontwikkeld land :D
pi_158313824
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij Pauw werd doodleuk vermeld dat de relschoppers niet uit Geldermalsen komen. Ik heb hier in het live-topic nog gevraagd waar dat op gebaseerd was.

Het blijkt maar dat de Geldermalser boos is. En als alle anti-azc'ers in Nederland samen zouden werken er nog veel grotere rellen zouden zijn geweest.
Pauw is propaganda
pi_158313970
De daders waren extreemrechtse fans van Go Ahead Eagles, een club die sowieso al een bedenkelijke reputatie heeft. Tijd om hun proflicentie in te trekken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_158314093
quote:
Misschien gaat dat ontwrichten van de samenleving door vluchtelingen niet snel genoeg in hun ogen en willen ze de vluchtelingen laten zien hoe het wel moet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 december 2015 @ 20:37:47 #71
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_158314731
quote:
Een paar ruiten om 1500 asielzoekers te weren waar je minstens 10 jaar mee opgescheept zit noem jij je omgeving slopen? Democratisch was deze gang van zaken allerminst en terecht dat de mensen dan in opstand komen. Het is om te janken als mensen dat niet doen. Democratie is niet iets wat we uit de kast halen als het zo uitkomt
pi_158316222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
De daders waren extreemrechtse fans van Go Ahead Eagles, een club die sowieso al een bedenkelijke reputatie heeft. Tijd om hun proflicentie in te trekken.
Helaas hebben ze relatief brede steun, zoals hier ook te zien is.
pi_158316298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:29 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Helaas hebben ze relatief brede steun, zoals hier ook te zien is.
Veel Kristallnachtliefhebbers hier inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158316695
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Is dit serieus?
  donderdag 17 december 2015 @ 21:47:54 #75
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158316717
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel Kristallnachtliefhebbers hier inderdaad.
Beetje out of line om dat hopje zo te maken.....kennelijk geen enkel besef.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht

Ik ben met je eens dat het niet goed is om geweld te hanteren en imho bijna uit te lokken. Een beetje "deskundige" of persoon die gevoel heeft voor een samenleving, kan dit voorspellen.

Wie kan je de (re)actie dat meer verwijten ?
a) een deskundige geachte overheid
b) of een bevolking die geconfronteerd wordt met voldongen feiten
met . . . in dit geval een (wat) rare lucht :|W van lokale belangenverstrengeling en onze nationale overheid een neus heeft om hulp(be)hoevende gemeenten op te zadelen met nieuwe inwoners....

Wanneer je voor moeilijke zaken staat heeft het geen pas die in de schimmigheid eventjes onder tijdsdruk met een uw5minuten spelletje te besluiten. De acties vallen mij nog zeer mee met wanneer ik dat vergelijk met acties die menselijk gezien een stuk minder belangrijk zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vallon op 17-12-2015 21:59:24 (nadere onderverdeling) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')