Zou ik niet echt blij mee zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:47 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Godverdomme dit doet even pijn zeg.
Wel lief vind ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:47 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nou ja zeg. Ze heeft je zelf in die positie geschopt en nu prijst ze je dat je het zo goed doet? Die is echt een beetje van het padje af.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:47 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vrouwen..quote:Op donderdag 17 december 2015 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ze heeft je zelf in die positie geschopt en nu prijst ze je dat je het zo goed doet? Die is echt een beetje van het padje af.
Als ik het daarnet goed begreep hebben wij een week de tijd om de boel hier op stelten te zetten omdat jij tussen de koeien bivakkeert?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:49 schreef Reya het volgende:
Enfin, ik ga maar weer eens bier drinken.
http://www.mediacourant.n(...)jgt-rtl-kerstpakket/quote:Op donderdag 17 december 2015 17:47 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ze heeft je zelf in die positie geschopt en nu prijst ze je dat je het zo goed doet? Die is echt een beetje van het padje af.
Niets, heb geen vakantie.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed, kerstvakantie dus.
Wat gaan jullie doen?
Wees een beetje aardig voor GS, die jongen heeft het al zwaar genoeg, tussen de spreadsheets en de dwergvarkens.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het daarnet goed begreep hebben wij een week de tijd om de boel hier op stelten te zetten omdat jij tussen de koeien bivakkeert?
Niet teveel, anders heb je morgen hoofdpijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:49 schreef Reya het volgende:
Enfin, ik ga maar weer eens bier drinken.
quote:Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)jgt-rtl-kerstpakket/
Een cameraploeg, een bekend gezicht en dat voor je voordeur: mevrouw Helen dacht dat ze een miljoen had gewonnen in de Postcode Loterij toen Boulevard-ster John van den Heuvel haar thuis verraste. Dat was dinsdagavond te zien in de showrubriek op RTL 4. Niets was minder waar: Van den Heuvel kwam niet langs met een forse cheque, maar met het RTL Kerstpakket. Waar Helen hoopte op Postcode-miljoenen, moest ze zichzelf tevreden stellen met wat erwtensoep en appelsap.
Ja da's waar, maar wij mogen toch ook wel eens een pleziertje hebben zonder genote te worden?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Wees een beetje aardig voor GS, die jongen heeft het al zwaar genoeg, tussen de spreadsheets en de dwergvarkens.
Ik haal al mijn nieuws van 925.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:48 schreef Ryon het volgende:
http://925.nl/archief/201(...)an-een-oude-bekende/
Dat is nou een schoolvoorbeeld van onbegrijpelijke baggerjournalistiek. Ondanks dat Arno Wellens best een punt kan hebben begrijp ik geen ene jota van het hele stuk.
Noten doet geen pijn, zo zei mijn moeder vroeger altijd.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar wij mogen toch ook wel eens een pleziertje hebben zonder genote te worden?
Ze zijn gewoon activistisch links met veel aandacht voor racisme en dergelijke. Dat is dapper, want een regulier platform duft dat niet te plaatsen. Een verkeerde opmerking over Zwarte Piet levert je op Fok! al een ban op en in de krant een baksteen door de ruit van het redactiegebouw heen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het bewonderenswaardig dat je waarde hecht aan hun stukjes. Zelf heb ik daar moeite mee omdat ze zich zo in een niche van de samenleving bevinden - de niche van altijd ontevreden en wantrouwig.
Nah. Kan je het nog beter weggeven. Anders lijk je wraakzuchtig en geef je daarmee toe dat het je raakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:52 schreef betyar het volgende:
Zal ik dat pakket op facebook pleuren en dan doen alsof ik niet weet dat zij die heeft aangevraagd.
Nee joh, laat gaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:52 schreef betyar het volgende:
Zal ik dat pakket op facebook pleuren en dan doen alsof ik niet weet dat zij die heeft aangevraagd.
Ze bedoelde uitdelen. Daarom ben je ook mod geworden.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Noten doet geen pijn, zo zei mijn moeder vroeger altijd.
Tranen schoten in mijn ogen toen ik dat las, fijn met de kinderen erbij.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nah. Kan je het nog beter weggeven. Anders lijk je wraakzuchtig en geef je daarmee toe dat het je raakt.
Is het zo erg met je gesteld Kosmo?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet teveel, anders heb je morgen hoofdpijn.
En je blijft ongevraagd op de hoogte van het liefdesleven van Arno Wellens. Ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik haal al mijn nieuws van 925.
Lekker voorspelbaar, van tevoren is het standpunt duidelijk, alle tegenargumenten worden verzwegen. Journalistiek zoals ik dat graag zie.
Ja dat is waar, maar ik heb bij Joop het gevoel dat veel activisme in feite schoppen en ontevreden doen is. Die Francisco van Jole presteert geen lor maar gedraagt zich wel als van god gezonden maatschappijcriticus.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon activistisch links met veel aandacht voor racisme en dergelijke. Dat is dapper, want een regulier platform duft dat niet te plaatsen. Een verkeerde opmerking over Zwarte Piet levert je op Fok! al een ban op en in de krant een baksteen door de ruit van het redactiegebouw heen.
Ja kerstdiner gisteren met gratis drank.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld Kosmo?
Doet hij het met Jordin van Zwol?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
En je blijft ongevraagd op de hoogte van het liefdesleven van Arno Wellens. Ook niet geheel onbelangrijk.
Maar.. Ligt dat aan het concept van OV of aan de implementatie?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ooit komt de dag dat ik niet meer met dit verschrikkelijke spits-OV hoef.
Vroeger was ik helemaal fan van het OV als een Groenlinks meisje. Het kan verkeren.
Nu wil je een Mercedes met 300.000 km op de teller?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ooit komt de dag dat ik niet meer met dit verschrikkelijke spits-OV hoef.
Vroeger was ik helemaal fan van het OV als een Groenlinks meisje. Het kan verkeren.
Pff. Oh jee.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja kerstdiner gisteren met gratis drank.
En had al maanden niet echt gedronken. 6 glazen was toch iets teveel.
Lekker Disana.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik heb bij Joop het gevoel dat veel activisme in feite schoppen en ontevreden doen is. Die Francisco van Jole presteert geen lor maar gedraagt zich wel als van god gezonden maatschappijcriticus.
Ik wil gewoon niet als sardientjes in een blik met random uitval overal.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu wil je een Mercedes met 300.000 km op de teller?
Implementation.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar.. Ligt dat aan het concept van OV of aan de implementatie?
Oh ik vind het jammer hoor, dat Van Jole dat deel van het spectrum claimt. Het zou al heel veel schelen als hij met vrijwillig pensioen ging.quote:
Curieuze tekst inderdaad. Pasgeboren, superaanbieding, -dt fout.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:47 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Superaanbieding. Nu bij aankoop van een betyar, de tweede minnaar gratis.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Curieuze tekst inderdaad. Pasgeboren, superaanbieding, -dt fout.
Oké, maar ik wil buiten de spits.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:00 schreef Kowloon het volgende:
Spitsen zijn zo erg nog niet. Anders moet je de infrastructuur sterk overdimensioneren en dat is economisch gezien een slecht idee.
Ging me meer om Disana die het op haar heupen kreeg, maargoed.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er staan alleen maar xenofobe reacties op Joop.nl
Eriks aversie is dus niet echt nodig.
Daarom; studenten buiten de spits. Dan verlaag je de piekbelasting.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:00 schreef Kowloon het volgende:
Spitsen zijn zo erg nog niet. Anders moet je de infrastructuur sterk overdimensioneren en dat is economisch gezien een slecht idee.
NERDquote:Op donderdag 17 december 2015 18:00 schreef Kowloon het volgende:
Ligt aan het concept van OV. Je mist daar de privacy en het comfort van de auto zodat de spitsdrukte in het OV meer als hinderlijk ervaren wordt dan dezelfde spitsdrukte in de auto.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar.. Ligt dat aan het concept van OV of aan de implementatie?
Perrin Qquote:Op donderdag 17 december 2015 17:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kan iemand ff reageren op Perrin?
Blijf je toch een uurtje extra in de UB zitten?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oké, maar ik wil buiten de spits.
Dat zouden meer studenten moeten doen, inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blijf je toch een uurtje extra in de UB zitten?
Ik was op werk.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blijf je toch een uurtje extra in de UB zitten?
Maar om daar nu de collegetijden op aan te passen. Straks is het hek van de dam wat betreft reistijdenspreiding.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom; studenten buiten de spits. Dan verlaag je de piekbelasting.
Bang voor colleges om 02:00 uur?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar om daar nu de collegetijden op aan te passen. Straks is het hek van de dam wat betreft reistijdenspreiding.
Nog een stomme grap ook. Pushing your luck, kabouter.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat heeft Pharrell Williams er nu weer mee te maken?
Niets mis mee. Wie gaat er nou in vredesnaam tijdens de ochtendspits reizen als student?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar om daar nu de collegetijden op aan te passen. Straks is het hek van de dam wat betreft reistijdenspreiding.
Nee voor linksen die belastingen gaan introduceren op bepaalde werktijden.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bang voor colleges om 02:00 uur?
Ook zo lekker te handhaven.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee voor linksen die belastingen gaan introduceren op bepaalde werktijden.
Och, een beetje spreiding in werktijden is toch onvermijdelijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee voor linksen die belastingen gaan introduceren op bepaalde werktijden.
Je zou ook hokjes kunnen hebben met privacy. Blijft dus implementatie.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ligt aan het concept van OV. Je mist daar de privacy en het comfort van de auto zodat de spitsdrukte in het OV meer als hinderlijk ervaren wordt dan dezelfde spitsdrukte in de auto.
Hokjes reizigers die, zonder over te stappen, vanaf het moment van vertrek tot het moment van aankomst worden verplaatst. Klinkt verdraaid veel als auto's. Overstappen zorgt voor het grootste gemis aan comfort. OV is van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet moet zijn op een tijdstip dat je niet uitkomt.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou ook hokjes kunnen hebben met privacy. Blijft dus implementatie.
Ja iedereen een suite zoals in de A380 van Emirates. Maar dan wordt het kaartje wel een stuk duurder.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou ook hokjes kunnen hebben met privacy. Blijft dus implementatie.
Nog meer tokkies met hun koekblikken op het kostbare asfaltquote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja iedereen een suite zoals in de A380 van Emirates. Maar dan wordt het kaartje wel een stuk duurder.
Verplicht carpoolen.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog meer tokkies met hun koekblikken op het kostbare asfalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |