Ga gewoon lekker naar buiten als het weer het toelaat en doe daar je duurtrainingen. Als het weer kut is binnen blijven en dan wat trainingen voor vorm (cadans, single leg etc.) en intensieve intervals. Als je dat doet en 4-5 keer per week op de fiets zit ben je al beter bezig dan 90% van de andere fietsers.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef muzas het volgende:
Ja supercompensatie snap ik. En inderdaad, zodra het mooi weer is ben ik 900% liever buiten...
En ik weet ook dat het in deze periode van het jaar het verstandigst is om laag intens bezig te zijn want base enzo. En dat is de contradictie waar ik wat mee worstel. Op de slechte dagen ga ik niet 3 uur op een tacx zitten. Maar ook niet buiten. Dus hoe vul je dat dan in... Vandaar dat ik in trainerroad wel brood zag, toch een vorm van 'begeleiding'.
Maar dan heb je dus idd die 'base programma's die tot eind maart duren... En dan zijn we weer bij het punt dat ik tegen die tijd (en tussendoor) liever buiten ben.
Nu hebben ze ook losse workouts.. Maar dan vrees ik weer dat ik die naar willekeur kies en ze qua effect dus suboptimaal zijn. En om daar dan een tientje per maand voor te betalen.
Dan is er nog zwift...
Ze zijn best via andere kanalen gratis te verkrijgen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef muzas het volgende:
Miljoenmiljard euro per stuk...
dikke doei.
10tje per maand vind ik nog te overzien
Ik lees graag hoe in een DMquote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze zijn best via andere kanalen gratis te verkrijgen hoor.
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:40 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus na een intensieve training weer een intensieve training en na duur weer duur?
*duikt DM inquote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag mannenKunnen jullie me advies geven over een sporthorloge? Polar M400 HR . Iemand daar ervaring mee?
hoe is het met je pinarello?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag mannenKunnen jullie me advies geven over een sporthorloge? Polar M400 HR . Iemand daar ervaring mee?
Niet van mij hoor, maar diegene heeft inmiddels een nieuwe pinarello gekocht. Zal weleens een foto neerzetten. De vorige was rood met zwart, deze is zwart met rood. Erg mooi (vind ik)quote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoe is het met je pinarello?
Och. Wel fijn als je zo tegen 23.15 thuis komt en nog even wilt sporten.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
Bijna kort/kort rije vandaag, 12 graden. Takse? hahaha.
Dat je de juiste prikkel (training) op het juiste moment moet doen. Elke training heeft een tijd van herstel en daarna wordt je lichaam beter dan hij ervoor was (supercompensatie) op dat moment moet je de nieuwe intensieve training uitvoeren. Doe je dat niet, dan zakt je niveau weer terug. Komt de prikkel te vroeg, dan kan je op den duur overtraining krijgen.quote:
En ik heb een zekere naam te verdedigen, dus soms zoek ik echt alles achter alles. Daarnaast is het op werk zo rustig dat ik er flauw van werd.quote:
We hebben je zwaar onderschat , en jij hebt ons leep verschalktquote:Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Heb tijdens de meet niet gedemarreerd hoor (wel lekker laf achter dop blijven hangen)
als je maar 5000 in een jaar doet lijkt me dat zeker geen slecht planquote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
Och als toerdert hoef je toch niet met schema's in de weer? Je kan toch een extensieve intervaltraining opstellen op basis van fartlek en die afwisselen met duurtrainingen en herstelritjes?
Ik zal nog wat extra aandacht geven aan mijn gezichtsuitdrukkingenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:44 schreef dop het volgende:
[..]
We hebben je zwaar onderschat , en jij hebt ons leep verschalkt
Ik moet zwaar in training voor de volgende primavera zeker nu darkhorse Muzas ook steeds beter gaat rijden.
Iedereen gaat hier steeds harder rijden.
En jaartjes gaan tellen bij mij, straks wapper ik er af op de dijkjes
Nee man, gewoon dat programma met een crack en torrents je weetz.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef muzas het volgende:
Miljoenmiljard euro per stuk...
dikke doei.
10tje per maand vind ik nog te overzien
Met sub5000 was ik eerder boven dan kaas en Gripper.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:48 schreef dop het volgende:
[..]
als je maar 5000 in een jaar doet lijkt me dat zeker geen slecht plan
doe ik ook niet aanquote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef poiuytr het volgende:
Kilometers doen we niet aan, uren tellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad de planning. Hij heeft daarvoor vanaf augustus een nieuwe poging aangemeld. Maar ook daarbij ligt hij al een dikke 1000 mijl achter op schema vanwege zijn recente voedings en buikproblemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Steve kan toch ook doorrijden tot maart? Dan rijd hij zijn gat van zijn blessure weg.
OF hij daar zin en geld voor heeft is een tweede.
pfffff hoomooooooquote:Op woensdag 23 december 2015 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Een vrijwilliger vervoert hem met de auto terug naar huis tegen de wind in of 's ochtends naar een startpunt.
Waarom kan Kurt dat niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de planning. Hij heeft daarvoor vanaf augustus een nieuwe poging aangemeld. Maar ook daarbij ligt hij al een dikke 1000 mijl achter op schema vanwege zijn recente voedings en buikproblemen.
Steve heeft een groot voordeel tov Kurt. Hij kan over een jaar of 5-10 nog een 3e poging wagen nadat hij geleerd heeft van zijn huidige twee pogingen en van anderen. Een les heeft hij al getrokken. Op dagen met een forse wind maakt hij nu gebruik van assistentie. Een vrijwilliger vervoert hem met de auto terug naar huis tegen de wind in of 's ochtends naar een startpunt. Tommy gebruikte daarvoor destijds nachttreinen, maar die zijn er nu bijna niet meer.
Wilde net zeggen, niet meedraaien in een toerrit en dan wel op een klimmetje gaan sprinten.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:21 schreef No-P het volgende:
[..]
Met sub5000 was ik eerder boven dan kaas en Gripper.
Lees in het wiel blijven hangen en laatste meters weg springen....
Eerste ritten wel meegereden op kop overigens, op begin inderdaad minder maar verder in de ritten wel. Latere ritten kwam ik gewoon te kort, terugrijdend na de afdaling en dan begon de volgende al weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, niet meedraaien in een toerrit en dan wel op een klimmetje gaan sprinten.
Ik had meer achter jullie aan gefietst dan de meeste op kop.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ja we zagen idd dat je tekort kwam.
Kurt doet dat al de hele tijd. Hij heeft Alicia bij zich met een motorhome. Momenteel rijdt hij vaak rondjes met lokale rijders die hem uit de wind zetten.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom kan Kurt dat niet?
Persoonlijk vind ik het laten wegbrengen wel enigzins apart. Zeker omdat Steve het zo veel mogelijk als Tommy goodwin wilde doen.
Je kan anders net zo goed de mont ventoux afrijden, even flink doorrammen tot je moe bent en je weer naar boven laten rijden.
Of een willekeurige andere berg.
Zo erg als ooit een keer bij de 300 met die pritt gast kan het nooit wezen. Geen meter op kop gedaan, elk klimmetje als eerste op fladderen en dan boven trots als een hond met 3 lullen ons staan uitlachen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, niet meedraaien in een toerrit en dan wel op een klimmetje gaan sprinten.
Wat een lol. Begrijp echt niet wat daar nou leuk aan isquote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kurt doet dat al de hele tijd. Hij heeft Alicia bij zich met een motorhome. Momenteel rijdt hij vaak rondjes met lokale rijders die hem uit de wind zetten.
God, eigenlijk wel weer zin in.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo erg als ooit een keer bij de 300 met die pritt gast kan het nooit wezen. Geen meter op kop gedaan, elk klimmetje als eerste op fladderen en dan boven trots als een hond met 3 lullen ons staan uitlachen.
Ik ook echt niet. Ik zou het na een week al helemaal zat zijn denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat een lol. Begrijp echt niet wat daar nou leuk aan is
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Rondjes rijden zou ik ook niet doen, geestdodend. Ik heb er genoeg van sinds ik een paar keer een 24uur op de 400m ijsbaan reed.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
hahaha die roze hoods wist ik van af. Groen stuurlint kan nog wel vet zijn... op een over-de-top kinda way.quote:
Genieten joh, lekker de burgerlul uithangenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben deze week voor 't eerst niet verdwaald in Assen
Treurig en zielloos dorp, dat wel. Dat een erudiet en eloquent wereldburger als Yankee daar gaat wonen... Manmanman...
Maar hoezo kan kurt het niet nog een keer doen?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kurt doet dat al de hele tijd. Hij heeft Alicia bij zich met een motorhome. Momenteel rijdt hij vaak rondjes met lokale rijders die hem uit de wind zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |