lui mormelquote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt er niet vroeger op
Ik had vandaag een bespreking in Leiden en die mevrouw vroeg of ik op de fiets was._____!
Nou nee.
sjowwwwwwquote:
hahahaquote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vandaag een bespreking in Leiden en die mevrouw vroeg of ik op de fiets was._____!
Nou nee.
Waar speel je op dan?quote:
gewoon fietsje jatten ja tohgquote:Op donderdag 17 december 2015 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha
Ik fiets elke dag naar station, dan trein, dan fiets van station naar werk. (JA IK HEB 2 fietsen, look at me brah, im awesome). En dan savonds weer terug.Gedoe.
koop een autoquote:Op donderdag 17 december 2015 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha
Ik fiets elke dag naar station, dan trein, dan fiets van station naar werk. (JA IK HEB 2 fietsen, look at me brah, im awesome). En dan savonds weer terug.Gedoe.
heb geen zin om mn rijbewijs te halen. Heb theorie al omdat het in een middagje tussendoor kon, maar kost zoveel tijdquote:
Theorie is maar een jaar geldig.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zin om mn rijbewijs te halen. Heb theorie al omdat het in een middagje tussendoor kon, maar kost zoveel tijd
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
heuheu jwz. En dat hij dan in beslag genomen wordt door een beveiliger die grappig wil doen
watquote:
Sommige instructeurs geven ook les op zaterdagen. Wel chill.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zin om mn rijbewijs te halen. Heb theorie al omdat het in een middagje tussendoor kon, maar kost zoveel tijd
Dacht even dat ik in een SC van vorig jaar zatquote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee.
En zondagen?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige instructeurs geven ook les op zaterdagen. Wel chill.
Ik ook, mis het welquote:Op donderdag 17 december 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht even dat ik in een SC van vorig jaar zat.
Mag niet van de bijbel.quote:
tampon met jeukpoeder? XDquote:Op donderdag 17 december 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
binnenpretje tussen mij en mur ;s
jij hebt een hele mooie poesquote:
piemels vind ik dan weer vies. We kunnen t ook niet overal over eens zijn tuurlijkquote:
is dat WCH?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |