watquote:
Sommige instructeurs geven ook les op zaterdagen. Wel chill.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zin om mn rijbewijs te halen. Heb theorie al omdat het in een middagje tussendoor kon, maar kost zoveel tijd
Dacht even dat ik in een SC van vorig jaar zatquote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt er niet vroeger op
Ik had vandaag een bespreking in Leiden en die mevrouw vroeg of ik op de fiets was._____!
Nou nee.
En zondagen?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige instructeurs geven ook les op zaterdagen. Wel chill.
Ik ook, mis het welquote:Op donderdag 17 december 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht even dat ik in een SC van vorig jaar zat.
Mag niet van de bijbel.quote:
tampon met jeukpoeder? XDquote:Op donderdag 17 december 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
binnenpretje tussen mij en mur ;s
jij hebt een hele mooie poesquote:
piemels vind ik dan weer vies. We kunnen t ook niet overal over eens zijn tuurlijkquote:
is dat WCH?quote:
Hey Chaiquote:
nee rot op homoquote:Op donderdag 17 december 2015 19:11 schreef -supergirl- het volgende:
zou iemand me ff kunnen vermaken?
Ga terug naar Homonistan!quote:
Gij mag alleen hamburger eten. Gij zult branden op de BBQ op de dag des oordeels.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als mijn voorkeur bij verse worst ligt ipv bij hamburger dan moet dit kunnen!!1!!
bby pass me the hookahquote:Op donderdag 17 december 2015 19:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gij mag alleen hamburger eten. Gij zult branden op de BBQ op de dag des oordeels.
I'ma smoke this joint then I'ma break you offquote:
oprotte viese negerquote:Op donderdag 17 december 2015 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
I'ma smoke this joint then I'ma break you off
I'd be lying if I said you ain't the one
All these tattoos in my skin, they turn you on
Lotta smoking, drinking, that's the shit I'm on
Zo gaan we niet met elkaar om in dit land.quote:
Boks Gquote:
waarom zou zij "ghetto" moeten zijn?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Weer 1 van ghettotrash.tumblr.com?
blackaquote:Op donderdag 17 december 2015 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
waarom zou zij "ghetto" moeten zijn?
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
waarom zou zij "ghetto" moeten zijn?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:17 schreef madeliefff het volgende:
In 2016 gaan de boetes ook weer omhoog.
http://autovisie.nl/detail-de-hoogte-van-verkeersboetes-2016/
Haar lichaam is volledig afgedekt. Ze loopt niet te pronken met lichaamsdelen, ze poseert. Geen tattoo's of piercings.quote:
vink wel . K ben wel in voor t nieuwe systeem dat je boetes hoger worden wanneer je er vaker een krijgtquote:
ik heb toch geen rijbewijs dus ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 17 december 2015 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vink wel . K ben wel in voor t nieuwe systeem dat je boetes hoger worden wanneer je er vaker een krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |