Zou mij niets verbazen dat dat achteraf minder helder geregeld is... gokje gewoonquote:Op donderdag 17 december 2015 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je als bezoeker iets kapot maakt in een vakantiepark mag je dokken, neem aan dat de COA mag dokken als die lui iets slopen, die brengen ze daar onder dus zijn in feite de klant.
Ze zullen vast wel wat controleren, gezien de mentaliteit van sommige van die mensen dat vrouwen horen op te ruimen en ze zelf niks doen zullen ze het ook nog wel schoon houden hier en daar. Als er dan vernielingen te zien zijn zullen ze vast het COA wel inlichten en de rekening presenteren, als die niet wil betalen is het dan toch snel klaar?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen dat dat achteraf minder helder geregeld is... gokje gewoon
oberhausenquote:Op donderdag 17 december 2015 15:16 schreef McNulty het volgende:
Hoe heten die duitse wellness centers/hotel/bordelen ook al weer?
Zou wel moeten idd.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel wat controleren, gezien de mentaliteit van sommige van die mensen dat vrouwen horen op te ruimen en ze zelf niks doen zullen ze het ook nog wel schoon houden hier en daar. Als er dan vernielingen te zien zijn zullen ze vast het COA wel inlichten en de rekening presenteren, als die niet wil betalen is het dan toch snel klaar?
In Nederland heb je ook ontmaagding services dacht ik hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:16 schreef McNulty het volgende:
Hoe heten die duitse wellness centers/hotel/bordelen ook al weer?
Die in de OP.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Achter elke sterke vent staat een nog sterkere vrouw.
Het is idd sowieso geen zelfspot want als er mensen zijn die dat niet hebben dan zijn het die figuren welquote:Op donderdag 17 december 2015 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Die in de OP.Dan kom je niet weg met hihihi grappig toch.
En je zou het kunnen zien als vorm van zelfspot, maar dat is het gewoon niet. Willen ze je misschien wel doen geloven, maar er zit gewoon verzuurdheid achter.
lol cs?quote:
yeahquote:
Heb alleen cs1.6 gespeeld, eventjes. Was altijd meer van de UT99 en mods.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeah![]()
Blijf het een prachtig spel vinden![]()
![]()
Paar biertjes, iedereen die zeikt muten, lekker muziekje op en gaan.
UT4 is bijna uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb alleen cs1.6 gespeeld, eventjes. Was altijd meer van de UT99 en mods.
Ja mooie beelden manquote:Op donderdag 17 december 2015 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
UT4 is bijna uit.![]()
Heb lang geen game-gifjes gekeken. Godverdomme wat zitten er prachtigen bij![]()
[ afbeelding ]
gezouten vind ik net zo lekker als ongezoutenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongezouten hoop iksame hier. Samen met walnoten
En piemels?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gezouten vind ik net zo lekker als ongezouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |