quote:
Ik zie poedersuiker...quote:
ah oke. Het zijn koeken met gemalen noten erin en poedersuiker eroverheen. Ze zien er het minst mooi uit van de kerstkoekjes maar zijn vind ik het lekkerstquote:Op donderdag 17 december 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie poedersuiker...
Wat is het?
oeh dat klinkt serieus vet lekkerquote:Op donderdag 17 december 2015 14:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ah oke. Het zijn koeken met gemalen noten erin en poedersuiker eroverheen. Ze zien er het minst mooi uit van de kerstkoekjes maar zijn vind ik het lekkerst
ik ook hahaquote:Op donderdag 17 december 2015 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oeh dat klinkt serieus vet lekkerben dol op noten. Srs btw.
Welke vind jij het lekkerst?quote:
Serieus? om dat?quote:
Ja natuurlijk, ik ben er wel klaar mee hoe ze altijd meteen zit te schelden tegen mij. Je gaat varkens toch niet met mij vergelijken? Die dingen zijn hartstikke lekker.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus? om dat?heb jij echt TR gedaan dan?
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik ben er wel klaar mee hoe ze altijd meteen zit te schelden tegen mij. Je gaat varkens toch niet met mij vergelijken? Die dingen zijn hartstikke lekker.
Hoe is het nu in Geldermalsen?quote:Op donderdag 17 december 2015 14:28 schreef Catkiller het volgende:
Ben trots op mijn afkomst en op de samenwerking met WCH zijn voorouders.
Penisfish met poeder?quote:Op donderdag 17 december 2015 14:02 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gisteren gemaakt vast
Ongezouten hoop ikquote:
Rustig denk ik, met die 14 man die zijn aagehouden is het halve dorp opgepakt.quote:
Hier ook een B&B waar er 10 in zitten, voor 35 euro per dag. Zou het bijna overwegen.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:42 schreef Murdera het volgende:
Ik ga een vakantiepark opzettenen even wat hoge vriendjes zoeken. Als het vakantiepark dan niet loopt kan je het voor 120.000 per dag verhuren aan het coa
Meloewaquote:
die vakantieparken vangen 100 per persoon per dag. Dat is toch wel lekker harken.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier ook een B&B waar er 10 in zitten, voor 35 euro per dag. Zou het bijna overwegen.
En alle vernielingen achteraf?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
die vakantieparken vangen 100 per persoon per dag. Dat is toch wel lekker harken.
Als je als bezoeker iets kapot maakt in een vakantiepark mag je dokken, neem aan dat de COA mag dokken als die lui iets slopen, die brengen ze daar onder dus zijn in feite de klant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |