Keertje een competitive matchje doen dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gekocht volgens mij, maar 1x gespeeld
Ik heb een laptop, die volgens mij koelpasta nodig heeft.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Keertje een competitive matchje doen dan?
Ben net begonnen met BF4quote:Op donderdag 17 december 2015 16:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik speel het soms maar het is mij te hardcore vaak, ietsje meer casual (BF4, CoD) heb ik liever.
Ik ben gewoon low rank en mute mensen die zeiken.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik speel het soms maar het is mij te hardcore vaak, ietsje meer casual (BF4, CoD) heb ik liever.
Hoe oud is je laptop? Die van mij wordt binnenkort 5, maar hij moet nog wel echt een tijdje mee.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, die volgens mij koelpasta nodig heeft.
Voor de rest alleen PS4, ff testen of die het nog doet
2011 ofzo. XPS 15, de generatie met JBL subwooferquote:Op donderdag 17 december 2015 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud is je laptop? Die van mij wordt binnenkort 5, maar hij moet nog wel echt een tijdje mee.
Gewoon tandpasta toch. Lekker goedoopquote:Op donderdag 17 december 2015 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, die volgens mij koelpasta nodig heeft.
Voor de rest alleen PS4, ff testen of die het nog doet
geen zin om te fietsen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is 17.02
Spoed u naar huis, werkend Nederland !
Het wordt er niet vroeger opquote:
lui mormelquote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt er niet vroeger op
Ik had vandaag een bespreking in Leiden en die mevrouw vroeg of ik op de fiets was._____!
Nou nee.
sjowwwwwwquote:
hahahaquote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt er niet vroeger op
Ik had vandaag een bespreking in Leiden en die mevrouw vroeg of ik op de fiets was._____!
Nou nee.
Waar speel je op dan?quote:
gewoon fietsje jatten ja tohgquote:Op donderdag 17 december 2015 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha
Ik fiets elke dag naar station, dan trein, dan fiets van station naar werk. (JA IK HEB 2 fietsen, look at me brah, im awesome). En dan savonds weer terug.Gedoe.
koop een autoquote:Op donderdag 17 december 2015 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha
Ik fiets elke dag naar station, dan trein, dan fiets van station naar werk. (JA IK HEB 2 fietsen, look at me brah, im awesome). En dan savonds weer terug.Gedoe.
heb geen zin om mn rijbewijs te halen. Heb theorie al omdat het in een middagje tussendoor kon, maar kost zoveel tijdquote:
Theorie is maar een jaar geldig.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zin om mn rijbewijs te halen. Heb theorie al omdat het in een middagje tussendoor kon, maar kost zoveel tijd
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
heuheu jwz. En dat hij dan in beslag genomen wordt door een beveiliger die grappig wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |