Nice onequote:Op donderdag 17 december 2015 01:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ff een foto van het sekreet zoeken voor in de OP
ow....... dan verander ik hem wel voor jequote:Op donderdag 17 december 2015 01:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ff een foto van het sekreet zoeken voor in de OP
Zo zie ik haar het liefst,met afgeplatte bakkesquote:
Dus ik had de goeiequote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zie ik haar het liefst,met afgeplatte bakkes
Houd deze maar, anders heb ik nog een paar slapeloze nachtenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... dan verander ik hem wel voor je
Ja, deze dekt de lading welquote:Op donderdag 17 december 2015 01:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd deze maar, anders heb ik nog een paar slapeloze nachten
Familie en vis blijven drie dagen frisquote:Op donderdag 17 december 2015 01:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd deze maar, anders heb ik nog een paar slapeloze nachten
Ik had ook een beste hoor, ze moesten effe aan me wennen, dat ik geen kinderen wilde enzoquote:Op donderdag 17 december 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Heb zelfs stukje land voor schoonmoeder.
Komen Sas en Dees een hoop maken zekerquote:Op donderdag 17 december 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Heb zelfs stukje land voor schoonmoeder.
Je hebt een stukje land om haar te begraven?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:35 schreef schvvmert het volgende:
Ow jee maak wat los, het is 2 vierkante meter.
die verstaat dat arme mens niet heb ze niemand om tegenaan te lullen, tegen planten moet je pratenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Dat bedoel ik.... En daarop zet je Japanse Lupine
Piet komt elke dag wel even kijkenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die verstaat dat arme mens niet heb ze niemand om tegenaan te lullen, tegen planten moet je praten
die kan lekker slap lullen dus da's wel gezellig danquote:Op donderdag 17 december 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet komt elke dag wel even kijken
Dat kan je zelfquote:Op donderdag 17 december 2015 01:50 schreef schvvmert het volgende:
Heb ineens goed idee voor Danny , de quotes uitschakelen in alle slowchats, dat gaat geheid mooie rel worden.
Wie is die mongoolquote:
Kijk die heeft een toekomstquote:Op donderdag 17 december 2015 02:05 schreef schvvmert het volgende:
Die kleine kan nu al beter behang slopen dan Soury
Over 2 jaar ben ik net zo oud als mijn vader toen ie stierf.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
Ziet er nog kwiek uit, maar dat dacht ik ooit ook van mn eigen pa.. Maar die was er op zn 68ste ook niet meer...
Oh daar moet je niet over nadenken. Mijn vader is al 25 jaar dood. Hij was te jong en nu ben ik al op leeftijdquote:Op donderdag 17 december 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben ik net zo oud als mijn vader toen ie stierf.
Mijne al 35 jaar, en hij was dus ook veel te jong, het went, maar zoiets blijft altijd bij je, zeker omdat ik nog vrij jong was toen en mijn broertje nog jonger.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar moet je niet over nadenken. Mijn vader is al 25 jaar dood. Hij was te jong en nu ben ik al op leeftijd
Juist en geniet ervanquote:Op donderdag 17 december 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne al 35 jaar, en hij was dus ook veel te jong, het went, maar zoiets blijft altijd bij je, zeker omdat ik nog vrij jong was toen en mijn broertje nog jonger.
C'est la vie.
Mijn moeder leeft nog wel. Maar dat geeft ook wel wat gedoe soms. Ze loopt niet zo lekker verder is is prima. Het is wat Dat ouder wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Fuck dat is oud. Wat cool.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn oma wordt voor het einde van dit jaar 104 jaar, als ik een beetje van die genen heb meegekregen heb ik nog even.
Dat is de moeder van mijn 83 jarige moeder.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgende week met moeders naar die wok toko, daar houdt ze wel van.Zet je kerst muts maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
OMGquote:Op donderdag 17 december 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is de moeder van mijn 83 jarige moeder.
Ja, ik 'moet' wel, duurt maar 2 uurtjes en dan weer terug naar moeders huis, ik rook me van tevoren wel een paar flinke bongs dan vliegen die 2 uurtjes om. .quote:
Bommetjequote:Op donderdag 17 december 2015 02:25 schreef schvvmert het volgende:
Schoonmoeder is als klap op de vuurpijl ook nog 30 december jarig.
Nope, geen van ons heeft nog contact met haar.quote:
Ahh dat is triestquote:Op donderdag 17 december 2015 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, geen van ons heeft nog contact met haar.
Ja, dat vertelde ik zojuist, en ik had dat overigens al eerder eens vermeldt.quote:
Er is een reden voor, maar ach, life goes on.quote:
Zo is dat, Je eigen levenquote:Op donderdag 17 december 2015 02:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is een reden voor, maar ach, life goes on.
In welke eeuw leef jijquote:
Dat is nu je eigen risico geworden, verschil is gewoon dat je nu moet betalen ipv tergkrijgt.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:34 schreef schvvmert het volgende:
Ooit kreeg je geld terug wanneer je dokter niet kent
Kranten, en het kantoor was in het centrum en bij de supermarkten daar stonden 's ochtends vroeg de verse broodjes en melkproducten voor de deur......quote:Op donderdag 17 december 2015 02:40 schreef schvvmert het volgende:
Da's wel tof zo'n pa, ging folders doen en later kranten
Ik werd rijk van kranten. Todatquote:Op donderdag 17 december 2015 02:42 schreef chufi het volgende:
Rijk werd ik er niet van maar OK leuk zakcentje... En als ik wat wilde kreeg ik het meestal toch wel .. als jongste in de rij
Ik heb ook nog een tijdje vrachtwagens gepoetst bij een kaasboer in Simpelveld.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:42 schreef chufi het volgende:
Rijk werd ik er niet van maar OK leuk zakcentje... En als ik wat wilde kreeg ik het meestal toch wel .. als jongste in de rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik was dol op de oudijzerhandel, met name lood en koper.quote:
Dit is het moment om gedag te zeggenquote:Op donderdag 17 december 2015 02:50 schreef schvvmert het volgende:
Heb ook ooit saté gebakken bij Mora toen ze Cora nog niet hadden
Dat was niet voorhanden waar ik de handel vandaan haalde.quote:
Mwah, het was niet 'helemaal' legaal wat ik deed, en toen was er nog geen internet.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:52 schreef chufi het volgende:
Het juiste moment op e markt afwachten lijkt me
Dat zei Rutte ookquote:Op donderdag 17 december 2015 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mwah, het was niet 'helemaal' legaal wat ik deed, en toen was er nog geen internet.
Ja dat broodje aap heb ik ook gegeten.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:56 schreef chufi het volgende:
Vrienden van me kwamen ooit een oog tegen in een Frikadel.. Maar dat was voor de Mora tijd
Ja ik denk het welquote:
Die heeft al een ban weerquote:
We hadden het over koeienogen. Wat dat betreft is US wel een aanraderquote:
Niemand wil het wetenquote:Op donderdag 17 december 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen drank vandaag voor mij, ik hou het bij het groene spul.
he bah klik ik op sexy en gewaagdquote:Op donderdag 17 december 2015 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
We hadden het over koeienogen. Wat dat betreft is US wel een aanrader
We houden van lekker eten, en vooral die prut van Fannquote:Op donderdag 17 december 2015 03:09 schreef schvvmert het volgende:
Waarom het nog in CUL staat is me raadsel verder.
Dat weet ik niet, ik meld het toch even.quote:
Je mist niksquote:
Nou ja ik ben er een beetje vanaf met vreemden. Sorry ben voorzienquote:Op donderdag 17 december 2015 03:14 schreef schvvmert het volgende:
Hee Soury wanneer gaan we neuken?
Verzonnen relatiesquote:Op donderdag 17 december 2015 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er een beetje vanaf met vreemden. Sorry ben voorzien
Fokker in hart en nierenquote:
oh das balen!quote:Op donderdag 17 december 2015 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Verrekt spiertje en dus slecht geslapen
hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?quote:Op donderdag 17 december 2015 09:51 schreef chufi het volgende:
Maar goed. Nu maar hopen dat het van tijdelijke aard is... Rustig en af en toe wat pijnstillers...
Oh daar mag ik niet om lachenquote:
ik lach je niet uit, ik lach je toequote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:51 schreef chufi het volgende:
Maar goed. Nu maar hopen dat het van tijdelijke aard is... Rustig en af en toe wat pijnstillers...
Nouhou een verrekt spiertje kan aardig pijn doen, ik vraag me alleen af welk spiertje je kanquote:
Om en nabij het middenrifquote:Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou een verrekt spiertje kan aardig pijn doen, ik vraag me alleen af welk spiertje je kan
verrekken met niezen
Waarschijnlijk is het gewoon een lachspiertje.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou een verrekt spiertje kan aardig pijn doen, ik vraag me alleen af welk spiertje je kan
verrekken met niezen
Nee zijn middenrifquote:Op donderdag 17 december 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een lachspiertje.
Sjoer maar hij heeft er last van...quote:
Sjoef heeft toch anatomie kennis? Dan moet hij wel zeggen welk spiertjequote:Op donderdag 17 december 2015 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
Sjoer maar hij heeft er last van...
ik had gisteren speculaaskoffie maar vond dat niet te drinken.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sjoef heeft toch anatomie kennis? Dan moet hij wel zeggen welk spiertje
Choco met rum is lekkerder, maar dit is ook lekker.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik had gisteren speculaaskoffie maar vond dat niet te drinken.
Je weet niet welke van de 2?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Choco met rum is lekkerder, maar dit is ook lekker.
Zit nog voor 1 keer in de fles, dus koffie of chocomelk.
rustig aan dus en niet meer niezenquote:
Vertel me hoe het niezen te onderdrukkenquote:Op donderdag 17 december 2015 16:24 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
rustig aan dus en niet meer niezen
Die kat onder je neus weghalenquote:Op donderdag 17 december 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel me hoe het niezen te onderdrukken
http://nl.wikihow.com/Een-nies-onderdrukkenquote:Op donderdag 17 december 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel me hoe het niezen te onderdrukken
Mijn ervaring met 2 is dat het juist niezen opwekt. En dat het niezen ertoe lijd dat ik moet neussnuiten, en daarna dus weer extra moet niezen.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
http://nl.wikihow.com/Een-nies-onderdrukken
ik heb er gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 17 december 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn ervaring met 2 is dat het juist niezen opwekt. En dat het niezen ertoe lijd dat ik moet neussnuiten, en daarna dus weer extra moet niezen.
Mijn vader zei altijd, 'als je daarmee onder de tram komt overleef je het niet'.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd, 'als je daarmee onder de tram komt overleef je het niet'.
Hadden ze daar waar je opgegroeid bent wel trams dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft ook niet alles tegelijk te doenquote:
Het was een ouderwets gezegde, het kan ook bus of trein zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden ze daar waar je opgegroeid bent wel trams dan?
Ik heb die periode zelf dus net gemist.quote:In 1949-1950 werden daarom dan ook de elektrische tramlijnen vanuit Heerlen naar Sittard, Brunssum en Kerkrade vervangen door bussen, en betekende dit het einde van de tramdiensten in Limburg.
net? Je bent in '51 geboren?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een ouderwets gezegde, het kan ook bus of trein zijn.
Maar FYI:
[..]
Ik heb die periode zelf dus net gemist.
Nee joh, ik bedoelde op een aantal jaren na.quote:
ok, 1952 dusquote:
De watersnoodramp is voor mijn tijd, de moord op JFK niet.quote:
Erwtensoep, jammie, ik lust alleen geen roggebrood.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:38 schreef Deisyy het volgende:
Erwtensoep en roggebrood met katenspek
Eet smakelijkquote:Op donderdag 17 december 2015 17:38 schreef Deisyy het volgende:
Erwtensoep en roggebrood met katenspek
Wanneer ging JFK ook alweer? Dat was ver voor mijn tijdquote:Op donderdag 17 december 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De watersnoodramp is voor mijn tijd, de moord op JFK niet.
1963quote:Op donderdag 17 december 2015 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wanneer ging JFK ook alweer? Dat was ver voor mijn tijd
Heel ver voor mijn tijd zelfsquote:
Wat mot je hier danquote:
Ja he?quote:
Tering koud, en meer dan een meter sneeuw (in januari).quote:
Vertel mij wat,,, Er reden toen zelfs autos op het ijsquote:Op donderdag 17 december 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tering koud, en meer dan een meter sneeuw (in januari).
Zijn 2e toch?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel mij wat,,, Er reden toen zelfs autos op het ijs
En mn pa deed een poging bij de 11steden....
Omdat ik al wel 40+ ben.quote:
Maar die van '63 was een echte helquote:Op donderdag 17 december 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn 2e toch?
De eerste was in 1956 en die heeft ie uitgereden (Ik heb nog geen alzheimer).![]()
Daar is een film over volgens mij, tenminste ik heb een Nederlandse film gezien die gingquote:Op donderdag 17 december 2015 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die van '63 was een echte hel
Reinier Paping.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die van '63 was een echte hel
Ja klopt idd en in 85 of zo heeft ie het ook geprobeerd maar toen brak zn ijzer...quote:Op donderdag 17 december 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn 2e toch?
De eerste was in 1956 en die heeft ie uitgereden (Ik heb nog geen alzheimer).![]()
soooooooooo da's balenquote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt idd en in 76 of zo heeft ie het ook geprobeerd maar toen brak zn ijzer...
Ja klopt iddquote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar is een film over volgens mij, tenminste ik heb een Nederlandse film gezien die ging
over de 11 stedentocht, ik dacht dat dat die van 1963 was, was nog best een aardige film
Die heb ik heel veel vooruitspoelend zitten kijken, vond er niks aan.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar is een film over volgens mij, tenminste ik heb een Nederlandse film gezien die ging
over de 11 stedentocht, ik dacht dat dat die van 1963 was, was nog best een aardige film
oh...quote:Op donderdag 17 december 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik heel veel vooruitspoelend zitten kijken, vond er niks aan.
Had nog de oproep voor figuranten gezien destijds.
Dat is knap, toen was er niet eens een tocht. Pas in '85 was er weer 1quote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt idd en in 76 of zo heeft ie het ook geprobeerd maar toen brak zn ijzer...
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is knap, toen was er niet eens een tocht. Pas in '85 was er weer 1
Ja ik had het net verbeterd....quote:Op donderdag 17 december 2015 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is knap, toen was er niet eens een tocht. Pas in '85 was er weer 1
En in 86 weer, toen kon ik ook het ijs op.quote:
Mijn moeder was zwanger van mij in die winter. Met de auto over het ijsselmeer.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Roetsjjjjquote:Op donderdag 17 december 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder was zwanger van mij in die winter. Met de auto over het ijsselmeer.
Spoedbevalling met een short kut...quote:Op donderdag 17 december 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder was zwanger van mij in die winter. Met de auto over het ijsselmeer.
quote:Op donderdag 17 december 2015 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spoedbevalling met een short kut...
Ja eigenlijk wel. Ze ging onderuit. Ik had er ook niet mogen zijn. Vandaar ben ik een kut wijfquote:
Vreemd, ik ben ook niet gepland en ik ben geen kutwijfquote:Op donderdag 17 december 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ze ging onderuit. Ik had er ook niet mogen zijn. Vandaar ben ik een kut wijf
Ik had ook dood moeten gaan, maar die stomme nonnetjes hebben te hard gebedenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd, ik ben ook niet gepland en ik ben geen kutwijf
Je hebt er een echt talent voorquote:Op donderdag 17 december 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ze ging onderuit. Ik had er ook niet mogen zijn. Vandaar ben ik een kut wijf
Wellus.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreemd, ik ben ook niet gepland en ik ben geen kutwijf
Bedankt Godelieke!quote:Op donderdag 17 december 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had ook dood moeten gaan, maar die stomme nonnetjes hebben te hard gebeden
Apen trots.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Godelieke!
[ afbeelding ]
It needs one to know one gaat in deze niet op.quote:
Die van Theo en Thea vond je juist wel leukquote:Op donderdag 17 december 2015 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat vond ik trouwens best irritant met die stomme tandjes
Ja die welquote:Op donderdag 17 december 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van Theo en Thea vond je juist wel leuk
Het moet altijd de overtreffende trap hebben he?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had ook dood moeten gaan, maar die stomme nonnetjes hebben te hard gebeden
Ga je weer aan de wandel?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
Ik ga mezelf een kerstcadeautje geven
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni111s01c-q12.html
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het moet altijd de overtreffende trap hebben he?
Hahahhahaquote:
De afstand doet er ook niet zo toe, als je er maar plezier in hebt, dan kom je ook wel verder.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het proberenen het gaat al best aardig, nog geen 5 km, maar 3 haal
ik al
en nu kan ik tenminste ook overdag, dás wel een stuk gezellig hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De afstand doet er ook niet zo toe, als je er maar plezier in hebt, dan kom je ook wel verder.
quote:
Dat kan ik me voorstellen, 's avonds lijkt me zelfs een beetje engig.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu kan ik tenminste ook overdag, dás wel een stuk gezellig hoor
's zomers moet je héél laat, want die zon blijft heel lang schijnen, dat was deze zomer helemaal een ramp, maar toen kon ik toch vaak niet, en nu is het vooral héél koud 's avondsquote:Op donderdag 17 december 2015 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, 's avonds lijkt me zelfs een beetje engig.
Koud is dan niet zo erg, daar kan je je tegen kleden en als je loopt krijg je het al snel warmer.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
's zomers moet je héél laat, want die zon blijft heel lang schijnen, dat was deze zomer helemaal een ramp, maar toen kon ik toch vaak niet, en nu is het vooral héél koud 's avonds![]()
mwja en een betje engig ook wel op sommige plekken
Ja kleden tegen kou gaat me beter af dan tegen warmte da'waarquote:Op donderdag 17 december 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud is dan niet zo erg, daar kan je je tegen kleden en als je loopt krijg je het al snel warmer.
Tijdens het hardlopen ging ik vaak over een fietspad dat langs een tunneltje liep, op een keer liep daar een man achter me aan, toen ben ik meteen de woonwijk in gegaan, doodeng vond ik dat.
Ik loop nooit graag achter iemand. Ik haal ze in. Omdat ik het zelf niet fijn vind.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud is dan niet zo erg, daar kan je je tegen kleden en als je loopt krijg je het al snel warmer.
Tijdens het hardlopen ging ik vaak over een fietspad dat langs een tunneltje liep, op een keer liep daar een man achter me aan, toen ben ik meteen de woonwijk in gegaan, doodeng vond ik dat.
Nee, ik ben er helemaal mee gestopt, ik was het al een tijdje zat en toen ik weer was gaan roken zei mijn zwager dat hij dat zonde vond, omdat roken en hardlopen niet samen gaan, dus ben ik gestopt met hardlopenquote:
Jij haalt ze dus ik, naar pakt ze nietquote:Op donderdag 17 december 2015 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop nooit graag achter iemand. Ik haal ze in. Omdat ik het zelf niet fijn vind.
Uhhh whut ...quote:Op donderdag 17 december 2015 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij haalt ze dus ik, naar pakt ze niet
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben er helemaal mee gestopt, ik was het al een tijdje zat en toen ik weer was gaan roken zei mijn zwager dat hij dat zonde vond, omdat roken en hardlopen niet samen gaan, dus ben ik gestopt met hardlopen
Gaan voor de 14 kmquote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah jah, misschien draai je de boel ooit weer om![]()
het zal ook wel door al dat gedoe met de verhuizing te maken hebben en met je zus enzo,
als dit op dit moment beter in je leven past is oké moet je maar denken
14 km terug scrollen svpquote:
Ja kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |