Nice onequote:Op donderdag 17 december 2015 01:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ff een foto van het sekreet zoeken voor in de OP
ow....... dan verander ik hem wel voor jequote:Op donderdag 17 december 2015 01:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ff een foto van het sekreet zoeken voor in de OP
Zo zie ik haar het liefst,met afgeplatte bakkesquote:
Dus ik had de goeiequote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zie ik haar het liefst,met afgeplatte bakkes
Houd deze maar, anders heb ik nog een paar slapeloze nachtenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... dan verander ik hem wel voor je
Ja, deze dekt de lading welquote:Op donderdag 17 december 2015 01:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd deze maar, anders heb ik nog een paar slapeloze nachten
Familie en vis blijven drie dagen frisquote:Op donderdag 17 december 2015 01:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd deze maar, anders heb ik nog een paar slapeloze nachten
Ik had ook een beste hoor, ze moesten effe aan me wennen, dat ik geen kinderen wilde enzoquote:Op donderdag 17 december 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Heb zelfs stukje land voor schoonmoeder.
Komen Sas en Dees een hoop maken zekerquote:Op donderdag 17 december 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Heb zelfs stukje land voor schoonmoeder.
Je hebt een stukje land om haar te begraven?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:35 schreef schvvmert het volgende:
Ow jee maak wat los, het is 2 vierkante meter.
die verstaat dat arme mens niet heb ze niemand om tegenaan te lullen, tegen planten moet je pratenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Dat bedoel ik.... En daarop zet je Japanse Lupine
Piet komt elke dag wel even kijkenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die verstaat dat arme mens niet heb ze niemand om tegenaan te lullen, tegen planten moet je praten
die kan lekker slap lullen dus da's wel gezellig danquote:Op donderdag 17 december 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet komt elke dag wel even kijken
Dat kan je zelfquote:Op donderdag 17 december 2015 01:50 schreef schvvmert het volgende:
Heb ineens goed idee voor Danny , de quotes uitschakelen in alle slowchats, dat gaat geheid mooie rel worden.
Wie is die mongoolquote:
Kijk die heeft een toekomstquote:Op donderdag 17 december 2015 02:05 schreef schvvmert het volgende:
Die kleine kan nu al beter behang slopen dan Soury
Over 2 jaar ben ik net zo oud als mijn vader toen ie stierf.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
Ziet er nog kwiek uit, maar dat dacht ik ooit ook van mn eigen pa.. Maar die was er op zn 68ste ook niet meer...
Oh daar moet je niet over nadenken. Mijn vader is al 25 jaar dood. Hij was te jong en nu ben ik al op leeftijdquote:Op donderdag 17 december 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben ik net zo oud als mijn vader toen ie stierf.
Mijne al 35 jaar, en hij was dus ook veel te jong, het went, maar zoiets blijft altijd bij je, zeker omdat ik nog vrij jong was toen en mijn broertje nog jonger.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar moet je niet over nadenken. Mijn vader is al 25 jaar dood. Hij was te jong en nu ben ik al op leeftijd
Juist en geniet ervanquote:Op donderdag 17 december 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne al 35 jaar, en hij was dus ook veel te jong, het went, maar zoiets blijft altijd bij je, zeker omdat ik nog vrij jong was toen en mijn broertje nog jonger.
C'est la vie.
Mijn moeder leeft nog wel. Maar dat geeft ook wel wat gedoe soms. Ze loopt niet zo lekker verder is is prima. Het is wat Dat ouder wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Fuck dat is oud. Wat cool.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn oma wordt voor het einde van dit jaar 104 jaar, als ik een beetje van die genen heb meegekregen heb ik nog even.
Dat is de moeder van mijn 83 jarige moeder.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgende week met moeders naar die wok toko, daar houdt ze wel van.Zet je kerst muts maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
OMGquote:Op donderdag 17 december 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is de moeder van mijn 83 jarige moeder.
Ja, ik 'moet' wel, duurt maar 2 uurtjes en dan weer terug naar moeders huis, ik rook me van tevoren wel een paar flinke bongs dan vliegen die 2 uurtjes om. .quote:
Bommetjequote:Op donderdag 17 december 2015 02:25 schreef schvvmert het volgende:
Schoonmoeder is als klap op de vuurpijl ook nog 30 december jarig.
Nope, geen van ons heeft nog contact met haar.quote:
Ahh dat is triestquote:Op donderdag 17 december 2015 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, geen van ons heeft nog contact met haar.
Ja, dat vertelde ik zojuist, en ik had dat overigens al eerder eens vermeldt.quote:
Er is een reden voor, maar ach, life goes on.quote:
Zo is dat, Je eigen levenquote:Op donderdag 17 december 2015 02:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is een reden voor, maar ach, life goes on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |