Kerel is niet goed genoeg voor basisspelerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
Locadia bewijst hier toch wel degelijk over veel talent te beschikkenWon vrijwel al zijn persoonlijke duels en heeft bovendien een dodelijk schot in z'n poten.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel is niet goed genoeg voor basisspeler
Houdt toch op man. Hij schiet ze lekker binnen, maar schiet ook weer drie keer uit kansloze hoek op goal en levert geen normale voorzet af.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
Locadia bewijst hier toch wel degelijk over veel talent te beschikkenWon vrijwel al zijn persoonlijke duels en heeft bovendien een dodelijk schot in z'n poten.
#doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef Bronson_ het volgende:
PSV het nieuwe Duitsland. Dit seizoen het vaakst een doelpunt gemaakt in het laatste kwartier.
Met dat kunstgras van ze.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral tegen dat kut Heracles.
Luuk de Jong had ook geen voorzet afgeleverd vanaf die positie. Het is tenslotte ook een spits. Ik weet niet wat Locadia jou ooit heeft aangedaan maar hij beschikt gewoon over best veel kwaliteit, het is nu al meerdere malen voorgekomen dat hij de dag zo voor je redt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houdt toch op man. Hij schiet ze lekker binnen, maar schiet ook weer drie keer uit kansloze hoek op goal en levert geen normale voorzet af.
Maher ook niet. Levert wel een goal opquote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
levert geen normale voorzet af.
Maher heeft ook genoeg belangrijke goals gemaakt afgelopen jaar, dat maakt hem nog niet tot een goede speler.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Luuk de Jong had ook geen voorzet afgeleverd vanaf die positie. Het is tenslotte ook een spits. Ik weet niet wat Locadia jou ooit heeft aangedaan maar hij beschikt gewoon over best veel kwaliteit, het is nu al meerdere malen voorgekomen dat hij de dag zo voor je redt.
over de Jong gesproken trouwens; slechtste pot ooit van hem, man man man.
Manu redde ook wel eens de dag voor Feyenoord. Wat een kwaliteit had die knul.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Luuk de Jong had ook geen voorzet afgeleverd vanaf die positie. Het is tenslotte ook een spits. Ik weet niet wat Locadia jou ooit heeft aangedaan maar hij beschikt gewoon over best veel kwaliteit, het is nu al meerdere malen voorgekomen dat hij de dag zo voor je redt.
over de Jong gesproken trouwens; slechtste pot ooit van hem, man man man.
Vergeet "Rubendinho" Schaken niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Manu redde ook wel eens de dag voor Feyenoord. Wat een kwaliteit had die knul.
Wat? Ik denk niet of nauwelijks. Dat Maher gewoon een flop is kan iedereen zien, als jij Locadia in dezelfde categorie schaart dan mag dat, maar ik vind hem wel wat hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maher heeft ook genoeg belangrijke goals gemaakt afgelopen jaar, dat maakt hem nog niet tot een goede speler.
Ja wat moeten we met jou Ron, hup, naar bed jij!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Manu redde ook wel eens de dag voor Feyenoord. Wat een kwaliteit had die knul.
Dus je eigen argumenten zijn alleen iets waard als ze over Locadia gaan? Ja, dat is lekker discussiëren natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat? Ik denk niet of nauwelijks. Dat Maher gewoon een flop is kan iedereen zien, als jij Locadia in dezelfde categorie schaart dan mag dat, maar ik vind hem wel wat hebben.
[..]
Ja wat moeten we met jou Ron, hup, naar bed jij!
'Beter dan Kramer'quote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind Locadia echt een uitstekende spits, beter dan Kramer. Keihard schot met beide benen en een neusje voor de goal.
Als hij maar in stelling gebracht wordt is het voor de eredivisie gewoon een goede spits waar nog zeker rek in zit. In een elftal waar hij belangrijk in wordt gemaakt en alles zou spelen is 20 goals per seizoen echt niet te hoog gegrepen. Maar dat zal bij PSV waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Of de Jong moet morgen zijn been breken.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Technisch is Locadia gewoon kut.
Hij heeft de draaicirkel van een maiskneuzer. Hij is niet verfijnd en vaak agressief, maar oh wat is hij vaak dodelijk voor de goal. Ik denk dat er best wel wat rek in zit, maar voorlopig laat hij het te vaak niet zien.
Helemaal met je eens. Ik weet alleen niet of Cocu echt intelligenter/een betere coach is, of dat hij gewoon wel normaal durft en wil praten. De Boer loopt altijd alleen maar dezelfde cliché's op te lepelen en als een kritische vraag gesteld wordt is het net een politicus.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)uitstekend-gespeeld/
Als je nou zo'n tactische analyse vergelijkt met De Boer. Dan komt Cocu toch een stuk intelligenter over vind ik, onderbouwt alles goed en gaat gedetailleerd in op tactiek en formaties.
Heeft flinke stappen gemaakt in de media ook. Kijkt nog altijd als een hert de koplampen in, maar heeft altijd een goed verhaal.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)uitstekend-gespeeld/
Als je nou zo'n tactische analyse vergelijkt met De Boer. Dan komt Cocu toch een stuk intelligenter over vind ik, onderbouwt alles goed en gaat gedetailleerd in op tactiek en formaties.
Ik was ooit in Rotterdam, echt kut.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat daar in het stadion, maar wat een uitvak. Te kansloos voor woorden.
Spitsen moeten scoren, de rest is bijzaak. Mannetje uitspelen, meevoetballen etc zijn niet van belang, oog voor goals thats it. Zoals Huntelaar, Inzaghi.. Perfectquote:Op woensdag 16 december 2015 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Technisch is Locadia gewoon kut.
Hij heeft de draaicirkel van een maiskneuzer. Hij is niet verfijnd en vaak agressief, maar oh wat is hij vaak dodelijk voor de goal. Ik denk dat er best wel wat rek in zit, maar voorlopig laat hij het te vaak niet zien.
Dat ligt natuurlijk volledig aan het systeem waar ze in spelen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spitsen moeten scoren, de rest is bijzaak. Mannetje uitspelen, meevoetballen etc zijn niet van belang, oog voor goals thats it. Zoals Huntelaar, Inzaghi.. Perfect
Ik ben het voor het grootste gedeelte met je eens. Maar hij speelt nu linksbuiten.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spitsen moeten scoren, de rest is bijzaak. Mannetje uitspelen, meevoetballen etc zijn niet van belang, oog voor goals thats it. Zoals Huntelaar, Inzaghi.. Perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lieve mensen, ik heb gister genoten!
Het vechtvoetbal van Heracles werd HE LE MAAL WEG getikt door het tiki taki voetbal van PSV, dat met gemak meedoet met de CL titel. Wat een fenomenale ploeg is dit zeg. Oh man heerlijk.Gewonnen en Weghorst moest huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima resultaat dus.
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lieve mensen, ik heb gister genoten!
Het vechtvoetbal van Heracles werd HE LE MAAL WEG getikt door het tiki taki voetbal van PSV, dat met gemak meedoet met de CL titel. Wat een fenomenale ploeg is dit zeg. Oh man heerlijk.ik snap niet zo goed wat je met deze hilarische post probeert te bereiken eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook wel wat overdreven. Alsof je de finale weg hebt gegevenquote:Op donderdag 17 december 2015 09:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gewonnen en Weghorst moest huilen.
Prima resultaat dus.
Weghorst is gewoon een zielige sukkel. Grote waffel uithangen, zuigen en doen. Maar als hij een wedstrijdje verliest dan huilt hij als een klein kind om zijn moeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook wel wat overdreven. Alsof je de finale weg hebt gegevenHet zal in de lucht gezeten hebben, dat over-emotionele, zie ook Pasveer
1 op 1 met de keeper mist hij hem meestal hoor. Te veel tijd om na te denken en het gaat mis.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij maar in stelling gebracht wordt is het voor de eredivisie gewoon een goede spits waar nog zeker rek in zit. In een elftal waar hij belangrijk in wordt gemaakt en alles zou spelen is 20 goals per seizoen echt niet te hoog gegrepen. Maar dat zal bij PSV waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Of de Jong moet morgen zijn been breken.
En sowieso, 20 goals per seizoen voor een spits die nauwelijks mee kan voetballen, en dus geen/weinig assists zal geven op aansluitende middenvelders of knijpende buitenspelers, is gewoon niet genoeg voor PSV.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
1 op 1 met de keeper mist hij hem meestal hoor. Te veel tijd om na te denken en het gaat mis.
Maar van afstand is zijn schot echt prima.
Ik vind wat de Jong doet veel indrukwekkender, die geeft hem de bal en staat vervolgens een aantal tellen later al weer diep in de spits om een knappe assist op Locadia te geven.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Samenvatting zo juist even teruggekeken. Maher is wel belangrijk bij die laatste goal. Onderschepping op eigen helft, inspelen De Jong en weer snel genoeg op de been om een vervolg te geven aan de aanval. Het zijn de kleine dingetjes waaraan je je vastgrijpt.
Badder kan t beter bij trollen houden in het Ajax topic.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:37 schreef BeamofLight het volgende:
Nee badr was al 3 dagen aan t ranten tegen Locadia....scoort ie 2x. Dus toch mad.
Dat hij 2x scoort verandert niets aan mijn mening over hem. Blijft gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:37 schreef BeamofLight het volgende:
Nee badr was al 3 dagen aan t ranten tegen Locadia....scoort ie 2x. Dus toch mad.
Is in potentie beter dan De Jong.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat hij 2x scoort verandert niets aan mijn mening over hem. Blijft gewoon niet goed genoeg.
Niets om Mad over te worden hoor.
Op de PlayStation misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in potentie beter dan De Jong.
De Jong zit al aan zijn top. Die kan niet beter en dat is niet erg, want voor de Ere is het meer dan genoeg. Ik heb Locadia echt nog stappen zien maken dit seizoen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op de PlayStation misschien.
Stappen zien maken? Zijn schot is beter geworden. Dat is dan ook het enige waarin hij beter is dan de Jong, maar dan nog gaat 70% van zijn schoten de tweede ring in of de zijlijn over. Locadia heeft geen enkele kijk op het spelletje of zijn medespelers, heeft de draaicirkel van een 10-tonner en de techniek van een natgeregende deurmat. Al gaan die laatste twee zaken ook op voor de Jong, natuurlijk. De Jong is de veel betere kopper, is veel cooler voor de goal, werkt veel harder en begrijpt het spelletje beter.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Jong zit al aan zijn top. Die kan niet beter en dat is niet erg, want voor de Ere is het meer dan genoeg. Ik heb Locadia echt nog stappen zien maken dit seizoen.
Ik denk dat jullie er nog veel plezier aan gaan beleven, meer nog dan aan De Jong.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stappen zien maken? Zijn schot is beter geworden. Dat is dan ook het enige waarin hij beter is dan de Jong, maar dan nog gaat 70% van zijn schoten de tweede ring in of de zijlijn over. Locadia heeft geen enkele kijk op het spelletje of zijn medespelers, heeft de draaicirkel van een 10-tonner en de techniek van een natgeregende deurmat. Al gaan die laatste twee zaken ook op voor de Jong, natuurlijk. De Jong is de veel betere kopper, is veel cooler voor de goal, werkt veel harder en begrijpt het spelletje beter.
Ja, Locadia zal best nog kunnen groeien. En Joost mag weten, misschien wordt hij ook nog wel eens beter dan de Jong. Maar de discussie eerder hier was of hij bij een vertrek van de Jong de eerste spits moet worden en daarop blijft mijn antwoord gewoon 'nee'. Het verschil is veel te groot.
Dat dacht ik twee jaar terug ook oprecht. Ik heb niet altijd zo negatief over hem gedacht. Ik dacht echt dat hij van Nistelrooy-achtige kwaliteiten zou krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie er nog veel plezier aan gaan beleven, meer nog dan aan De Jong.
Hij werd na die aanvaring met Cocu toch weer in genade aangenomen, juist omdat hij goed bleef trainen? Maar goed, ik zie de trainingen niet en ook zeker niet al jullie wedstrijden. Mijn oordeel is gebaseerd op de toppers, beker - en Europese wedstrijden die jullie hebben gespeeld. Daar vond ik 'm vaak erg sterk en balvast overkomen, vooral als je bedenkt dat hij niet op zijn natuurlijke positie speelt (en een zenuwpees als Brenet achter zich heeft staan).quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat dacht ik twee jaar terug ook oprecht. Ik heb niet altijd zo negatief over hem gedacht. Ik dacht echt dat hij van Nistelrooy-achtige kwaliteiten zou krijgen.
En ergens zie ik die vergelijking nog steeds wel opgaan, maar hij maakt al anderhalf jaar geen progressie. Ook in zijn houding is echt iets verandert, ook op de trainingen. Minder gedreven, lijkt wel.
quote:De jonge Peruviaanse aanvaller Beto Da Silva is op dit moment onderweg naar Eindhoven. Op het vliegveld laat de aanvaller tegenover media weten dat er een akkoord is bereikt met PSV. Het zou gaan om een contract voor drie seizoenen. 'Ik ga naar Nederland voor de medische keuring en zal dan een contract ondertekenen. In januari zal ik dan weer terugkeren om te starten met de trainingen. Mijn doel is om het eerste elftal te bereiken en daar een vaste waarde te worden,' zo liet hij weten tegenover Radio Ovacion. 'Dit is een droom voor mij. Ik zal er alles aan doen om die te vervullen. Ik hoop bij PSV in de voetsporen te kunnen treden van Jefferson Farfan. Hij is een fantastische voetballer.'
Lestienne en Narsingh wel weer bij de selectie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeffrey Bruma heeft zijn laatste wedstrijd in 2015 al gespeeld.
Ben benieuwd of hij Locadia laat staan dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lestienne en Narsingh wel weer bij de selectie.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 13:39:49Hendrix blij met zijn nieuwe contract tot medio 2020 #PSV https://t.co/dTSZpzhlM7 reageer retweet
Absoluut. Maar het is ook wel een ander type speler. Meer een type Hulk.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in potentie beter dan De Jong.
Ik hoop inderdaad dat hij in de voetsporen van Farfan treedt en niet in die van Manco.quote:
Als Lestienne na de winter weer fit is keert hij echt wel weer terug en mag Locadia weer bankenquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij Locadia laat staan dan.
Toch wel een aardig luxe-probleem.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Lestienne na de winter weer fit is keert hij echt wel weer terug en mag Locadia weer banken
van Nistelrooy had best een goede techniek, hij oogde misschien niet technisch (lang en slungelig lijf) maar hij was het wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat dacht ik twee jaar terug ook oprecht. Ik heb niet altijd zo negatief over hem gedacht. Ik dacht echt dat hij van Nistelrooy-achtige kwaliteiten zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Lestienne zal na zo'n afwezigheid niet basis starten, dus Locadia zal wel op links beginnen. Op rechts verwacht ik ook niet dat Narsingh meteen weer een basisplaats heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij Locadia laat staan dan.
kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel een aardig luxe-probleem.
quote:
Vreemd, ik lees overal dat hij een centrumspits is, terwijl ik hem in Jong Peru toch vaak vanaf rechts zag komen. Ook qua snelheid en techniek lijkt hij mij een potentiele vleugelspeler.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kloptmaar dat is eigenlijk ook wel nodig als je op drie terreinen meedoet.
[..]dat hebben ze knap stil weten te houden
Vervanger voor vertrekkende Locadia.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vreemd, ik lees overal dat hij een centrumspits is, terwijl ik hem in Jong Peru toch vaak vanaf rechts zag komen. Ook qua snelheid en techniek lijkt hij mij een potentiele vleugelspeler.
Maar goed, als centrumspits mooi de concurrentie aangaan bij Jong PSV. Misschien volgend jaar wel tweede spits in het eerste.
Na de winterstop ook Jetro weer terug. Kunnen we eindelijk eens een serie wedstrijden in gaan met een fitte selectie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:56 schreef BadderHaring het volgende:
Lestienne vanavond bij de selectie en inzetbaar. Geen basis plek nog, volgens Cocu.
Biedt wel weer wat meer mogelijkheden. Blij dat hij terug is. Nu mag hij het geduld van PSV terug gaan betalen
Locadia één wedstrijdje pieken, hattrick scoren en voor 140 miljoen naar Chelsea.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Via Reddit:
[ afbeelding ]
Dit ziet er zeer geruststellend uit met onze spitsen![]()
Het lastige bij zo'n statistiekje is wat je wel en wat je niet als schot telt. Als iemand vanaf ongeveer de middellijn op doel schiet (van Nistelrooij scoorde zo ooit eens voor PSV, alleen dan met een goed bekeken schot wat best hard wasquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Via Reddit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Sowieso mag je een zware pot verwachten tegen de huidige nummer twee van een van de twee sterkste competities van Europa die in de eigen competitie minstens de laatste wedstrijden heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Via Reddit:
[ afbeelding ]
Was ook meer om een punt te maken nadat ik hier had gelezen voor de loting dat wij tegen Atletico een 50/50 kans hadden of op z'n minst een goede kans. Dat lijkt mij niet als je deze statistieken ziet. Ik ben het met je eens dat het wellicht lichtelijk subjectief is, maar zelfs als je er gemiddeld 6 schoten per goal vanaf trekt staan ze nog 2de in het aantal schoten tegen/doelpunt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sowieso mag je een zware pot verwachten tegen de huidige nummer twee van een van de twee sterkste competities van Europa die in de eigen competitie minstens de laatste wedstrijden heeft gewonnen.
Ik denk niet dat we met deze ploeg beter af zijn dan met Real Madrid.
Van de positieve kant, als PSV dit wint over twee wedstrijden dan verdient PSV echt een kwartfinale.
Dat wel, hoezeer de statistieken ook vertekend kunnen worden, als je met stip op 1 staat dan zegt dat wel wat. Sowieso was het wel al duidelijk dat PSV heel erg duidelijk de underdog is. Misschien kan je daar gebruik van maken als PSV? De tegenstander uit het spel laten maken en loeren op een countergoal of een gelijkspel en thuis de tegenstander die je onderschat verrassen of zoiets. Sowieso zou ik het op 1 wedstrijd laten aankomen en 1 wedstrijd zoveel mogelijk neutraliseren. Je kan 1 keer het geluk hebben dat je in vorm bent en dat de tegenstander zich niet voldoende inspant of niet in vorm is, als een ploeg duidelijk veel betere spelers heeft dan zal dat niet twee keer achter elkaar gebeuren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was ook meer om een punt te maken nadat ik hier had gelezen voor de loting dat wij tegen Atletico een 50/50 kans hadden of op z'n minst een goede kans. Dat lijkt mij niet als je deze statistieken ziet. Ik ben het met je eens dat het wellicht lichtelijk subjectief is, maar zelfs als je er gemiddeld 6 schoten per goal vanaf trekt staan ze nog 2de in het aantal schoten tegen/doelpunt.
Ja, de kans is klein dat het lukt maar dit zou mijn strategie zijn. Het is te hopen dat PSV eerst uit mag spelen, dan heeft PSV een kansje als het uit gelijk kan spelen of nipt kan winnen door de wedstrijd dood te maken. Ik zie liever dat je de wedstrijd domineert maar met zulke grote budgetverschillen en een gebrek aan regels (quota, maximumbudgetten...) die de strijd eerlijker maken is dat niet mogelijk.quote:Je hebt altijd een kans, maar het is wel heel minimiem als je tegen zo'n defensie speelt met Eredivisie spitsen. Ik hoop natuurlijk dat ze het flikken, maar ja
PSV heeft natuurlijk geen 50% kans, eerder 10-15%.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was ook meer om een punt te maken nadat ik hier had gelezen voor de loting dat wij tegen Atletico een 50/50 kans hadden of op z'n minst een goede kans. Dat lijkt mij niet als je deze statistieken ziet. Ik ben het met je eens dat het wellicht lichtelijk subjectief is, maar zelfs als je er gemiddeld 6 schoten per goal vanaf trekt staan ze nog 2de in het aantal schoten tegen/doelpunt.
Je hebt altijd een kans, maar het is wel heel minimiem als je tegen zo'n defensie speelt met Eredivisie spitsen. Ik hoop natuurlijk dat ze het flikken, maar ja
Waarom vraag je je dat uberhaupt af?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is hier iemand die het niet eens is met de stelling dat Ath. M. op dit moment sterker is dan ManU?
Ik denk dat als je je dit uberhaupt afvraagt, dat je dan al een enorme klapjosti bent.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is hier iemand die het niet eens is met de stelling dat Ath. M. op dit moment sterker is dan ManU?
Nouja United staat 3e ofzo en die hebben we over 2 potjes verslagen dus zo erg is t ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Via Reddit:
[ afbeelding ]
Omdat iemand stelde dat PSV tegen ManU won over twee wedstrijden en dat PSV daarom ook wel van Ath. zou kunnen winnen. Dat kan natuurlijk wel maar de vergelijking is krom.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dat uberhaupt af?
Je bedoelde mijn post?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat iemand stelde dat PSV tegen ManU won over twee wedstrijden en dat PSV daarom ook wel van Ath. zou kunnen winnen. Dat kan natuurlijk wel maar de vergelijking is krom.
Volgens mij ben jij degene die dan krom redeneert. Er wordt hier een statistiekje (van niks) geplaatst, en mede op basis daarvan zou PSV kansloos zijn tegen Atheltico.quote:PSV heeft natuurlijk geen 50% kans, eerder 10-15%.
Maar als je deze statistiek er bij houdt, zou PSV het ook heel zwaar hebben tegen Man. Utd. En die pak je gewoon over 2 wedstrijden.
Je hebt een punt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bedoelde mijn post?
[..]
Volgens mij ben jij degene die dan krom redeneert. Er wordt hier een statistiekje (van niks) geplaatst, en mede op basis daarvan zou PSV kansloos zijn tegen Atheltico.
Maar volgens die statistiek zou PSV ook kansloos moeten zijn tegen Man. Utd.
Dat jij dan gaat denken dat er mensen zijn die denken dat Man. Utd. en Athletico even goed zijn, zijn echt jouw hersenspinsels. Ik heb alleen gezegd, dat het statistiekje geen ene fuck zegt.
Laten we het hopen dat het blauw-witte traanvangers zijn vanavond.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Vrij vervoer zeker? Verdulleme veel blauw-witte sjaaltjes in de kroeg.
Nee, hoor. Die was er buiten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was Isimat slecht zeg. Hadden nog een penal tegen morteb hebben
Was buiten het strafschopgebied, maar een overtreding was het zeker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was Isimat slecht zeg. Hadden nog een penal tegen morteb hebben
Eigenlijk was iedereen matig. Niet één speler haalde een fatsoenlijk niveau. Ja, Propper misschien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:21 schreef Lemming22 het volgende:
Isimat slecht, De Jong zéér matig, Higler ook ver ondermaats. Na de 2-0 trapte ik er toch weer in en ging eens zitten voor een nulletje of 4 of 5. Ik had beter moeten weten natuurlijk. Vermakelijk avondje Eindhoven weer
Lestienne?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eigenlijk was iedereen matig. Niet één speler haalde een fatsoenlijk niveau. Ja, Propper misschien.
Elke aanval van Zwolle was een schietkans. Verdedigend was het ronduit waardeloos.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veldwijk die 2 spelers van PSV uitspeelde was enorm genant.
Mazzeltje dat Zoet een magneetje in z'n handschoen had als zo'n Menig de bal probeerde te schieten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Elke aanval van Zwolle was een schietkans. Verdedigend was het ronduit waardeloos.
"De ervaren Moreno" maakt een soort van springsliding.. was echt genant ja hoe slecht dat was.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veldwijk die 2 spelers van PSV uitspeelde was enorm genant.
Menig kan er dan ook echt geen kut van. Echt weer zo'n standaard faal talentje van Ajax.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzeltje dat Zoet een magneetje in z'n handschoen had als zo'n Menig de bal probeerde te schieten.
Paar mooie acties ook, maar in de tweede helft redelijk onzichtbaar.quote:
quote:Jeroen Zoet en Maxime Lestienne zijn zaterdagavond betrokken bij een incident op Stratumseind in Eindhoven.
Verhoor
Beide spelers zijn meegenomen naar het bureau voor verhoor. PSV gaat het gebeuren vanmiddag met de voetballers bespreken en intern afhandelen omdat het een privézaak betreft.
Iemand riep iets over de moeder van Lestienne en Zoet en Maxime sprongen er bovenop? Zou me niks verbazen als het zoiets zou zijn.quote:
Of ze hadden anale sex in een steegje en werden gespot door een agent.quote:Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Iemand riep iets over de moeder van Lestienne en Zoet en Maxime sprongen er bovenop? Zou me niks verbazen als het zoiets zou zijn.
Als jij nou eens met je irritante gejengel lekker zou optyfen uit het topic?quote:Op zondag 20 december 2015 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of ze hadden anale sex in een steegje en werden gespot door een agent.
Zullen we nog verder gaan met dingen verzinnen die het zouden kunnen zijn?
Het is toch kansloos om te gaan lopen speculeren.quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij nou eens met je irritante gejengel lekker zou optyfen uit het topic?
Verdommequote:
Tja, dat toont alleen dat Zoet een beetje te veel gedronken lijkt te hebben?quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef RipCity het volgende:
Lestienne: https://twitter.com/frankbrouwerss/status/678551524193247232
Zoet: https://twitter.com/PSV_Fanatics/status/678555569658191873
Nee, dat hij een tering mongool isquote:Op zondag 20 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat toont alleen dat Zoet een beetje te veel gedronken lijkt te hebben?
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee, dat hij een tering mongool is
Probeert te helpenquote:Op zondag 20 december 2015 14:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op het feit dat hij zijn maat probeert te helpen?
Fijne vrienden zul jij hebben.
Doe niet zo hypocriet man.quote:Op zondag 20 december 2015 14:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Probeert te helpenKei hard falen zul je bedoelen.
Maar goed, jij bent voor PSV en dus niet objectief. Dit gedrag is niet goed te praten.
Volgens mij is het sowieso een beetje raar om te oordelen op basis van een filmpje waarop de aanleiding van het geheel niet te zien is.quote:Op zondag 20 december 2015 14:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Probeert te helpenKei hard falen zul je bedoelen.
Maar goed, jij bent voor PSV en dus niet objectief. Dit gedrag is niet goed te praten.
Dat van Lestienne verbaast mij niets hoor, die jongen spoort niet. Ik blijf het een mongool vinden, ook gezien zijn verleden. Zoet probeert stoer te doen en valt door de mand. Niet alleen buiten het veld trouwens, ook op het veld is het gewoon een kut keepert, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op zondag 20 december 2015 14:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso een beetje raar om te oordelen op basis van een filmpje waarop de aanleiding van het geheel niet te zien is.
Ik snap dat dat voor de hatertjes zoals jij anders is, ik hoor liever eerst wat er gebeurd is voor de arrestatie van Lestienne, misschien is het gedrag van Zoet dan wel veel logischer.
Ah, hij spoort niet.quote:Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat van Lestienne verbaast mij niets hoor, die jongen spoort niet. Ik blijf het een mongool vinden, ook gezien zijn verleden. Zoet probeert stoer te doen en valt door de mand. Niet alleen buiten het veld trouwens, ook op het veld is het gewoon een kut keepert, maar daar gaat het nu niet om.
Doe niet zo dom gast, Google z'n verleden eens op.quote:Op zondag 20 december 2015 14:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, hij spoort niet.
Jij kent hem persoonlijk?
Dit inderdaad. Zo vaak meegemaakt op Stratum. Daarom ook ervaringsdeskundige op het gebied van politieagenten die de situatie totaal verkeerd inschatten en het probleem daardoor alleen maar groter maken.quote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ach ja. Als dat alles is. Een vechtpartijtje en aanhouding.
Echt geen idee waar je het over hebt hoor?quote:Op zondag 20 december 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom gast, Google z'n verleden eens op.
Ik google op verleden Lestienne, maar zie niks schrikbarends.quote:Op zondag 20 december 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel overdreven dat ze een nacht in de cel moeten voor zoietsquote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ach ja. Als dat alles is. Een vechtpartijtje en aanhouding.
Van Lestienne wisten we overigens al dat die een steekje los had.
Gezeik op agenten op het Stratums Eind is 9 van de 10 keer terecht. Grotendeels adrenaline-rukkertjes die er op uit zijn om de boel te laten escaleren.quote:Op zondag 20 december 2015 14:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat er gebeurd is. Wellicht heeft een zatte mongool iets naar Lestienne over z'n ouders geroepen. Stoor me meer aan al die gasten die over de politie beginnen te zeiken eigenlijkMaar goed, we zullen het nog wel horen.
Wie praat het goed dan?quote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef fathank het volgende:
Lekker boeiend zo'n vechtpartijtje.
Maar gelijk 'oh die jongen is zo zielig want z'n ouders zijn dood' goedpraterij is wel een beetje chanant.
Ik ben het met je eens. Blijkbaar heeft de hermandad het nodig geacht.quote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel overdreven dat ze een nacht in de cel moeten voor zoiets
Valt in mijn ogen wel mee. Triest machogedrag om altijd op de politie te zeiken. Loopt daarnaast genoeg volk op het Stratumseind rond dat met de harde hand aangepakt moet worden, is in ieder geval wel mijn ervaring.quote:Op zondag 20 december 2015 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gezeik op agenten op het Stratums Eind is 9 van de 10 keer terecht. Grotendeels adrenaline-rukkertjes die er op uit zijn om de boel te laten escaleren.
Ow, dat laatste klopt zeker ook hoor. Daarom escaleert het ook zo vaak.quote:Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt in mijn ogen wel mee. Triest machogedrag om altijd op de politie te zeiken. Loopt daarnaast genoeg volk op het Stratumseind rond dat met de harde hand aangepakt moet worden, is in ieder geval wel mijn ervaring.
Stratumseind is echt een gezwel. Je hoeft daar maar iemand fout aan te kijken en je hebt problemen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt in mijn ogen wel mee. Triest machogedrag om altijd op de politie te zeiken. Loopt daarnaast genoeg volk op het Stratumseind rond dat met de harde hand aangepakt moet worden, is in ieder geval wel mijn ervaring.
Dat lees ik nergens hoor?quote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef fathank het volgende:
Lekker boeiend zo'n vechtpartijtje.
Maar gelijk 'oh die jongen is zo zielig want z'n ouders zijn dood' goedpraterij is wel een beetje chanant.
Eens.quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stratumseind is echt een gezwel. Je hoeft daar maar iemand fout aan te kijken en je hebt problemen.
Dat was 20 jaar geleden al en als ik het nu hoor van anderen, dan is er niets veranderd.quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stratumseind is echt een gezwel. Je hoeft daar maar iemand fout aan te kijken en je hebt problemen.
Typische troll uitspattingen, gewoon wat roepen, niet onderbouwen of met hard bewijs aanzetten, en vervolgens fapje zetten op de reacties.quote:
Als je als agent met iedere dronken boer in discussie moet gaan sta je er dinsdagmiddag nogquote:Op zondag 20 december 2015 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, dat laatste klopt zeker ook hoor. Daarom escaleert het ook zo vaak.
Maar met name dat busjesvolk die de arrestaties doen is echt van de categorie 'eerst meppen, dan vragen'.
Goedpraterij is slecht gekozen inderdaad. Het gaat meer om de beeldvorming. 'Oh iemand zal wel wat over z'n ouders geroepen hebben' en meer van dat soort kwats. Beetje speculeren en een extra zieligheidsfactor toevoegen en zodoende je oogappeltje in de slachtofferrol duwen.quote:
Als je geen communicatieve vaardigheden hebt, dan heb je bij de politie niets te zoeken.quote:Op zondag 20 december 2015 14:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je als agent met iedere dronken boer in discussie moet gaan sta je er dinsdagmiddag nog.
Als het niet in je stratumseindje past iemand wegzetten als troll is lekker makkelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Typische troll uitspattingen, gewoon wat roepen, niet onderbouwen of met hard bewijs aanzetten, en vervolgens fapje zetten op de reacties.
Ik denk dat Fathank en Rickertman met de broek op de knietjes de sok van gisteren aan het krokant maken zijn.
Daar ben ik het mee eens, maar dat mag je niet zeggen, want daar wordt Buitendam narrig van.quote:Op zondag 20 december 2015 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Goedpraterij is slecht gekozen inderdaad. Het gaat meer om de beeldvorming. 'Oh iemand zal wel wat over z'n ouders geroepen hebben' en meer van dat soort kwats. Beetje speculeren en een extra zieligheidsfactor toevoegen en zodoende je oogappeltje in de slachtofferrol duwen.
Het zit diep hè?quote:Op zondag 20 december 2015 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Goedpraterij is slecht gekozen inderdaad. Het gaat meer om de beeldvorming. 'Oh iemand zal wel wat over z'n ouders geroepen hebben' en meer van dat soort kwats. Beetje speculeren en een extra zieligheidsfactor toevoegen en zodoende je oogappeltje in de slachtofferrol duwen.
Voordat de knuppel getrokken wordt ben je al knap vervelend geweest. Die krijg je echt niet als je hem niet verdient.quote:Op zondag 20 december 2015 14:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je geen communicatieve vaardigheden hebt, dan heb je bij de politie niets te zoeken.
Bovendien is het alternatief voor een discussie, in mijn wereld althans, niet automatisch slaan.
Nog zo'n sterke oneliner. Je diskwalificeert jezelf behoorlijk op deze manier.quote:
Een keer een halfjaar geschorst bij de nationale beloftenploeg omdat hij zijn chick op een andere kamer aan het neuken was. Erg man.quote:Op zondag 20 december 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je gaf zojuist zelf aan dat je woordkeuze onjuist was. Er is namelijk niemand die het gedrag goedpraat.quote:Op zondag 20 december 2015 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Als het niet in je stratumseindje past iemand wegzetten als troll is lekker makkelijk.
Je spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat het een sterke oneliner is om daarna te zeggen dat hij zich behoor diskwalificeert op die manier. Wellicht kun je je post nog editten.quote:Op zondag 20 december 2015 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog zo'n sterke oneliner. Je diskwalificeert jezelf behoorlijk op deze manier.
Jaman, seks kan echt niet.quote:Op zondag 20 december 2015 14:50 schreef NM. het volgende:
[..]
Een keer een halfjaar geschorst bij de nationale beloftenploeg omdat hij zijn chick op een andere kamer aan het neuken was. Erg man.
Maar wel onze mongool. Dus bakkesquote:Op zondag 20 december 2015 15:02 schreef NoNickOne het volgende:
Jongens, laten we het even gezellig houden hier!![]()
Lestienne is overigens echt een mongool.
Pas maar op. Jeroen Zoet komt je halen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:02 schreef NoNickOne het volgende:
Jongens, laten we het even gezellig houden hier!![]()
Lestienne is overigens echt een mongool.
Staan wel voor.quote:Op zondag 20 december 2015 15:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik mag hopen dat Feyenoord ook zo speelt als nu tegen NEC, wanneer PSV op bezoek komt. Ze bakken er vrij weinig van.
quote:
Kappen. Als je niets beters te zeggen hebt zeg dan ook niets.quote:
Hopelijk kan NEC nog wat terugdoen. Zou voor de wedstrijd in Rotterdam leuker zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Staan wel voor.
Tevens speelt Feyenoord thuis tegen PSV doorgaans 1 van z'n beste wedstrijden van het seizoen.
Erfenis van de 10-0 denk ik.
Zou idd leuk zijn, beetje jammer als daarna Feyenoord in minuut 85 een onterechte pingel krijgt en alsnog wint.quote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk kan NEC nog wat terugdoen. Zou voor de wedstrijd in Rotterdam leuker zijn.
Klopt, ik weet niet wat het dit jaar is, maar soms lijkt de gehele selectie ineens de kluts kwijt te zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog eens de samenvatting van gisteren zitten kijken. Verdedigend echt om te janken zo slecht....
Nou. Klaar ermee.quote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef RipCity het volgende:
Thijs is even langs werk gegaan:
Maxime Lestienne en Jeroen Zoet betreuren het feit dat ze vannacht na een incident op weg naar huis in de binnenstad van Eindhoven op het politiebureau terecht zijn gekomen. Tegen de spelers van PSV is geen aangifte gedaan. Beiden zijn na verhoor met een boete huiswaarts gestuurd.
Woordenwisseling
Lestienne kreeg een woordenwisseling, wat leidde tot duw en trekwerk, nadat hij meerdere malen was lastig gevallen. Nadat de politie hem daar voor oppakte, heeft Zoet geprobeerd zijn ploeggenoot te beschermen. Volgens de dienstdoende agenten echter niet op de juiste manier.
Reactie Jeroen Zoet
Algemeen directeur Toon Gerbrands en hoofdtrainer Phillip Cocu hebben vanmiddag met de spelers gesproken. Jeroen Zoet: "we beseffen dat dit een gevolg is van onjuist handelen en wij hebben er dan ook spijt van."
Reactie Toon Gerbrands
Toon Gerbrands concludeert dat Jeroen en Maxime er weer eens mee geconfronteerd zijn dat ze in een glazen huis leven en dat dit een bepaald voorbeeldgedrag van hen gevraagd wordt. "Ze hebben hun excuses aangeboden en die hebben we geaccepteerd", aldus Gerbrands.
Was vorig seizoen ook al vaak zo hoor. Bij aansluitingstreffers was het toen ook meestal meteen dikke paniek. Blijft bijzonder, (ruim) voor staan, wedstrijd onder controle te lijken hebben en dan ineens gebeuren er allemaal gekke dingen en sta je elkaar aan te kijken hoe dat nou allemaal toch kan...quote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet niet wat het dit jaar is, maar soms lijkt de gehele selectie ineens de kluts kwijt te zijn.
Was vorig seizoen toch een stuk minder dan dit seizoen. 3-0 voor en naar 3-3 gelijk tegen de nummer laatst. Van 2-0 thuis naar 2-2 gelijk tegen PEC. Maar ook de manier waarop. Wat een geklungel en gestuntel. Vorig seizoen oogde het ietwat stabieler en rustiger.quote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al vaak zo hoor. Bij aansluitingstreffers was het toen ook meestal meteen dikke paniek. Blijft bijzonder, (ruim) voor staan, wedstrijd onder controle te lijken hebben en dan ineens gebeuren er allemaal gekke dingen en sta je elkaar aan te kijken hoe dat nou allemaal toch kan...
Overigens was het deze keer ook meteen in het begin van de wedstrijd goed mis. Zwolle had in de eerste paar minuten best een keer mogen scoren. Echt een keer heel de wedstrijd onbedreigd domineren is blijkbaar teveel gevraagd voor deze selectie.
Maar niet slechter dan Feyenoord dus jullie winnen wel.quote:Op zondag 20 december 2015 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog eens de samenvatting van gisteren zitten kijken. Verdedigend echt om te janken zo slecht....
Het is erger dan vorig seizoen idd, maar het komt niet uit het niets. Het zorgt er iig voor dat elke wedstrijd zenuwslopend spannend kan worden.quote:Op zondag 20 december 2015 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was vorig seizoen toch een stuk minder dan dit seizoen. 3-0 voor en naar 3-3 gelijk tegen de nummer laatst. Van 2-0 thuis naar 2-2 gelijk tegen PEC. Maar ook de manier waarop. Wat een geklungel en gestuntel. Vorig seizoen oogde het ietwat stabieler en rustiger.
Vorig seizoen is me vooral de uitwedstrijd tegen AZ bijgebleven waar de voorsprong uit handen werd gegeven. Maar toen had ik nog steeds het gevoel dat het wel goed zou komen.
Ook slik je dit seizoen veel meer tegentreffers, en lijd je veel meer puntenverlies.
En bij het mislopen van die titel is het toch ook wel fijn om nog een miniem kansje op CL te hebben via de voorrondes. En sowieso is boven Feyenoord staan altijd beter dan onder zequote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef tja77 het volgende:
Feyenoord laat punten liggen in Nijmegen.
Tuurlijk niet de grootste concurent voor de landstitel, maar toch lekker
Oh nee, dan speelt 'de Staaf' vastquote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha El Ahmadi nog geel gepakt zie ik.
Kutkneus dat het is. Lekker hoor.
Echter speelt PSV dit seizoen tegen de betere ploegen altijd goed, ik denk dat we gewoon met 3 punten richting huis gaan..quote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
PSV in de Kuip.... niet altijd even succesvol.
Ben er in ieder geval bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Cruijff zou zeggen dat elk nadeel zijn voordeel heeft, geldt bij Lestienne ook, hij hoeft nu niet bang te zijn voor de reactie van zijn ouders na zijn arrestatie1/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ben ik nog gul.
Cruijff zou zeggen dat elk nadeel zijn voordeel heeft, geldt bij Lestienne ook, hij hoeft nu niet bang te zijn voor de reactie van zijn ouders na zijn arrestatieSerieus..? Sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Cruijff zou zeggen dat elk nadeel zijn voordeel heeft, geldt bij Lestienne ook, hij hoeft nu niet bang te zijn voor de reactie van zijn ouders na zijn arrestatieJammer en onsmakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cruijff zou zeggen dat elk nadeel zijn voordeel heeft, geldt bij Lestienne ook, hij hoeft nu niet bang te zijn voor de reactie van zijn ouders na zijn arrestatieOké danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is winterstop man. Die hebben na de wedstrijd even een drankje met zijn alle gedaan en daarna zijn er een paar nog de kroeg ingedoken.quote:Op zondag 20 december 2015 19:18 schreef Henrys het volgende:
Kan je zien hoe serieus de spelers hun carriere nemen als ze direct na een wedstrijd uitgaan.
Daarom is de eredivisie ook hun topquote:Op zondag 20 december 2015 19:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is winterstop man. Die hebben na de wedstrijd even een drankje met zijn alle gedaan en daarna zijn er een paar nog de kroeg ingedoken.
Lekker belangrijk.
Het is winterstop. Who gives a fuck of ze een dag langer nodig hebben om te herstellen. Romario was 5 avonden per week op het Stratumseind te vinden. Die heeft inderdaad buiten de Eredivisie ook geen kut gepresteerd.quote:Op zondag 20 december 2015 19:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daarom is de eredivisie ook hun top
En zeker wel belangrijk als je na een zware inspanning ook nog gaat drinken en laat gaat slapen herstelt je lichaam veel langzamer en slechter
Op die jaren bij PSV en Barcelona na heeft hij vrij weinig bereikt en dat zal mede door zijn levensstijl komen, iets waar meer brazilianen last van hebben.quote:Op zondag 20 december 2015 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is winterstop. Who gives a fuck of ze een dag langer nodig hebben om te herstellen. Romario was 5 avonden per week op het Stratumseind te vinden. Die heeft inderdaad buiten de Eredivisie ook geen kut gepresteerd.
Het gaat gewoon om kwaliteit. Of spelers in de winterstop een avondje gaan zuipen is compleet irrelevant.
Tering wat een hoop onzin in een post.quote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Op die jaren bij PSV en Barcelona na heeft hij vrij weinig bereikt en dat zal mede door zijn levensstijl komen, iets waar meer brazilianen last van hebben.
Waarom denk je dat spelers als Kuyt en Bale die nooit uitgaan of drinken bekend staan om een hun gigantische loopvermogen en Kuyt zelfs nog op zijn leeftijd iedereen in de eredivisie op lange afstand eruit loopt
Je bedoelt dat Romario voor zijn 22ste en na zijn 30ste wat minder was? Zijn rol in het Braziliaanse elftal was ook maar 1 van de 23 iddquote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Op die jaren bij PSV en Barcelona na heeft hij vrij weinig bereikt en dat zal mede door zijn levensstijl komen, iets waar meer brazilianen last van hebben.
Waarom denk je dat spelers als Kuyt en Bale die nooit uitgaan of drinken bekend staan om een hun gigantische loopvermogen en Kuyt zelfs nog op zijn leeftijd iedereen in de eredivisie op lange afstand eruit loopt
Was een mooi gefrustreerd schopje ja. Zal hij wel van balen, want dat doet hij doorgaans liever tegen PSVquote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha El Ahmadi nog geel gepakt zie ik.
Kutkneus dat het is. Lekker hoor.
Cruijff zou zeggen dat elk nadeel zijn voordeel heeft, geldt bij Lestienne ook, hij hoeft nu niet bang te zijn voor de reactie van zijn ouders na zijn arrestatieDamn wat een misplaatste grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Als LB die grap leest maakt ze het uit met Geoquote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn wat een misplaatste grap.
quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Als LB die grap leest maakt ze het uit met Geo
Grap?quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Als LB die grap leest maakt ze het uit met Geo
Je kan wel zien dat je een feyenoorder bent. Godskolere zeg, het alsof Kuijt himself een voetbalgod is. Dat terwijl hij de veters van Bale nog niet eens mag strikken. Laat staan Romario.quote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
en Kuyt zelfs nog op zijn leeftijd iedereen in de eredivisie op lange afstand eruit loopt
waarom heeft Kuyt ons dan geen wereldkampioen gemaakt?quote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik vind de namen Kuyt en Romario in één bericht eigenlijk al hilariteit.quote:Op maandag 21 december 2015 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom heeft Kuyt ons dan geen wereldkampioen gemaakt?
ach, heeft hij zijn aandacht ook weer gehadquote:Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind de namen Kuyt en Romario in één bericht eigenlijk al hilariteit.
Feyenoord - PSV is in aantochtquote:Op maandag 21 december 2015 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vraag me af wat de naam Kuyt überhaupt in het PSV-topic doet
Ja oké. Dat is wel waar.quote:Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV is in aantocht
Het is toch een beetje als zeggen dat de burgemeester van Waddinxveen meer uit zijn carrière heeft gehaald dan Barack Obama, omdat hij elke ochtend een kwartiertje langer jogt.quote:Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach, heeft hij zijn aandacht ook weer gehad
Wist ik niet! Indrukwekkend!quote:Op maandag 21 december 2015 11:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is toch een beetje als zeggen dat de burgemeester van Waddinxveen meer uit zijn carrière heeft gehaald dan Barack Obama, omdat hij elke ochtend een kwartiertje langer jogt.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een team is het toch, de Zuid-Amerikaanse enclave, Luuk te-goed-voor-de-eredivisie de Jong, Jeffrey speler-van-de-week-CL Bruma, Brenet de revelatie op links, Zoet vrij constant en opkomend voor teamgenoten op het bruisende Stratumseind, Locadia die het op de linksbuiten positie voor een pure spits vrij goed doet, Lestienne weer terug, Jorrit op weg om de nieuwe mister PSV te worden, Pröpper de kilometerman die (bijna) vanaf dag 1 moeiteloos meekan op topniveau in Nederland.
Nu die ondergrens eens ophogen, Willems erbij, dan vlammend 2016 in.
Wat een team is het toch, de Zuid-Amerikaanse enclave, Luuk te-goed-voor-de-eredivisie de Jong, Jeffrey speler-van-de-week-CL Bruma, Brenet de revelatie op links, Zoet vrij constant en opkomend voor teamgenoten op het bruisende Stratumseind, Locadia die het op de linksbuiten positie voor een pure spits vrij goed doet, Lestienne weer terug, Jorrit op weg om de nieuwe mister PSV te worden, Pröpper de kilometerman die (bijna) vanaf dag 1 moeiteloos meekan op topniveau in Nederland.
quote:De politie onderzoekt nog altijd de precieze toedracht van het incident rondom Maxime Lestienne, zo meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De aanvaller van PSV werd in de nacht van zaterdag op zondag in de boeien geslagen omdat hij volgens de politie een klap uitdeelde. Ploeggenoot en doelman Jeroen Zoet werd gearresteerd omdat hij de aanhouding van zijn ploeggenoot probeerde te verhinderen.
Volgens een verklaring van PSV had Lestienne een woordenwisseling en dat leidde tot 'duw en trekwerk'. De vechtpartij ontstond rond 4.15 uur nabij een taxistandplaats en werd door veel omstanders gezien en gefilmd. Zoet kreeg volgens het dagblad een boete van 595 euro. Daarvan is 225 euro voor het vernielen van een toilet in de cel, waarin hij tot zondagmiddag twee uur verbleef.
Volgens een politiezegsman was Lestienne betrokken bij 'een ordinaire vechtpartij'. Het is nog onduidelijk of en hoe de Belg gestraft wordt. Een boete of een rechtszaak behoort tot de mogelijkheden. "Maar een boete ligt meer voor de hand", laat een woordvoerster aan het dagblad weten. Lestienne en Zoet hebben na hun vrijlating een gesprek gehad met PSV-directeur Toon Gerbrands en trainer Phillip Cocu, die de excuses van het duo accepteerden.
quote:
quote:Op
dinsdag 22 december 2015 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Vind het overigens knap als je voor 225 euro incl. montage een nieuwe toiletpot hebt hangen.
Lapt de overheid nog even bij?
Gezien de combinatie zal ie er wel een trap tegen hebben gegeven waardoor een schroef is los komen zitten. Dan is 225 Euro wel een rekening die ik van de overheid zou verwachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:23 schreef Caland het volgende:
Wel knap. Zijn van die hufterproof rvs-toiletpotjes die redelijk verankerd zitten aan de muur. Doorgaans dan.
Zoetgod
Keepers hebben een harde/goede trap dat blijkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:23 schreef Caland het volgende:
Wel knap. Zijn van die hufterproof rvs-toiletpotjes die redelijk verankerd zitten aan de muur. Doorgaans dan.
Zoetgod
opgelosttwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:20Ook Lestienne beboet, net als Zoet. OM heeft dat nu bevestigd. Zaak afgedaan, klaar. Zie zo meer op ed.nl reageer retweet
Ze kunnen wel redelijk goed over het spoor bouwen zonder dat dat verplaatst moet worden. Volgens mij hoeven ze niet eens het spoor over, was voor de WK plannen ook niet nodig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoorde trouwens dat PSV nog steeds serieus bezig is met het bekijken van de mogelijkheden voor stadionuitbreiding. Schijnt dat ze naar 50.000(!) willen uitbreiden door een extra ring op Noord te zetten en door het deel van Noord verder naar achter te trekken, over het spoor heen. Het spoor moet dus verplaatst worden.
Andere optie was een nieuw stadion ver buiten het centrum, maar dat heeft zeker niet de voorkeur.
Staat me ook vaag iets bij dat ik hier al eerder wat over had gehoord, maar het verraste me, omdat 1. ze dus naar 50k willen uitbreiden en 2. dat ze er serieus nog mee bezig zijn. Dacht eigenlijk dat het allemaal een beetje van de baan was en ze straks gewoon random 5000 á 10000 stoeltjes zouden neerzetten op een of andere manier.
In Januari 2014 zijn die WK-plannen weer uit de kast gekomen en is er opnieuw naar die verbouwmogelijkheden gekeken. Met name de architect die ook de hoeken destijds heeft dichtgetekend heeft er naar gekeken en die vond het esthetisch niet verantwoord. Je raakt natuurlijk alle symmetrie kwijt in het stadion als je alleen aan de spoorkant bouwt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze kunnen wel redelijk goed over het spoor bouwen zonder dat dat verplaatst moet worden. Volgens mij hoeven ze niet eens het spoor over, was voor de WK plannen ook niet nodig.
Alleen op Noord 10.000 stoelen kwakken krijg je trouwens wel een heel lelijk stadion van.
Investering zal voor een deel uit het aandelenplan moeten komen.
prima plan, alleen kostte dat niet een miljoen of 90?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In Januari 2014 zijn die WK-plannen weer uit de kast gekomen en is er opnieuw naar die verbouwmogelijkheden gekeken. Met name de architect die ook de hoeken destijds heeft dichtgetekend heeft er naar gekeken en die vond het esthetisch niet verantwoord. Je raakt natuurlijk alle symmetrie kwijt in het stadion als je alleen aan de spoorkant bouwt.
Een optie zou kunnen zijn om ook het veld zelf te verplaatsen, en ook aan de andere kant uit te bouwen. Maar dan kun je net zo goed nieuwbouw doen.
De tekening van de plannen toen:
[ afbeelding ]
Eind augustus dit jaar heeft Van Gijzel het ook nog over uitbreiding van het stadion gehad.quote:Burgemeester Rob van Gijzel ziet op termijn ruimte om het Philips Stadion uit te breiden door een bestemmingswijziging rond het spoor wat dwars door het centrum loopt.
Van Gijzel zou alle treinen tussen station Beukenlaan (binnenkort: “Strijp-S”) en het gebied tussen universiteit en Fuutlaan onder de grond willen zien. Daarmee ontstaat een langgerekt gebied dat voor verbinding kan zorgen tussen het noorden en centrum van de stad. “De allermooiste A-locatie die je je maar kunt bedenken.”
Van Gijzel noemt het talud, dat op hoogte moet blijven ‘het balkon van Eindhoven‘. “Denk eens even die sporen weg want die liggen straks gewoon onder de grond. Maar het talud, dat blijft en dat wordt de allermooiste A-lokatie die de stad te bieden heeft. Als een heus balkon dat naar twee kanten toe de hand uitsteekt naar de stad. Zoals bij de Spaanse trappen in Rome. Nu is het een blokkade, maar dat komt door die treinen.
Straks is het de verbinding, van stationsgebied tot aan Strijp-S.” Over de functies die het nieuwe topgebied zou moeten krijgen, laat Van Gijzel zich nog niet uit. Parkachtige verbindingen zouden gecombineerd kunnen worden met nieuwe bebouwing, schrijft E52.
Extra aandacht wil Van Gijzel voor het gedeelte ter hoogte van het PSV-stadion. “Dat mag wat mij betreft een uitbouw krijgen die helemaal over het huidige spoor heen komt.” Een van de opties daarbij is dat het de plek wordt voor een grote conferentielocatie waarvan Van Gijzel vindt dat de stad er behoefte aan heeft.
bron
Dat klopt, maar dat hele plan is volledig onder het voorbehoud dat het spoor onder de grond moet komen. Het is maar zeer de vraag of dat ooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef karton2 het volgende:
[..]
Eind augustus dit jaar heeft Van Gijzel het ook nog over uitbreiding van het stadion gehad.
Bovenstaand artikel is inderdaad dat wat ik me kon herinneren. Verder dacht ik eigenlijk hetzelfde s jij inderdaad, maar ik sprak gisteren dus iemand die van de week nog de tekeningen had bekeken. Het schijnt dat ze er toch serieuzer mee bezig zijn dat ik had verwacht iig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat hele plan is volledig onder het voorbehoud dat het spoor onder de grond moet komen. Het is maar zeer de vraag of dat ooit gaat gebeuren.
Bovendien is dit een prestigeprojectje van van Gijzel en die heeft reeds aangekondigd dat hij weg gaat als burgemeester.
PSV speelde zijn eerste wedstrijd aan de Frederiklaan begin 1913. Precies waar nu het stadion staat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:57 schreef Tchock het volgende:
Is het stadion van PSV naast het spoor gebouwd, of is er een spoorlijn langs het stadion getrokken?
Klinkt ambitieus, is er een wachtlijst voor de seizoenkaarten dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoorde trouwens dat PSV nog steeds serieus bezig is met het bekijken van de mogelijkheden voor stadionuitbreiding. Schijnt dat ze naar 50.000(!) willen uitbreiden door een extra ring op Noord te zetten en door het deel van Noord verder naar achter te trekken, over het spoor heen. Het spoor moet dus verplaatst worden.
Andere optie was een nieuw stadion ver buiten het centrum, maar dat heeft zeker niet de voorkeur.
Staat me ook vaag iets bij dat ik hier al eerder wat over had gehoord, maar het verraste me, omdat 1. ze dus naar 50k willen uitbreiden en 2. dat ze er serieus nog mee bezig zijn. Dacht eigenlijk dat het allemaal een beetje van de baan was en ze straks gewoon random 5000 á 10000 stoeltjes zouden neerzetten op een of andere manier.
Ja. Het aantal seizoenskaarten vindt men sowieso te hoog ten opzichte van de vrije verkoop.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt ambitieus, is er een wachtlijst voor de seizoenkaarten dan?
Ok, dan zullen ze wel meer met passe-partouts oid gaan werken?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Het aantal seizoenskaarten vindt men sowieso te hoog ten opzichte van de vrije verkoop.
En gewoon meer vrije verkoop denk ik. Het is nu al dat ze per wedstrijd kijken hoe makkelijk het moet zijn om alleen met een clubcard een x-aantal kaarten te kopen. Ik neem aan dat ze daar wat meer mee gaan spelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan zullen ze wel meer met passe-partouts oid gaan werken?
Aah, een rijke tata.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En gewoon meer vrije verkoop denk ik. Het is nu al dat ze per wedstrijd kijken hoe makkelijk het moet zijn om alleen met een clubcard een x-aantal kaarten te kopen. Ik neem aan dat ze daar wat meer mee gaan spelen.
Maar goed, 15.000 plekken extra geeft natuurlijk ook mogelijkheden om verhoudingsgewijs meer nieuwe plekken aan vrije verkoop toe te bedelen. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of het op dit moment moeilijk is om kaarten via vrije verkoop te krijgen. Ik wandel altijd gewoon de box binnen
wandelen ja?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En gewoon meer vrije verkoop denk ik. Het is nu al dat ze per wedstrijd kijken hoe makkelijk het moet zijn om alleen met een clubcard een x-aantal kaarten te kopen. Ik neem aan dat ze daar wat meer mee gaan spelen.
Maar goed, 15.000 plekken extra geeft natuurlijk ook mogelijkheden om verhoudingsgewijs meer nieuwe plekken aan vrije verkoop toe te bedelen. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of het op dit moment moeilijk is om kaarten via vrije verkoop te krijgen. Ik wandel altijd gewoon de box binnen
Kan je al weer fatsoenlijk wandelen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, in volle sprint ziet er zo raar uit. Krijg je praat van.
Normaal gesproken uiteraard, lol. Nu niet, al hoop ik binnenkort er weer binnen te strompelen.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kan je al weer fatsoenlijk wandelen dan?
Onbegrijpelijk als je naar de bezoekersaantallen kijkt. Een gemiddelde dekkingsgraad van 85% Het is zelden tot nooit stijf uitverkocht. Bij EL wedstrijden is de 2e ring in Eindhoven steevast gesloten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verschil is wel dat bij PSV de niet opdagers met een seizoenskaart niet mee worden geteld in de bezettingsgraad. Dit in tegenstelling tot andere grote clubs in Nederland.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als je naar de bezoekersaantallen kijkt. Een gemiddelde dekkingsgraad van 85% Het is zelden tot nooit stijf uitverkocht. Bij EL wedstrijden is de 2e ring in Eindhoven steevast gesloten.
In hoeveel jaar is dat weer terug verdiend?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verschil is wel dat bij PSV de niet opdagers met een seizoenskaart niet mee worden geteld in de bezettingsgraad. Dit in tegenstelling tot andere grote clubs in Nederland.
En dat seizoenkaarthouders niet altijd komen is logisch, maar de inkomsten zijn er wel. Daarbij heeft PSV een absolute top marketingafdeling, dus die hebben eea keurig berekend. Dat JIJ het niet begrijpt is natuurlijk niet zo relevant.
Ik heb dat niet uitgerekend, als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
In hoeveel jaar is dat weer terug verdiend?
Ik dacht juist dat het rendement op een stadionuitbreiding niet zo enorm is.
Dat is enkel bij die neuzen het geval.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verschil is wel dat bij PSV de niet opdagers met een seizoenskaart niet mee worden geteld in de bezettingsgraad. Dit in tegenstelling tot andere grote clubs in Nederland.
En dat seizoenkaarthouders niet altijd komen is logisch, maar de inkomsten zijn er wel. Daarbij heeft PSV een absolute top marketingafdeling, dus die hebben eea keurig berekend. Dat JIJ het niet begrijpt is natuurlijk niet zo relevant.
Mensen die er heel lang voor gestudeerd hebben en goed betaald worden voor hun werk, zijn het kennelijk niet met je eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is enkel bij die neuzen het geval.
Oh, en sorry hoor, wis niet dat je op je pikje getrapt bent
Feit is gewoon dat PSV een dekkingsgraad heeft die het op geen enkel vlak rechtvaardigt om het stadioncapaciteit met 30 of zelfs 50% willen verhogen.
De EL-wedstrijden zijn hier het levende voorbeeld van.
Nee maar die marketingafdeling toch welquote:Op woensdag 23 december 2015 08:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb dat niet uitgerekend, als je het niet erg vindt.
Ok Hans.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mensen die er heel lang voor gestudeerd hebben en goed betaald worden voor hun werk, zijn het kennelijk niet met je eens.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ezoekersaantal.dhtmlquote:Er zijn thuiswedstrijden van Ajax waarbij iedereen kan zien dat veel stoelen in de Amsterdam Arena leeg zijn. Wie vervolgens teletekst bekijkt, ziet niettemin een toeschouwersaantal dat altijd schommelt rond de 50.000. Er is niets mis met uw ogen. Clubs nemen het gewoon niet altijd zo nauw met het doorgeven van de toeschouwersaantallen.
De eenvoudige verklaring voor de discrepantie tussen uw waarneming van het aantal bezoekers in de Arena en het officiële toeschouwersaantal? Ajax geeft al jaren het aantal verkochte kaarten door. Het daadwerkelijke aantal toeschouwers wordt wel geteld, maar houdt de club voor zichzelf. ,,Niet om geheimzinnig te doen,'' zegt Miel Brinkhuis, woordvoerder van Ajax. ,,Maar voor ons als clubs is het aantal verkochte kaarten veel relevanter.''
Verkochte kaarten kunnen immers niet meer in de verkoop, zo beredeneert Ajax. De club krijgt er soms vragen over. Bijvoorbeeld na de wedstrijd tegen Cambuur in november. Toen boycotte de harde kern een deel van de wedstrijd om te protesteren tegen de onrust binnen de club. ,,Dan wijken de cijfers natuurlijk wel heel veel af,'' weet Brinkhuis. ,,Maar wij kunnen er niets aan doen dat andere media ons gecommuniceerde aantal verkochte kaarten als hoeveelheid toeschouwers overnemen.''
NAC deed het vorig seizoen ook op de Ajax-manier. Maar in Breda wilden ze dit jaar het record aantal toeschouwers in de Jupiler League verbreken. Dat moest een zuiver record zijn, vonden ze bij NAC. Bij voorkeur werd het nieuwe record natuurlijk gezet tijdens het veertigjarig jubileum van het Avondje NAC, op 11 december tegen Go Ahead Eagles.
,,Daarom hebben we toen allemaal studenten bij de toegangspoorten ingezet,'' vertelt NAC-woordvoerder Perry Hendriks. ,,Zij hebben met een speciale ticker iedere bezoeker kunnen tellen.'' Die avond kwam het nieuwe record naar buiten: 17.800, 'toevallig' een mooi rond getal. ,,Normaal ronden wij af op tientallen, maar kennelijk zat het getal nu zo dicht bij de 800 dat we het zo hebben opgelost'' zegt Hendriks.
Overigens is de dekkingsgraad in de competitie veel hoger dan jij beweert, namelijk 95%. En dat is daadwerkelijke bezoekers, niet de kaartverkoop.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok Hans.
We gaan wel zien wat het brengt. Ik geloof er niet zo in bij PSV. Grijze massa daar.
Dat moet dan info zijn uit de afgelopen 9 thuiswedstrijden.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Overigens is de dekkingsgraad in de competitie veel hoger dan jij beweert, namelijk 95%. En dat is daadwerkelijke bezoekers, niet de kaartverkoop.
Dat lees ik toevallig net in de krant hier.
Je plaatje werkt niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:21 schreef Kopstoot het volgende:
Ach, het kan snel gaan, dat 'hondstrouwe' legioen bleef ook jaren weg. Pas de laatste tien jaar zit het daar voller, en ook daar wil men de capaciteit met 30 tot 50 % vergroten..
[ afbeelding ]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)n-toenemen-1.5311884quote:EINDHOVEN - Het belangrijkste deel van de inkomsten van PSV kwam vorig seizoen van de sponsors. Liefst 19 miljoen euro brachten ze samen op voor de club, iets meer dan een miljoen euro meer dan in het seizoen 2013/2014. Dat blijkt uit het jaarverslag van de club.
Bekijk ook...
PSV boekt netto-winst van 3 miljoen euro (video)
PSV baalt van fiscale heffingen (video)
PSV kondigde eerder plannen aan om aandelenpakketten deels te verkopen aan bedrijven. Die plannen zitten nog steeds in de oriënterende fase. Onder meer bedrijven als Philips, ASML en VDL zijn in beeld om delen van de eigendom van PSV te verwerven.
Plannen om eventueel te verhuizen naar een nieuw stadion of uitbreidingen in het huidige onderkomen te doen, zijn er momenteel niet. Twee jaar geleden kondigde PSV hierover nog een denkrichting aan en wilde het structureel naar 50.000 toeschouwers. Momenteel is het geen issue meer binnen PSV en wil men vooral het Philips Stadion zo goed mogelijk benutten.
PSV heeft op dit moment 27.600 seizoenkaarthouders, zo vertelde financieel manager Erik Hendriksen van PSV.
Dat waren gegevens over de eerste seizoenshelft van dit jaar. De meest recente dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet dan info zijn uit de afgelopen 9 thuiswedstrijden.
Dit zijn de gegevens van 2014/2015.
[ afbeelding ]
Maar om inhoudelijk op je post te reageren, het is ook compleet van de zotte dat ze op Zuid die vergroting door willen voeren. Dat wordt, zeker ook gelet op het spel van Feyenoord, een totaal mislukte missie.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:21 schreef Kopstoot het volgende:
Ach, het kan snel gaan, dat 'hondstrouwe' legioen bleef ook jaren weg. Pas de laatste tien jaar zit het daar voller, en ook daar wil men de capaciteit met 30 tot 50 % vergroten..
[ afbeelding ]
Je moet het natuurlijk wel een beetje in perspectief blijven zien hé. Je kan niet varen op één seizoen. Alleen CL wedstrijden waren dit jaar uitverkocht in Eindhoven, maar de 5 jaar ervoor dat jullie slechts EL speelde, moest, zoals eerder vermeldt, de 2e ring noodgedwongen dichtblijven.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat waren gegevens over de eerste seizoenshelft van dit jaar. De meest recente dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |