Kerel is niet goed genoeg voor basisspelerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
Locadia bewijst hier toch wel degelijk over veel talent te beschikkenWon vrijwel al zijn persoonlijke duels en heeft bovendien een dodelijk schot in z'n poten.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel is niet goed genoeg voor basisspeler
Houdt toch op man. Hij schiet ze lekker binnen, maar schiet ook weer drie keer uit kansloze hoek op goal en levert geen normale voorzet af.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
Locadia bewijst hier toch wel degelijk over veel talent te beschikkenWon vrijwel al zijn persoonlijke duels en heeft bovendien een dodelijk schot in z'n poten.
#doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef Bronson_ het volgende:
PSV het nieuwe Duitsland. Dit seizoen het vaakst een doelpunt gemaakt in het laatste kwartier.
Met dat kunstgras van ze.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral tegen dat kut Heracles.
Luuk de Jong had ook geen voorzet afgeleverd vanaf die positie. Het is tenslotte ook een spits. Ik weet niet wat Locadia jou ooit heeft aangedaan maar hij beschikt gewoon over best veel kwaliteit, het is nu al meerdere malen voorgekomen dat hij de dag zo voor je redt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houdt toch op man. Hij schiet ze lekker binnen, maar schiet ook weer drie keer uit kansloze hoek op goal en levert geen normale voorzet af.
Maher ook niet. Levert wel een goal opquote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
levert geen normale voorzet af.
Maher heeft ook genoeg belangrijke goals gemaakt afgelopen jaar, dat maakt hem nog niet tot een goede speler.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Luuk de Jong had ook geen voorzet afgeleverd vanaf die positie. Het is tenslotte ook een spits. Ik weet niet wat Locadia jou ooit heeft aangedaan maar hij beschikt gewoon over best veel kwaliteit, het is nu al meerdere malen voorgekomen dat hij de dag zo voor je redt.
over de Jong gesproken trouwens; slechtste pot ooit van hem, man man man.
Manu redde ook wel eens de dag voor Feyenoord. Wat een kwaliteit had die knul.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Luuk de Jong had ook geen voorzet afgeleverd vanaf die positie. Het is tenslotte ook een spits. Ik weet niet wat Locadia jou ooit heeft aangedaan maar hij beschikt gewoon over best veel kwaliteit, het is nu al meerdere malen voorgekomen dat hij de dag zo voor je redt.
over de Jong gesproken trouwens; slechtste pot ooit van hem, man man man.
Vergeet "Rubendinho" Schaken niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Manu redde ook wel eens de dag voor Feyenoord. Wat een kwaliteit had die knul.
Wat? Ik denk niet of nauwelijks. Dat Maher gewoon een flop is kan iedereen zien, als jij Locadia in dezelfde categorie schaart dan mag dat, maar ik vind hem wel wat hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maher heeft ook genoeg belangrijke goals gemaakt afgelopen jaar, dat maakt hem nog niet tot een goede speler.
Ja wat moeten we met jou Ron, hup, naar bed jij!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Manu redde ook wel eens de dag voor Feyenoord. Wat een kwaliteit had die knul.
Dus je eigen argumenten zijn alleen iets waard als ze over Locadia gaan? Ja, dat is lekker discussiëren natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat? Ik denk niet of nauwelijks. Dat Maher gewoon een flop is kan iedereen zien, als jij Locadia in dezelfde categorie schaart dan mag dat, maar ik vind hem wel wat hebben.
[..]
Ja wat moeten we met jou Ron, hup, naar bed jij!
'Beter dan Kramer'quote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind Locadia echt een uitstekende spits, beter dan Kramer. Keihard schot met beide benen en een neusje voor de goal.
Als hij maar in stelling gebracht wordt is het voor de eredivisie gewoon een goede spits waar nog zeker rek in zit. In een elftal waar hij belangrijk in wordt gemaakt en alles zou spelen is 20 goals per seizoen echt niet te hoog gegrepen. Maar dat zal bij PSV waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Of de Jong moet morgen zijn been breken.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Technisch is Locadia gewoon kut.
Hij heeft de draaicirkel van een maiskneuzer. Hij is niet verfijnd en vaak agressief, maar oh wat is hij vaak dodelijk voor de goal. Ik denk dat er best wel wat rek in zit, maar voorlopig laat hij het te vaak niet zien.
Helemaal met je eens. Ik weet alleen niet of Cocu echt intelligenter/een betere coach is, of dat hij gewoon wel normaal durft en wil praten. De Boer loopt altijd alleen maar dezelfde cliché's op te lepelen en als een kritische vraag gesteld wordt is het net een politicus.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)uitstekend-gespeeld/
Als je nou zo'n tactische analyse vergelijkt met De Boer. Dan komt Cocu toch een stuk intelligenter over vind ik, onderbouwt alles goed en gaat gedetailleerd in op tactiek en formaties.
Heeft flinke stappen gemaakt in de media ook. Kijkt nog altijd als een hert de koplampen in, maar heeft altijd een goed verhaal.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)uitstekend-gespeeld/
Als je nou zo'n tactische analyse vergelijkt met De Boer. Dan komt Cocu toch een stuk intelligenter over vind ik, onderbouwt alles goed en gaat gedetailleerd in op tactiek en formaties.
Ik was ooit in Rotterdam, echt kut.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat daar in het stadion, maar wat een uitvak. Te kansloos voor woorden.
Spitsen moeten scoren, de rest is bijzaak. Mannetje uitspelen, meevoetballen etc zijn niet van belang, oog voor goals thats it. Zoals Huntelaar, Inzaghi.. Perfectquote:Op woensdag 16 december 2015 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Technisch is Locadia gewoon kut.
Hij heeft de draaicirkel van een maiskneuzer. Hij is niet verfijnd en vaak agressief, maar oh wat is hij vaak dodelijk voor de goal. Ik denk dat er best wel wat rek in zit, maar voorlopig laat hij het te vaak niet zien.
Dat ligt natuurlijk volledig aan het systeem waar ze in spelen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spitsen moeten scoren, de rest is bijzaak. Mannetje uitspelen, meevoetballen etc zijn niet van belang, oog voor goals thats it. Zoals Huntelaar, Inzaghi.. Perfect
Ik ben het voor het grootste gedeelte met je eens. Maar hij speelt nu linksbuiten.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spitsen moeten scoren, de rest is bijzaak. Mannetje uitspelen, meevoetballen etc zijn niet van belang, oog voor goals thats it. Zoals Huntelaar, Inzaghi.. Perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lieve mensen, ik heb gister genoten!
Het vechtvoetbal van Heracles werd HE LE MAAL WEG getikt door het tiki taki voetbal van PSV, dat met gemak meedoet met de CL titel. Wat een fenomenale ploeg is dit zeg. Oh man heerlijk.Gewonnen en Weghorst moest huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima resultaat dus.
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lieve mensen, ik heb gister genoten!
Het vechtvoetbal van Heracles werd HE LE MAAL WEG getikt door het tiki taki voetbal van PSV, dat met gemak meedoet met de CL titel. Wat een fenomenale ploeg is dit zeg. Oh man heerlijk.ik snap niet zo goed wat je met deze hilarische post probeert te bereiken eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook wel wat overdreven. Alsof je de finale weg hebt gegevenquote:Op donderdag 17 december 2015 09:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gewonnen en Weghorst moest huilen.
Prima resultaat dus.
Weghorst is gewoon een zielige sukkel. Grote waffel uithangen, zuigen en doen. Maar als hij een wedstrijdje verliest dan huilt hij als een klein kind om zijn moeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook wel wat overdreven. Alsof je de finale weg hebt gegevenHet zal in de lucht gezeten hebben, dat over-emotionele, zie ook Pasveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |