Die omcirkelingenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:30 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Zou me er meer druk om maken dan dat steen B en A opeens een wandeling zijn gaan maken op de rechterfoto en niet meer te zien zijn. Levende stenen op Mars, dat is pas een openbaring!
het is voor hem nu zo'n hamster van een lemming die op een grote Europese rat lijkt. Dat is allemaal vrij logisch.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die omcirkelingenen TS maar denken dat er serieus onderzoek is verricht
Wind en zand?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:30 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Zou me er meer druk om maken dan dat steen B en A opeens een wandeling zijn gaan maken op de rechterfoto en niet meer te zien zijn. Levende stenen op Mars, dat is pas een openbaring!
Vertel me alsjeblieft dat je aan t trollen bentquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:30 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat snap je niet precies aan de OP? De identificatie van de stenen, in beide foto's genomen vanuit andere hoeken, laat niets te wensen over. De identificatie van de verschillende stenen klopt, dus om die reden kun je heel duidelijk de rat-steen identificeren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die omcirkelingenen TS maar denken dat er serieus onderzoek is verricht
He Beathoven, je zult het wel per ongeluk doen, maar je bent vergeten antwoord te geven op de vraag waar de "steen" is gebleven in foto 2. Ik heb jou dat nog direct gevraagd nadat het uit de OP ook al duidelijk moest zijn dat dat de vraag hier is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
het is voor hem nu zo'n hamster van een lemming die op een grote Europese rat lijkt. Dat is allemaal vrij logisch.
[ afbeelding ]
simba!
Nee steen A en B liggen er gewoon, maar doordat er is ingezoomd vallen die net buiten beeld.quote:
Merkwaardig he, hoe veel mensen kunnen reageren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:12 schreef Royy het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk niet om of er een precies dezelfde soort rat daar rondloopt als op aarde. Je slaat totaal de plank mis met die denigrerende houding.
Hij komt met wat ik zie als behoorlijk wat bewijs die je niet zomaar kan weg wuiven.
Geheim? Welk geheim?quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit zijn vaak dezelfde mensen die zeggen dat overheden geen geheimen kunnen bewaren, maar ondertussen staart het bewijs hen in de ogen en weten ze dan nog te ontkennen dat er ook maar iets aan de hand is.
Steen A en B o.aquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:30 schreef Basp1 het volgende:
Wat/waar is het voedsel waar dat vermeende beest van zou moeten leven?
De steen etende steenmarter op mars, een mooie titel van een nieuw spannend suske en wiske boek.quote:
Je zet zelf neer :quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je aan t trollen bent![]()
Stenen A en B zijn niet te zien in de shot van het Rocknest wanneer je inzoomt zoals in deze foto is gedaan.
Het is je niet opgevallen dat de OP begon met 2 overzichtsfoto's en dat de foto waar jij over praat, een ingezoomde foto is? Stenen A en B zijn perfect te zien in beide foto's als je een heel klein beetje moeite doet.
Heb de foto gekanteld zodat ze redelijk in lijn staan maar dan nog zou je steen A en B moeten zien. Daarnaast klopt de plaatsing van andere stenen ook niet op foto B als dat dezelfde stenen zouden moeten zijn als op foto A.quote:Dit is de vergelijking van de ingezoomde foto's:
Je hebt inmiddels meerdere kansen gehad om mijn vraag te beantwoorden. Wat is er gebeurd met de steen in foto 2?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geheim? Welk geheim?
En bewijs waarvan? Dat een steen die zichtbaar is op 1 foto niet zichtbaar is op een andere foto? Waarom zou dat interessant zijn?
Volgens mij valt dat uitschelden wel mee. Jij hebt tot nu toe ook meerdere kansen gehad om on-topic te reageren. Waar is de steen in foto 2?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:22 schreef Perrin het volgende:
Blijft indrukwekkend met wat een vasthoudendheid pcp een onduidelijke theorie denkt te bewijzen met wat foto's met lijntjes erop getekend, en dan vervolgens iedereen die het er niet mee eens is en daar kritiek op heeft, gaat uitschelden.
Misschien moet je de OP wat beter doorlezen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:27 schreef Molurus het volgende:
En wat ook best een beetje storend is is dat hij aan iedereen een vraag stelt die hij zelf ook niet beantwoordt.
Ik heb het vermoeden dat de rovers op Aarde rondrijden om te dienen als rookgordijn voor een groter militair black budget ruimtevaartprogramma.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:30 schreef Basp1 het volgende:
Wat/waar is het voedsel waar dat vermeende beest van zou moeten leven?
Kom maar met een analyse als je het zo goed weet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je zet zelf neer :
[..]
Heb de foto gekanteld zodat ze redelijk in lijn staan maar dan nog zou je steen A en B moeten zien. Daarnaast klopt de plaatsing van andere stenen ook niet op foto B als dat dezelfde stenen zouden moeten zijn als op foto A.
Steen I of E moeten ook een aardige sprong hebben gemaakt dan.
Dat ze op aarde rondrijden kan ik nog inkomen, maar de rest..quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Misschien moet je de OP wat beter doorlezen.
Ik heb het vermoeden, dat de rovers op Aarde rondrijden en dat ze een rookgordijn zijn voor een geheim militair black budget ruimtevaartprogramma.
Tja, sommige zogenaamd wetenschappelijk ingestelde mensen willen nu plotseling niet erkennen dat we de theorie van "pareidolie" kunnen testen omdat we een tweede foto hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom staat dit in TRU? Schopje W&T graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |