abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158332115
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:30 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Zou me er meer druk om maken dan dat steen B en A opeens een wandeling zijn gaan maken op de rechterfoto en niet meer te zien zijn. Levende stenen op Mars, dat is pas een openbaring!
Die omcirkelingen _O- en TS maar denken dat er serieus onderzoek is verricht _O-
pi_158332328
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die omcirkelingen _O- en TS maar denken dat er serieus onderzoek is verricht _O-
het is voor hem nu zo'n hamster van een lemming die op een grote Europese rat lijkt. Dat is allemaal vrij logisch.

simba!
pi_158333751
quote:
[ afbeelding ]

Zou me er meer druk om maken dan dat steen B en A opeens een wandeling zijn gaan maken op de rechterfoto en niet meer te zien zijn. Levende stenen op Mars, dat is pas een openbaring!
Wind en zand?
pi_158333895
Ze hebben gewoon een GoPro op een Rumba geplakt en die ergens in een woestijn uitgezet , wedden
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158346046
quote:
[ afbeelding ]

Vertel me alsjeblieft dat je aan t trollen bent :')

Stenen A en B zijn niet te zien in de shot van het Rocknest wanneer je inzoomt zoals in deze foto is gedaan.

Het is je niet opgevallen dat de OP begon met 2 overzichtsfoto's en dat de foto waar jij over praat, een ingezoomde foto is? Stenen A en B zijn perfect te zien in beide foto's als je een heel klein beetje moeite doet.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_158346138
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat snap je niet precies aan de OP? De identificatie van de stenen, in beide foto's genomen vanuit andere hoeken, laat niets te wensen over. De identificatie van de verschillende stenen klopt, dus om die reden kun je heel duidelijk de rat-steen identificeren.

In foto 2 is deze "steen" weg. Rara hoe kan dat? Heb je nog inhoudelijk iets toe te voegen op het FEIT dat de "steen" weg is in foto 2?

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 19-12-2015 00:16:58 ]
pi_158346182
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]

het is voor hem nu zo'n hamster van een lemming die op een grote Europese rat lijkt. Dat is allemaal vrij logisch.

[ afbeelding ]

simba!
He Beathoven, je zult het wel per ongeluk doen, maar je bent vergeten antwoord te geven op de vraag waar de "steen" is gebleven in foto 2. Ik heb jou dat nog direct gevraagd nadat het uit de OP ook al duidelijk moest zijn dat dat de vraag hier is.

Maar in plaats daarvan ga je weer "grappig" en bijdehand lopen doen.

Waar is de "steen" in foto 2?
pi_158346206
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:03 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Wind en zand?
Nee steen A en B liggen er gewoon, maar doordat er is ingezoomd vallen die net buiten beeld.

Eric begrijpt het begrip inzoomen niet zo goed.
pi_158350160
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:12 schreef Royy het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk niet om of er een precies dezelfde soort rat daar rondloopt als op aarde. Je slaat totaal de plank mis met die denigrerende houding.
Hij komt met wat ik zie als behoorlijk wat bewijs die je niet zomaar kan weg wuiven.
Merkwaardig he, hoe veel mensen kunnen reageren?

Dit zijn vaak dezelfde mensen die zeggen dat overheden geen geheimen kunnen bewaren, maar ondertussen staart het bewijs hen in de ogen en weten ze dan nog te ontkennen dat er ook maar iets aan de hand is.
pi_158351090
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 05:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit zijn vaak dezelfde mensen die zeggen dat overheden geen geheimen kunnen bewaren, maar ondertussen staart het bewijs hen in de ogen en weten ze dan nog te ontkennen dat er ook maar iets aan de hand is.
Geheim? Welk geheim?

En bewijs waarvan? Dat een steen die zichtbaar is op 1 foto niet zichtbaar is op een andere foto? Waarom zou dat interessant zijn?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:22:42 #36
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158351153
Blijft indrukwekkend met wat een vasthoudendheid pcp een onduidelijke theorie denkt te bewijzen met wat foto's met lijntjes erop getekend, en dan vervolgens iedereen die het er niet mee eens is en daar kritiek op heeft, gaat uitschelden.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 19-12-2015 11:36:29 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158351183
En wat ook best een beetje storend is is dat hij aan iedereen een vraag stelt die hij zelf ook niet beantwoordt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_158351214
Wat/waar is het voedsel waar dat vermeende beest van zou moeten leven?
pi_158351682
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:30 schreef Basp1 het volgende:
Steen A en B o.a
pi_158351733
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:16 schreef Ericr het volgende:

[..]

Steen A en B o.a
De steen etende steenmarter op mars, een mooie titel van een nieuw spannend suske en wiske boek. :D
  zaterdag 19 december 2015 @ 10:37:00 #41
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158351869
De vraag is dus: onder welke steen (...) zit die rat nu?
pi_158355068
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Vertel me alsjeblieft dat je aan t trollen bent :')

Stenen A en B zijn niet te zien in de shot van het Rocknest wanneer je inzoomt zoals in deze foto is gedaan.

Het is je niet opgevallen dat de OP begon met 2 overzichtsfoto's en dat de foto waar jij over praat, een ingezoomde foto is? Stenen A en B zijn perfect te zien in beide foto's als je een heel klein beetje moeite doet.
Je zet zelf neer :

quote:
Dit is de vergelijking van de ingezoomde foto's:
Heb de foto gekanteld zodat ze redelijk in lijn staan maar dan nog zou je steen A en B moeten zien. Daarnaast klopt de plaatsing van andere stenen ook niet op foto B als dat dezelfde stenen zouden moeten zijn als op foto A.

Steen I of E moeten ook een aardige sprong hebben gemaakt dan.
pi_158357951
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Geheim? Welk geheim?

En bewijs waarvan? Dat een steen die zichtbaar is op 1 foto niet zichtbaar is op een andere foto? Waarom zou dat interessant zijn?
Je hebt inmiddels meerdere kansen gehad om mijn vraag te beantwoorden. Wat is er gebeurd met de steen in foto 2?

De foto's zijn niet lang na elkaar genomen en er zijn geen berichten geweest van een enorme storm toen Curiosity foto's aan het nemen was bij het Rocknest.

Dus waar is de steen in foto 2 gebleven?
pi_158357964
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:22 schreef Perrin het volgende:
Blijft indrukwekkend met wat een vasthoudendheid pcp een onduidelijke theorie denkt te bewijzen met wat foto's met lijntjes erop getekend, en dan vervolgens iedereen die het er niet mee eens is en daar kritiek op heeft, gaat uitschelden.
Volgens mij valt dat uitschelden wel mee. Jij hebt tot nu toe ook meerdere kansen gehad om on-topic te reageren. Waar is de steen in foto 2?
pi_158357998
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:27 schreef Molurus het volgende:
En wat ook best een beetje storend is is dat hij aan iedereen een vraag stelt die hij zelf ook niet beantwoordt.
Misschien moet je de OP wat beter doorlezen.

Ik heb het vermoeden, dat de rovers op Aarde rondrijden en dat ze een rookgordijn zijn voor een geheim militair black budget ruimtevaartprogramma.
pi_158358027
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:30 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de rovers op Aarde rondrijden om te dienen als rookgordijn voor een groter militair black budget ruimtevaartprogramma.
pi_158358029
Waarom staat dit in TRU? Schopje W&T graag
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158358126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Ericr het volgende:

[..]

Je zet zelf neer :

[..]

Heb de foto gekanteld zodat ze redelijk in lijn staan maar dan nog zou je steen A en B moeten zien. Daarnaast klopt de plaatsing van andere stenen ook niet op foto B als dat dezelfde stenen zouden moeten zijn als op foto A.

Steen I of E moeten ook een aardige sprong hebben gemaakt dan.
Kom maar met een analyse als je het zo goed weet.

Ik heb dit alles uitvoerig nagekeken en de identificatie van de stenen klopt. Jij lijkt je niet te realiseren dat foto 1 tegen een heuvel op is gemaakt en foto 2 is naar beneden gemaakt. Daardoor kun je niet vertrouwen op afstanden die je ziet op beide foto's. Daarom heeft de maker van de analyse eerst alle stenen geïdentificeerd.

Stenen A en B zijn gewoon te zien als je heeeeel even moeite doet.
pi_158358192
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Misschien moet je de OP wat beter doorlezen.

Ik heb het vermoeden, dat de rovers op Aarde rondrijden en dat ze een rookgordijn zijn voor een geheim militair black budget ruimtevaartprogramma.
Dat ze op aarde rondrijden kan ik nog inkomen, maar de rest..

Ik denk dat NASA de boel vast weleens belazerd, maar met welk doel dat zou zijn..
pi_158358278
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom staat dit in TRU? Schopje W&T graag
Tja, sommige zogenaamd wetenschappelijk ingestelde mensen willen nu plotseling niet erkennen dat we de theorie van "pareidolie" kunnen testen omdat we een tweede foto hebben.

Maar in plaats van constructief commentaar te geven, proberen sommige van deze mensen de vondst van een tweede foto te bagatelliseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')