Het is voor ons handig om ook alvast je adres te hebben. Dit wordt gebruikt om het koppelen te vergemakkelijken en natuurlijk om te zorgen dat het pakket ook daadwerkelijk bij je aankomtquote:Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (denk bijvoorbeeld aan douchegel, geurkaarsen en meer):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (denk bijvoorbeeld aan douchegel, geurkaarsen en meer):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: (lezen, schrijven, creabea'en, film kijken en meer)
En welke genre heeft dan de voorkeur (thrillers, haken, scrappen, photoshoppen, komedie en meer):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever? (het gaat hierbij om je FOK!naam)
Zo nee: mag het pakket door de gever aan jouw deur bezorgd worden?
Schaapje was een nachtmerrie om te maken, maar hij is super tof gewordenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:12 schreef Pindasoepje het volgende:
Amigurumi was de reden dat ik wilde haken. (En ik wilde een granny square denken maken) Ik probeer het al sinds mn zwangerschap (nu bijna 10 jaar geleden) het lukt me niet eens met youtube kinderfilmpjes hahaha
Ik ga het topic even zoeken. Misschien heb ik er ooit wel in gereageerd.
Wat een lief diertje trouwens hij lijkt op de schaap die mn moeder had gehaalt bij mijn geboorte!!
Vind het schoonmaak mandje echt geniaal!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
Kan mobiel niet quoten uit gesloten topic, maar wat fijn dat je blij bent met het pakket, Amnistia! En dat cadeautje van gianni is wel de kers op de taart, dacht ik zo.
Heb zelfs je favoriete kleuren doorgevoerd in het schoonmaakmandje, kon alleen geen paarse, zwarte of rode handschoenen vinden![]()
Geniet ervan!
Zo dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
Kan mobiel niet quoten uit gesloten topic, maar wat fijn dat je blij bent met het pakket, Amnistia! En dat cadeautje van gianni is wel de kers op de taart, dacht ik zo.
Heb zelfs je favoriete kleuren doorgevoerd in het schoonmaakmandje, kon alleen geen paarse, zwarte of rode handschoenen vinden![]()
Geniet ervan!
dat was ook de bedoeling dat het een verrassing wasquote:Op donderdag 17 december 2015 00:08 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zo dan?
Een hele blije ontvanger hier!
Wat omzettend lief!!!!
En die mand met schoonmaakmiddelen komt zeker van pas, aangezien ik schoonmaken leuk vind!
Dankje lieve chloroform!
En Gianni61.... ik had jou cadeautje helemaal niet verwacht!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haakbijbelquote:Op donderdag 17 december 2015 00:08 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zo dan?
Een hele blije ontvanger hier!
Wat omzettend lief!!!!
En die mand met schoonmaakmiddelen komt zeker van pas, aangezien ik schoonmaken leuk vind!
Dankje lieve chloroform!
En Gianni61.... ik had jou cadeautje helemaal niet verwacht!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zit toevallig nu door de haakbijbel te bladeren... 200 steken netjes uitgelegdquote:Op donderdag 17 december 2015 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Haakbijbel![]()
Nou begin ik er spijt van te krijgen dat ik me niet op heb gegeven.
En die fles met 43, whiskey?quote:Op donderdag 17 december 2015 14:34 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zit toevallig nu door de haakbijbel te bladeren... 200 steken netjes uitgelegd
Quarante y tres, is een likeur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Licor_43quote:
Mooi!quote:Op donderdag 17 december 2015 14:57 schreef Spaardertje het volgende:
Morgen kerstpakket afleveren, dus vandaag druk met inpakken! Even een sneak preview!
[ afbeelding ]
Vanillesmaak? Ben niet van de zoete likeuren, maar om die vanillestokjes/aroma te varvangenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Quarante y tres, is een likeur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Licor_43
Mmmmmm die is heerlijk!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2015 14:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Quarante y tres, is een likeur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Licor_43
Wat superfijn!quote:Op donderdag 17 december 2015 18:18 schreef Anne het volgende:
Berichtje ontvangen van een Ontvanger
Ik heb vandaag een pakket ontvangen van twee lieve mensen.. en ik ben sprakeloos.. wat een pakket, wat enorm en wat ontzettend lief!
Ik kan met geen enkel woord duidelijk maken hoe blij jullie mij hebben gemaakt hiermee
2015 was voor mij een jaar vol met verdriet, veel tranen. Ook vanavond liet ik tranen, maar dit keer waren het tranen van blijdschap..
De ingepakte cadeautjes bewaar ik voor bij kerst en nadat ik die heb uitgepakt, zal ik mijn gevers ook nog persoonlijk bedanken..
Ontzettend bedankt Cat22 & Tombolafan!!
Jullie hebben een grote lach op mijn gezicht getoverd, ik ben jullie enorm dankbaar!
En ook ontzettend bedankt Fhf-kerstpakketten team!
Veel liefs van mij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tuurlijk! Omdat t kanquote:
Uiltjes :pquote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef frederik het volgende:
De volgende Action papiertjes
[ afbeelding ]
Vervelend spul zeg om dicht te plakken, papier gaat altijd veel makkelijk dan dat metaalfolie.
Zijn dat allemaal kerstpakketten??quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef frederik het volgende:
Volgens mij heb ik geen maat kunnen houden![]()
![]()
[ afbeelding ]
wil je met mij trouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef frederik het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig Freekquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef frederik het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Whut?!?!?! Wow!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef frederik het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die hoed zegt het helemaal ... je kan toverenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:57 schreef Spaardertje het volgende:
Morgen kerstpakket afleveren, dus vandaag druk met inpakken! Even een sneak preview!
[ afbeelding ]
Het is je van harte gegund. Kan niet wachten tot jullie de pakjes uitpakken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die hoed zegt het helemaal ... je kan toveren![]()
-edit- niet alleen jij natuurlijk, maar je medegever ook (ik weet niet of ik hem met naam mag noemen, dus maar even zo ..) .. ik ben echt met stomheid geslagen. Het is gewoon echt te gek wat jullie hebben gedaan![]()
[ afbeelding ]
en ook nog allemaal lekkere dingen
[ afbeelding ]
Zodra ze mogen gaan uitpakken komen er natuurlijk meer foto's! (en je zal zien dat m'n jongste inderdaad net met dat éne pakje voor poes aan de haal gaat)
Er wordt nog wel eens wat voor een ander gedaan, en hier met die kerst actie heb je een redelijke kans dat je elkaar niet kent. Je kiest immers je ontvanger niet uit, maar wordt gekoppeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:21 schreef Haropro het volgende:
Nou, de hoeveelheid gaat het me niet om, hoewel me dat ook raakt. Maar dat mensen die me niet kennen me dit gunnen. En ik nog denken dat de wereld verrot was. Toch maar even mijn mening enigszins herzien.
Geniet ervan! Het is je enorm gegundquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef Haropro het volgende:
Ik wil ** en ** heel erg bedanken. Kan nu geen foto plaatsen want geen kabeltje voor mijn telefoon.
Het is supermooi en wat ontzettend veel, en wat lief. Niet normaal gewoon. Heb uitgepakt waar een stickertje opzat en de rest bewaard voor Kerst. De hondjes hadden lol met hun traktatie. De katjes krijgen straks. Wat intens lief dit en ook zoveel dingen voor mijn dieren.
Bah, heb gewoon potje zitten janken. Ik ken jullie niet eens en toch deden jullie dit voor mij.
Toch een mooi einde van een rotjaar.
Edit: de gevers veranderd want las even boven mij en weet dus ook niet of ik ze mag noemen.
we zijn erg blij dat we jullie een beetje happy hebben kunnen maken! Geniet van jullie vakantie!quote:Op donderdag 17 december 2015 19:32 schreef femkepemke het volgende:
Wij kregen vandaag ook ons pakket, echt geweldig getimed want morgen begint mijn vakantie! Dank je wel gevers, Jamie (onze kat) is helemaal blij met zijn speeltjes en snoepjes, de chocoladerepen zijn al bijna op (haha!) en de knutselspulletjes zijn echt helemaal geweldig! Mijn vakantie kan echt niet meer stuk. Echt heel erg bedankt! En dank je wel ook voor de organisatie, ik hoop echt dat we volgend jaar zelf een pakket kunnen doneren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:23 schreef Ireth het volgende:
PetraMike1 is haar inloggegevens weer een keer kwijt () dus heeft ze gevraagd of ik de foto's wou posten
Ze heeft haar kerstpakket gekregen van _Kate_C_ en ze waren zeer blij en verrast met alles!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ditquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:08 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Geniet ervan! Het is je enorm gegund![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:02 schreef houdjemond het volgende:
Zoals beloofd een verslagje![]()
Lang verhaal kort; ik ben chronisch ziek maar niet zielig, maar heb toch stiekem een heel klein beetje zitten tranen toen ik het pakket kreeg![]()
Geefster was zo lief om het pakket te willen komen brengen, maar aangezien ik de afgelopen ( en helaas ook de komende) tijd een hoop in het ziekenhuis bivakkeer hebben we na wat PM's toch voor mijn collega's bij PostNL gekozen.
Heel veel liefs voor Postbus100!![]()
![]()
Groot photoshop plaatje met pakket, een sfeerimpressie, katten, kerstwens, en eeh ja,katten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel plezier ermee
Somebody that I used to know
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:19 schreef Amnistia het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ouders waren ontzettend verrast toen de bel ging.
Een pakketje van Dolfina-Chica en Bondage!
Heel erg bedankt namens mijn ouders!![]()
Het was ook gezellig dat ze kopje koffie mee dronken!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaanDolfina-Chica en ik zijn samen in de stad aan het shoppen geweest, was gezellig en vind het fijn dat we er iemand gelukkig mee hebben kunnen maken
Oeh, gezellig iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:31 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het was ook gezellig dat ze kopje koffie mee dronken!
Kreeg toen ik weer bij mijn ouders weg was dit berichtje..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, gezellig iddHet berichtje zegt wat dat betreft genoeg
Helemaal top! Fijn dat het goed is aangekomen.quote:
Heel fijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die hoed zegt het helemaal ... je kan toveren![]()
-edit- niet alleen jij natuurlijk, maar je medegever ook (ik weet niet of ik hem met naam mag noemen, dus maar even zo ..) .. ik ben echt met stomheid geslagen. Het is gewoon echt te gek wat jullie hebben gedaan![]()
[ afbeelding ]
en ook nog allemaal lekkere dingen
[ afbeelding ]
Zodra ze mogen gaan uitpakken komen er natuurlijk meer foto's! (en je zal zien dat m'n jongste inderdaad net met dat éne pakje voor poes aan de haal gaat)
Wat braaf!quote:Op zondag 20 december 2015 09:02 schreef Tink89 het volgende:
Ik word zo gelukkig van dit topic. Nog 4 nachtjes slapen tot ik de rest mag uitpakken.
Ah zo leuk, dit is herkenbaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:31 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het was ook gezellig dat ze kopje koffie mee dronken!
Kreeg toen ik weer bij mijn ouders weg was dit berichtje..
[ afbeelding ]
Het is je gegund, het is ook precies genoeg zo te zien.quote:Op maandag 21 december 2015 17:09 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik heb ook net het kerstpakket ontvangen. Nou ja pakket, 3 ja DRIE dozen vol!!!! Echt bizar, om stil van te worden. Ik sta niet snel met mijn mond vol tanden, maar nu was ik met stomheid geslagen.
3 Dozen vol met etenswaren, lekkere dingetjes, zelf gebakken stol, cadeautjes en zelfs een cadeaubon voor AH en een boekenbon.
Niet normaal. De voorpret was er al, de verbazing en dankbaarheid is er nu en zal nog wel voortduren en dan komt er ook nog het genieten bij van al het lekkers.
Wat brengt zo'n gulle gift toch een hoop goeds met zich mee.
Uit de grond van mijn hart, Kerstman bedankt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef de.kerstman het volgende:
[..]
Het is je gegund, het is ook precies genoeg zo te zien.
Nog iets meer, en ik had ook nog een grotere bank moeten laten bezorgen.
Ik moest al bijna op zoek naar een extra keukenkastjequote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef de.kerstman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef de.kerstman het volgende:
[..]
Leuke actie,quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef vannelle het volgende:
En toen ging de deurbel, een kerstpakket voor ons!!![]()
We zijn nog niet aan het uitpakken geslagen want we denken dat de kinderen het ook wel leuk zullen vinden om het uitpakken mee te maken.
Dat wordt dus morgen en dan zal ik uiteraard ook foto's plaatsen.
Ik heb wel een vermoeden wie mij heeft opgegeven maar zeker weten doe ik het niet.
Misschien dat de inhoud iets duidelijk maakt.
Wat ik wél zeker weet is dat ik het enorm waardeer dus bij deze wil ik alvast degene die mij opgegeven heeft, de gever én de vervoerder (Dolfina-Chica kwam het brengen) enorm bedanken!
![]()
We wachten dus tot morgen met uitpakken en dan volgen er gegarandeerd ook foto's.
Spannend!quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef vannelle het volgende:
Ik was idd de evt. shopper vergeten te noemen.![]()
Ook hij/zij enorm bedankt!
Ik krijg er gewoon een heel aangenaam, warm gevoel van van binnen.
Zeker weten!!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef Mark het volgende:
Erg leuk als een ontvanger niet weet dat hij/zij ontvanger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |