Hehe ik pas al 2x in Andrew denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
Hoe vaak zou Riley in andrew passen
Ik kan er wel om lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
Ben je nog steeds fan van Andrew Karina?
Ik heb nog nooit slang gehad... schijnt als kip te smakenquote:
USA wannabe AUquote:
Ik wel krokodil, leek inderdaad op kip maar dan een hele rare rubberachtige structuurquote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit slang gehad... schijnt als kip te smaken
Krokodil dus ;pquote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Serieus, slang, schildpad of ? krokodil misschien.
past prima bij hemquote:
Slangen zijn leuk! Ik moest ze verzorgen toen ik nog op school zat.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind slangen zoooooooooooooo tof en heb er zoooooooooooooooooo een pleurishekel aan.... Ik zou slang kiezen... wel dood
die dook ook wel echt weg idd.quote:
Kvind ze echt tof... maar zonder glas erom, nahquote:Op woensdag 16 december 2015 19:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Slangen zijn leuk! Ik moest ze verzorgen toen ik nog op school zat.
we're gonna get you outquote:
Te schattig hequote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
we're gonna get you out
We will help you
Ik wil geen van allen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Te schattig he
Ik wil een Riley en Cory
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel heel cynisch zijn maar volgens mij zit iemand Riley die dingen in te fluisteren.
jij bent idd heel cynisch. Zeker als je denkt dat Andrew wel grappig is.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel heel cynisch zijn maar volgens mij zit iemand Riley die dingen in te fluisteren.
\oquote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet tegen dat schattige gedoequote:Op woensdag 16 december 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent idd heel cynisch. Zeker als je denkt dat Andrew wel grappig is.
krokodilletranen?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Update: Van der steur wordt nu aangevallen door de oppositie
Mijn neefje wordt minimaal zo bijdehand als rallo en bolle samen.... maar hopelijk zo schattig als rileyquote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat schattige gedoeKrijg er de kriebels van.
Die klepto moet allang in een gesloten inrichting, maar heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
als we het dan ook over kutkinderen hebben....
Een knuffel aan je kutkind geven nadat dat kutkind eerst je sleutels heeft gepikt en in de trein weer schijnheilig in je tasje gooit...
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
als we het dan ook over kutkinderen hebben....
Een knuffel aan je kutkind geven nadat dat kutkind eerst je sleutels heeft gepikt en in de trein weer schijnheilig in je tasje gooit...
Nah... Sorry... je, je hebt gelijk, maar, ik zit helemaal foutquote:
grinnikquote:Op woensdag 16 december 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]toen ik die reclame voor het eerst zag dacht ik hetzelfde. Ik had hem laten lopen en een paar klappen verkocht. Ik zou een hele slechte moeder zijn.
Er moeten eerst dierbare doden vallen, voordat iemand wat doet?quote:
oeh oeh oeh Frank en Frey om 11.20. Was ik helemaal waus vanquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moeten eerst dierbare doden vallen, voordat iemand wat doet?
Ik ga de Lion King kijken. Jaren geleden dat ik die gezien heb. Hoop alleen wel dat het niet Nederlands gesproken is. Zit er dik inquote:Op woensdag 16 december 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh Frank en Frey om 11.20. Was ik helemaal waus van
Lion King vind ik niet zo leuk eigenlijk.... Alleen Timon en Pumba zijn leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ga de Lion King kijken. Jaren geleden dat ik die gezien heb. Hoop alleen wel dat het niet Nederlands gesproken is. Zit er dik in
Volgens de reclame, nederlands gesproken....quote:Op woensdag 16 december 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ga de Lion King kijken. Jaren geleden dat ik die gezien heb. Hoop alleen wel dat het niet Nederlands gesproken is. Zit er dik in
Hmm niet opgelet maar bahquote:Op woensdag 16 december 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens de reclame, nederlands gesproken....
yup alles is vanaf 6 jaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens de reclame, nederlands gesproken....
Als Frank en Frey niet geremasterd is maakt dat me niet uit. Want die liedjes kan ik in t Nederlands allemaal mee zingen (naja, kon)quote:Op woensdag 16 december 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Wat ik nog erger vind dan een Disneyfilm is een Nederlands gesproken DIsneyfilm.
Vin diesel in het nederlands, dan moet je ook gewoon geslagen wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup alles is vanaf 6 jaar.
naja dat hebben ze ook staan bij de pacifier van vanavond die echt wel engels is. Maar daar staat ook 12 achter.
ow das wel weer koel!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
Speciaal voor alle Disney-fans worden zowel de Nederlandse als de Engelse versies gelijktijdig uitgezonden bij SBS6 en SBS9
Niet?wat voor maatschappij heb je?quote:
Tele2 digitaal. Heeft maar 31 zenders en sbs9 zit er niet tussenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet?wat voor maatschappij heb je?
Ow, naja, kheb [urlFUCKOFF=http://ziggo.nl]ziggo[/url].. dus kan je sowieso niet helpen..quote:Op woensdag 16 december 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Tele2 digitaal. Heeft maar 31 zenders en sbs9 zit er niet tussen
Is hij ook.....quote:
Nah ja dan maar downloadenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, naja, kheb [urlFUCKOFF=http://ziggo.nl]ziggo[/url].. dus kan je sowieso niet helpen..
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
als Jimmy er uit zou gaan vind ik het onterecht. Zijn krokodil was prima.
Maar mag wel even op zijn nummer gezet worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
als Jimmy er uit zou gaan vind ik het onterecht. Zijn krokodil was prima.
ik vind het a knap dat ze überhaupt weten te koken met krokodilquote:Op woensdag 16 december 2015 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar mag wel even op zijn nummer gezet worden.
Hier ookquote:Op woensdag 16 december 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Nathan, jack en cory zijn wel mijn favo's
Naja, Riley ook wel... maar ja, pas 8...Lief leuk ventje, maar ja...quote:
Nu is de jury ok jaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef Quoi het volgende:
Toch wel de moeite waard om te volgen, vind ik, deze serie. Vooral de jury is zeer OK. Die kidsBehalve Riley dan
nee joh das zo'n hele grotequote:Op donderdag 17 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
struidvogelei dat is toch een kleinere dan een kwarteleitje?
ow.... ik dacht het..quote:
nou ik moet zeggen als ik met 1 rijstkorrel had aan moeten komen dan was die allang door het mandje heen gevallen.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
Niet echt hele moeilijke dingen, maar voor kinderen misschien wel. Dat struisvogelei is huge
Jaquote:
die twee knulltjes ook, die ene die vond dat hij de vis opnieuw moest snijden.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik wacht op ruzie tussen die 2 meisjes
jack zei al meteen dat hij Cory te raar vondquote:Op donderdag 17 december 2015 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
die twee knulltjes ook, die ene die vond dat hij de vis opnieuw moest snijden.
Riley en Andrew werken bijna als enige erg goed samen.
ja zo'n kleintje durft Gordon toch niet tegen te scheldenquote:
hahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Typisch meiden: je communiceert niet met me!!!
ja en dat hij wist hoe je sushi moest maken en cory niet, het lijkt nu wel bijna andersom.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jack zei al meteen dat hij Cory te raar vond
quote:Op donderdag 17 december 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Typisch meiden: je communiceert niet met me!!!
quote:
zijn ze alquote:Op donderdag 17 december 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ow zometeen komen de waterlanders hoor.
Nu al ;pquote:Op donderdag 17 december 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ow zometeen komen de waterlanders hoor.
ja stressfull hequote:
Je ziet Nathan sowieso bijna niet in beeld... Is een rustige jongen.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
Die heb je qua samenwerken amper in beeld gehad.
Was gewoon saai denk ik. Net als Clark Kent met dat meisje, ook amper gezien.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
Die heb je qua samenwerken amper in beeld gehad.
quote:Op donderdag 17 december 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je ziet Nathan sowieso bijna niet in beeld... Is een rustige jongen.
middenmootjes dus.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Was gewoon saai denk ik. Net als Clark Kent met dat meisje, ook amper gezien.
nou als ik eerlijk ben dan zijn de Georgia's slechter.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik vrees voor afro en all american boy.
hmm... middenmoot qua samenwerken, top voor smaak.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
Maar deze twee hebben het dus prima gedaan zo te zien.
Ze gaan voor de smaakquote:Op donderdag 17 december 2015 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... middenmoot qua samenwerken, top voor smaak.
qua smaak waren de dames slechterquote:
kandinie, er zit wat verschil in gewicht tussen voor achter en links en rechtsquote:
Oh hier heeft de slechte samenwerking de doorslag gegeven.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
qua smaak waren de dames slechter
Ik ook niet iddquote:Op donderdag 17 december 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
tss die vind ik niet echt terecht....
ja zeker nu hij beter wil worden dan Trumpquote:Op donderdag 17 december 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Jammer hoor, Cory is wel een geinig ventje.
ja die wil wel een beschuitje eten.... Met aardbeien en VEEEEEEL slagroomquote:
Denk toch dat ze bovenop gaat eigenlijk.... De teugels strak in handen... Anders is ze ook dood denk ikquote:Op donderdag 17 december 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die wil wel een beschuitje eten.... Met aardbeien en VEEEEEEL slagroom
Dan issie eind van de opdracht nog niet begonnen met kokenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef Nizno het volgende:
En dan moet Riley weer zelf de deksel optillen.....
Het is ook niet zomaar dat iedereen van voor af werd gefilmd over de box heen en dat ze bij hem aan de zijkant kekenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan issie eind van de opdracht nog niet begonnen met koken
Och, dat kon je van te voren ook wel al zien aankomenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is ook niet zomaar dat iedereen van voor af werd gefilmd over de box heen en dat ze bij hem aan de zijkant keken
Nee want daar zat een box voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, dat kon je van te voren ook wel al zien aankomen
I'm breaking the spell..quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef Nizno het volgende:
Tot zo meteen......
I put a Spell on you...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag alle papieren getekend... van loonbelasting tot geheimhoudings-verklaring... Vingerscan gegeven voor de "prikklok", badge gekregen om binnen te komen.....
Dus vanaf 4 januari officieel beginnen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag alle papieren getekend... van loonbelasting tot geheimhoudings-verklaring... Vingerscan gegeven voor de "prikklok", badge gekregen om binnen te komen.....
Dus vanaf 4 januari officieel beginnen
Leuke moraal-booster voor Nathan? die zie/hoor je zelden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
wrom moest hij threestarrestaurant even zijn snaggel uit krijgen?
ow ja, dat kan... maar dan nog...echt zo overduidelijk... threestar......quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke moraal-booster voor Nathan? die zie/hoor je zelden.
Blijft USA hequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, dat kan... maar dan nog...echt zo overduidelijk... threestar......
Bij gedachte van "meisje" alquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
oww die look van Andrew was al voor hij wist wie er kwam.
komt straks nog een stukje dat zij iets amerikaans uitspreekt en Gordon het op zn Engels en dat zij meldt, we zijn in the USAquote:
Nu dus :pquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt straks nog een stukje dat zij iets amerikaans uitspreekt en Gordon het op zn Engels en dat zij meldt, we zijn in the USA
I put a spell on you!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
Kan zo meedoen in harry potter met dat accent
Riley net beetje gemist.... Maar verwaandheid heeft hij niet volgens mij idd...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
Just me
Geen enkel spoortje verwaandheid
er werden hem woorden in de mond gelegd dus het mochtquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Riley net beetje gemist.... Maar verwaandheid heeft hij niet volgens mij idd...
Ja iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Andrew is een irritant ventje, maar wel hart op de goede plek door zo te helpen
Haha okquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
er werden hem woorden in de mond gelegd dus het mocht
- How many 8 year olds can make a hollandaise saus...?
- Just me
heb je het Gordon voorgezegd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Andrew is een irritant ventje, maar wel hart op de goede plek door zo te helpen
Ja, ik sms hem steeds....quote:
ahaa vandaarquote:
Ik ben geen conducteur, maar ik ging als een treinquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
I'm not a carpenter, but I nailed that dish
tja...... wat moet je er van zeggen... ondertiteling..quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben geen conducteur, maar ik ging als een trein
Och, over carpet gesproken...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja...... wat moet je er van zeggen... ondertiteling..
uhuh ik tikte Carpenter hequote:
Klopt, maar ik heb nog nooit een vrouwelijke carpenter gezien....quote:
wow jij en visquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Pittige vis..... dat zou ik nog wel proberen....
Ik eet soms een blikje tonijn hoor... wel met pittige tomatensausquote:
Ja, wie kan er uberhaupt niet lief doen tegen Riley...quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik eet soms een blikje tonijn hoor... wel met pittige tomatensaus
Mijn pa heeft een keer uren in de keuken gestaan,hele zalm helemaal perfect in de oven klaar gemaakt... Mijn ex vroeg om een pizzaquote:
wat ergquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer uren in de keuken gestaan,hele zalm helemaal perfect in de oven klaar gemaakt... Mijn ex vroeg om een pizzaik at uit beleefdheid
absoluut. Heerlijk jochquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Riley was toch wel de held.... zelfs bij de jury![]()
![]()
![]()
Afscheid nemen op de schouders van de juryquote:
Jaaquote:
Ik snap dat je Riley daar niet bij wilt hebben......quote:
Nee idd, die komt waarschijnlijk niet eens bij het fornuisquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap dat je Riley daar niet bij wilt hebben......
Wie maakt er dan ook zalm, als je zegt dat je beide niet van vis houdtquote:
Precies, stoot eerder pannen van het fornuis met z'n hoofdquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee idd, die komt waarschijnlijk niet eens bij het fornuis
Hmm ja das ook niet slim idd ;pquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie maakt er dan ook zalm, als je zegt dat je beide niet van vis houdtPap vraagt het me nog steeds
![]()
Och, als hij nou niet gezegd had dat het zalm was, maar mislukte biefstuk, had hij meer kans gehadquote:
oeh lekker rolladequote:Op vrijdag 18 december 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, als hij nou niet gezegd had dat het zalm was, maar mislukte biefstuk, had hij meer kans gehadMaja.... Hij is ook nogal eigenwijs in wat hij wil maken
En de zalm smaakte ook wel goed... Maar, nee... Doe maar VLEESCH!!! Hij maakt echt heerlijke lamrollade... Groot mes erbij
Ik ga 1e kerstdag naar pap... dus ben benieuwd... Ik hoop heerlijk vleesquote:
Nomquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga 1e kerstdag naar pap... dus ben benieuwd... Ik hoop heerlijk vleesToen ik er laatst was, buitenkeuken aan, en spareribs erop
![]()
kheb kerstavond bij ma en stiefpa, gourmetten... 1e kerstdag bij mijn pa, ik hoop op wat lekkers...Ik zal waarschijnlijk de enige zijn, mijn stiefbroers en aanhang komen de 2e.. 2e kerstdag bij opa en oma... Ik denk traiteur, of familie maakt weer eten (dan moet ik weer mijn fameuze gehaktballen maken)... 3e kerstdag is bij mij, gewoon voor vrienden... kheb eten en wat drinken... wie komt die komt... en neemt liefst wat meequote:Op vrijdag 18 december 2015 19:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nomik moet nog verzinnen wat ik 2e kerstdag ga maken voor mezelf. 1e kerstdag iig lekker biefstuk
Beterschap!quote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
Ik ben er niet bij vandaag. Lig heerlijk op bed... beetje koppieauw..
Beterschap!quote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
Kusje op je voorhoofdquote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
Beterschapquote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
Het arrogante en vervelende is er beetje vanaf idd.... gelukkig.quote:Op maandag 21 december 2015 18:35 schreef WheeleE het volgende:
Andrew begint me stiekem toch steeds beter te bevallen. In tegenstelling tot Jenna.
Idd ja! Jenna is een irritant verwend k*tkindquote:Op maandag 21 december 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het arrogante en vervelende is er beetje vanaf idd.... gelukkig.
Ik zei het tochquote:Op maandag 21 december 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het arrogante en vervelende is er beetje vanaf idd.... gelukkig.
Die keer ervoor met Corey, dat hij ongenadig op z'n flikker kreeg, ook wel...quote:Op maandag 21 december 2015 18:38 schreef WheeleE het volgende:
De samenwerking met Riley heeft hem goed gedaan, ok qua reputatie.
Ik denk UK eigenlijk... Al lang niet meer gezien.quote:Op maandag 21 december 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor Masterchef er hierna op tv komt ;p
Hmm zou kunnen iddquote:Op maandag 21 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk UK eigenlijk... Al lang niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |