Hehe ik pas al 2x in Andrew denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
Hoe vaak zou Riley in andrew passen
Ik kan er wel om lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
Ben je nog steeds fan van Andrew Karina?
Ik heb nog nooit slang gehad... schijnt als kip te smakenquote:
USA wannabe AUquote:
Ik wel krokodil, leek inderdaad op kip maar dan een hele rare rubberachtige structuurquote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit slang gehad... schijnt als kip te smaken
Krokodil dus ;pquote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Serieus, slang, schildpad of ? krokodil misschien.
past prima bij hemquote:
Slangen zijn leuk! Ik moest ze verzorgen toen ik nog op school zat.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind slangen zoooooooooooooo tof en heb er zoooooooooooooooooo een pleurishekel aan.... Ik zou slang kiezen... wel dood
die dook ook wel echt weg idd.quote:
Kvind ze echt tof... maar zonder glas erom, nahquote:Op woensdag 16 december 2015 19:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Slangen zijn leuk! Ik moest ze verzorgen toen ik nog op school zat.
we're gonna get you outquote:
Te schattig hequote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
we're gonna get you out
We will help you
Ik wil geen van allen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Te schattig he
Ik wil een Riley en Cory
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel heel cynisch zijn maar volgens mij zit iemand Riley die dingen in te fluisteren.
jij bent idd heel cynisch. Zeker als je denkt dat Andrew wel grappig is.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel heel cynisch zijn maar volgens mij zit iemand Riley die dingen in te fluisteren.
\oquote:Op woensdag 16 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet tegen dat schattige gedoequote:Op woensdag 16 december 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent idd heel cynisch. Zeker als je denkt dat Andrew wel grappig is.
krokodilletranen?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Update: Van der steur wordt nu aangevallen door de oppositie
Mijn neefje wordt minimaal zo bijdehand als rallo en bolle samen.... maar hopelijk zo schattig als rileyquote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat schattige gedoeKrijg er de kriebels van.
Die klepto moet allang in een gesloten inrichting, maar heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
als we het dan ook over kutkinderen hebben....
Een knuffel aan je kutkind geven nadat dat kutkind eerst je sleutels heeft gepikt en in de trein weer schijnheilig in je tasje gooit...
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
als we het dan ook over kutkinderen hebben....
Een knuffel aan je kutkind geven nadat dat kutkind eerst je sleutels heeft gepikt en in de trein weer schijnheilig in je tasje gooit...
Nah... Sorry... je, je hebt gelijk, maar, ik zit helemaal foutquote:
grinnikquote:Op woensdag 16 december 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]toen ik die reclame voor het eerst zag dacht ik hetzelfde. Ik had hem laten lopen en een paar klappen verkocht. Ik zou een hele slechte moeder zijn.
Er moeten eerst dierbare doden vallen, voordat iemand wat doet?quote:
oeh oeh oeh Frank en Frey om 11.20. Was ik helemaal waus vanquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moeten eerst dierbare doden vallen, voordat iemand wat doet?
Ik ga de Lion King kijken. Jaren geleden dat ik die gezien heb. Hoop alleen wel dat het niet Nederlands gesproken is. Zit er dik inquote:Op woensdag 16 december 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh Frank en Frey om 11.20. Was ik helemaal waus van
Lion King vind ik niet zo leuk eigenlijk.... Alleen Timon en Pumba zijn leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ga de Lion King kijken. Jaren geleden dat ik die gezien heb. Hoop alleen wel dat het niet Nederlands gesproken is. Zit er dik in
Volgens de reclame, nederlands gesproken....quote:Op woensdag 16 december 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ga de Lion King kijken. Jaren geleden dat ik die gezien heb. Hoop alleen wel dat het niet Nederlands gesproken is. Zit er dik in
Hmm niet opgelet maar bahquote:Op woensdag 16 december 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens de reclame, nederlands gesproken....
yup alles is vanaf 6 jaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens de reclame, nederlands gesproken....
Als Frank en Frey niet geremasterd is maakt dat me niet uit. Want die liedjes kan ik in t Nederlands allemaal mee zingen (naja, kon)quote:Op woensdag 16 december 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Wat ik nog erger vind dan een Disneyfilm is een Nederlands gesproken DIsneyfilm.
Vin diesel in het nederlands, dan moet je ook gewoon geslagen wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup alles is vanaf 6 jaar.
naja dat hebben ze ook staan bij de pacifier van vanavond die echt wel engels is. Maar daar staat ook 12 achter.
ow das wel weer koel!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
Speciaal voor alle Disney-fans worden zowel de Nederlandse als de Engelse versies gelijktijdig uitgezonden bij SBS6 en SBS9
Niet?wat voor maatschappij heb je?quote:
Tele2 digitaal. Heeft maar 31 zenders en sbs9 zit er niet tussenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet?wat voor maatschappij heb je?
Ow, naja, kheb [urlFUCKOFF=http://ziggo.nl]ziggo[/url].. dus kan je sowieso niet helpen..quote:Op woensdag 16 december 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Tele2 digitaal. Heeft maar 31 zenders en sbs9 zit er niet tussen
Is hij ook.....quote:
Nah ja dan maar downloadenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, naja, kheb [urlFUCKOFF=http://ziggo.nl]ziggo[/url].. dus kan je sowieso niet helpen..
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
als Jimmy er uit zou gaan vind ik het onterecht. Zijn krokodil was prima.
Maar mag wel even op zijn nummer gezet worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
als Jimmy er uit zou gaan vind ik het onterecht. Zijn krokodil was prima.
ik vind het a knap dat ze überhaupt weten te koken met krokodilquote:Op woensdag 16 december 2015 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar mag wel even op zijn nummer gezet worden.
Hier ookquote:Op woensdag 16 december 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Nathan, jack en cory zijn wel mijn favo's
Naja, Riley ook wel... maar ja, pas 8...Lief leuk ventje, maar ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |