Jij valt op snotneuzen?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:06 schreef maryen65 het volgende:
Jesse is toch wel een lekker ding hoor
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:06 schreef maryen65 het volgende:
Jesse is toch wel een lekker ding hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Maakt toch niet uit hoe oud ze zijn? Hij ziet er gewoon lekker uitquote:
Hij zou een goede woordvoerder voor een club als shell zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutte praat zoveel maar zegt zo weinig.
De enige reden dat hij zich niet wilde verdiepen in het dossier is omdat hij dacht: als ik niks weet kunnen ze me ook niks maken.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutte praat zoveel maar zegt zo weinig.
Plausible deniability...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De enige reden dat hij zich niet wilde verdiepen in het dossier is omdat hij dacht: als ik niks weet kunnen ze me ook niks maken.
Verbeet terug zou het beste zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef SureD1 het volgende:
Nee voorzitter, nu mag ik even... Tot zover de voorzittersaspiraties van Arib...
Nee partijdig en zij stemde mee.quote:
Dit 'volk' drukt even op de mute-knop.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wilders spreekt weer namens 'het volk'
Dat hoort elk kamerlid te doen eigenlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zouden meer politici moeten doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De mensen weten dat wanneer de VVD wegzakt de PVV wel eens een heel grote kan worden in NL, dat wil men voorkomen en daardoor kiezen zij voor de minst slechte ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het eigenlijk wel bizar is dat de enige persoon die precies weet hoe het zit niet aan de tand kan worden gevoeld.. Ik herinner me nog dat Teeven destijds zei dat 'hij hetallemaal niet meer zo goed kon herinneren' hoe het zat met die deal. Echt, het zijn allemaal leugenaars daar.. dat de VVD nog zo hoog staat in de peilingen zegt een hoop over de kiezers in dit land.
Hij heeft ook gezegd "Ik weet alles en u weet niets".quote:Op woensdag 16 december 2015 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het eigenlijk wel bizar is dat de enige persoon die precies weet hoe het zit niet aan de tand kan worden gevoeld.. Ik herinner me nog dat Teeven destijds zei dat 'hij hetallemaal niet meer zo goed kon herinneren' hoe het zat met die deal. Echt, het zijn allemaal leugenaars daar.. dat de VVD nog zo hoog staat in de peilingen zegt een hoop over de kiezers in dit land.
Sterker nog, zouden ze allemaal moeten doenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Zouden meer politici moeten doen.
Geheel zijdelings....ik hoop toch echt dat die aspiraties wordt weggelanceerd en dat ze Bosma (niet mijn man maar wel goed voor de job) desnoods Elias (lekker gezellie) neervragen....quote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef SureD1 het volgende:
Nee voorzitter, nu mag ik even... Tot zover de voorzittersaspiraties van Arib...
twitter:ADnl twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:17:45Bestorming gemeentehuis Geldermalsen bij debat over mega-azc https://t.co/18n3vepMSR reageer retweet
Dat kunnen ze allemaal wel hoor. Maargoed, Wilders heeft wel gewoon een valide punt wat mij betreft. Het is een grof schandaal. Het zoveelste.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:18 schreef maryen65 het volgende:
Gewoon geen antwoord geven op de vraag van Wilders, eromheen lullen is Rutte goed in
Het is de hele dag al zoquote:Op woensdag 16 december 2015 20:18 schreef maryen65 het volgende:
Gewoon geen antwoord geven op de vraag van Wilders, eromheen lullen is Rutte goed in
Dan zou hij op moeten stappen en als er IETS is wat hij niet wil...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is de hele dag al zo
Snapt u dat er geen vertrouwen is!!
Hoe kan dit gebeuren? Neemt u verantwoordelijkheid?!
- Nou u haalt er van alles bij
- Niet alles wat u zegt klopt
- Nou nou daar wil ik een nuance aan geven
enz
Neem gewoon de complete verantwoording
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:17:45Bestorming gemeentehuis Geldermalsen bij debat over mega-azc https://t.co/18n3vepMSR reageer retweet
Voor welke reden moet Rutte zelfs opstappen?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zou hij op moeten stappen en als er IETS is wat hij niet wil...
Ja, dat lijkt me wel. Ook is de geloofwaardigheid van het kabinet gewoon nagenoeg 0 nu, hij zou de conclusies moeten trekken.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor welke reden moet Rutte zelfs opstappen?
Voor dingen achterhouden?
Omdat hij zaken heeft achtergehouden om het hachje van zijn partijgenoten te redden ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor welke reden moet Rutte zelfs opstappen?
Voor dingen achterhouden?
Tja.. Het kabinet gaat hier toch niet over vallen. Rutte heeft formeel verantwoording en heeft misschien dingen achtergehouden. Hij en halve zoolstra zitten maar tegen te spruttelen.. Daar maken ze de geloofwaardigheid toch alleen maar slechter op, of ben ik dat?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Ook is de geloofwaardigheid van het kabinet gewoon nagenoeg 0 nu, hij zou de conclusies moeten trekken.
Die hele VVD-kliek houdt elkaar de handen boven het hoofd en dit gesputter maakt het alles behalve beter inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja.. Het kabinet gaat hier toch niet over vallen. Rutte heeft formeel verantwoording en heeft misschien dingen achtergehouden. Hij en halve zoolstra zitten maar tegen te spruttelen.. Daar maken ze de geloofwaardigheid toch alleen maar slechter op, of ben ik dat?
Toch is dit de gang van zaken van alle grote bedrijven die te maken hebben met schandalen of confronterende zaken. In veel gevallen (bv. programma Kassa) komen verantwoordelijken niet opdagen of sturen een gare brief. Rutte heeft economie gestudeerd en zal wel wat trucjes kennen?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die hele VVD-kliek houdt elkaar de handen boven het hoofd en dit gesputter maakt het alles behalve beter inderdaad
Als ze dit overleven (als) dan zijn ze wel zo'n beetje tot de grond toe afgebroken...quote:
For what it's worth.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:21:38Er zit geen deal achter de deal... Het was gewoon lichtvaardige 'proces-efficiency': klap er op en volgende zaak! Zo ging dat. #teevendeal reageer retweet
Ben ik toch heel benieuwd hoe ze verder nog enigszins geloofwaardig over willen komenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als ze dit overleven (als) dan zijn ze wel zo'n beetje tot de grond toe afgebroken...
Roemer slaat de spijker op zijn kop, met sorry zeggen kom je er niet...
Graag ontopic blijven.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Huh wat?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef Jane het volgende:
Peter R. de Vries denkt dat er helemaal geen tegenprestatie van Cees H. is geweest.For what it's worth.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:21:38Er zit geen deal achter de deal... Het was gewoon lichtvaardige 'proces-efficiency': klap er op en volgende zaak! Zo ging dat. #teevendeal reageer retweet
Dit overleven ze wel hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als ze dit overleven (als) dan zijn ze wel zo'n beetje tot de grond toe afgebroken...
Roemer slaat de spijker op zijn kop, met sorry zeggen kom je er niet...
Waarschijnlijk wel. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit overleven ze wel hoor.
Nee dat er geen tegenprestatie was... Er wordt gesuggereerd dat Cees H. het OM gigantisch geholpen heeft. Oosting heeft daar geen spoor van gevonden...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh wat?
Bedoelt hij niet gewoon dat het zo vanzelfsprekend werd gezien dat het woord 'deal' eigenlijk te groot is?
Hij zegt dat het geen deal was. Dus geen 'voor wat hoort wat'.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh wat?
Bedoelt hij niet gewoon dat het zo vanzelfsprekend werd gezien dat het woord 'deal' eigenlijk te groot is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |