Dit.. Pechtold gaat er nog eens even in roeren...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de kans klein is, maar het volledig uitsluiten zou ik niet doen. Er zijn wel kabinetten over minder gevallen.
Je weet maar nooit hoor.. Weet je nog die PvdA'ers in de eerste kamer.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef probeer het volgende:
Ze ruiken bloed.
Helaas gaat er straks bij de motie geen enkele PvdA-er of VVD-er zijn die zijn partij afvalt ...
Toch jammer, die vorm van partijpolitiek.
Lijkt me de ultieme fuck you als Teeven en van Miltenburg meestemmen met een motiequote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef probeer het volgende:
Ze ruiken bloed.
Helaas gaat er straks bij de motie geen enkele PvdA-er of VVD-er zijn die zijn partij afvalt ...
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lijkt me de ultieme fuck you als Teeven en van Miltenburg meestemmen met een motie
Ik vraag me op deze momenten toch af ... er moeten toch daadwerkelijk wel een paar leden zijn die zo'n motie dan toch eigenlijk wel willen steunen? Die worden dan teruggeroepen door de partijvoorzitter, of is het puur angst om lijfsbehoud?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoor.. Weet je nog die PvdA'ers in de eerste kamer.
Je zit natuurlijk als persoon in de kamer, niet als partij. Je hebt dus altijd de kans om tegen de richting van je partij in te stemmen, maar ik denk dat de angst regeert inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vraag me op deze momenten toch af ... er moeten toch daadwerkelijk wel een paar leden zijn die zo'n motie dan toch eigenlijk wel willen steunen? Die worden dan teruggeroepen door de partijvoorzitter, of is het puur angst om lijfsbehoud?
Dat lijkt me best prachtig.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lijkt me de ultieme fuck you als Teeven en van Miltenburg meestemmen met een motie
Fractiediscipline inderdaad... In Engeland (en andere Angelsaksische systemen) hebben ze daar een speciale functie voor: de Whip.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vraag me op deze momenten toch af ... er moeten toch daadwerkelijk wel een paar leden zijn die zo'n motie dan toch eigenlijk wel willen steunen? Die worden dan teruggeroepen door de partijvoorzitter, of is het puur angst om lijfsbehoud?
Geen idee. Het zou wel prachtig zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Gemist...crap...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Geralt het volgende:
Verspreking van Rutte? Het is een feit.
Bekervoetbal ook nogquote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Kamerdebat, rellen in gelderland, het wordt teveel om allemaal te volgen
Ik ben al ongeveer een uur aan een opdracht bezig dus heb ook niet op zitten letten. Iemand mooie samenvatting?quote:
Feyenoord is gelukkig morgen pas, anders had ik het helemaal niet meer geweten.quote:
Over dat hij zei dat hij had gezegd dat er mogelijk een deal was of meer.quote:
Dat zou zo mooi zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 20:57 schreef SureD1 het volgende:
45 minuten schorsing op verzoek van Pechtold, moties voorbereiden?
Thanks!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Over dat hij zei dat hij had gezegd dat er mogelijk een deal was of meer.
2 zinnen later zei hij wat ik toen zei was een feit.
Feit sloeg in die zin op "dat er mogelijk een deal was of meer". Maargoed, heel goed in begrijpend lezen enzo zijn al die knakers daar niet.
Ik had op die momenten meer het idee dat hij een beetje zenuwachtig was.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Jane het volgende:
Hij dreigt af en toe toch te gaan lachen, maar beseft blijkbaar dat dat niet goed zou overkomen. Desondanks kan hij zich soms nauwelijks inhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |