Mwah, ik weet het niet hoor. Dit is toch wel een behoorlijk ernstige situatie en het lijkt erop dat de oppositie de reactie van de kabinetsleden erop absoluut niet goed genoeg vinden.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit overleven ze wel hoor.
Wat blijft er over dan, hoe wil hij verder? Naar de volgende crisis?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit overleven ze wel hoor.
Een motie van wantrouwen zou afgekeurd worden..quote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor. Dit is toch wel een behoorlijk ernstige situatie en het lijkt erop dat de oppositie de reactie van de kabinetsleden erop absoluut niet goed genoeg vinden.
Wie gaat ze wat maken dan.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat blijft er over dan, hoe wil hij verder? Naar de volgende crisis?
Roemer heeft gelijk, verantwoordelijkheid nemen en opzouten...
Geloof me, ik zie het vanavond graag sneuvelen, maar ik denk niet dat het gebeurt.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat blijft er over dan, hoe wil hij verder? Naar de volgende crisis?
Roemer heeft gelijk, verantwoordelijkheid nemen en opzouten...
Klopt, maar dat betekent niet dat zijn positie niet alsnog onhoudbaar kan worden. Zeker als alle oppositiepartijen die hij in de Eerste Kamer nodig heeft het vertrouwen in hem opzeggen en verdere samenwerking staken. Dan kan hij formeel nog wel aanblijven maar om nou een jaar lang (tot de volgende verkiezingen althans) niks te doen en een beetje 5 dagen in de week in het torentje gaan lopen fappen is ook geen goede optie.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een motie van wantrouwen zou afgekeurd worden..
Oké, ik moest in ieder geval hardop lachenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat zijn positie niet alsnog onhoudbaar kan worden. Zeker als alle oppositiepartijen die hij in de Eerste Kamer nodig heeft het vertrouwen in hem opzeggen en verdere samenwerking staken. Dan kan hij formeel nog wel aanblijven maar om nou een jaar lang niks te doen en een beetje 5 dagen in de week in het torentje gaan lopen fappen is ook geen goede optie.
Niet meer of minder, 5 miljoen is eigenlijk ook al peanuts als je ziet wat de Nederlandse staat jaarlijks in totaal uitgeeft.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:38 schreef danos het volgende:
Zou er ook een heisa zijn als het bedrag geen 2 of 5 miljoen was maar slechts 1 miljoen?
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat zijn positie niet alsnog onhoudbaar kan worden. Zeker als alle oppositiepartijen die hij in de Eerste Kamer nodig heeft het vertrouwen in hem opzeggen en verdere samenwerking staken. Dan kan hij formeel nog wel aanblijven maar om nou een jaar lang (tot de volgende verkiezingen althans) niks te doen en een beetje 5 dagen in de week in het torentje gaan lopen fappen is ook geen goede optie.
Ik denk ook wel dat de kans klein is, maar het volledig uitsluiten zou ik niet doen. Er zijn wel kabinetten over minder gevallen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, ik moest in ieder geval hardop lachen
Klopt wat je zegt, maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen
Dit.. Pechtold gaat er nog eens even in roeren...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de kans klein is, maar het volledig uitsluiten zou ik niet doen. Er zijn wel kabinetten over minder gevallen.
Je weet maar nooit hoor.. Weet je nog die PvdA'ers in de eerste kamer.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef probeer het volgende:
Ze ruiken bloed.
Helaas gaat er straks bij de motie geen enkele PvdA-er of VVD-er zijn die zijn partij afvalt ...
Toch jammer, die vorm van partijpolitiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |