Hebben ze dat uberhaupt ooit gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef bamibij het volgende:
SGP steunt lijkt me geen motie van wantrouwen als ik Paulus zo eens hoor.
Voor SGP begrippen uitermate kritisch hoor!quote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef bamibij het volgende:
Snap echt niet dat deze man op handen gedragen wordt door bepaalde mensen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef bamibij het volgende:
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Komen de spinterpartijen ook nog aan het woord ? Groep klein, Groep Houwers, Groep Bontes / van Klaveren en Groep Kuzu / Ozturk ? Wat een feest gaat dat worden
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Komen de spinterpartijen ook nog aan het woord ? Groep klein, Groep Houwers, Groep Bontes / van Klaveren en Groep Kuzu / Ozturk ? Wat een feest gaat dat worden
3 minuten spreektijd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Alleen Houwers nietquote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Die hebben ook gewoon spreekrecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
1,5 minuutquote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bontesgod gaat weer pronken met zijn ex-politieambt.
Meer benieuwd wat Samson gaat zeggen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:04 schreef bamibij het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Zijlstra gaat zeggen.
snel poepen dan, hij heeft maar 3 minuten spreektijdquote:Op woensdag 16 december 2015 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een grafaccent heeft deze kerel.. Ik ga poepen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:04 schreef bamibij het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Zijlstra gaat zeggen.
Het termijn van Halbe duurt sowieso wel een half uur met al die interruptiesquote:Op woensdag 16 december 2015 15:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
snel poepen dan, hij heeft maar 3 minuten spreektijd
Plukze wet stond in de kinderschoenen, foutjes, daarna egelstelling van ministerie, rommeltje geworden, zonde, beter doen, zo zie ik het een beetje wat hij zei.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:04 schreef SureD1 het volgende:
Rutte moet sorry zeggen van Van der Staaij, die het over geschonden vertrouwen heeft. Hij heeft het er ook over dat dat vertrouwen in dit debat herwonnen moet worden. Ik denk niet dat Rutte hem in zijn zak heeft hoor...
Yes, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik die Teeven deal niet eens zo erg, met kleine vissen vang je grotere vissen. Het is alleen het gedraai en gelieg van de VVD wat dit zo'n grote zaak maakt.
Het is helemaal niet duidelijk wat deze deal heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik die Teeven deal niet eens zo erg, met kleine vissen vang je grotere vissen. Het is alleen het gedraai en gelieg van de VVD wat dit zo'n grote zaak maakt.
Persactly.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Heb het idee dat Halbe liever gisteren dan vandaag de samenwerking met de PvdA opzegt.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is die van de goeien of de slechten?
bad guy , maar die vermommen zich daar allemaal als good guyquote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is die van de goeien of de slechten?
We'll seequote:Op woensdag 16 december 2015 15:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Plukze wet stond in de kinderschoenen, foutjes, daarna egelstelling van ministerie, rommeltje geworden, zonde, beter doen, zo zie ik het een beetje wat hij zei.
Dat is in feite ook wat van der Staai zegt...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
is het ? met de kans dat nieuwe verkiezingen nadelig zijn voor de VVD, 10 of 15 zetels verlies.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Halbe liever gisteren dan vandaag de samenwerking met de PvdA opzegt.
Nee, dat zeg ik niet. Ik merk aan alles dat Halbe zoveel moeite heeft met de spagaat maar hij het overeind houdt voor het VVD-hachje.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is het ? met de kans dat nieuwe verkiezingen nadelig zijn voor de VVD, 10 of 15 zetels verlies.
En daarna een coalitie met 4 partijen bouwen??? vvd-cda-pvda-d66 dat is instabieler
Halbe heeft persoonlijke ambities... Dat is naar aanleiding van reconstructie van vorige crises wel duidelijk geworden...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is het ? met de kans dat nieuwe verkiezingen nadelig zijn voor de VVD, 10 of 15 zetels verlies.
En daarna een coalitie met 4 partijen bouwen??? vvd-cda-pvda-d66 dat is instabieler
Aan die 4 partijen ga je niet genoeg hebben. CU er mss nog bij en je haalt het net en anders SGP er nog maar bij.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VVD op dit moment de PvdA in de tang.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind bitter weinig VVD'ers níet eng.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:12 schreef bamibij het volgende:
Zijlstra vind ik maar een beetje eng.
Kan Rutte hierna nog MP worden?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Halbe liever gisteren dan vandaag de samenwerking met de PvdA opzegt.
Glad kun je 'm beter noemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:12 schreef bamibij het volgende:
Zijlstra vind ik maar een beetje eng.
De concurrentie is zo mogelijk nog zwakker.quote:
Dat lukt m niet echt, je ziet dat ie ziek in zijn hoofd isquote:Op woensdag 16 december 2015 15:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
bad guy , maar die vermommen zich daar allemaal als good guy
Pechtold, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De concurrentie is zo mogelijk nog zwakker.
Buma premier? Ik zie het niet gebeuren.
Deze ook ?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind bitter weinig VVD'ers níet eng.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
ik weet er het fijne niet van, maar iemand die een paar miljoen gestort krijgt vind ik niet echt een klein visje meer wel?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deze ook ?Die behoort wmb ook bij de meerderheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Dacht iets met 2 ambtstermijnen?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou nee zeggen voor Mark zelf. In de VVD kan het nog
Zou het? Prima hoor, in een kabinet met de VVD/CDA. Maar waarschijnlijk wil Pechtold een linkse coalitiepartner erbij. Krijg je dus weer een lappendekencoalitie.quote:
Hierna: Samsom - Kuzu - THIEMEquote:Op woensdag 16 december 2015 15:14 schreef Nober het volgende:
En voorts zijn wij van mening dat Rutte, Van der Steur en Dijkhoff moeten worden overgedragen aan de bio industrie.
Hoe laat mag Thiemen?
Daar ontkom je niet aan als de PVV er niet bijzit (en terecht).quote:Op woensdag 16 december 2015 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou het? Prima hoor, in een kabinet met de VVD/CDA. Maar waarschijnlijk wil Pechtold een linkse coalitiepartner erbij. Krijg je dus weer een lappendekencoalitie.
D66 werkt en flirt de laatste jaren toch veel meer met rechts dan met links?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou het? Prima hoor, in een kabinet met de VVD/CDA. Maar waarschijnlijk wil Pechtold een linkse coalitiepartner erbij. Krijg je dus weer een lappendekencoalitie.
In dit klimaat turnt D66 véél meer naar links hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
D66 werkt en flirt de laatste jaren toch veel meer met rechts dan met links?
Maar niet als meest linkse partij in een rechtse coalitie.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
D66 werkt en flirt de laatste jaren toch veel meer met rechts dan met links?
Ambtstermijn 4 jaar, geen limiet aan het aantal termijnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lubbers had er drie
Balkenende had er vier
Hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ambtstermijn 4 jaar, geen limiet aan het aantal termijnen.
Belachelijk dat daar geen regel voor is
D66 is de fundering van het meest rechtse kabinet in jaren(de pvv poppenkast uitgesloten).quote:Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dit klimaat turnt D66 véél meer naar links hoor.
Hmm ja komt natuurlijk omdat er niet zo vaak op rij dezelfde grootste partij uit komt.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
We zijn niet in de VS he... Zo veel als ze de kiezer het behaagt
Ik vind D66 het afgelopen jaar zeer zelden in rechtse standpunten uitblinken.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
D66 is de fundering van het meest rechtse kabinet in jaren(de pvv poppenkast uitgesloten).
Is ook een non-probleem.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja komt natuurlijk omdat er niet zo vaak op rij dezelfde grootste partij uit komt.
twitter:RGjournalist twitterde op woensdag 16-12-2015 om 15:21:13VVD'er Zijlstra vindt het volstrekt normaal dat 2 VVD kamerleden een VVD minister adviseren over een persbericht. #dualisme reageer retweet
Wanneer waren ze wel rechts dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind D66 het afgelopen jaar zeer zelden in rechtse standpunten uitblinken.
Goed punt.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer waren ze wel rechts dan?
Hij is nu al tot zijn nek weggezonken in het politieke moeras...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
Hè wat babbelt die Halve nou? Voor hetzelfde geld is het wel waar, maar we weten het niet en dus zeggen we maar niet dat het eventueel wel waar is?
D66 draait met alle winden mee zoals de meeste politieke partijen in Nederland.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer waren ze wel rechts dan?
D'66 was in het kabinet Balkenende II met CDA en VVD toch de meest "linkse" partij in dat kabinet.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar niet als meest linkse partij in een rechtse coalitie.
Een partij wil het liefst zijn electorale concurrentie meenemen.
Hou op. 9 van de 10 keer staan Klaver, Pechtold en Samsom in een driehoekje te keuvelen in de plenaire zaalquote:Op woensdag 16 december 2015 15:22 schreef Lazvic het volgende:
[..]
D66 draait met alle winden mee zoals de meeste politieke partijen in Nederland.
En dat petchold regelmatig op de achterbank van dedienstauto zit is ook niet rechts?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind D66 het afgelopen jaar zeer zelden in rechtse standpunten uitblinken.
We zijn wel een coalitieland he. Het is soms geven en nemen als politieke partij in Nederland. Anders kun je nooit een regering vormen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:22 schreef Lazvic het volgende:
[..]
D66 draait met alle winden mee zoals de meeste politieke partijen in Nederland.
En dat ging ze op z'n zachtst gezegd niet erg goed af hé?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'66 was in het kabinet Balkenende II met CDA en VVD toch de meest "linkse" partij in dat kabinet.
En zie waar ze dat gebracht heeft.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'66 was in het kabinet Balkenende II met CDA en VVD toch de meest "linkse" partij in dat kabinet.
Ooit D66 standpunten gelezen dan ?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op. 9 van de 10 keer staan Klaver, Pechtold en Samsom in een driehoekje te keuvelen in de plenaire zaal
Maar ze waren welde meest rechtse partij van links dus dat zegt weinig.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 16 december 2015 15:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
En dat petchold regelmatig op de achterbank van dedienstauto zit is ook niet rechts?
Omdat ze voldoende ruimte door zetels in de eerste kamer hadden om hun eigen standpunten er bij te plakken. Zonder D66 kon Kabinet op veel punten inpakken.quote:Dat d66 bijna de volledige rechtse agenda van dit kabinet door de eerste kamer heeft geholpen? Dat d66 dit kabinet meerder keren heeft gered door een coalitie te smeden met de andere oppositie partijen.
VVDers kunnen geen onderscheid maken tussen 'het land' en 'de partij'.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RGjournalist twitterde op woensdag 16-12-2015 om 15:21:13VVD'er Zijlstra vindt het volstrekt normaal dat 2 VVD kamerleden een VVD minister adviseren over een persbericht. #dualisme reageer retweet
Samson heeft level 67 gehaald bij Candy Crush.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:24 schreef Tagliano het volgende:
Nog boeiende dingen gebeurd sinds Greet aan het woord kwam?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Samson heeft level 67 gehaald bij Candy Crush.
Met een ondemocratische angstzaaiende partij als de PVV wel, het blijkt hoe dom het gros van den Nederlanders is.quote:
Ik denk dat dat die driedubbele salto mortale is waar Dominique van der Heyden het gisteren in Nieuwsuur over had. Op de inhoud je eruit redden lukt niet dus dan grijpt hij maar terug op woordspelletjes.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
Hè wat babbelt die Halve nou? Voor hetzelfde geld is het wel waar, maar we weten het niet en dus zeggen we maar niet dat het eventueel wel waar is?
Klopt een kiesdistrict waarin de winnaar alle zetels krijgt lijkt me een beter systeem.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zijn wel een coalitieland he. Het is soms geven en nemen als politieke partij in Nederland. Anders kun je nooit een regering vormen.
Goed punt. Het is sowieso gevaarlijk om je te profileren als "partij van V+J".quote:Op woensdag 16 december 2015 15:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
VVDers kunnen geen onderscheid maken tussen 'het land' en 'de partij'.
Ook een foute zet om V+J helemaal op te eisen... Het delen van bewindslieden op ministeries versterkt de onderlinge afhankelijkheid van de coalitie...
twitter:RGjournalist twitterde op woensdag 16-12-2015 om 15:23:51Zijlstra (VVD): "soms is de waarheid de waarheid". Hmm. En als de waarheid ons niet bevalt dan heb ik nog wel een andere waarheid? reageer retweet
Proefballonnetje.quote:
Zijlstra zelf heeft eigenlijk ook geen flauw ideequote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
Wacht, dus zonder deze commissie was deze deal geen probleem geweest? Of zegt Zijlstra dat niet zo?
Ik zou in ieder geval geen auto bij hem kopen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Halbe een hele goede autoverkoper zou zijn.
Juist... Nederlandse politiek werkt niet met 'uitruilen', ons hele systeem is ingericht op lauwe grijze compromissen, maar dat heeft ons als land verder geen windeieren gelegd...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed punt. Het is sowieso gevaarlijk om je te profileren als "partij van V+J".
Net zoals het de PvdA geen goed doet om in een VVD/PvdA-coalitie de ministeries van sociale zaken en immigratie op te eisen.
Hij begon goed maar inmiddels is het geen stemmentrekker meer. Maar om nu na Jolanda Sap weer een nieuwe lijsttrekker te nemen is ook zo wat.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef Lazvic het volgende:
Roemer is totaal geen leider een partij als SP heeft een persoon als Marijnissen nodig.
Een staalarbeider of zo?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef Lazvic het volgende:
Roemer is totaal geen leider een partij als SP heeft een persoon als Marijnissen nodig.
Wat overigens ook de dagelijkse praktijk is.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ah volgens Halve hoef je als Kamerlid van een coalitiepartij niet altijd de regering te controleren, je mag ze ook helpen met spinnen.
Niet eens zo'n heel gek idee eigenlijk. Het ergste dat Halbe kan gebeuren is dat de rest van de Kamer hem een lul vindt (en het zou best goed kunnen dat ze dat nu al vinden), voor Rutte hangt het voortbestaan van zijn kabinet er vanaf.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Proefballonnetje.
Even kijken wat de oppositie wel en niet slikt.
Dan kan Rutte/Steur volgen of het over een andere boeg gooien.
Best apart hoe belangrijk een iemands voorkomen en presentatieskills zijn, koers is niet veel veranderd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef Lazvic het volgende:
Wat ik zei... Volkomen blind voor staatsrechtelijke verhoudingen.. De partij voor alles...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ah volgens Halve hoef je als Kamerlid van een coalitiepartij niet altijd de regering te controleren, je mag ze ook helpen met spinnen.
Heb je hem begroet en de hand geschud?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:30 schreef Pedroso het volgende:
Ik kwam Roemer overigens nog tegen bij het concert van the Foo Fighters, dit geheel ter zijde.
Even de grootste klappen opvangen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel gek idee eigenlijk. Het ergste dat Halbe kan gebeuren is dat de rest van de Kamer hem een lul vindt (en het zou best goed kunnen dat ze dat nu al vinden), voor Rutte hangt het voortbestaan van zijn kabinet er vanaf.
Ait. Dan schakel ik ook in.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:31 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Ja, en dat zal nog wel even duren ook.
Nee, want de coalitie heeft een meerderheid in de TK (met SGP). Toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:31 schreef sonnyspek het volgende:
Stel, (ja stel, wil geen overhaaste conclusies trekken) er komt een m.v.w. tegen van der Steur en Dijkhoff en die wordt gesteund door de volledige oppositie...Pakken ze dan hun biezen?
Dat je mee schrijft met wetgeving akkoord.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat overigens ook de dagelijkse praktijk is.
Iets zegt me dat de MvW áls hij er komt, hij ook direct op Rutte zal slaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:31 schreef sonnyspek het volgende:
Stel, (ja stel, wil geen overhaaste conclusies trekken) er komt een m.v.w. tegen van der Steur en Dijkhoff en die wordt gesteund door de volledige oppositie...Pakken ze dan hun biezen?
Theoretisch zou het optreden van Zijlstra ook VVD stemmers kunnen wegjagen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel gek idee eigenlijk. Het ergste dat Halbe kan gebeuren is dat de rest van de Kamer hem een lul vindt (en het zou best goed kunnen dat ze dat nu al vinden), voor Rutte hangt het voortbestaan van zijn kabinet er vanaf.
Stapje te ver, inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat je mee schrijft met wetgeving akkoord.
Maar ook om cruciale informatie waar de TK in mist te hullen?
We stonden naast hem, ik herkende 'm aan z'n orenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je hem begroet en de hand geschud?
Ja, hij is nog een postmodernistische filosoof ook, waarheid bestaat niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat ik zei... Volkomen blind voor staatsrechtelijke verhoudingen.. De partij voor alles...
Hij geeft het nog toe ook
Wat heb je aan een meerderheid als je er niks mee kan? Dit Kabinet kan niet zonder de oppositie...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, want de coalitie heeft een meerderheid in de TK (met SGP). Toch?
de waarheid is soms de waarheid, Marco Borsato kan die hebben verzonnenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij is nog een postmodernistische filosoof ook, waarheid bestaat niet.
Hij heeft zo nog een afspraak met iemand in Oranjestad.quote:
De tweede kamer gaat niet over het ontslag van het kabinet, de minister of de president.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:31 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de MvW áls hij er komt, hij ook direct op Rutte zal slaan.
Dat is iets anders.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een meerderheid als je er niks mee kan? Dit Kabinet kan niet zonder de oppositie...
Zuivere spreektijd idd... Interruptiedebatten tellen niet mee...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij is ie allang over de 6 minuten heen maar dat is zonder de vragen gerekend zeker ?
Interrupties worden nooit meegerekend in de spreektijd. Ben benieuwd hoeveel aapjes er aan de armen van Samsom opklauteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij is ie allang over de 6 minuten heen maar dat is zonder de vragen gerekend zeker ?
Geloof het wel ja, anders is het wel erg makkelijk iemand van zijn spreektijd af te helpenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Pedroso het volgende:
In de Eerste Kamer ja, maar in de Tweede Kamer kunnen ze prima zonder de oppositie. En zolang een Kabinet nog het vertrouwen van de meerderheid van de Tweede Kamer heeft kunnen ze aanblijven.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een meerderheid als je er niks mee kan? Dit Kabinet kan niet zonder de oppositie...
Zelfs als ze dat niet hebben kunnen ze blijven.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In de Eerste Kamer ja, maar in de Tweede Kamer kunnen ze prima zonder de oppositie. En zolang een Kabinet nog het vertrouwen van de meerderheid van de Tweede Kamer heeft kunnen ze aanblijven.
kartelquote:Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe meer Zijlstra lult hoe meer het inderdaad op één groot VVD-complot begint te lijken.
Ja kan best veel doen hoor, ministeriële regelingen bedenken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten de PvdA meekrijgen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:36 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Een motie van wantrouwen heeft toch geen zin zelfs als de gehele oppositie er voor stemt ?
Als een MvW met 76-74 wordt verworpen heeft dit Kabinet een heel groot probleem... Als het met andere cijfers is valt het wellicht mee.. Als er in de EK geen meerderheid meer gevonden kan worden omdat cruciale partijen ontevreden zijn met het geen gevolg geven aan een MvW, dan heb je een meerderheid in de TK maar dan ben je politiek gecastreerd. Het getalmatig overwicht telt hier niet zo hard als anders, hoezeer Halbe dat ook niet kan bevatten...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
Het gaat er om of die motie van wantrouwen wordt aangenomen.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Op 18 april '13, 15 mei '13 en 23 september '13 heeft het kabinet ook een motie van wantrouwen overleefd.
Of een aantal VVD'ersquote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten de PvdA meekrijgen.
Dat zie ik vandaag niet gebeuren jij ?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs dan hoeft er niks te gebeuren.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel eer valt er, met het oog op de minderheid in de EK, nog te halen als de gehele oppositie geen vertrouwen meer in je heeft?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar denk dat je dan beter zijnde Wilders of wie de motie dan ook indient een stemming p.p te doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze hebben dan nu ook al een probleem, met twee MvW waar de stemming 87-63 was.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als een MvW met 76-74 wordt verworpen heeft dit Kabinet een heel groot probleem... Als het met andere cijfers is valt het wellicht mee.. Als er in de EK geen meerderheid meer gevonden kan worden omdat cruciale partijen ontevreden zijn met het geen gevolg geven aan een MvW, dan heb je een meerderheid in de TK maar dan ben je politiek gecastreerd. Het getalmatig overwicht telt hier niet zo hard als anders, hoezeer Halbe dat ook niet kan bevatten...
Waren dat woorden van Halve Zoolstra?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:38 schreef Verbal het volgende:
"om de opgebouwde verdedigingslijn te testen op houdbaarheid".
Oei.
V.
Je blijft vergeten dat een mvw geen ontslag is, daar gaat maar 1 man over.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze hebben dan nu ook al een probleem, met twee MvW waar de stemming 87-63 was.
Maar nog 11 zetels "aan de goede kant". Wil niet zeggen dat je dan niets meer kan.
Het stinkt natuurlijk ook... Ze hebben daar gewoon een VVD-war council gehouden, van hoe redden we de partij hier uit, en dat komt nu keihard aan het licht...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:39 schreef Tagliano het volgende:
Halbe maakt zichzelf nog belachelijker. Had het niet voor mogelijk gehouden
Kun je nagaan die lichaamshouding is niet anders dan anders.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Je kunt aan die hele lichaamshouding van Halbe zien dat hij uit zijn nek staat te kletsen.
Wie eigenlijk? Rutte?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Je blijft vergeten dat een mvw geen ontslag is, daar gaat maar 1 man over.
D66 heeft ook een MvW ingediend en twee anderen gesteund, maar gaat nog steeds meehelpen in de EK. Een MvW is geen absolute motie tegen het gehele kabinet, maar vaak gericht tegen een bewindspersoon. Als een oppositiepartij dan alsnog wat kan uitonderhandelen, gaan ze gerust verder met de zaken van de coalitie waar ze het mee eens zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel eer valt er, met het oog op de minderheid in de EK, nog te halen als de gehele oppositie geen vertrouwen meer in je heeft?
Het is natuurlijk wel zoals hier eerder gezegd werd dat Halbe beter de schade op zich kan nemen ipv Ruttequote:Op woensdag 16 december 2015 15:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het stinkt natuurlijk ook... Ze hebben daar gewoon een VVD-war council gehouden, van hoe redden we de partij hier uit, en dat komt nu keihard aan het licht...
Nee, van het Kabinet, Pechtold citeerde uit de antwoorden op de vragen van de TK...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waren dat woorden van Halve Zoolstra?
Wel een stuk minder zelfverzekerd dan normaal hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je nagaan die lichaamshouding is niet anders dan anders.
Dat heb ik bijna altijd met autoverkopers, gluiperds.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet omdat hij van de VVD is, maar ik vind hem niet betrouwbaar over komen (maar eerder als een gluiperd).
Is ze nietquote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Nober het volgende:
Wanneer is Arib eigenlijk gekozen als mevrouw de voorzitster?
Dat vergeet ik niet, maar een MvW met een meerderheid in de TK is wat "erger" dan een MvW die wordt verworpen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Je blijft vergeten dat een mvw geen ontslag is, daar gaat maar 1 man over.
Een verstandige man gelukkig.
Zijne majesteit is de enige die ontslag kan verlenen, en die rutte kan dwingen om opnieuw tegaan onderhandelen. Zoals in belgie vrij gebruikelijk is.quote:
Nee, PvdA likt haar wonden.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Dat zie ik vandaag niet gebeuren jij ?
Hij versterkt het beeld dat Van der Steur en Dijkhoff iets fout gedaan hebben...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zoals hier eerder gezegd werd dat Halbe beter de schade op zich kan nemen ipv Rutte
Ze is al een tijdje een van de vaste invallers.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Nober het volgende:
Ze was de vice-voorzitter, dus nu in ieder geval tijdelijk de voorzitterquote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Nober het volgende:
Volgt ie zelf nog wel wat ie zegt?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Je kunt aan die hele lichaamshouding van Halbe zien dat hij uit zijn nek staat te kletsen.
Niet, ze is eerste ondervoorzitter. De nieuwe voorzitter wordt 13 januari gekozen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Nober het volgende:
Zijn de kandidaten al bekend?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Niet, ze is eerste ondervoorzitter. De nieuwe voorzitter wordt 13 januari gekozen.
Gaat wel een PvdA voorzitter(ster) worden, daar zijn de VVD en de PvdA het al over eens schijnbaar. Voor wat hoort wat.quote:
Pas na het kerstrecessquote:
Eijsink, Vermeij en Arib worden genoemd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat wel een PvdA voorzitter(ster) worden, daar zijn de VVD en de PvdA het al over eens schijnbaar. Voor wat hoort wat.
Dit... SGP-ers formuleren wat subtieler, en dat zijn we niet gewend met al dat cabareteketet van Wilders. Hij is uitermate kritisch, voor SGP begrippen...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
VdStaaij heeft dezelfde vraagtekens als iedereen bij dit verhaal toch...
Nou, hij staat er wel iets minder absoluut in.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
VdStaaij heeft dezelfde vraagtekens als iedereen bij dit verhaal toch...
Tsja.quote:
waren ook wel kutvragenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:48 schreef Aardappeltaart het volgende:
'Nein, nein, nein.' - Zijlsta.
Zou gek zijn als kamerleden het parlement niet mogen adviserenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, hij staat er wel iets minder absoluut in.
VdStaaij geeft juist aan dat hij begrijpt dat kamerleden kunnen adviseren bij het parlement.
Arib spreekt slecht nederlandsquote:Op woensdag 16 december 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eijsink, Vermeij en Arib worden genoemd.
Hoop zelf op Eijsink, die zit overigens de BuZa-commissie voor.
Nog nooit gehoord van die eerste twee. Mannelijk? Vrouwelijk? Welke partij?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eijsink, Vermeij en Arib worden genoemd.
Hoop zelf op Eijsink, die zit overigens de BuZa-commissie voor.
Dat is wel de lijn van een hoop kamerleden. Het gaat een beetje om de informatieplicht.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou gek zijn als kamerleden het parlement niet mogen adviseren
We krijgen de antwoorden nog, maar vergadering met 7 mensen w.o. Dijkhoff en VdSteur en 2 mensen die wisten dat het om 4,8 miljoen gulden gingen, en proberen ze alleen even de verdedingslijn naar de kamer op houdbaarheid te toetsen? Dus Dijkhoff en VdSteur hebben alles geslikt en zijn ook belogen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, hij staat er wel iets minder absoluut in.
VdStaaij geeft juist aan dat hij begrijpt dat kamerleden kunnen adviseren bij het parlement.
Angelien Eijsink, PvdA. Woordvoerder Defensiequote:Op woensdag 16 december 2015 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van die eerste twee. Mannelijk? Vrouwelijk? Welke partij?
Over wetten ja, maar het wordt wel een heel andere situatie als je aan komt met "Yo Ard, ik heb hier een potentieel probleempje, kun jij me aub helpen om dat onder het tapijt te vegen? kusjes Ivo".quote:Op woensdag 16 december 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou gek zijn als kamerleden het parlement niet mogen adviseren
En dan ook nog eens antwoorden met "Nee."quote:Op woensdag 16 december 2015 15:49 schreef Tagliano het volgende:
We zitten pas op 1/6 van Zijlstra, genieten
Battle of the PvdA babes. Ik wil Schippers met dat brilletje op.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Angelien Eijsink, PvdA. Woordvoerder Defensie
Roos Vermeij, PvdA, doet een deel Sociale Zaken & Werkgelegenheid
Kamer = parlementquote:Op woensdag 16 december 2015 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel de lijn van een hoop kamerleden. Het gaat een beetje om de informatieplicht.
Moet een kamerlid een parlementslid adviseren als dit strijdig is met kamerbelangen?
Schippers?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Battle of the PvdA babes. Ik wil Schippers met dat brilletje op.
Ik wilde nog tentamens leren, maar dit is veel leukerquote:Op woensdag 16 december 2015 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan ook nog eens antwoorden met "Nee."
Lekker kort en krachtig wel.
Doe eens even zen joh.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij maakt alleen maar kutposts. Rot op.
Is, samen met Frankrijk, gekocht voor 80 miljoen.quote:
Die zit in het Kabinet, niet in de Kamer... Je lijkt wel een VVD-er, die snappen dat verschil ook niet...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Battle of the PvdA babes. Ik wil Schippers met dat brilletje op.
Excuses, ik bedoelde kabinetslid.quote:
Ik probeerde het nog met een subtiele post duidelijk te maken, ik heb mijn best gedaan. Wij zijn er gelukkig ook om elkaar te controlerenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses, ik bedoelde kabinetslid.
Weet ook niet waarom ik parlementslid schreef.
"Ik weet van niks".quote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef Lazvic het volgende:
Vraag mij wel af wat Samsom nog te melden heeft straks
Samsom is nog aan het lekken.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef Lazvic het volgende:
uh totaal nietquote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef MakkieR het volgende:
Zijlstra zegt wel een beetje vaak uhh... valt jullie dat ook op?
"Er is een hoop mis gegaan. Met de kennis van nu zou ik mijn collega's adviseren andere keuzes te maken. Maar ik ben het eens met iedereen."quote:
Hij is (voor zover nu bekend is althans) helemaal niet bij die deal of de nasleep betrokken geweest, dus hij zal er wel niet zo blij mee zijn dat hij zichzelf nu voor joker moet zetten om andermans fouten proberen recht te praten.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef MakkieR het volgende:
twitter:floorbremer twitterde op woensdag 16-12-2015 om 15:42:24Publieke tribune helemaal vol. Bodes druk met mensen naar, het bestaat, de meeluisterzaal te sturen #teevendeal https://t.co/2RnPJXes7i reageer retweet
Dacht dat alle VVD'ers in het Kabinet zaten samen met alle PvdA'ers.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die zit in het Kabinet, niet in de Kamer... Je lijkt wel een VVD-er, die snappen dat verschil ook niet...
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:40 schreef kree het volgende:
Euh euh euh, hmmm waar kennen we die ook alweer van
"Willen jullie nog wat andere pikante documenten ontvangen, trouwens? Please please, ik tel ook mee in dit politieke gedoe."quote:Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Er is een hoop mis gegaan. Met de kennis van nu zou ik mijn collega's adviseren andere keuzes te maken. Maar ik ben het eens met iedereen."
Die deal op zich vind ik ook totaal niet boeiend. Misschien was hij wel goed, misschien was hij toch niet zo top. Ach, het is 15 jaar geleden, dat boeit geen mens. Volgens mij heeft Teevens baas van toen nog gezegd dat hij er helemaal achter stond en dan kan je het Teeven niet meer in de schoenen schuiven imo.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
Dat gaat dus over de informatie die Cees H. gaf en waarvoor hij 4,8 miljoen gulden kreeg. Maar in de aard van de zaak kun je dat soort dingen dus nooit beoordelen. Dat soort dingen wisten we al na de parlementsenquête van Van Traa.
'irritant'.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:50 schreef Lazvic het volgende:
Wat een irritante accent heeft de voorzitster zeg.
Met alle vriendelijkheid: lees je even in. Ik leg het graag uit, maar daar is dit het topic niet voor.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat alle VVD'ers in het Kabinet zaten samen met alle PvdA'ers.
In b4 "het eerlijke verhaal"quote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef Lazvic het volgende:
Je bent af!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:01 schreef Joezi het volgende:
Laten we een spelletje doen in dit topic, wie uh zegt is af.
Het is de suggestie van het feit dat die deal heel goed was, maar dat mag niemand weten. Wat Teeven zei: ik weet alles en jullie weten niks. Met Pechtold eens dat dat een vertoning is... Of je houdt je smoel, of je 'put your money where your mouth is'quote:Op woensdag 16 december 2015 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die deal op zich vind ik ook totaal niet boeiend. Misschien was hij wel goed, misschien was hij toch niet zo top. Ach, het is 15 jaar geleden, dat boeit geen mens. Volgens mij heeft Teevens baas van toen nog gezegd dat hij er helemaal achter stond en dan kan je het Teeven niet meer in de schoenen schuiven imo.
Maar goed, wat we van die deal vinden, maakt geen reet uit. Het is vooral de gang van zaken eromheen die bijzonder opvalt en wél een big deal is. Onze MP die of incompetent is of glashard loopt te liegen. Dijkhoff en van der Steur die meehelpen aan een persbericht met Teeven waarin ze zeggen dat het bedrag niet bekend is terwijl Teeven dat bedrag op dat moment wél wist.
Leugens en bedrog en waarvoor? De hoogste verantwoordelijken die dingen verstoppen alleen omdat hun partij er anders slecht uitkomt, terwijl het eigenlijk een onbelangrijke zaak betreft
Die deal moet in verhouding staan met de beloning, en over die beloning, o.a. 4,8 miljoen, gevangenis uit, is alles misgegaan, dus dan denk je dat het in die verhouding ligt en dat Cees H. wel heel makkelijk wegkwam.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die deal op zich vind ik ook totaal niet boeiend. Misschien was hij wel goed, misschien was hij toch niet zo top. Ach, het is 15 jaar geleden, dat boeit geen mens. Volgens mij heeft Teevens baas van toen nog gezegd dat hij er helemaal achter stond en dan kan je het Teeven niet meer in de schoenen schuiven imo.
Maar goed, wat we van die deal vinden, maakt geen reet uit. Het is vooral de gang van zaken eromheen die bijzonder opvalt en wél een big deal is. Onze MP die of incompetent is of glashard loopt te liegen. Dijkhoff en van der Steur die meehelpen aan een persbericht met Teeven waarin ze zeggen dat het bedrag niet bekend is terwijl Teeven dat bedrag op dat moment wél wist.
Leugens en bedrog en waarvoor? De hoogste verantwoordelijken die dingen verstoppen alleen omdat hun partij er anders slecht uitkomt, terwijl het eigenlijk een onbelangrijke zaak betreft
Wat kan zijlstra dan anders doen?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me hier best boos om maken, normaal is dat enkel voor incompetente PvdA'ers weggelegd. Knap van de VVD
Het is maar goed dat ome Ivo er niet meer isquote:Op woensdag 16 december 2015 16:01 schreef Joezi het volgende:
Laten we een spelletje doen in dit topic, wie uh zegt is af.
Praktisch hetzelfde als dat van de rest, alleen was hij in zijn bewoording wat milder en wat christelijker.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef Tagliano het volgende:
Is Keesgod al aan het woord geweest en zo ja, wat is ongeveer zijn standpunt?
Duidelijkquote:Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde als dat van de rest, alleen was hij in zijn bewoording wat milder en wat christelijker.
Dan hadden we over een week nog dit debat gehadquote:Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ome Ivo er niet meer is
Het is inderdaad meer gericht om hetgeen erom heen speelde. De baas van toen, of beter gezegd, het BOOM (het bureau dat het OM adviseert over ontnemingsschikkingen) stuurde destijds haar goedkeuringsbrief direct aan de ondertekenaars van de deal: Teeven en waarnemend hoofdofficier in Amsterdam Ben Swagerman, terwijl deze brief juist naar het College van Procureurs-Generaal moet. Ik geloof, pin mij hier niet op vast, dat deze tegen de deal hadden gestemd maar deze was er dus al doorgedrukt.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het over deze hele situatie, zoals uiteengezet in mijn post voor de post die je quotequote:Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wat kan zijlstra dan anders doen?
Ja, dat klopt. Maar daar kan ik persoonlijk niet wakker van liggen. Is het handig? Nee. Is het zoveel gedoe waard? Ook al niet. Als ze gewoon meteen het bedrag hadden genoemd en gezegd had die deal niet zo tof gegaan was achteraf en dat Teeven dat met de kennis van nu niet meer zou doen, was de kous af en hadden Opstelten en Teeven er denk ik zelfs nog gezetenquote:Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die deal moet in verhouding staan met de beloning, en over die beloning, o.a. 4,8 miljoen, gevangenis uit, is alles misgegaan, dus dan denk je dat het in die verhouding ligt en dat Cees H. wel heel makkelijk wegkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |