Hebben ze dat uberhaupt ooit gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef bamibij het volgende:
SGP steunt lijkt me geen motie van wantrouwen als ik Paulus zo eens hoor.
Voor SGP begrippen uitermate kritisch hoor!quote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef bamibij het volgende:
Snap echt niet dat deze man op handen gedragen wordt door bepaalde mensen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef bamibij het volgende:
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Komen de spinterpartijen ook nog aan het woord ? Groep klein, Groep Houwers, Groep Bontes / van Klaveren en Groep Kuzu / Ozturk ? Wat een feest gaat dat worden
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Komen de spinterpartijen ook nog aan het woord ? Groep klein, Groep Houwers, Groep Bontes / van Klaveren en Groep Kuzu / Ozturk ? Wat een feest gaat dat worden
3 minuten spreektijd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Alleen Houwers nietquote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Die hebben ook gewoon spreekrecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
1,5 minuutquote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bontesgod gaat weer pronken met zijn ex-politieambt.
Meer benieuwd wat Samson gaat zeggen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:04 schreef bamibij het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Zijlstra gaat zeggen.
snel poepen dan, hij heeft maar 3 minuten spreektijdquote:Op woensdag 16 december 2015 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een grafaccent heeft deze kerel.. Ik ga poepen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:04 schreef bamibij het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Zijlstra gaat zeggen.
Het termijn van Halbe duurt sowieso wel een half uur met al die interruptiesquote:Op woensdag 16 december 2015 15:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
snel poepen dan, hij heeft maar 3 minuten spreektijd
Plukze wet stond in de kinderschoenen, foutjes, daarna egelstelling van ministerie, rommeltje geworden, zonde, beter doen, zo zie ik het een beetje wat hij zei.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:04 schreef SureD1 het volgende:
Rutte moet sorry zeggen van Van der Staaij, die het over geschonden vertrouwen heeft. Hij heeft het er ook over dat dat vertrouwen in dit debat herwonnen moet worden. Ik denk niet dat Rutte hem in zijn zak heeft hoor...
Yes, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik die Teeven deal niet eens zo erg, met kleine vissen vang je grotere vissen. Het is alleen het gedraai en gelieg van de VVD wat dit zo'n grote zaak maakt.
Het is helemaal niet duidelijk wat deze deal heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Op zich vind ik die Teeven deal niet eens zo erg, met kleine vissen vang je grotere vissen. Het is alleen het gedraai en gelieg van de VVD wat dit zo'n grote zaak maakt.
Persactly.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Heb het idee dat Halbe liever gisteren dan vandaag de samenwerking met de PvdA opzegt.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is die van de goeien of de slechten?
bad guy , maar die vermommen zich daar allemaal als good guyquote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is die van de goeien of de slechten?
We'll seequote:Op woensdag 16 december 2015 15:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Plukze wet stond in de kinderschoenen, foutjes, daarna egelstelling van ministerie, rommeltje geworden, zonde, beter doen, zo zie ik het een beetje wat hij zei.
Dat is in feite ook wat van der Staai zegt...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
is het ? met de kans dat nieuwe verkiezingen nadelig zijn voor de VVD, 10 of 15 zetels verlies.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Halbe liever gisteren dan vandaag de samenwerking met de PvdA opzegt.
Nee, dat zeg ik niet. Ik merk aan alles dat Halbe zoveel moeite heeft met de spagaat maar hij het overeind houdt voor het VVD-hachje.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is het ? met de kans dat nieuwe verkiezingen nadelig zijn voor de VVD, 10 of 15 zetels verlies.
En daarna een coalitie met 4 partijen bouwen??? vvd-cda-pvda-d66 dat is instabieler
Halbe heeft persoonlijke ambities... Dat is naar aanleiding van reconstructie van vorige crises wel duidelijk geworden...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
is het ? met de kans dat nieuwe verkiezingen nadelig zijn voor de VVD, 10 of 15 zetels verlies.
En daarna een coalitie met 4 partijen bouwen??? vvd-cda-pvda-d66 dat is instabieler
Aan die 4 partijen ga je niet genoeg hebben. CU er mss nog bij en je haalt het net en anders SGP er nog maar bij.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VVD op dit moment de PvdA in de tang.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind bitter weinig VVD'ers níet eng.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:12 schreef bamibij het volgende:
Zijlstra vind ik maar een beetje eng.
Kan Rutte hierna nog MP worden?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Halbe liever gisteren dan vandaag de samenwerking met de PvdA opzegt.
Glad kun je 'm beter noemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:12 schreef bamibij het volgende:
Zijlstra vind ik maar een beetje eng.
De concurrentie is zo mogelijk nog zwakker.quote:
Dat lukt m niet echt, je ziet dat ie ziek in zijn hoofd isquote:Op woensdag 16 december 2015 15:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
bad guy , maar die vermommen zich daar allemaal als good guy
Pechtold, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De concurrentie is zo mogelijk nog zwakker.
Buma premier? Ik zie het niet gebeuren.
Deze ook ?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind bitter weinig VVD'ers níet eng.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
ik weet er het fijne niet van, maar iemand die een paar miljoen gestort krijgt vind ik niet echt een klein visje meer wel?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deze ook ?Die behoort wmb ook bij de meerderheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Dacht iets met 2 ambtstermijnen?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou nee zeggen voor Mark zelf. In de VVD kan het nog
Zou het? Prima hoor, in een kabinet met de VVD/CDA. Maar waarschijnlijk wil Pechtold een linkse coalitiepartner erbij. Krijg je dus weer een lappendekencoalitie.quote:
Hierna: Samsom - Kuzu - THIEMEquote:Op woensdag 16 december 2015 15:14 schreef Nober het volgende:
En voorts zijn wij van mening dat Rutte, Van der Steur en Dijkhoff moeten worden overgedragen aan de bio industrie.
Hoe laat mag Thiemen?
Daar ontkom je niet aan als de PVV er niet bijzit (en terecht).quote:Op woensdag 16 december 2015 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou het? Prima hoor, in een kabinet met de VVD/CDA. Maar waarschijnlijk wil Pechtold een linkse coalitiepartner erbij. Krijg je dus weer een lappendekencoalitie.
D66 werkt en flirt de laatste jaren toch veel meer met rechts dan met links?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou het? Prima hoor, in een kabinet met de VVD/CDA. Maar waarschijnlijk wil Pechtold een linkse coalitiepartner erbij. Krijg je dus weer een lappendekencoalitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |